Teleone - Professionel iPhone Reparation reviews

Teleone - Professionel iPhone Reparation reviews

9.7

Redder liv !!!

fantastisk service ! kvaliteten i top ! Det er netop der du skal hen, hvis din Apple produkter går i stykker. Kan så meget anbefales !!

Fantastisk service og hurtige reparationer!!!

Østerbroafdelingen. Da jeg kom ind blev jeg mødt af en super flink og engageret medarbejder, som fixede min telefon på ingen tid. Efter jeg kom hjem opdagede jeg en lille fejl ved reparationen og jeg ringede direkte til dem. Han undskyldte mange gange og rettede (hurtigt) fejlen da jeg kom tilbage! Hvis min telefon skulle gå i stykker igen, så ved jeg hvor jeg skal gå hen!

Yderst effektiv og professionel service.

Jeg var nede hos Teleone med min iPhone 4s, efter en rigtig dårlig oplevelse hos Telenor. Mikrofonen på min iPhone var gået i stykker, og på trods af garanti, ville Telenor intet gøre for at hjælpe mig, da jeg havde fået sat ny front på, hvilket jeg var uvidende om ville medføre tab af garanti. Jeg gik som en sidste mulighed ned til Teleone og spurgte om de gad kigge på den. Efter en halv time fik jeg en telefon tilbage, der var så god som ny og virkede perfekt - inkl. en ny høresnegl. Det kalder jeg god service. Har desuden kun hørt godt om Teleone fra andre, og på Østerbro går rygtet allerede, at de kan klare alt det, ingen andre kan. Jeg kan til enhver tid anbefale Teleone.

Super service!

Jeg kommer ned med min datters iPhone 4S med sort skærm uanset hvad jeg selv gjorde. Efter fem minutter sommer svaret: " det var bare en løs forbindelse - det ska' du ik' betale for"

Fantastisk service!

Min datter havde (igen) smadret skærmen på sin iPhone og der var brug for en ny front, da telefonen var ufunktionsdygtig.

Teleone.dk kunne fikse problemet på under en time - og til en god pris.

Fantastisk service og meget venlig betjening i butikken på Ndr. Frihavnsgade på Østerbro.

Seriøs firma med styr på tingene

Perfekt service og perfekt Kvalitet!!!

var inde i teleone igår og fik min iphone 5 repereret! dejligt at se min tlf se så godt ud! ikke nok med at han klarede det så hurtigt så var det fantastisk service! kan helt klart anbefale teleone til enhver! for mit vedkommende så ved jeg at fra nu så er det teleone jeg henvender mig til når min mobil fejler noget. hurtigt & godt! :)

Fantastisk service!

De strækker sig virkelig det ekstra for at gøre sine kunder tilfredse.
Hurtig og effektiv service. Anbefales til enhver!

Sød betjening og gratis hjælp

Jeg har et par gange haft småproblemer med min IPhone 4S, og de har hjulpet mig gratis og givet mig en god og sød betjening :-)

Bedste betjening og fin kvalitet

Verdens bedste kundeservice, fik min iPhone 5 lavet trods jeg kom 2 min. Inden lukketid. Skal rejse i nat, så det var virkelig vigtigt og dejligt at få en velfungerende teleon med på rejsen. Servicen skal opleves :)

Fantastisk resultat og service!

Har fået repareret skærmen på min iPhone og den er som ny! Rigtig god betjening! Vil absolut anbefale

Ekstremt flot og grundigt arbejde - hver gang!

Jeg har efterhånden brugt Teleone (mest Vesterbro afd.) i nogle år. Jeg har fortrinsvis fået lavet nyt glas og generelt checkup på alle typer iPhones. Jeg er ekstremt tilfreds med reparationerne (ca. 15 stk.ialt ) som altid er blevet udført med grundighed og fagstolthed, samt udførlig info omkring hvad der bliver rettet/lavet hver gang. Jeg har altid fået lavet min iPhone samme dag som jeg ringede og det har typisk kun taget mellem 20-40 min fra det øjeblik jeg stod i butikken. Hvis du har din iPhone kær så brug Teleone. Det kan simpelt hen ikke betale sig at lade være. Og så er de super flinke og kundeorienterede!

Hurtig betjening og perfekt kvalitet

Jeg fik repareret min forskærm og bagskærm på min 4S på 20 min. Kvaliteten er perfekt.

Absolut hurtig service! Topklasse!

Jeg havde smadret min splinternye LG G2. Mens alle andre telebutikker tøvede med at lave min LG, da de åbenbart kun kender til iphones, så tog jeg chancen og besøgte Teleone på Vesterbro.

Det tog dem 30 minutter at lave min telefon. Super god service. De holder hvad de lover.

Kan klart anbefales!

Super service og god pris

Havde smadret min skærm og ridset mit kameraglas. Jeg oplevede en meget hurtig og god reparation af min telefon, selvom de havde travlt. En rigtig god pris, desuden også hjælp til at få lavet mit kamera. Jeg oplevede en rigtig god service.
Vil klart anbefale Teleone til andre!

Forrygende!!!

Jeg var forbi Teleone klokken 13:30 og indleverede min Samsung S4 til reparation.
De fiksede den på 20 minutter og den er blevet som ny.
Jeg har ikke oplevet sådan et professionelt kundeservice før. Jeg følte med det samme at jeg var i de rigtige hænder. Jeg kunne sige en masse om dem, men titlen siger sig selv!
Et sted jeg vil anbefale til alle.

Tak Daniel

Super service til en god pris

Jeg har flere gange afleveret familiens iPhones og iPads til reparation hos Teleone på Vesterbrogade - og har altid fået virkelig god og imødekommende service af medarbejderne, tingene er blevet lavet hurtigt og helt som aftalt - og altid til en rigtig fornuftig pris.

I en branche hvor der er mange tvivlsomme butikker og ejere, kan jeg varmt anbefale Teleone som et venligt og professionelt sted at få løst sine problemer med telefoner, iPads etc.

Helt ufattelig god oplevelse

Fik reddet både min skærm på min iPhone og mit humør på en regnvåd fredag på Østerbro. Fantastisk rart og imødekommende personale hele vejen rundt og service langt ud over hvad man normalt oplever på disse breddegrader. Skønt, skønt, skønt :-).

Overraskende god kundeservice

Havde en tablet, som jeg var faldet over, mens opladeren sad i den og stikket kunne ikke gå i tabletten mere. Den tog Teleone sig kærligt af og lavede opladerstikket og tabletten uden beregning. Sjældent at du får repareret noget uden beregning. Flot

Byens bedste

Har netop fået hjælp til et softwareproblem hos Trustpilot på Vesterbrogade. En lækker butik, med et kompetent og serviceminded personale. Telefonen blev lavet straks og til så god en pris, at jeg havde dårlig samvittighed over ikke at lægge flere penge. Helt sikkert et sted, jeg vil aflevere min telefon, hvis der opstår problemer igen.

Teleone - Professionel iPhone Reparation

Teleone Brønshøj

Frederikssundsvej 301 2700 Brønshøj

Tlf.: 31 41 20 21

Om virksomheden

Vi er værkstedet med professionel iPhone reparation, reservedele og viden. Vores dygtige teknikere er her for dig, uanset hvad din iPhone fejler. Vi tilbyder Apple iPhone reparation foruden reservedele og serviceydelser. Vores iPhone reparation omfatter alt fra problemfri glas reparation til funktionel genopretning af din vand beskadigede iPhone. Vi har en succesrate på over halvfems procent på selv de mest svære vandskader. Hos Teleone står vi indenfor alle reparationer og tjenester som vi yder, vi bruger udelukkende markedets bedste kvalitets reservedele til iPhone 3G, 3GS, iPhone 4, iPhone 4S og iPhone 5.

Visit Teleone - Professionel iPhone Reparation

Velkommen til Teleone