Telenor reviews

Rating distribution

Reviews

About

Fortjener ingen stjerne

Jeg unner ingen en så vanskelig og dyr tjeneste som Telenor. De "arbeider" ikke for kunden, men mot kunden. Det finnes ingen epostadresse. Det finnes et meldingssystem hvor du selv må huske å kopiere og lagre teksten du har skrevet før den forsvinner. Du får en enkel melding om mottatt henvendelse på epost, og en eller annen gang ringer de. En gang. Må du ringe dem vil det koste deg. I tillegg vil det være forgjeves. Du vil ikke motta det du ber om, eller få noe som helst hensiktsmessig, konkret hjelp. De vil bare kunne jatte tilbake for å tjene mest mulig. Slike bedrifter bør ikke finnes i vår tid. Konkurrenten er ikke nødvendigvis bedre på telefonservice, men du slipper iallefall å bli blodsugd.
Gresset er grønnere på andre siden av gjerdet, min venn. I dette tilfellet, på utsiden av gjerdet rundt Telenor.

Skuffa, igjen!

Telenor sier en ting og gjør noe helt annet. Mandag: Sender ut router til feil adresse. Torsdag: Skal sende ut ny router med ekspress over natten. Mandag (!): ingen har hørt om noe ekspresspakke. Skal sende ut ny pakke tirsdag.... Er det en gjeng amatører som er plassert i Telenor? Er dette en kunnskapsbedrift? Personlig har jeg aldri fått det inntrykket!
trustpilot stars

Jeg er super fornøyd med Telenor!

Jeg betaler jaggu litt ekstra for den servicen jeg har fått oppgjennom årene, noen problemer har det vært. telenor har løst alle mine problemer ang bredbånd tv, mobil, internett og vanlig telefon. Stabil og absolutt i topp siktet når det kjelder service, og service betyr da alt i dag, ikke sant????
trustpilot stars

Hvor mange ganger må en si opp en IP-telefon hos Telenor?

I slutten av september ringte jeg 05000 for å si opp min IP-telefon, men når regningen kom i oktober var jeg fakturert og hadde fremdeles summetone.... Så for 1,5 uke siden ringte jeg igjen, klart de skulle rydde opp både ift stenging og faktura.... ikke noe problem, dette skulle de fikse med en gang.

Her sitter jeg... med summetonen i behold :-( Får vel gi dem en uke til, så er det på han igjen. Ikke kan en gjøre det selv på nett heller, hrmfff. Konklusjon: En gang kunde, alltid kunde.
trustpilot stars

Totalt havari når det kommer til kundeservice

Skrekkeksempel på dårlig kundeservice. Orker ikke begynne engang, men kundeservice chat henviser meg til Telenorhjelpen som igjen henviser til Kjedehuset som selger deler for Telenor som igjen henviser til en annen telefon, der kan de ikke hjelpe så jeg prøver på twitter, så må jeg til Telenorhjelpen. Har gratiskoder til Telenorhjelpen, men ender allikevel opp med regning fra dem på over 1000-lappen pga at de glemte koden, dvs at jeg sa koden til dem og de skrev det ned og sa det var i orden, men det var visst en slags løgn. Mobilt bredbånd funker nesten ikke, så slutter det nye mobile bredbåndet å funke. Bruker en halvtme for å komme på nett, så tar et bilde på en side eksakt 9 minutter å laste ned. Håpløst. For å få fikset nettet må man sende inn ruter. Må være totalt uten både elendig nett og ikkefungerende nett i 7-14 dager uten noen erstatning. Betaler månedlige regninger punktlig og presis, og dette er takken? Kundeservice er NESTEN like elendig som i Sverige. Vært i kontakt med flere som er trivelige og vil hjelpe, men tror Telenor har skutt seg selv i foten ved å ha så mange instanser, for INGEN kan faktisk gjøre noe, du får bare henvisning på henvisning til neste instans. Har slitt i månedsvis. Bestilte til slutt mobilt bredbånd fra Netcom. Fikk utrolig nok en ruter som ikke funket derfra også, men hva skjedde da jeg sa fra til kundeservice? Jo, hun gikk personlig ned på postsentralen og sendte ny ruter MED returkonvolutt til den gamle ruteren. 2 dager etter første ruter kom så kom den nye, og den funka! Jeg sendte den ikkefungerende ruteren med returkonvolutten og ELSKER Netcoms kundeservice pga dette. Hvorfor kan dere ikke ta dere lærdom av noe så enkelt? Det kan umulig være bra å ha SÅ frustrerte kunder i omløp. Det er jo ikke engang vits å betale Telenorregningene når man ikke har noe igjen for det, på tide å kreditere noen måneder for ikkefungerende betalte produkter og tjenester? Nei, her stopper all kontakt. Hvor lenge skal en kunde holde på å bruke av sin tid og ikke minst tellerskritt/Telenorhjelpen/telefonsamtaler for å få fikset et problem som ligger hos Telenor? Det er tydeligvis i det uendelige. Flere kontaktskjemaer har jeg aldri fått svar på, og blir jeg henvist til enda et kontaktskjema nå, et nummer til, eller Telenorhjelpen med "gratis" kode så tror jeg ikke at jeg kan himle mer med øynene. Vel, takk for meg selv for hjelpen. Ikke takk til Telenor for noenting.

Tja

Overpriset og dårlig support. Hva mer kan man si? En tredje ting jeg misliker med Telenor er hvor mye de holder tilbake av kapasiteten.

Telenor

Telenor gi beste servise og har spart meg mye penge. Derfor, jeg er en fornyet kunde.

konge

meget bra med elekronisk kontakt
trustpilot stars

Kan bli mye bedre på kundeservice

Veldig OK produkter men sliter en del med kunde service. Ble oppringt av en selger i november som solgte meg en avtale som var for bra for å til å være sann. Jeg skulle få utvidet ringe og data tid på et abonement samt at det ble lovet at jeg skulle få refundert gjenværende binding hos en konkurrent.Jeg slo til men fikk aldri noen bekreftelse på den delen av avtalen fra telenor . Da fakturaen kom stod det ingenting om refusjon. Da var det å begynne å ringe kunde service og det forundrer meg at telenor ikke oppretter saksnummer så mann slipper å forklare samme sak til mange kundebehandlere. For når jeg ringte første gang så ble jeg lovet at de skulle se på saken for så og ringe meg men det ble ikke gjort.Tok kontakt igjen, forklarte alt på nytt til en annen kundebehandler og dette gjentok seg flere ganger.Etter ny faktura uten refusjon ble jeg sur og ringte igjen og da fikk jeg snakke med en som tok tak i mitt problem og fikk kreditert det meste av det beløpet som var avtalt men nå orket jeg ikke mase mer.
Så hvorfor Telenor har dere ikke et saksnummer og så bekrefte sakens gang over mail, det kan jeg ikke forstå.
Ellers er jeg veldig fornøyd med produktene til Telenor og har også fast telefon,internett og mobil abo til min sønn.

Ryddig og god kundeservice

Hver gang jeg har vært i kontakt med de, har jeg møtt på en kundevennlig og hjelpsom person i andre enden. Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger, og dersom de ikke kan hjelpe, så har de en god grunn som de også formidler til kunden.

SIKKERTHETEN SELV PÅ DATATRAFFIKK OG TELEFONI

++++ De er gode gamle og trauste
+++++STABILT nettverk

- - Ikke de raskeste linjene
- Ikke de billigste

Jeg er så fornøyd!

Hastigheten på nettet er kjempebra og det har vært veldig lite problemer. Et par minitilfeller av nedetid men bare helt forbigående, og dessuten har jeg opplevd å få veldig god service hver gang jeg har spurt om noe.

Telenor.no :

Bruker i dag adsl fra telenor.no,da jeg bestilte det ,så fikk jeg god service og god support ,og jeg er veldig fornøyd med telenor som min nett leverandør :)
trustpilot stars

De har glemt sitt samfunnsoppdrag

De fikk all kapital fra det norske folk (gjennom mange års politisk prising av tjenester slik at vi skulle kunne bygge landet med infrastuktur.)
Etter dette har de opptrådt som en (dum) kapitalist uten annet formå enn å tene penger (til seg selv, med Baksaas i spissen).
I stedet for å bygge landet bruker det all energi på å tjene penger (som vi har nok av fra før) i Bortvekkistan og liknende steder.I mange land er teletjentester ansett for å ha strategisk betydning. Det synes ikke som om dette er tilfelle i Norge.

Kundeservice

Har vært kunde hos Telenor siden tidlig 80-tall og er meget fornøyd med produktene de leverer. De få gangene jeg har hatt problemer, har det bare vært å kontakte kundeservice, som har hjulpet meg i løpet av kort tid. Kundeservice skal også ha ros for at de er raske til å svare på henvendelser.

Fornøyd kunde

Alt går som det skal, hatt telenor som kunde i flere år, har aldri opplevd svart skjerm eller noe annet....fornøyd så langt
trustpilot stars

Er stort sett fornøyd...!

Har ikke hatt noen problemer med Telenor av betydning og kan trygt anbefale dem.

Veldig fornøyd med Telenor Bedrift

Jeg vil virkelig anbefale Telenor Bedrift, for jeg er kjempe fornøyd med den raske og effektive servicen de har via chatten på deres nettsider!

Is Telenor your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Telenor Details

About this company

Telenors sider for privatkunder, få informasjon om abonnement, priser, tilbud og tjenester for våre produkter.

Visit Telenor

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.