TeleNordic reviews

TeleNordic reviews

8.6

Fuld tilfredshed

Er ny kunde. Har fået fin, fyldestgørende information på en del spørgsmål.

GODE TILBUD

god informationer, klar hjemmeside, gode priser

TeleNordic:Super god service og super godt produkt

TeleNordic's kundeservice per mail (Dannie) forstod vort behov og tilbød den rigtige løsning, i løbet af kort tid.

Ok oplevelse

Søgte på nettet efter taletidskort, da min tidligere leverandør ikke findes længere... og bingo så kom TeleNordic op og var let at gå til.

Super nemt og smooth!

Fandt endelig en service provider som er nem og hurtig at købe hos. Og det virker.

Dejligt nemt og billigt at ringe til Australien :-)

Intet bedre end TeleNordic!

Ved 1. online køb af taletid, ydede TeleNordic en meget fin service, og optankning er både let og hurtigt. Så snart det ønskede beløb er betalt, kan man begynde at bruge af kontoen, og sætter man med det samme pinkodenummeret ind i sin telefon, hvilket er meget nemt, er det fremover helt ukompliceret at benytte kortet..

Fungerade inte bra

Hej!

Jag ringde till Jamaica igår med ert kort. Tyvärr fungerade det inte tillfredsställande och vi fick använda vår vanliga telefon tillslut, vilket ju ledde till en hög räkning. När vi ringde kunde vi höra de vi pratade med, men inte de oss.
TeleNordic Communication

Reply from TeleNordic Communication

Hej Anna,
Tak for din anmeldelse. Jeg får straks vores tekniske afdeling til at rette på forbindelsen mandag formiddag, så skulle den blive ok. Godt at du skrev til os, så vi kan tage hånd om problemet til det område i Jamaica. Du kan også blot skrive til os på kundservice@telenordic.se om du har frågor eller andet.

Prøv at ringe til Jamaica igen efter lunch mandag :o)

Gott Nytt År!

Vänliga hälsningar
TeleNordic support team.

Skønt at snyde TDC

Det er nemt at tanke op, og man sparer masser af penge.

Nem og god optankning

Det virker upåklageligt.

Fantastisk service.

Jeg er godt tilfreds med Telenordic. Har ikke noget at klage over. Altid hurtig ekspedition, og vil anbefale det til venner og bekendte.

A perfect connection, quick and easy

Jeg can talk to my family stationed in the Far East at any time. it's so cheap that I don't have to worry about the cost, and most of the time the connection is clear, even if they're in a car in monsoon rain.

NEMT OG BILLIGT !!!!!

NEMT OG BILLIGT !!!!!

Nem at betjene

god og venlig betjening

Helnöjd

Absolut nöjd, rekommenderas till alla

Hurtigt og enkelt telefoni

Perfekt for os som snakker med familien i Sydamerika.
MEN....meget kede af at samtalen afbrydes nogle gange efter 15 min andre gange efter 30 min........hvor vi så må ringe op igen.

vedr. køb af telekort

det fungerer fint og hurtigt

Uproblematisk

Jeg har tidligere købt Smart Travel på posthuset, men dels har vi ikke noget posthus længer - og dels sælger Post Danmark tilsyneladende ikke Smart Travel mere. Derfor måtte jeg gå på nettet, og det var faktisk meget enklere end vandringen til posthuset. Hvordan optankningen virker, erfarer jeg senere, men intet tyder på andet, end at det hele er såre uproblematisk.

Available 24 hours a day 365 days a year.

I have been a customer for many years and things have got better and better. I can top up online any time 24 7 or I can ring and get a very helpfull person but only during working hours. Over the years I have save 1000s of Kroner on my phone bill. If people phone to Countries outside their own this Smart Travel card is a MUST.

Kostede meget mere end reklameret for, abrød samtalen mange gange

Der stod '8 øre' i minuttet. Det blev så til 1,4 kroner i stedet. Samtalen blev konstant afbrudt, hvor jeg så skulle betale opkaldsgebyr på 2 kr for at ringe op pr gang.
Ikke noget jeg vil bruge igen
TeleNordic Communication

Reply from TeleNordic Communication

Kære kunde,

Vores support team vil meget gerne hjælpe dig, for det tyder på at den forbindelse med en af vores teleoperatører har haft en forbindelses problem, og det er til at løse inden for 24 timer, når sådan noget opstår.
Vi kan bare ikke bede vores teknikere om at ændre på noget vi ikke har fået meddelelse om. Jeg synes, at du skal kontakte os, så jeg kan bevise, at vores mere end 450 Trust Pilot meget tilfredse bruger som om vores billige samtaler til udlandet, så ville jeg gerne have at du bliver den næste :o)

De minuttakster som er angivet holder selvfølgelig den pris som er angivet, altså 8 øre i minuttet, men jeg bliver nød til at have din pinkode for at kunne rette op på forbindelsen og evt. kreditere det beløb som du er uforrettet blev trukket for.

Skulle du efter at have læse forklaringen, have lyst til at ændre din vurdering af os, så kan du gøre det samme sted som du angav denne. De antal stjerner vi får skulle gerne give et helhedsindtryk, dvs. hvor til freds man er for både, prisniveau, serviceniveau, brugervenlighed osv.

De venligste hilsner
Dannie
TeleNordic Support

TeleNordic Communication Support

Om virksomheden

Højt kundeservice/support niveau: TeleNordic er kendt for sin kundevenlige måde at behandle kunderne på en hurtig, effektiv og professionel måde, hvilket afspejles meget tydeligt i TRUSTPILOT anmeldelserne som næsten dagligt forøges. Kunderne føler at de for særbehandling og har kunderne ønske om ændring i vores systemer, hjemmesideopbygning mm. så har vi fuldt deres råd og rettet til i den udstrækning det har været muligt. Prisniveau for produkter: Vi har fuldt bevidst siden 1993 lagt et prisniveau for vores produkter som er MEGET ATTRAKTIVT og ofte med et besparelses niveau på 20-85% i forhold til de kommercielle teleselskaber. F.eks. tilbyder vi top 20 lande til 8 øre/min. med et City telekort. Produkter Erhverv og Privat: Vi leverer produkter til Private og til SME segmentet indenfor erhvervsvirksomheder. Fastnet, VoIP (IP telefoni/Bredbåndstelefoni), Mobil og Udlandstelefoni via telekort, som forhandles online eller de store forhandlerkæder som COOP, 7-Eleven, Postdanmark mfl. Kig forbi www.telenordic.dk eller kontakt os på tlf. 69902100, info@telenordic, så vil vi rådgive om hvilke produkter der passer til dit/jeres behov. TeleNordic hed oprindeligt Trimax Telecom og blev grundlagt i 1993. Der blev hurtigt udvidet med salg i Norden og firmanavnet blev ændret til TeleNordic Communication. TeleNordic er en 100% dansk ejet virksomhed, som leverer teleydelser via et globalt netværk til mere end 230 lande i verden. Mvh. TeleNordic

Visit TeleNordic

Write to: info@telenordic.dk