Telespecialisten reviews

Telespecialisten reviews

6.3

super hurtig service

bestilte en Doro mobiltelefon og fik den leveret næsten inden jeg havde gennemført ordren !! bestilte sidst på eftermiddagen og modtog pakken næste morgen kl. 9.00.

Har købt en NOKIA X2, og den er jeg ok glad for.
Og Telespecialisten leverede den dagen efter - hvilket jeg var meget imponeret over. Der var dog kun en manual med på tysk, hvilket jeg ikke kan bruge til så meget.
Ditte Carlsen

Tommy Rasmusen

Har modtaget Samsung Galaxy S II mobil - Sort
Bestilte telefonen fredag, og fik med det samme en ordrebekræftelse. Betalte med dankort - der jo tidligst kunne være firmaet i hænde tirsdag. Rykkede for en leveringstid via mail tirsdag, og fik det svar at det "højst kan blive i overmorgen". Dette svar var jeg ikke umidelbart helt tilfreds med, så onsdag ringede jeg (det tog over en time at komme igennem) for at få en mere præcis dato. Det kunne firmaet ikke give, da de havde fået en fejllevering med kun hvide telefoner. Hvis jeg ville have en sådan kunne de sende med det samme.
Jeg sagde til firmaet, at hvis ikke de kunne skaffe en sort telefon og sende den onsdag - ville jeg annullere handlen. De lovede at ringe retur indenfor en halv time, hvilket de også gjorde. Firmaet havde skaffet en sort telefon fra en kollega, og den ville blive sendt med det samme, og jeg modtog telefonen som lovet torsdag - 5. hverdag efter ordren var givet.
Telefonen jeg modtog havde været åbnet, og batteriet var halvt opladet. Brugermanualen var på Polsk, og i det hele taget så telefonen ikke helt ny ud.
Dette klagede jeg over via mail og fik det svar at det var firmaet der havde åbnet telefonen for at opdatere til nyeste software.
Måske er det hele et sammenfald af uheldige omstændigheder ???

Lynhurtig levering

Fik lynhurtigt ordrebekræftelse samt et link til post danmark så jeg kunne se, hvor pakken befandt sig. Hurtig levering. Eneste minus var, at jeg ikke havde forudset, at bagsiden af telefonen var en reklame for Betty Barclay. Måske er det mig, der ikke havde set godt nok efter, da jeg bestilte telefonen...

Super god service

Jeg købte en Nokia E55. Ved ankomst, kun en dag efter bestilling, var problemer med telefonens softwear. Jeg fik byttet til en ny telefon. Det tog kun 2 dag. God service, faire behandling. Tak.

:-)

dejlig hurtig levering og information om ordren.
bestilte en nokia C5-03 som de var 2 billigste
jeg kunne finde og som var på lager til levering
med det samme

Sony Erichsson Elm. Super hurtig betjening og gratis levering.

Galaxy S

Lidt forsinket levering i forhold til hvor hurtigt pengene blev trukket fra min konto. Det er jo altid lidt scary, især når Telespecialisten har en fejl på deres mailsystem, hvor track&trace henviser til Post Danmark selvom man har valgt GLS. Beskeden med de forkerte T&T data kom også længe inden dataene var tilgængelige hos GLS.
Men da pakken endelig nåede frem var alt i orden og Galaxy æsken var stadig fuldt forseglet. Det betyder jo selvfølgelig at man selv må installere det danske tastatur. Men det ligger i android shoppen og er gratis.

Fin levering, men mangler dog en Dansk manual .

skide hurtigt, skide billigt - og det virker!

Telespecialistens pris på min nye telefon var super billig i forhold til andre steder, og telefonen fejler absolut intet!
Leveringen var hurtig, Jeg modtog den DAGEN EFTER jeg havde bestilt! Det har jeg aldrig prøvet før!
Kun ros herfra :D

Levering 2 dage efter bestilling, helt perfekt. Sku dog bruge en fem cifret kode for at åbne telefonen. Måtte ringe nogle gange derind, hvorfor de ikke gav mig den første gang ved jeg ikke. Men alt virker nu.

Hanne Mathiasen

god service, hurtig levering,men jeg mangler en brugsanvisning på dansk

har nye varer - men ikke på lager til den tid der fremgår på hjemmesiden

Har bestilt nu N8 - der stod 2-4 dage til levering på hjemmesiden - men ringede efterfølgende og spurgte om varen var sendt - de havde den slet ikke på lager - det vil tage en uge mere inden varen forventes at være på lager og bliver sendt.

Hvordan kan jeg få kontaktet Telespecialisten? Vær sød og hjælp!

Jeg købte min Lg Optimus P970 i 2011, og nu er den blevet låst og jeg kan ikke åbne den, nogen der kan hjælpe?!

HURTIG levering

Nokia Telefonen blev dog leveret i den forkerte farve.
Nemt at følge ordren fra bestilling til modtagelse.

Køb af molbi telefon.

Vi har for en uge købt en mobil telefon. Dog har vi indnu ikke modtaget telefonen.
Vi venter spændt på om den nogensinde kommer.
Er derfor en lidt utilfreds kunde.
Helle Hansen

Lad dem aldrig åbne igen!!

Et lortefirma der heldigvis er lukket nu. Skidt for dem der har ting hos dem. Er selv blevet kontaktet af dem der styre konkurs, så jeg fik heldigvis min tlf retur på den måde.

Fuskere

Jeg sendte min telefon til reparation for seks uger siden. Nu er Telespecialistens hjemmeside nede, domænet til salg og nummeret til deres kontor lukket. Og jeg har ingen mobiltelefon.

Telespecialisten Aps Details

Ny Butik