Telenor reviewed by

Led og ked af Telenor

Det har været nødvendigt for mig 1-2 gange per måned, at kontakte Telenor pga. forkert registrering af forbrug, dermed forkert afregning, og slutteligt besvær med at få refunderet for store betalte beløb.
Når jeg har kontaktet kundeservice angående et givent problem, har den ansatte fortalt at han/hun har forstået samt bragt problemet i orden. Men enten har den ansatte blot 'symptom-benhandlet', dvs. rettet et enkeltstående tilfælde fremfor selve problemet, eller også har han/hun undladt at gøre noget som helst.
Et bestemt problem har f.eks. betydet kontakt til Telenor fem gange (tre telefonopkald og to emails) i skrivende stund, hvilket kun har resulteret i rettelse af et enkelt tilfælde af et tilbagevendende problem. Et problem der blot er eskaleret fordi mine første henvendelser gik upåagtet hen, på trods af løfte om det modsatte.

Jeg er kort sagt led og ked af, at jeg i sin tid valgte at blive kunde hos Telenor. Jeg sparede en smule på en telefon, men det har kostet mig dyrt i tid og ærgrelse.

----- Til Telenors svar -----

Jonatan,
Problemet er kun rettet for et tilfælde. Samme problem figurerer igen for indeværende regningsperiode. Det er dine kollegaer blevet gjort opmærksomme på, når jeg henvendt mig, men har undladt at adressere samt svare på. Så nej, det er ikke rettet, det er kun symptombehandlet.
Mine fem henvendelser har derfor kun resulteret i en delvis løsning. Jeg forstår ikke hvorfor mine henvendelser ikke tages seriøst?
    Telenor
    TrustScore 6.5 / 10
    7,365 Reviews

Reply from Telenor

Hej Matthias.

Jeg beklager, at du har oplevet nogle dårlige oplevelser med vores kundeservice i forbindelse med en fejlopkrævning.

Jeg kan se, at din henvendelse omkring fejlfakturering er blevet behandlet, og du har fået skriftligt svar den 10.09.12 fra min kollega. Du har fået krediteret det forbrug som du ved en fejl er blevet opkrævet. Jeg håber derfor, at alt kører som det skal fremover.

- Jonatan, Telenor