Telekæden reviews

Telekæden reviews

3.8

Total ringe service

Min iPhone skulle repareres fordi lommeregnerne ikke ville slukke. De sendte den til Holland hvilket tog to uger - men åbenbart havde de ikke en aftale med reparatøren i Holland alligevel og telefonen kom hjem igen. Hvorefter de sender den til en ny reparatør i dk. herefter bliver jeg oplyst at telefonen er vandskadet til trods for at den aldrig har været i nærheden af vand. telefonen var 11 måneder gammel - og sjovt nok er det kun vandskader der ikke omfattes af deres garanti. de ville have 2100kr for at reparere den -(( De ville ikke låne mig en mobil i perioden. Men jeg får modvilligt en efter to uger - som så ikke virker med den sim adapter jeg blev nød til at købe. (Og selv betale for)- så jeg kunne anvende min æld gamle Nokia. )). Jeg indtaler straks en besked på deres svarer om at den IKKE skal repareres for det (vanvittige) beløb. Jeg kan få skaden udbedret for 200kr lige om hjørnet. Da jeg spørger (4 dage efter jeg indtaler beskeden) til hvornår jeg får min mobil igen siger de at de først skal vide om den skal repareres! De evner åbenbart ikke aflytte telefonsvareren. Nu har de haft den i fire uger. Når jeg taler med dem personligt får man korte svar, ingen undskyldninger eller beklagelser. Personalet ved ingenting og kan ingenting og er ufattelig flabede når man har dem i røret. Verdens værste firma! Gå langt langt uden om dem.

Flot service

Da vi skulle købe telefoner, var telekæden utrolig hjælpsom, og de var meget venlige med at få lavet en leasing aftale.. Flot

Man skal ikke sige man kan reperere en telefon hvis man ikke kan!!

Min mands telefon gik i stykker i glasset, jeg gik ned til Vesterbrogade i København for at få en pris - 1000kr for hele rammen, for man kan ikke nøjes med at skifte glasset!! ( siger ekspedienten, da han har slået prisen op på computeren!!) Ok siger det til min mand, der går derned dagen efter og får at vide at det koster 800kr for at skifte glasset og 1400kr for at skifte hele rammen. Ekspedienten siger at det tager 24 timer, og han nok skal ringe til mit nummer dagen efter, når telefonen er færdig. Min mand vælger at få skiftet glasset, da det var den billigste løsning, og ekspedienten synes at det er en god nok løsning!
Der er bare ingen der ringer, så vi ringer selv.. og får at vide at det nok tager en uge mere. Min mand tager så forbi for at hente sin telefon, så den kan få et nyt glas et andet sted. Desværre er telefonen skilt ad og alle dele ligger i et stort rod, så min mand må gå hjem med uforrettet sag og en følelse af at blive bondefanget.
Efter en uge.. vi er meget meget tålmodige, må vi igen ringe, .. nej den er ikke færdig endnu, måske i morgen? Jeg fortæller ham at han skal ringe til det nummer han har fået fra start af, når den er færdig.
Da jeg endelig henter den dagen efter, er den ridset og bagstykket sidder ikke ordentligt fast, siderne gaber, så man kan se at plastikken der skal holde glasset er knækket. Det virker som om der ikke er limet ordentligt i bunden af telefonen, og tænd og sluk knappen sidder dybere end den gjorde fra start af. Alt det pointerede jeg til ekspedienten, der bare sagde at det havde han sagt til min mand, at det ikke kunne laves bedre. Det var så ikke den besked min mand havde fået, så jeg fortalte ekspedienten at det var dårligt lavet, og han ikke skulle sige til sine kunder at det er noget han kan lave hvis det er sådan noget klamhuggeri han kan præsterer. Ydermere fortalte ekspedienten mig at han havde brugt meget længere tid på telefonen, end han normalt ville bruge. - ja og alligevel er resultatet så dårligt!! Og alligevel er det svært at informere sine kunder om at det tager længere tid end først antaget.. Super dårlig service og Ekstrem dårlig reperation/limning.
Mvh en meget utilfreds kunde

telekæden randers

har købt min smartphone gennem telekæden Randers, efter et stykke tid tog jeg op i butikken fordi den var gået helt i sort , en flink medarbejder hjalp mig på 2 sek. men et ninja tricks ( det var en app der havde låst telefonen helt ned). Efter ca et år døde wifi delen i min telefon og igen hjalp en flink medarbejder mig med at finde kvittering frem fra deres kartotek, og få sendt den til rep.
Super service begge gange

Reperation

Hos Telekæden Vesterbro 34 i Odense er de vældig flinke til at betjene kunder når de skal sælge en telefon. Men så er den heller ikke længere. Skal telefonen repareres går det absolut ikke for hurtigt. Første indlevering tog 14 dages reparation. Efter et par dage måtte samme telefon indleveres igen. Det tog også 14 dage. 3 gang telefonen skulle ind igen havde jeg haft den 1 dag. Telefonen var ikke samlet korrekt så den måtte indleveres. Denne reparation tog 15 dage, selv om der blev skrevet "haster" på ordresedlen. Telefonen er nu til reparation igen for det samme som den har været de foregående gange så telefonen har nu været til reparation har været til reperation ca. 60 dage.
Jeg spurgte ekspedienten ved 3 reparation, hvad jeg skulle gøre, hvis den går i stykker igen.
Svaret var, at så skulle den indleveres til reparation igen.
Det burde ikke være rigtigt at en telefon der ikke er 1 år gammel skal repareres så mange gange. Det er jo ikke derfor man køber en telefon. Jeg har nu for 4 gang indleveret telefonen og venter på at få den tilbage.
Endvidere skal det også oplyses, hvis man ringer til Telekaeden for status på reperation får man de forkerte oplysninger og de er fuldstændig uvillige til at hjælpe.
Dårlig service har jeg aldrig oplevet, og går videre til forbrugernævnet, da de ikke har været villige til at løse mine problemer.
4 reperationer på et år. Vel at mærke i 2011. 60 dages reperation= ca. 2 måneder. Det vil sige jeg har haft telefonen 3 måneder i 2011.

På den begrundelse vil jeg absolut ikke anbefale at bruge telekæden til levering af telefoner.

telekæden Erhverv Hillerød

Telekæden Hillerød Erhverv IKKE anbefalelsesværdigt
Total tåbe der står og siger han har styr på overflytning fra Privat til Erhverv Det hele ender i Lort og Lagkage, med abonnement på noget der ikke er aftalt, Solgte Bla. en mobil der ikke var egnet til det abonnement han solgte. da jeg finder ud af det pis han havde lavet, er hans eneste kommentar, jeg har ikke lavet nogen fejl, og han har ikke noget med det at gøre(sådan en løgnhals) jeg kan skal kontakte mit mobilselskab. det tog et par måneder for Telenor at rede hans roderi ud og tak til telenor nu virker det

Reserveret telefon

Har reserveret telefoner hos Telekæden flere gange nu. Og hver gang lover de at ringe eller skrive når de har mobilen på lager. Men der sker aldrig.
Det synes jeg er rigtig dårlig service når de lover at hive fat i mig når den er på lager.
Men har nu fundet mig en anden sted, hvor de holder hvad de lover.

Utrolig så dårlig service i Telekæden Frederikssund

Har lige købt 2 mobiltelefoner, hvoraf den ene var til en julegave til min datter, hvilket vi gjorde sælgeren klart opmærksom da den blev købt i Telekæden i Frederikssund - den blev pænt pakket ind. Imidlertid fandt vi efterfølgende ud af det desværre ikke var den model hun ønskede sig. Derfor ville jeg gerne bytte telefonen i ubrudt emballage og stadig pakket ind - så det var den rigtige model der lå under træet juleaften. Der var dog på ingen måde mulighed for dette. Vi fik en blank afvisning uden begrundelse, og nu står vi med en dyr mobiltelefon som ikke er den rigtige. Utrolig godt købmandskab fra Telekæden i Frederikssund, da vi aldrig kommer til at sætte vores ben i butikken igen, og vil fortælle alle og enhver at man skal gå langt uden om Telekæden Frederikssund.

Super service på Københavnsvej i Roskilde

Har handlet med dem adskillige gange både som erhvervskunde og privat. Altid hjælpsomme og leverer god service, hvis der er problemer.

Bondefangeri

Fjolset fra butikken på christanshavn har igennem længere tid stået og fyldt folk med løgn ude på fisketorvet.
Jeg røg selv i fælden, og hænger nu på 6 måneders abonnement...

Fint sted at købe mobiler

Sitet kan være lidt uoverskueligt/gammeldags, men man kan regne med hurtig og korrekt betjening

Glimrende behandling

I firmaet jeg arbejder i køber vi alle vores telefoner gennem Telekæden.
Vi har altid et rimeligt hurtigt svar på forespørgsler, hvad enten de er af prismæssig karaktér eller abonnements-mæssig.
De har mange telefoner på lager og skaffer hurtigt de få ting de ikke har. Vi er altid velkommen til at komme forbi og hente telefoner i stedet for at få dem sendt, og personalet tager sig altid god tid til at forklare ting man ikke lige er med på.

Is Telekæden your company?

Visit Telekæden