Telekaeden reviews

Telekaeden reviews

Very low
2.1

Ikke eksisterende service i Telekæden Randers

Jeg har en firma telefon en iPhone 5 hvor jeg har ødelagt skærmen på, jeg går så ind til telekæden i Randers med den for at få den fikset, jeg får oplyst en pris på ca 2800 kr og siger ja tak, han taster den så ind i systemet for at melde den til rep, men vender tilbage kort tid efter og siger ord ret "den gider vi ikke at lave da den ikke er købt her henvend dig der hvor du har købt den" nu er det sådan at det er mit firmaets Sjællands afdeling der har indkøbt den.
Så er det at min film knækker for hvis jeg køber en bil i Ålborg og køre i stykker i Vejle så er jeg nødsaget til at rette henvendelse til værkstedet i Ålborg for at få udbedret fejlen der i stedet for på det lokale værksted, er det kun mig der finder dette temmelig ulogisk

Fuldkommen vanvittig dårlig service

Min iPhone skulle repareres fordi lommeregnerne ikke ville slukke. De sendte den til Holland hvilket tog to uger - men åbenbart havde de ikke en aftale med reparatøren i Holland alligevel og telefonen kom hjem igen. Hvorefter de sender den til en ny reparatør i dk. herefter bliver jeg oplyst at telefonen er vandskadet til trods for at den aldrig har været i nærheden af vand. telefonen var 11 måneder gammel - og sjovt nok er det kun vandskader der ikke omfattes af deres garanti. de ville have 2100kr for at reparere den -(( De ville ikke låne mig en mobil i perioden. Men jeg får modvilligt en efter to uger - som så ikke virker med den sim adapter jeg blev nød til at købe. (Og selv betale for)- så jeg kunne anvende min æld gamle Nokia. )). Jeg indtaler straks en besked på deres svarer om at den IKKE skal repareres for det (vanvittige) beløb. Jeg kan få skaden udbedret for 200kr lige om hjørnet. Da jeg spørger (4 dage efter jeg indtaler beskeden) til hvornår jeg får min mobil igen siger de at de først skal vide om den skal repareres! De evner åbenbart ikke aflytte telefonsvareren. Nu har de haft den i fire uger. Når jeg taler med dem personligt får man korte svar, ingen undskyldninger eller beklagelser. Personalet ved ingenting og kan ingenting og er ufattelig flabede når man har dem i røret. Verdens værste firma! Gå langt langt uden om dem.

De vil godt tjene penge men ikke yde service

Butik i Viborg. Har ved to lejligheder oplevet dårlig service og ringe garant (eller i hvert fald oplysning omkring garanti).

Købte en Nokia, hvor de har brudt plumberingen :-(

Den er købt via deres hjemmeside. Skrev omg. at kasse har være åbnet, og fik en begrundelse med, at de ville sikre sig, at alt var med. Den holder jo ikke. Nu har jeg en mobil, som har været åbnet, inden modtagelse....!!!!!

Amatøragtigt

Jeg købte et mobilabonnement fra Greentel hos Telekæden i Holbæk. (hold jer væk fra Greentel - se anmeldelse jeg har sendt ind mht. Greentel) Telekæden udleverede hvidt simkort med en håndskreven pinkode. Desuden havde de ikke microsim, så kortet blev klippet til i hånden. Det virker ikke videre professionelt og er farligt, da kortet kan sætte sig fast i telefonen. Rådgivning i denne butik er desuden en "by i Rusland"

Snydt med løgn på

Jeg har indleveret en Iphone 3gs hos telekæden i holbæk. Servicen her var maget god til at starte med da han med det samme ville købe min Iphone for 500 kr men ombestemte sig til 300 kr da den havde en hardware fejl det viste sig derfor at service niveauet var meget lavt og nedværdigende. Det skal nævnes at det er en telefon til til 5000 kr fra ny og garantien udløb om 2 måneder. Manden bag disken siger at den garenti udløber om 3 uger og de måske ikke kan nå at reparere den. løgn på løgn her efter bestemmer vi os for at sende den ind for 100 kr og får af vide den bliver lavet inden for 3 uger. ifølge service loven så skal den laves inden for garantien dvs om vi så havde afleveret den 1 dag før garantien udløb så skal den laves. 2: det er en Iphone og når de går i stykker så får man en ny med 2 års garanti. Tanken må derfor have været at service medarbejderen havde købt telefonen for 500 kr selvom vi nemt kunne have fået de 500 kr oven i prisen hvis vi havde købt en ny alligevel og derefter beholdt telefonen selv. de havde derefter sendt den til reparation og fået hele beløbet selv. Nu sidder vi så og venter på en telefon som de nok ikke har sendt ind indnu efter som vi ikke kan få pakke numret som man jo får 10 sek efter man sender en pakke. Næste skridt bliver at kontakte hovedkontoret og forbrugerstyrelsen og evt få en sag op at køre. Mit råd er lad vær at handle hos telekæden i holbæk de er snydere og bedragere.

meget amatøragtig oplevelse, banegårdsgade Århus

Min nevø ødelagde selv sin skærm på sin mobil KTC gratia.
jeg købte selv en ny skærm, men med trekantede skruer måtte jeg opgive at skifte den selv. Jeg indleverede den til telekædens butik i banegårdsgade i Århus for udskiftning af skærm, og det skulle jeg aldrig have gjort.
Da jeg afleverer den, bliver jeg bedt iom at gå en tur på 10-20 min, så vil telefonen være klar til afhentning. Men da jeg kommer tilbage, beder ejeren mig om at gå nok en tur, da den ikke er færdig. Da jeg 2. gang kommer tilbage, er beskeden den samme. Jeg begyndte at ane uråd...men vi aftalte at han ville ringe til mig dagen efter. Dette var den 11. Oktober 2011. Da jeg troede den var færdig dagen efter, fik jeg ikke mit simkort med, det var nok min fejl. Dagen efter får jeg at vide - efter at jeg selv ringer op - at mobilen er ødelagt, og ejeren vil købe en ny. Så vidt så godt.
Dagligt forsøgte jeg i de næste 14 dage at få ejeren i tale vedr levering af ny mobil, enten med sms eller opkald, men jeg kom aldrig i kontakt med ham, og han ringede aldrig tilbage.
efter 14 dage uden kontakt, kontaktede jeg så hovedsædet i Randers, og ja de var behjælpelige, men der skulle gå over 1 uge mere før jeg fik den nye mobil.
Ingen beklagelse, ingen skærm retur som jeg indleverede sammen med den gamle mobil, og 3 ugers venten uden ordenlig info/besked.
Mit råd er at gå uden om den butik, de magter ikke opgaven og kundeservicen er i bund.

købte min mobil der

Ville købe en 12v bil lader til min nokia.
Stikket passede ikke rigtigt i telefonen så ville bytte den til en original Nokia.
Den kvikke medarbejder fortalte at den passede fint, hvorefter han pressede stikket ind i min Nokia med det resultat at den gik i stykker.

Han kunne godt se den var i stykker, men det var ikke ham der der var skyld i det. !!!!!! Køen bag mig blev lang, og flere kunne samstemmende oplyse at han da lige trykkede stikket ind i min mobil og ødelagde den!!!!!!
Nej siger han, det var ikke ham !!!! Men han kunne tage den ind til rep på garanti. Sikke en idiot. Jeg handler ALDRIG der mere.

Hurtig og Elegant

Fik min bestilte mobil inden for 2 dage, og fik nogle gode informerende emails undervejs i forløbet.

Telekæden får mine bedste anbefalinger.

Bestilling i Telekæden

Bestilte en HTC Desire hos Telia og fik at vide den ville komme efter et par dage. 10 dage efter får jeg at vide at jeg først kan få den 5 uger senere, så en ventetid på over 7 uger.

Ringede til telekæden i Støvring og hørte om de havde den på lager. Det havde de ikke men ville kunne få den sendt samme dag så jeg vil kunne afhente den næste dag. Det er hvad jeg kalder leveringsservice. Skal afhente den senere i dag, når jeg får fri.
Super service fra Støvring afdelingen. Kan klart anbefales.

Super:)

19 okt: bestiller LG Km900 Arena hos telekæden.dk's net shop, samme dag for jeg ordre bekræftelse.
20 okt: Får en email hvor der står at Telekæden har sendt min mobil videre til Post Danmark.
21 okt: kl 20:00 står jeg med min mobil i hånden.

det kan ikke være bedre:D

Fin hjemmeside

Jeg bestilte en telefon for 2-3 dage siden, på en søndag, og jeg fik den leveret her til aften :) Hvor jeg var hjemme. Pluds jeg fik den ekstra billig, fordi den var restsalg. Så indtil videre er jeg fuldt ud tilfreds.
Fik desuden også nogle pc spil med, gratis.

TELEKAEDEN STINKER

TELEKAEDEN STINKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God & hurtig handel

Samme dag de havde modtaget min underskrevne kontrakt, blev min C905 sendt til mig. Jeg blev hele tiden opdateret via mail, hvor langt min ordre var, og dagen efter - altså 2 dage efter bestilling - havde jeg min nye mobil. Super!

Ingen problemer.. levering til tiden.

Modtog min telefon fra Telekæden uden nogen som helst problemer. Det kørte bare på skinner!

Jeg købte for to måndere siden en ny mobil (med Callme).
Jeg fandt så ud af, at jeg betalte for en "fordelspakke".
Callme nægtet sig skyldig, og vil ikke betale tilbage!
Men så gik jeg bare ned i Telekæden (hvor jeg havde købt den), der forklarede jeg mit problem. Manden beklagede meget, og gav mig kontant 200kr. Kan helt klart anbefales.

Holder ikke hvad de lover

Jeg bestilte en Sony-Ericsson P1 hos dem.
Jeg fik af sælgeren oplyst at den kostede 3.599 kr. hos dem, hvilket jeg accepterede.
Telefonen bliver bestilt, men så er prisen pludselig 3.899 kr., men da de, ifølge sælgeren har telefonen på lager, og kan levere hurtigt accepterer jeg den nye pris.
Telefonen skal komme senest fredag. Jeg hører intet og kontakter dem. Telefonen er ikke kommet. Nu regner han så med at den kommer mandag.
Da telefonen samtidig er faldet i pris på nettet, bestiller jeg den der.
Mandag kommer der ingen telefon hos Telekæden. Tirsdag kommer posten med min telefon, bestilt hos CBB. Samme dag ringer Telekæden og fortæller, at min telefon nu er kommet. Jeg fortæller ham at jeg har fået telefonen andetsteds fra og at de kan beholde den.
Alt i alt bar det hele præg af, at man var ligeglad med kunderne.

LAAAAAAANNNGGG.... Leveringstid på en iphone, bestilte før jul og den er endnu ikke dukket op...

Jeg købte en ny Nokia E90 hos Telekæden. Den virker dersværre ikke ordentligt, da den suser meget ved nogle samtaler. ´Der er tale om en susen, der er så kraftig, at det ikke er muligt at tale i telefon. Jeg kontaktede Telekæden og fortalte om problemet. Jeg havde været på ferie ved vesterhavet og troede at fejlen skyldes dårlig dækning. Men konstaterede da jeg kom hjem, at det ikke var tilfældet, samt at fejlen er velkendt hos Nokia. Jeg kontaktede dem straks. De afviste at bytte telefonen da den var 8 dage gammel. De bytter ellers produktet hvis den retuneres inden 7 dage. Jeg fortalte at dem at jeg ikke var bekendt med denne regel og at jeg ikke havde haft mulighed for at konstatere fejlen før, da jeg havde været på ferie. Det var de ligeglade med - en regel var en regel. Jeg kunne komme ind med telefonen, så ville de sende den til Nokia og jeg kunne forvente at det ville tage ca. 14 dage. Jeg finder det urimligt at de ikke ville bytte telefonen, bare fordi jeg henvender mig et døgen for sent. Det er en fejl der må være velkendt af Nokia da der er mange der har oplevet den før mig. Det kan jeg se på et brugerforum, der er tilgang til via Nokias egne hjemmeside. Jeg kunne i øvrigt heller ikke få lov til at tale med en tekniker om problemet.

Is Telekaeden your company?

Telekæden Køge Details

Netbutik og fysiske butikker over hele landet, der handler med mobiltelefoner og tilhørende udstyr. Oversigt over priser, abonnementer og butikker.

Visit Telekaeden

We live here: Nørregade 30 C