Telenor reviewed by

Videbæk, DK

Telenor...

Telenor webshop skriver skiftevis "på lager" eller "ikke på lager" på telefoner som de slet ikke har på lager og først får på lager i det nye år.

Fx. Iphone 4s 16gb. Bestilte 1 stk. men fik at vide at den var udsolgt, og havde været det et stykke tid, og først kommer i det nye år.
Alligevel står den af og til som værende "på lager" selvom den ikke er det.
Det får en masse kunder til at bestille mobilen, som de så pænt kan vente med at modtage til "engang i det nye" år, ELLER bøvle med at få afbestilt igen.

Bestiller en 64 gb sort, og ved en fejl får jeg tilsendt både en i hvid og en i sort 64gb.

Jeg kontakter dem inden varene når frem, men de vil ikke annullere den ene, så den skal jeg selv sende retur.

Der medfølger ingen retursedel i pakken med mobilen, selvom det udtrykkeligt blev sagt at den skulle være med i pakken. Ringer og beder om en, og der bliver lovet at den bliver sendt. Det sker heller ikke.
Nu er 7 ud af de 14 dages returfrist udløbet, og Telenor er kontaktet igen.
Forventer nu at få en returseddel hurtigst, så jeg kan få fejlforsendelsen sendt retur.

Synes generelt at det er svært at snakke med Telenor. Og det er som om at de krydser hinanden, misforstår og måske systemet ikke virker optimalt når der sker sådanne fejl???
    Telenor
    TrustScore 6.5 / 10
    7,365 Reviews

Reply from Telenor

Hej Winnie

Jeg beklager at du har oplevet problemer med køb af ny telefon. Jeg kan se, at der er oprettet to ordre i dit navn og at begge telefoner er sendt til dig.

I december måned har vi haft usædvanligt travlt, hvilket desværre har betydet udsolgte varer og usikkerhed om leveringer. I dit tilfælde har vi fået iPhone 4S 16 GB på lager igen samme dag som du ønsker at ændre dit køb til en 64 GB i stedet. Ved en fejl er ordren ikke ændret, men der er lavet to forskellige ordre og du har modtaget begge pakker samme dag.

Jeg beklager meget fejlen. Vi skal naturligvis have løst problemet og jeg har derfor sendt dig en privat besked, som jeg håber du vil besvare.

- Sanne, Telenor.