Telenor reviewed by

Højer, DK

TELENOR ER LØGNHALSE & ALFONSER,TRÆKKER PENGENE OP AF LOMMERNE.

HEJ *HOLD JER LAAANGT VÆÆÆK FRA TELENOR...
Jeg tænkte på at skifte teleselskab i sep 2012 - kontaktede Telenor d. 4/9-12, men fortrød,da jeg muligvis skulle indlægges *har scellerose* SÅ allerede d. 9/9-12 altså kun 5 dage efter ringede jeg + sendte mail om jeg havde fortrudt . Det var helt iorden fik jeg at vide tlf. og på mail. Min tlf.blev heller aldrig flyttet eller forlangt flyttet. så alt var jo ok.

SÅ BEGYNDTE REGNINGERNE AT KOMME - JEG HENVENDTE MIG OP TIL FLERE GANGE - FIK HVER GANG EN NY I RØRET = ALLE lovede det var ok nu.
De ignorerer endog Deres egne tilbage mails.
NU ER DER KOMMET FRA DERES INKASSO AFD. med Postbox nr:! ! !
At hvis jeg ikke betaler kommer jeg i RKI - jeg tror jeg vil møde Dem i RETTEN.
HOLD JER VÆK,SELV HUNDEHANDLERE ER MERE REGULÆRE & DE LÅ ELLERS NEDERST PÅ RANGSTIEN.

NU SVARER I, AT JEG IKKE HAR REAGERET *SKAM JER* - DET HAR JEG, UDOVER MIN FORTRYDELSE PÅ SKRIFT, GJORT 9 GANGE TLF. OG 7 GANGE PÅ MAIL - DET ER IKKE MIG DER ER SENIL, MEN JEG ER RASENDE OVER JERES NYE MAIL TIL MIG,SOM BARE STARTER FORFRA MED JERES "KUNDESERVICE"
Søren Blaabjerg and Ilyas Khan found this review useful
    Telenor
    TrustScore 6.5 / 10
    7,365 Reviews

Reply from Telenor

Hej Hanne,

Jeg har nu gennemgået forløbet, og årsagen til at din sag er endt ved vores inkassopartner, er at det var uklart om din dongle var kommet retur til os. Nu har jeg dog fået bekræftet at din dongle er modtaget retur, og derfor annulleres dit Mobilt Bredbånd naturligvis.

Sagen er trukket fra vores inkassopartner, og du vil modtage en bekræftelse på at abonnementet er annulleret. Jeg beklager at sagen er trukket sådan ud, men hvis der havde været kontakt til os tidligere, kunne misforståelsen også have været løst inden sagen var overdraget til inkasso.

- Sidsel, Telenor