Telenor reviews

Telenor reviews

6.5

Utroværdige, uvidende og ubehøvlede ansatte!

Jeg har nu i halvanden måned haft en latterlig sag kørende hos Telenor - det hele er småbeløb, men det er princippet i at Telenor prøver at røvrende kunderne, for tro mig, det er desværre ikke første gang jeg har haft problemer med Telenor!
I februar måned betalte jeg det skyldige beløb på min smartaftale i god tro at den ville blive betalt ud - det blev den ikke - Telenors begrundelse er at de har delt beløbet ud på begge mine smartaftaler - hvilket ikke passer nogle steder, da jeg slet ikke havde oprettet den anden smartaftale på daværende tidspunkt.
Efter dette så er slået fast, laver jeg en aftale med en af de ansatte om at jeg indbetaler yderligere penge og så vil hun lave en kreditering på min første smartaftale - det er så ikke sket, til trods for at jeg har en bekræftelse på mail, der bekræfter at det kommer til at ske.
Jeg ringer derfor til Telenor og brokker mig over at de ikke kan overholde hvad de lover, men bliver desværre mødt med et:"Man kan ikke kreditere på en smartaftale" - jep, jeg så meget mærkelig ud i hovedet da jeg fik den melding.
Jeg laver en aftale med denne ansatte om at hende der havde bekræftet krediteringen vil ringe mig op.
Det sker så et par timer efter at jeg har været igennem og hun er fuldstændig uforstående.
Da jeg fortæller hende at jeg nægter at betale det resterende beløb - hvilket jeg allerede har betalt og som nu er blevet ændret jeg ved ikke hvor mange gange - truer hun mig med Inkasso.
Hun lover mig derefter at hun vil snakke med sin chef og ringe tilbage i dag - det er ikke sket.

Derfor ringer jeg til min advokat som det første i morgen - og bare rolig Telenor, jeg har optaget samtlige samtaler!

Hej Tonita,

Tak for samtalen tidligere.

Som aftalt krediter jeg beløbet på dit abonnement, vi beklager de udfordringer der har været og håber nu det hele er som det skal være. Skulle du mod forventning opleve andre problemer, er du mere end velkommen til at kontakte os igen.

Mvh. Steffen

utroværdige

Jeg har haft problemer med Telenor i over et år. De har sendt papirregninger til 79 kr om måneden, og de er ikke tilmeldt e-regning, og det har ikke lykkedes mig at tilmelde dem Betalingsservice. I novembere lovede en medarbejde at nu ville de sørge for at den blev tilmeldt.
DET HAR DE IKKE GJORT
Mit abonnement til 30 kr er blevet forhøjet med 79 kr. hver måned pga en papirregning. Jeg har haft over 300 kr. til gode hos dem, men istedet for at jeg fik pengene, har de trukket for de papirregninger, som de ikke selv kan finde ud af at overføre elektronisk.
Nu orker jeg ikke mere med det firma der svindler, lyver, stjæler fra mig og som overhovedet ikke er kundemindede.

PS: Er ked af at man ikke kan give negative stjerner til firmaer der gentagne gange giver urigtlige oplysninger lyver og stjæler, for så skulle Telenor have MINUS 10
JEG HAR OPSAGT MIT ABONNEMENT og glæder mig virkelig til at have Telenor i bakspejlet, for mage til useriøst firma skal man lede længe efter.

Hej Nana,
Jeg er rigtig ked af at høre, du ikke har været tilfreds med den service du har fået hos os. Det lyder som et langt og trælst forløb du har været igennem og jeg kan bestemt godt forstå, hvis din tålmodighed er ved at være brugt op.
Vi vil meget gerne have en dialog med dig om sagen, så du er meget velkommen til at ringe til os på 72100100 hvis du har lyst til at få en dialog om forløbet.

For dyrt

Jeg har skiftet udbyder fra dags dato. Er ikke interesseret i at skal give 199kr om måneden for fri tale, sms, mms og 5 gb, når jeg for 99kr kan få 6 timers tale, 6 gb data, fri sms og mms.
Ringer for at snakke med dem omkring at jeg ikke kan se logikken i abonnementet, og får at vide at jeg enten kan betale 39kr mere for at få mere data, eller give 179 kr og få mindre end det jeg allerede har. Har haft telenor i nogle år nu og har egentlig været godt tilfreds, men er ikke interesseret i at skal betale dobbelt pris for noget der kan fåes dobbelt så billigt og som passer bedre til mit forbrug. Det er simpelthen en ommer telenor. Så i får altså 1 stjerne for jeres arrogante måde og fører forretning på, og så er jeg egentlig ligeglad med om i har den bedste dækning i landet, når jeg kan kører ca. 6 km fra Aalborg og miste forbindelsen midt i et opkald, mere værd er i heller ikke, så hvis jeres arrogante måde at fører forretning på bunder i nationalenetværk, er det bare ikke godt nok.

Hej Bill,
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med os, vi bestræber os på at give den bedste service og de bedste produkter til en pris og det er altid trist at høre når dette ikke er lykkedes for os.
Jeg vil dog gerne takke dig for at give din mening tilkende her, da det giver os mulighed for at se sagen igennem og eventuelt sørge for, at der bliver givet feedback til de pågældende afdelinger.

1 stjerne fordi det ikke er muligt at give 0

Jeg kæmper en kamp uden lige for at få repareret min telefon, som er under 2 år gammel og dermed dækket af reklamationsretten! De ansatte i butikkerne, og de ansatte hos kundeservice siger konstant hinanden imod og ingen ved rigtig hvad de taler om.

Det er første og sidste gang at jeg køber noget hos Telenor. Selvom de har gode tilbud, så vil jeg fremover hellere betale lidt mere, og så vide at man får god service og ret til reparation oveni!

En klar anbefaling herfra om at holde sig langt væk fra Telenor.

Hej Camilla.

Jeg er ked af, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med reparation af din telefon.

Du er altid velkommen til at sende din telefon til vores værksted, hvis din telefon er gået i stykker. Når telefonen kommer ind på vores værksted, vil vores teknikere vurdere om reparationen er dækket af reklamationsretten. Hvis telefonen ikke er dækket af reklamationen, vil du blive kontaktet af vores værksted, så der kan blive fundet en alternativ løsning.

Du ønskes en god weekend.

Ekstrem dårlig kundeservice

Jeg har bestilt en ipad som jeg efterfølgende har fortrudt og har egentlig aldrig modtaget varen. Dette var i januar. Nu er der gået over 2,5 måneder og de har trukket mig 2 gange for betalingen og de er ikke i stand til at slette betalingen samt tilbagebetale de penge de skylder mig. Er meget, meget utilfreds med at når de skal betale noget tilbage så kan de lige pludseligt ikke finde ud af det!!!! Men når en kunde skal betale så går det meget nemt.....selvom jeg har halt med kundeservice op til flere gange så er de er helt og aldeles uhjælpsomme. Næste skridt må være en anmeldesle til Forbrugerombudsmanden.

SVAR: nej det er ikke godt nok. De to ting har ikke noget med hinanden at gøre så i skylder mig stadigvæk det beløb, so jeg forventer at få tilbagebetalt!! Sagen kører i snart 3 måneder så den forklaring i kommer med er bare løgn...og dårlig kundeservice.

Gå ned i en butik, køb noget og fortryde det. Så får du at vide ; det er fint, du får pengene måske om 3 måneder, eller vi modregner det når du køber noget igen. Jeg tror Jonatan at du vil ikke synes om det, så det gør jeg stadigvæk ikke. Er det virkelig så svært at forså???????? det her er ikke kundeservice men kundeirritation!

Hej Peter.

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse, i forbindelse med købet af en iPad.

Grundet en teknisk fejl fra vores side af, har annulleringen af dit køb desværre taget længere tid end normalt. Dette er selvfølgelig meget uheldigt. Jeg kan bekræfte, at vi har annulleret det køb, som du foretog den 23.01.14. De to afdrag som du allerede har nået at betale, er blevet krediteret, og vil blive brugt til at betale fremtidige afdrag på din nye iPad, købt den 24.02.14.

- Jonatan, Telenor

Handler åbenbart ikke, selvom de læser

For en uge siden bestilte jeg en iphone4s hos Telenor, men fortrød kort tid efter grundet nogle ting, som er ligegyldige for anmeldelsen, og jeg valgte i stedet en anden telefon et andet sted.

HVIS jeg skulle have leveret, så kørte det helt fantastisk, hurtig levering og hurtig overflytning af nummer.

Men nu var det så engang at jeg fortrød, og det har jeg haft fat i Telenors kundeseervice pr. mail og gennem livechat gentagne gange (Jeg har også skrevet, hvorfor jeg ikke har ringet til dem) for at få dem til at bremse nummeroverflytningen, men kan dags dato konstatere, at de til trods for at de senest faktisk skrev, at det var "noteret", åbenbart kun har noteret det, og reelt ikke bremset nummeroverflytningen, resulterende i at jeg i dag står uden virkende simkort.

Nummeret er klargjort til videre flytning i morgen til andet selskab, men det er noget frustrerende at stå uden virkende simkort for en dag alligevel, på grund af sjusk. Først fra mig men i lige så høj grad, hvis ikke større fra dem, da jeg rent faktisk gjorde noget aktivt, for at få det bremset.

Det er åbenbart en flink og venlig kundeservice, der dog kun bruger det halve øje.

mvh.
Martin

Hej Martin.
Jeg beklager, at du har haft en uheldig oplevelse i forbindelse med din oprettelse og efterfølgende annullering.

For at vi kan flytte et nummer videre til et andet selskab, har vi brug for en forespørgsel på nummeret fra din nye udbyder. Denne forespørgsel har vi desværre ikke haft, grundet en fejl, og derfor har nummeret fortsat været hos Telenor.

Jeg har i dag talt med den afdeling som behandler nummerflytninger, og jeg kan bekræfte, at vi nu har registreret en forespørgsel fra din nye udbyder, og vi vil derfor flytte dit nummer, hurtigst muligt.

- Jonatan, Telenor

Tilfreds kunde i mange år!

Jeg har været kunde hos Telenor i mange år, helt tilbage til dengang det hed Sonofon.
Aldrig har jeg oplevet noget der skulle kunne få mig til at skifte abbonement.
Super kundeservice, super tilbud, super tilfredshed herfra.

Hej Mr. Mittelstein,
Tusinde tak for din søde anmeldelse, det betyder virkelig rigtigt meget for os, at høre fra vores glade og loyale kunder. Tak fordi du har afset dig tid til at skrive til os her.
Rigtig god dag.
-Claudia, Telenor

Super service men desværre alt for dyrt ved opkald til udenlandske telefonnumre

Jeg skiftede for nogen tid siden væk fra Telenor, på trods af jeg var særdeles tilfreds. Det gælder såvel Telenors positive service i butikker, på deres kundehotline samt email, 5 stjerner her :-).
Men priser for opkald fra Danmark til det Europæiske udland er absolut for dyre. Jeg skiftede derfor til onfone / yousee, som har 10 timers fri tale til mange lande. For 30 kr. ekstra pr. måned gælder det også mobiltelefonnumre.
Så mit regnestykke var:
5,75 kr. / min x 10 timer = 3.450 kr. hos Telenor
0 kr. / min x 10 timer = 0 kr. hos onfone / Yousee
ahhh ... det må i kunne gøre bedre, TELENOR, kom nu ind i kampen :-)))
Håber snart i får lavet nogle udenlandspakker, så ses vi igen :-)

Hej Simon,
Tak for din fine anmeldelse, det er rigtigt dejligt at høre at du har været glad og tilfreds med os som udbyder. Tak for det :)
Der vil nok altid være konkurrence på markedet, men vi synes selv vi kan levere nogle fornuftige priser og gode tjenester. Men du kan altid holde dig opdateret om vores priser på vores hjemmeside.
-Claudia, Telenor

Håbløs kundebetjening, lange arbejdstider og holder ikke hvad de lover.

Jeg flyttede og meldte flytning. På den lovede dato var der intet internet. Jeg ringede og rykkede og fik at vide at teknikeren ikke havde nået det. Da jeg ifm. arbejde skulle bruge mit internet, fik jeg at vide at jeg skulle gå ned i en butik og låne en en trådløs bredbåndsrouter og simkort, da de ikke havde flere nød-dongles.
Da jeg gjorde det, fik jeg lovning på at det ikke kostede mig en øre. Det faste internet bliver efter meget snak ordnet og jeg afleverer den trådløse router igen. Hvad dukker op på min PBSregning? 153,55 kr.
Jeg ringer til kundeservice, der efter en del snak, aller nådigst fortæller mig at jeg kan nøjes med at betale de 32 kr for mit faktisk internetforbrug og at det er meget flinkt. Da der ikke er nogen der har nedskrevet at det skulle være gratis kan hun ikke gøre gratis. Jeg spørger om det ikke kunne være på sin plads at eftergive de 32 kr, når jeg nu har brugt over 4 timer på telefonen med dem i de sidste 3 uger for at få mit internet til at virke. Men nej. "det kan ikke lade sig gøre".
Og jeg som troede at en mundtlig aftale var lige så bindende som en skriftlig... Tid til at se mig om efter en anden internetudbyder.

Hej Mathias,
Tak for dit indlæg her på Trustpilot.
Det er et meget uheldigt sagsforløb du har været igennem. Dette er naturligvis dybt utilfredsstillende, både for dig som kunde, og for os som udbyder. Derfor er vi også glade for at du har taget dig tiden til at skrive til os, så vi kan følge op på sagen og foretage eventuelle ændringer som kan være nødvendige for at undgå lignende sager fremadrettet. Jeg har undersøgt din konto og kan oplyse dig om, at jeg har valgt at godskrive dig en måneds bredbånd, samt gebyr i forbindelse med flytning, som kompensation for din oplevelse. Du vil modtage en kreditnota med posten i løbet af få dage, der bekræfter dette.
Jeg håber hermed din sag er løst tilfredsstillende. Husk du altid er velkommen til at ringe til os på 72100100, hvis du ønsker en dialog om sagen.

Elendig kundeservice!

Aldrig har jeg oplevet så dårlig kundeservice! Skider højt og helligt på deres kunder.
Blev snydt til et ekstra abonnement, trods at jeg gentagne gange spørger ekspedienten om det koster noget- hvortil han svare nej.

Hej Niklas,
Jeg vil gerne beklage hvis du har haft en uheldig oplevelse med os, det er aldrig rart at høre at vi ikke kan leve op til vores kunders forventninger. Du er altid velkommen til at ringe til os på 7210100, så vil vi gerne tage en dialog med dig om din sag.

Den dårligste tjeneste nogensinde

Jeres medarbejder gjort mig så dum i telefonen i dag, selv om jeg faktisk var ret i, at der var en fejl i min faktura... Jeg skal nok sige det til alle jeg kender og opsige mit abonnement så snart som jeg kan. Held og lykke!!!

Hej Hannah,
Det lyder som om du har haft en rigtig dårlig oplevelse med os, det er jeg selvfølgelig rigtig ked af at høre. Vi bestræber so på, at give vores kunder den bedste oplevelse, men det er altid trist at høre, når det ikke lykkedes. Jeg kan se du har været i kontakt med vores kundeservice, der har godskrevet dig for simkort, er din sag ikke løst på nuværende tidspunkt, er du meget velkommen til at vende tilbage til os på 72100100.

Elendig og rodet forretningsgang

Jeg er bare så lynende gal.. I december måned købte jeg en Iphone 5s Til min søn for at glæde ham... Han blev også glad.. Når det så er sagt vil jeg starte en klage beskrivelse... Jeg opretter hele betalingen fra samme kort, gør tydelig opmærksom på at når den gamle aftale udløber i dec måned så eksisterer gl kort ikke længere... alligevel bliver jeg trukket på det gl kort... jeg vælger at afvise næste regning på det gamle kort, ringer og får aftalen flyttet til nuværende kort... Får regninger som jeg så skal betale.. ringer igen... får regninger som igen skal betales plus der så til april skal betales ret mange penge af 2 omgange ... og oven i købet får jeg en skod rykker... jeg har haft kontakt hver gang jeg ikke forstod jeres måde... jeg ønsker at mit abonnement stopper her og nu eller når jeg er uden for binding... find ud af det nu... hilsen en meget utilfreds kunde

Hej Tina,
Tak for dit indlæg. Det er selvfølgelig aldrig rart at høre, når vi ikke har levet op til vores kunders forventning, men jeg vil gerne takke dig for, at du har afset tid til at komme med konstruktiv kritik til os, på den måde har vi mulighed for løbende at forbedre os.
Jeg kan se du har været i kontakt med vores kundeservice efter du har skrevet din anmeldelse, ejg håber derfor din sag nu er løst tilfredsstillende. Skulle dette mod forventning ikke være tilfældet, er du meget velkommen til at ringe til os på 72100100, så vi kan finde en fornuftig løsning.

Lukning af 20 år gamle e-mail adresse

Jeg kan kun tilslutte mig de andres kritik her på side af Telenor's beslutning om at lukke 20 år gamle e-mail adresser med den begrundelse at de ikke kan finde ud af at håndtere et IT-system.
Jeg har haft min mail adresse i 20 år siden de gode Cybercity dage, og der er mange der har denne adresse og diverse logins. Det er et kæmpe arbejde og rette dette.
Jeg har skrevet til kundeservice og de kan blot beklage og sige at beslutningen ikke kan laves om, da domænerne er solgt til anden side. Det betyder så at andre kan oprette "min" @email.dk adresse igen og få mine personlige e-mails.
Det er for ringe en service overfor kunder. Hvis denne beslutning om lukning af e-mail adresser stædigt bliver fastholdt er jeg bestemt også væk fra Telenor og vil bestemt fraråde andre at være kunder i sådan et firma.

Hej Preben,
Vi er godt klar over, at det ikke er alle vores kunder der er tilfredse med den beslutning der er truffet. Som du selv nævner, så har vi valgt at gøre det, da det er en del af en større forenkling, som vi er i gang med i Telenor, hvor vi gennemgår alle vores produkter og services for at sikre, at vi har de rigtige varer på hylderne. Vi har vurderet, at vi ikke kan levere en email-service, som lever op til vores kvalitetsstandarder.
Vi gør det for at sikre, at du i fremtiden får den bedst mulige service og rådgivning som kunde i Telenor ved at skabe mere enkelhed og et bedre overblik i vores forretning.
Vi hjælper dig gerne med at sætte den nye mail op og overføre dine gamle mails og data til din nye mail. Vi kan også videresende dine mails fra Telenor-mailen til din nye mailadresse i tre måneder. Se hvordan på vores hjemmeside her. Du kan også ringe til vores kundeservice eller komme ned i en af vores butikker, hvor vi står klar til at hjælpe dig.
-Claudia, Telenor

Det tager en krig at få sine penge

Den 7/2-14 oprettede jeg et abb. Et par dage efter brugte jeg min 14 dages fortrydelsesret til at fortryde oprettelsen. Den 25/2-14 trækker de 156,64 fra min konto, jeg ringer og mailer flere gange om at få mine penge retur, men intet sker, Den 18/3-14 får jeg oplyst at de har sendt en check som jeg vil modtage dagen efter, der kommer ingen check, jeg ringer den 26/3-14 og får at vide, at en check er 3 uger om at komme i guder hvad sker der for dem.

Hej Anette,
Jeg vil meget gerne beklage din uheldige oplevelse. Jeg har tjekket din konto nu og kan se beløbet er blevet fratrukket som lovet. Det er korrekt, at der kan gå to til tru uger før der bliver sendt en check afsted. Men den er bestilt og den vil blive sendt til dig hurtigst muligt. Jeg beklager ulejligheden og takker for din tålmodighed i denne sag.
Rigtig god dag
-Claudia, telenor

Utrolig god services

for første gang, er jeg UTROLIG tilfreds med telenor. der ha ALTID være problemer, men den her gang gik det hele som smurt. skulle ha min mobil sendt ind til repration i jeres butik på skelagervej. og det gik smertefrit og jeg fik ennda en ordenlig telefon nogenlunde tilsvarende det jeg afleverede! :-)

26/3-14
lige for at toppe historien har jeg allerede fået min telefon tilbage i dag, med nyt lade stik og ny simkort læser! afleverede den mandag og har hentet den idag onsdag det er fantastisk!

Hej Kristoffer.
Tak for din fine ros.
Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med os og vores service.

/Natasja, Telenor

Undlader at oplyse om ekstra udgifter men forstående kundeservice

Jeg blev ringet op vedr. et erhvervsabonnement. Fik at vide at det kostede 120 kr. pr. md og hvad pakken indeholdt - bl.a. fri sms mm. Jeg nævnte for sælgeren, at jeg var betænkelig vedr. de 18 mdr. binding. Han sagde, at jeg bare kunne ringe "og så kunne vi snakke om det". Prisen for abonnementet viste sig at være ex moms. Herudover kunne jeg alligevel ikke sige abonnementet op før tid, da jeg fandt et billigere hos CBB her for nogle måneder siden, og måtte således vente til de 18 mdr snart er omme. Herudover har jeg på min sidste faktura lige fået trukket 120 kr. ekstra pga. modtagne "sms-kvitteringer". Hos Telenor siger de, at man selv skal slå dette fra på sin egen telefon. Måske er jeg naiv, men det har jeg godt nok aldrig hørt om. Alt ialt synes jeg det er bondefangeri, når de ikke gør opmærksom på de ekstra udgifter der er, og som ikke er inkluderet i abonnemente ! eneste plus ved dette erhvervsabonnement var, at telefoni til 70-numre var inkluderet.

For en god ordens skyld: jeg ringede igen efter at have undersøgt sagen nærmere: det er korrekt at jeg ikke havde slået "sms-kvitteringer" fra. Men jeg ringede igen for jeg har ingen sms-kvitteringer modtaget! Har aldrig med nogen af de abonnementet jeg har haft fået og set en sms-kvittering. Dette redegjorde jeg for chefen for afdelingen, som jeg fik i røret. Han sagde, at jeg ville blive krediteret beløbet. Det er jeg meget tilfreds med :-)

Hej Maja,
Jeg finder det meget uheldigt, at du ikke føler at du har modtaget en professionel og kompetent behandling når du har haft brug for vores hjælp i denne sag. Det er vores mål at arbejde med glade og tilfredse kunder, og vi ser med stor alvor på, at vores service i dette tilfælde ikke har været tilstrækkelig. Det lyder som et rigtigt trælst forløb du har haft og jeg er bestemt ked af at høre, hvis du er blevet forkert informeret om vores betingelser, det beklager jeg.
Det er godt at høre, at du trods alt har fået hjælp og er blevet godskrevet da du kontaktede vores kundeservice. Rigtig god dag
-Claudia, Telenor

Ustabil netforbindelse - ingen tager ansvar!!

Som selvstændig erhvervsdrivende er mobilkontakt med kunder en nødvendighed, uanset sted og tid. Men vi har desværre de seneste mdr. oplevet en meget ustabil netforbindelse, rundt i DK. - hvor der "ingen tjeneste" står skrevet på mobilen. Vi har nævnt det i den lokale telebutik - men de kom ikke med nogen anvendelig forklaring på problemet! Ligeledes har vi sendt det videre til Telenor erhvervsafdeling,bekræftet med billeder, vi sendte det i forbindelse med vores opsigelse af erhvervsaftale. Men ingen kommentar på den ustabile netforbindelse! Vi har trods alt været Telenor kunde i min. 15 år, men nu er det også slut !!

Hej Anne.
Tak for din anmeldelse.

Det lyder bare rigtig trælst og frustrerende, at du oplever udfordringer med vores netværk.
Du kan evt. notere nøjagtigt tidspunkt og steder, du oplever dufordringer, så vi har mulighed for at finde den eksakte fejl.

uacceptabel kundeservice

Jeg har i længere tid haft problemer med et modem, der alt for ofte fejler.
Efter utallige telefonsamtaler med kundeservice anbefaler medarbejderen, at jeg får det byttet. Jeg kan dog ikke få et nyt tilsendt, inden Telenor har modtaget det gamle. Medarbejderen foreslår derfor, at jeg går ned i en Telenor-butik og får det byttet, så jeg kan få et nyt med det samme.
I butikken er beskeden dog, at jeg må vente, til de har sendt det ind til en tekniker, som skal se på det.
Jeg har haft internetforbindelse gennem flere andre selskaber tidligere, men har aldrig oplevet, at det skulle ligge mig til last, når udstyret ikke virkede. Alle andre selskaber har sendt nyt udstyr med det samme.

Hej Thomas,
Jeg beklager meget din uheldige oplevelse, jeg er lidt i tvivl om, om der er tale om mobilt bredbånd eller udstyr til adsl forbindelse, men vi vil meget gerne se om der er noget vi kan gøre for at hjælpe. Derfor vil jeg anbefale dig, at du ringer ind til os. Du kan booke en tid på nedenstående link, så ringer vi til dig, når du har tid.

svindlere

jeg har aldrig været udsat for så dårlig service som den Telenord leverer.
For nylig købte en tlf. kontant men for at få denne skulle jeg klikke på et link sendt i en email. Det der skete var at jeg automatisk underskrev et nyt abonnement som jeg ikke havde bedt om.
Nu Sidder jeg med en regning på 3800 kr. for noget jeg aldrig har bestilt.

Og nu bliver jeg truede med en inkasso sag.

Svindlere det er det i er !

kan ikke anbefales til nogen som helst

Hej Rune.
Tak for din henvendelse.

I og med at du indtastede dine oplysninger, gav du i samme forbindelse samtykke til at oprette abonnementet til dig. Abonnementets betingelser og vilkår stod beskrevet i mailen.
Jeg kan derfor desværre ikke gøre noget i denne sag.

/Natasja, Telenor

Aldrig oplevet så fantastisk en service...

Mine forældre er begge over 70 år og kunder hos Telenor.De har kun fastnet telefon hos Telenor-og ligger omkring 200 kr hos dem i måneden.I fredags var kaotisk, min far kom dødsyg hjem fra sygehuset, for at skal dø hjemme.Min mor stod med en telefon ,der ikke virkede..Hun fik ringet til mig fra en mobil med meget dårlig forbindelse-og jeg deres datter lovede at ringe til Telenor. .Med det samme lavede Telenor en telefonsvarer, der fortalte at nummeret var ude af drift-og henviste til deres gamle mobiltelefon med nummeret der til.Det var mennesker ,der hjalp alt hvad de kunne. Da intet ville lykkedes lovede de at sende en tekniker ud mandag morgen...Da jeg få timer senere kommer ud til min mor, for at vente på ambulancen, der skulle komme med far. Møder jeg trods omstændighederne en lettet mor, der fortæller, at der lige har ringet den flinkeste mand, der havde undersøgt fejlen og fundet den et sted 3 km fra mine forældre-for som han sagde:"Nu virker din telefon, du skal ikke stå der ude på landet, hvor der er dårlig mobilforbindelse en helt weekend, når du får din syge mand hjem".
Nogle gange bliver man bare så glad. Af hjertet tak.Det betød alverden for min mor og jeg....

Om virksomheden

Kundeservice har åbent hverdage kl. 8-17. Lørdag, søndag og helligdage har kundeservice lukket. Support har åbent hverdage kl. 8-19 og lørdag kl. 9-14. Søndag og helligdage har Support lukket.

Visit Telenor

Mobile Network Provider for Business

Mobile Network Provider

Brug for hjælp?

Telenor Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en gene- rel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

1. Find svar på dine spørgsmål på

Book tid i din butik

4. Ring til os på telefon: 72 100 100

DK's stærkeste netværk

DK's stærkeste netværk

Vi har i længere tid set en stabil fremgang i netværkskvaliteten hos Telenor.I dag oplever 93% af vores kunder en fremragende signal styrke på deres mobil og mobilt bredbånd. Vores kunder kan gennemføre 99% af deres samtaler uden udfald.

Læs mere om netværket
Se driftstatus
Fejlmeld dækning

Smartphone Guide

Smartphone Guide

Få vennernes hjælp til at vælge en ny telefon. I vores Smartphone Guide på facebook har du mulighed for at spørge venner og bekendte til råds, inden du bestemmer dig for en telefon.

Se mere her

Videoguides

Har du brug for hjælp til opsætning af email, wi-fi hotspot, WiMP eller til at aktivere din iPhone så se vores video-guides.

Se vores video guide her