Telereparation.dk reviews

Telereparation.dk reviews

8.4

Hurtig og prof betjening.

Reparation af front- og bagskærm. Det tog kun en time. Efterfølgende var der problemer med kameraet. Men det blev ordnet uden problemer.Super betjening.

Fantastisk behandling

Jeg kom ind fra gaden og spurgte om de kunne rense min gamle iPhone 3GS for støv. De sagde at det plejede de ikke at gøre, men at de gerne ville alligevel. De rense den gratis.

Bedre service findes ikke.

Hvis der var 10 stjerner havde Telereparation da også fået det!

For dårligt!

Jeg havde købt en sweetdeal til at få lavet min skærm på min iPad, da vi kommer ind i butikken på Amager står der en foran os som har været inde med sin mobil og fået lavet skærmen og nu virker lyden ikke på den, manden bag disken virke fuldstændig ligeglad og siger det ikke er hans problem men han kan da godt lave det mod fuld betaling! Ærgerligt vi havde betalt for det for ellers var jeg da gået min vej igen! Min vi aflevere den og han siger der vil gå ca. 7 dage enden den er klar, på trods af at der står 24 timers service inde på deres hjemme side? Da der er gået 10 dage og jeg stadig intet har hørt ringer jeg til dem, mand i telefonen siger at de ikke kan finde den derinde men vil ringe tilbage når de ved hvor den er, han ringer lidt senere og siger de først lige har modtaget den og først skal til at lave den nu, lidt dårligt når jeg har ventet så længe, der går så yderligere 4 dage før den er klar, så 14 dage i alt fra jeg aflevere den til jeg kunne hente den igen?!? Det er dårlig service synes jeg, alt for lang tid!

En virkelig god service!

Jeg vil helt klart anbefale Telereperation på Amagerbrogade. Jeg har brugt deres service flere gange i forbindelse med mine iPhones reperationer, og jeg har kun roser til personalet. Virkelig god service!

Perfekt service!

Havde læst anmeldelserne og var alligevel skeptisk ved at aflevere min iphone.
Super imødekommende og informativ medarbejder. Vidste præcis hvad jeg kunne forvente, da jeg gik derfra.
Service ud over alle grænser - :)

Super service og hurtig ekspedition!

Det tog kun 5 minutter at få skiftet bagsiden af min iPhone. Lidt sjov/anderledes butik, men betjeningen absolut i top! :-)

Alt ok

Et sted man vil komme tilbage til.
Fik udskiftet glas på Ipad, pris ok , den forventede reperationstid blev overholdt, fin betjening/ god service. Dette kunne ikke være bedre.

Rigtig fin service

De var super hurtige til at ordne min Tlf og fin råd og vejledning

Totalt uproblematisk god service

Totalt uproblematisk god service

Super service og god pris

Jeg havde købt en værdikupon gennem sweetdeal til at få lavet min iPhone. Det var der ingen problemer i og telefonen var færdig til afhentning dagen efter. Derudover havde jeg taget min nokia telefon med, som havde problem i opladerstikket. Jeg fik at vide at det kostede ca. 450,-. Og da jeg hentede den, sagde de, at det kun blev 400,- Super service!

Fin service og hurtig ekspedition

Har besøgt butikken på Amagerbrogade 2 gange. Første gang for at få skiftet en bagside på en Iphone 4, hvilket de gjorde med det samme. Anden gang for at få skiftet forsiden, hvilket de ordnede til næste dag. Det kalder jeg hurtig ekspedition og fin service.

Profesionel og hurtig service.

Tabte min iphone 5, hvor glasset gik i stykker.
Henvendte mig til Telereparation , hvor jeg på kun 20 minutter , stod med min iphone igen - fin og ny.
De kan bare Deres kram - med en perfekt service. Kan kun anbefales på det varmeste.

Meget god service og hurtigt repareret.
Kan anbefales.

hurtig service

god kvalitet,

Ødelagt telefon

Købte en sweetdeal for at få repareret for- og bagskærm på min iphone. Efterfølgende har batteriet være ekstremt upålideligt og den taber strøm efter få timer. Batteriet kan gå fra 50% til 10% på få sekunder. Meget utilfreds!
Telereparation

Reply from Telereparation

Kære Matilde,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Dette lyder uheldigt. Hvis du har mulighed for det, vil vi meget gerne have lov til at modtage din telefon igen, så vi kan se, hvori fejlen består.

Jeg beklager den ulejlighed, du oplever.

Mvh/Telereparation.

Super god service og venlig personale

Var ind med min iPhone som jeg havde smadret skærmen på og boom efter 20 min fik jeg næsten en hel ny telefon.

Fantastisk service

Super god service og venlige medarbejder. Jeg kan kun anbefale dem.

Super god service og hurtig betjening

Jeg har været inde og få skiftet mit bagcover. Det tog 5 minutter og er rep. perfekt.
Servicen er super god. Kan klart anbefale stedet.

Telereparation Details

Hvilke modeller kan vi sende ind til Telereparation?

Telereparation kan reparerer alle slags modeller fra de forskellige producenter. Vi reparerer både gamle og nye modeller. Læg din mobil der skal reparares i indkøbskurven og læs Guiden. Hvis der er yderligere fejl udover det der er bestilt af reparation vil du modtage et tilbud på dette også. Ønsker du mobiltelefonen retur uden reperation koster det 250kr inkl. moms + evt. fragt i forsendelses omkostninger.

Procedure

Når vi har modtaget din mobil, vil den blive undersøgt af en teknikker som vil repararer den reparation der er blevet bestilt. Er det ikke mulig at reparareret mobilen som følge af en uhensigtsmæssige brug, vil det koste 250kr. inkl. moms + evt. fragt i teknikerundersøgelses omkostninger, at få anlægget returneret. Inden den vil blive returneret vil vi kontakter dig/Jer pr telefon eller mail. Har vi ikke hørt fra jer vedr. tilbuddet inden udløbet af dette tidsrum ( 3 uger), forbeholder Telereparation sig ret til, at skrotte anlægget. Jf. §33 og §34 i købeloven.

Back-up inden indlevering

Når vi reparerer din mobil kan data gå tabt. Derfor vil vi anbefale at i foretager jer en backup. Hvis vi skal tage backuppen koster det dig DKK 399 kr. Vi hæfter ikke for mangel på kontakter, kalender og billeder hvis de går tabt. Simkort må ikke indsendes med til reparation. Sker dette alligevel kan Telereparation ikke gøres ansvarlig for misbrug eller bortkommet simkort.

Levering

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark's Track & Trace System. Du kan vælge at sende den ind til Næstved eller København. Du kan også vælge at leverer mobilen direkte der.

Om Telereparation.dk

Vi har en lille forretning med værksted på Amagerbrogade 22, hvor man altid er velkommen til at kigge forbi, hvis man ønsker råd og vejledning mht. den bedste løsning på en beskadiget smartphone og tablet. Som noget nyt vil vil meget snart tilbyde computerreparationer. Desuden åbner vi snart en større forretning ligeledes på Amager. Vi glæder os til at møde dig.

Visit Telereparation.dk

We live here: Amagerbrogade 22