Telereparation.dk reviews

Telereparation.dk reviews

8.4

Fantastisk Service

Min iPhone blev indleveret og fikset knust skærm. Indleverede på vej på arbejde, og hentede den samme dag på vej hjem igen. Hurtigt, nemt og super service.
Ingen problemer herfra.
Dejlig betjening, der tog sig tid til mig, på trods af travlhed i butikken.

Skuffende. Ikke benyt dette firma

Jeg afleverede min iPhone i fuldstændig normal stand, udover en smadret forskærm, og fik en iPhone tilbage, hvor facekameraet ikke virkede, der manglede en skrue, med en skæv home-knap og små ridser i sølvrammen.
Jeg vil aldrig benytte mig af Telereparation på Amagerbrogade igen.

Kære Sarah,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor du ikke påpegede dette i butikken, eller har vendt tilbage til os, da det skulle ligne os usandsynligt dårligt at levere et dårligere resultat end vi modtager.

Vi vil meget gerne se på din telefon igen, hvis du vil give os muligheden?

Hold Jer fra dette firma

Efter er at have overført penge på dankort den 17. juni 399,00 for reparation af en Ipod og sender Ipod'en med GLS som de modtager den 19. juni med underskrift til Amagerbrogade 22.
Herefter kan jeg ikke få fat i dem på Amagerbrogade 22. telefonnummer 44 44 47 74 bliver aldrig taget. ringer så til Deres andet nummer 54 60 60 10 der går til ringstedgade 11D hvor jeg kan se på kvitteringen at pengene er sendt til, telefon 54 60 60 10, først kender de ikke til firmaet men efter et par opkald mere kender de det pludselig godt, men nu er der en medarbejder der er på ferie. De ringer tilbage nogle timer senere og beder mig igen ringe [Personlig data] da det er den afdeling som kan hjælpe, men som sagt her bliver telefonen ikke taget, har igen ringet og ringet over flere dage.

Jeg ringer igen til [Personlig data] men manden gentager at han ikke kan hjælpe for det kun den anden afdeling som kan hjælpe, jeg forklarer at på min kvittering stå deres adresse og firma men de er lige glade.

Nu søger nu lidt på nette og sikke et rod, nummeret jeg skal ringe til, går til, er også firmatelefon for;

[Ekstern reference], prøv at søge den på trustpilot, av det var ikke godt. og har lukket hjemmesiden med en meddelelse at de holder ferie i de næste 30 dage.

[Ekstern reference] prøv at søge den på trustpilot, av det var ikke godt.
[Ekstern reference] har yderligere et telefonnummer [Personlig data] det bliver heller ikke taget.

[Ekstern reference] her hvor ens penge er havnet, tager telefonen men nægter at hjælpe 54 60 60 10 selvom de står som ejer.

det er idag den 2. juli og jeg er godt træt af den slags svindlere.

og til trustpilot så svindler de også med jeres karakterer
[Ekstern reference]
telegiganten fem stjerner, når vi nu ikke har dem så tegner vi dem.

Og firmaet har ikke en email adresse.
------------
Har nu i dag den 24. februar 2014 modtaget min Ipod retur og pengene er også gået ind på vores konto. Det har taget 8 måneder at få ipod'en og penge retur.

Er man i tvivl om man skal bruge firmaet kan man jo prøve at google firmaets telefonnummer 44 44 47 74, så kan man hurtigt få at se hvad andre har skrevet.

Hej Søren,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Det er en lidt lang anmeldelse, som sandsynligvis er båret af den frustration, du har oplevet, hvilket er fuldt forståeligt, så jeg håber, du har tid og mulighed for at komme ned i butikken, så jeg over en venlig kop kaffe kan give dig en fyldestgørede forklaring på de gener, du har oplevet, som naturligvis på intet tidspunkt var hensigten.

ingen kontakt

Nu har jeg i et langt stykke tid forsøgt at kontakte Mobilio. DET ER UMULIGT. Jeg har ringet rigtig mange gange, men får kun fat i en telefonsvarer, jeg har skrevet flere mail og bedt dem kontakte mig. INTET SKER.

Nu skriver de at de har skiftet navn. Det er utroligt at der skal gå over 1 år før de finder ud af det. Det var en garantireparation det drejede sig om, men det er de åbenbart ligeglade med

Hej Erik,

Vi har skiftet navn til Telereparation.dk hvor du kan finde vores kontaktoplysninger.

5 ud af 5

jep der er ikke noget at komme efter bestilte den tirsdag morgen og fik den om onsdagen

Perfekt.. :)

Er en super glad kunde. Kan kun anbefale Mobilio til andre.
Super service man får her... Wup Wup

Rigtig RIGTIG dårlig service.

Mobilio parallelimporterer mobiltelefoner fra Tjekkiet så man ikke kan få service hos producenten.

Mobilio bruger uautoriseret serviceværksted (Verificeret af Samsung Nordic)

Helt grotesk kundeservice - prøver at skræmme kunderne til at opgive garanti.

Bestilte en telefon i 2011 som blev levet uden problemer.
I foråret 2012 holder telefonen op med at virke.

Jeg gør opmærksom på at den under opladning var brændt af.
Telefonen kommer tilbage med nyt bundkort og virker nogenlunde indtil den så brænder af igen for ca. 6 uger siden.

Jeg indsender telefon faktura og fejlbeskrivelse til Mobilio.

Jeg hører INTET i 4 uger, hvorefter jeg selv tager kontakt.
Mobilio påstår at jeg ikke har sendt faktura og fejlbeskrivelse med i pakken.

Heldigvis har jeg taget et billede af den åbne pakke MED papirer oven på.

Jeg skriver at det ikke passer - Mobilio svarer:

"Har igen fået bekraftet fra butikken at du kun har sendt telefonen med 100% sikkerhed.
Der er ikke fordel for butikken eller os med at forsinke med at sende din telefon til service." (typos er fra Mobilio)

Desuden beskylder mig for at have smadret telefonen - sikkert for at skræmme mig til at give op.

"... Noget andet de siger at telefonen har mange slag på siderne".

Jeg skriver at det ikke passer - men at telefonen blevet så varm under opladning at noget af den er smeltet.

Mobilio indrømmer at det ikke er slag:

"Det med slag kan godt pas som du siger at pga. af varmen at der er kommet bul." (typos er fra Mobilio)

Desuden prøver de IGEN med at true mig til at opgive ved at skrive:

"... og hvis fejlen ikke er omfattet af garantien så er du indforstået med at dette vil koster dig 350 kr. for at få telefonen retur uden at den bliver lavet."

Der går 2 uger mere uden nogen form for status.

Jeg beder om status men får blot:

"Nej k're fra den dato du sendt fejl beskrivelse og kopi af faktura." (igen uforståeligt svar med typos)

Endelig kom standardsvaret: ”Vandskade”.
Telefonen har aldrig været i nærheden af vand.

Mobilio skriver:
”At du selv er skylden og service sender vedhæftet billeder, kan vi ikke have indflydelse på det.” (typos er fra Mobilio)

Jeg indgiver sagen til Samsung Nordic som skriver:
”Fra din IMEI kan jeg se at din mobil er fra Tjekkiet, dvs. den ikke er solgt af Samsung Nordic, det er en parallel importeret mobil, og derfor har jeg ingen mulighed for at hjælpe dig i denne sag.”

Desuden skriver de:
” .. det også derfor det tog så længe at for din mobil repareret, da den ikke var sent til en Samsung Nordic autoriseret serviceværksted, men en af Mobilio’s egen kontakter.”

Smart træk fra Mobilio – de er fuldstændig herrer over om de gider levere service – og leverer altså INGENTING.

Mobilio vil sikkert komme med et svar her om deres fantastiske håndtering af sagen - og sikkert en masse flere (dårlige) undskyldninger.

Bundlinjen viser at Mobilio kun er interesseret i at sælge telefoner - IKKE servicere.

Super godt

super godt ikke noget at klage over

Fik da det jeg kom efter?

Jeg har købt en SE Experia Arc S.
Det var også den jeg bestilte på hjemmesiden men da jeg fik min ordrebekræftelse var det en SE Experia Arc.
Jeg havde telefonisk kontakt med en medarbejder, der sagde at han nok skulle ændre det, hvorforefter jeg får en mail fra virksomheden (en besvarelse på en mail med spørgsmål om hvordan jeg skulle forholde mig), der fortæller at de ikke kan ændre en ordre der allerede er oprettet. Men det er da ihvertfald lykkedes ham jeg snakkede med i telefonen for i mellemtiden er min SE Experia Arc S kommet ind af døren.

Jeg er fuldt ud tilfreds med mit produkt men jeg tror muligvis at de har en lagerfejl på dette produkt nu, uden de selv ved det. :b

Rigtig dårlig kundeservice

Jeg købte en mobiltelefon hos Mobilio i september 2011. Den blev leveret hurtigt, men siden har jeg kun haft problemer med service fra dem. Min konklusion må være at du kun skal købe hos dem, hvis du er helt sikker på at du køber en mobiltelefon der aldrig går i stykker... Her er min oplevelse af deres kundeservice EFTER køb:

1) efter et stykke tid begyndte knapperne at falde af min telefon. Jeg sendte den ind med RMA-registering osv. Hørte intet et stykke tid, og tjekkede RMA-status på sitet, men der stod intet. Så fik jeg pludselig telefon med posten, smidt ind i en kuvert uden nogen form for følgeseddel el.lign. Men dog med knapper på.

2) efter endnu et stykke tid, kan jeg pludselig ikke ringe op til andre fra min telefon fra min standard sim-kort og ingen sim-kort virker i den. Så jeg laver ny RMA-registering og sender tlf ind igen. Igen går der et stykke tid, ingen info i deres online system, indtil jeg igen pludselig en da modtager telefonen dumpet i en kuvert, uden nogen følgeseddel eller andet skriftligt om hvad de har gjort ved telefonen. Fejlen er, kan jeg konstatere, IKKE blevet rettet.

3) Ringer til Mobilio for at klage, der siger at jeg skal tage til deres butik på Amagerbrogade, så de selv kan tjekke der (det er ikke nok at jeg siger fejlen ikke er rettet). Jeg går hjemme på barsel, så bakser mig selv og baby i barnevogen ud til Amager, hvor de tjekker telefonen og selvfølgelig konstatere at den ikke virker. Vil så sende den til reperation og så kan jeg komme til butikken og hente den. Jeg siger at det er rigtig bøvlet for mig at skulle hele vejen gennem byen med en barnevogn, om de ikke kan sende den hjem til mig. Det vil de lidt modvilligt godt gøre, Da jeg kommenterer at de ikke opdaterer RMA-rapporten i forbindelse med reklamation, siger ekspedienten at det "bruger de ikke så meget". Da jeg beder om en følgeseddel, siger han, at det kan han godt bede den eksterne reperatør om (det gør de tydeligvis ikke normalt). Og så siger han det skulle tage ca 1½ uge før reperationen er i orden. Så forlader jeg butikken.

4) Der er nu gået 3 uger. Jeg har intet hørt og ikke modtaget min mobiltelefon. Der står intet under RMA-nummeret på websitet. Hvis man ringer, får man først ventemusik og så besked om at Mobilio har travlt. Ser jeg nogensinde min telefon igen???

Hej Lisbeth

Vi er slet ikke tilfredse med din anmeldelse, da vi mener bestemt at du giver os bedømmelse for noget som ikke omhandler vores service.

1) Du klager over din telefon, vi kan forstå det er surt, men det jo nu ikke os der laver telefonerne. Derfor er det dejligt med reklamationsret, når man har en faktura
2) En reparation tid kan tage mellem 2-6 ugers tid som vi også har skrevet inde på hjemmesiden. Især hvis den skal til ekstern værksted så kan der gå yderligere tid.
3) Vi ved at vores RMA system ikke altid er opdateret og det beklager vi, men det retter vi op på.
4) Vi beklager at du skal igennem byen med en barnevogn, men vi kan desværre gøre det anderledes

Vi håber du vil ændre eller sletter din anmeldelse

Med Venlig Hilsen
Mobilio.dk

Super nemt!

Mobillos hjemmeside er nem at finde rundt i. Hurtig levering. Kun 1 dag. For vildt! Desuden er det billigt :c)

møj irriterende

Der er ikke noget mere irriterende end at bestille og betale et produkt og så få en mail efterfølgende om at varen er udsolgt/udgået. Hvis I ikke har varen, så fjern det fra jeres site.

Hej C. Wilhjelm

Ja det rigtig irreterende. Men vi mener ikke vi fortjener så dårlig anmeldelse.
Jo hvis vi ikke havde kontaktet dig. Men når man har omkring 2000 produkter, så vil der nogen gange komme en fejl. Men det beklager vi og vi håber du vil ændre din mening.

Med Venlig Hilsen
Mobilio Aps

God internetbutik

Det var meget hurtig levering. Jeg bestilte en eftermiddag og fik den bestilte vare dagen efter..

Manglende vare

Lidt langsom respons for at fortælle at en vare ikke lige kan skaffes til trods for at varen stod som værende på lager på firmaet´s netshop og bekræftelse nævnte heller ikke noget om manglende vare..

meget glad og tilfreds.

Jeg gav en bestilling tirsdag aften og modtog en bekræftelse på min bestiling dagen efter. Inden weekenden modtog jeg mine varer. Det er god og hurtig service:-).

Hurtigt og billigt

Købte min nye mobiltelefon til en god pris. Den kom med posten efter få dage.

En hel igennem ok ekspedition

En hel igennem ok ekspedition, men post Danmark skulle bruge 4 dage til at levrer varen.

God og hurtig information

Varen var ikke på lager som oplyst på webshop, men jeg fik mail om at jeg kunne vente en uge på at den kom, eller få en anden farve. Jeg holdt fast i oprindelig farve, og fem dage efter havde jeg telefonen.

Efter et par uger var der problemer med batteriet som afledede for hurtigt. Jeg skrev til Mobilio og fik svar med det samme. Telefonen blev indleveret til service, jeg fik den tilbage 6 dage efter (uden betaling), og den virker perfekt nu.

Overskuelig hjemmeside

Det har været nemt og hurtigt at bestille og modtage varer fra Mobilio. Kan anbefales

Telereparation Details

Hvilke modeller kan vi sende ind til Telereparation?

Telereparation kan reparerer alle slags modeller fra de forskellige producenter. Vi reparerer både gamle og nye modeller. Læg din mobil der skal reparares i indkøbskurven og læs Guiden. Hvis der er yderligere fejl udover det der er bestilt af reparation vil du modtage et tilbud på dette også. Ønsker du mobiltelefonen retur uden reperation koster det 250kr inkl. moms + evt. fragt i forsendelses omkostninger.

Procedure

Når vi har modtaget din mobil, vil den blive undersøgt af en teknikker som vil repararer den reparation der er blevet bestilt. Er det ikke mulig at reparareret mobilen som følge af en uhensigtsmæssige brug, vil det koste 250kr. inkl. moms + evt. fragt i teknikerundersøgelses omkostninger, at få anlægget returneret. Inden den vil blive returneret vil vi kontakter dig/Jer pr telefon eller mail. Har vi ikke hørt fra jer vedr. tilbuddet inden udløbet af dette tidsrum ( 3 uger), forbeholder Telereparation sig ret til, at skrotte anlægget. Jf. §33 og §34 i købeloven.

Back-up inden indlevering

Når vi reparerer din mobil kan data gå tabt. Derfor vil vi anbefale at i foretager jer en backup. Hvis vi skal tage backuppen koster det dig DKK 399 kr. Vi hæfter ikke for mangel på kontakter, kalender og billeder hvis de går tabt. Simkort må ikke indsendes med til reparation. Sker dette alligevel kan Telereparation ikke gøres ansvarlig for misbrug eller bortkommet simkort.

Levering

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark's Track & Trace System. Du kan vælge at sende den ind til Næstved eller København. Du kan også vælge at leverer mobilen direkte der.

Om Telereparation.dk

Vi har en lille forretning med værksted på Amagerbrogade 22, hvor man altid er velkommen til at kigge forbi, hvis man ønsker råd og vejledning mht. den bedste løsning på en beskadiget smartphone og tablet. Som noget nyt vil vil meget snart tilbyde computerreparationer. Desuden åbner vi snart en større forretning ligeledes på Amager. Vi glæder os til at møde dig.

Visit Telereparation.dk

We live here: Amagerbrogade 22