Telia reviews

Telia reviews

4.3

Ingen hjælp ved hverken kundeservice eller jeres fysiske butikker!

Jeg har været på udkig efter en ny mobil. Efter at have udset mig en Samsung Galaxy S5 i blå, går jeg ind i jeres butik i Herning (11. april) - da de ikke har den, henviser de os til at kontakte kundeservice og få den på denne måde da vi har et special abonnement hos jer. (3 GB data, 3 timers tale samt fri sms/mms) som vi ønsker at beholde.
Efter 3 samtaler med kundeservice og besøg i jeres butik 2 gange ender det med at jeg ikke kan få telefonen, selvom i har 13 stk. liggende på jeres central lager, dette ganske alene fordi jeg har et special abonnement hos jer.
Jeg har ganske enkelt accepteret at det ikke er muligt at få rabat på telefonen med mit abonnement, det havde jeg heller ikke forventet til at starte med. Jeg er mere en villig til at betale de 5019,- som den koster uden abonnement, problem er bare at nu kan jeg ikke få lov til det fordi at jeg skal vælge et abonnement for at få lov til at købe den... Så bliver jeg tilbudt et abonnement til 129,- pr. måned (4 timers tale, 2 GB data og fri sms/mms) da jeg bruger mere data end jeg snakker kan dette ikke betale sig, og da slet ikke når jeg skal betale 40 kroner mere om måneden!!!
Her tror man som kunde at man efter rigtig mange år og 6 abonnementer hos jer at man for nogle fordele, men nej nej, i stedet bliver jeg straffet og skal vente ekstra tid på en ny telefon fordi jeg er en trofast kunde hos jer! Jeg er virkelig dybt dybt skuffet over jeres dårlige behandling og finder det utroligt uacceptabelt at der ikke kan findes en løsning, nu når i har telefonen på lager. Jeg kan slet ikke forstå at Telia ikke formår at hjælpe eksisterende kunder. Det er virkeligt et problem at i ikke formår at imødekomme en kunde når i har alle midlerne til det!

Mvh Christopher

nye centraler

Efter jeres skift til nye central er vores internet blevet håbløst trods 2 kontakter til jeres såkaldte kundeservice har i absolut intet foretaget jer........?dumpet.

Kan det lade sig gøre at gøre det værre?

Jeg kunne skrive ligeså lange og detaljerede oplevelser som mange af de andre 1-ratings folk har skrevet på siden. Jeg skriver ikke for min egen skyld, men for andres skyld, derfor bliver den her kort.

Jeg har haft helt absurde problemer i forholdt til:
- Regningshåndtering
- Roaming
- Ikasso-inddrivelse
- Opsigelsesproblemer
- Nummerflytningsproblemer
- Oplåsningsproblemer
- Priser

Jeg har i forbindelse med rejser i udlandet oplevet at Telia har sent regninger til min adresse på papir, som jeg ikke har kunne modtage. Disse regninger var for roaming der løb op i 8000 kroner, som jeg ikke var klar over foregik.

Jeg fik ingen notifikationer, mails eller andet, blot blev jeg sendt til inkasso. Noget jeg først opdagede da jeg kom hjem. Her var det for sent at reagere, fordi tingene allerede var sat i gang. Det var en meget lang og dyr process, som nemt kunne ha været undgået. Den følgende flytning af nummer og behandlingstider, har været de langsommeligste og besværlige jeg nogeninde har oplevet hos noget service-udbyder. Nogensinde.

Jeg har intet positivt at sige om Telia's håndtering af min sag eller af deres service generelt. Når man blot ringer til sin mor engang imellem, er der ingen problemer, men så snart der skal lidt ekstra til, skal man vælge et andet selskab.

Til Telia vil jeg gerne sige:
Lav et system hvor regninger og særlige tilfælde bliver sendt på mail, og ikke kun på brev. Det eneste jeg modtager fra Telia på mail, er tilbud på andre services, jeg kan bruge mine penge på, eller tilfredshedsundersøgelser.

Jeres kundeservice kan kun kontaktes via Telia-registrerede numre. Det er simpelthed mega irriterende at skulle sidde og finde ud af andre måder at komme i kontakt med jer på.

Jeres svartider på mail er langsomme og kommer altid fra forskellige medarbejdere, selvom man svarer tilbage til samme adresse. Det er super vanskeligt i forhold til at holde en fælles forståelse gennem samtalen.

Jeres process i forhold til nummerflytning er mig dybt uforståelig. Jeg oplevede, at jeg sidst i min process, at modtoge breve adresseret til den adresse jeg boede på som privatkunde for 2 år siden, og ikke min nuværende erhvervsadresse, som mit abonnement det drejede sig om, var registreret på. Hvor meget andet post har jeg ikke modtaget?

Jeg har generelt oplevet meget dyre priser i abonnement i forhold til andre udbydere. Jeg vil klart anbefale, at man lige ser sig om. Der er meget billige udbydere derude til almindeligt brug. Er Spotify Premium virkelig så godt et salgstrick for erhverv? Tænk over det.

Tl;Dr
Lad være med at engagere dig i Telia. Alt tager tid og er super super besværligt for dig. Find en billig udbyder som Oister eller CBB eller lignende, eller muligvis 3 hvis du er erhverv. Jeg vil ikke anbefale Telia-møllen til nogen. Find en udbyder hvor ALT kan administreres fra en enkelt side på din profil, alt kører over nettet og mail, og svartiderne er hurtige. Er du træt af en gammeldags og rigid måde at køre tingene på, så hold dig langt væk fra Telia.

Hej Jonas,

Tak for din bedømmelse af Telia.

Det er rigtig ærgerligt at du har den opfattelse af os, og at der er så mange ting du føler er gået galt for dig.

Jeg vil rigtig gerne i dialog med dig, og har derfor sendt dig en mail , som du gerne må svare på.

Hana M.

Pas på Digital Validering og Telia!!

Kære læsere,

Jeg skriver dette indlæg på vegne af min mor, der i et par år har haft Telia som teleudbyder. Hun er erhvervskunde og har sin egen lille frisørsalon, og hun har ingen ansatte.
Siden december 2013 har jeg kæmpet med Telia angående nogle produkter, min mor tilsyneladende har valideret digitalt via en mail, hun skulle have bestilt og modtaget i februar 2013. Disse produkter er mobil bredbånd og et medarbejdernummer. Dette finder vi ret sent ud af, da vi tilfældigt sidder og taler om priser på telefoni, og derfor vælger vi at undersøge sagen. Herefter skal jeg ellers lige love for, at frustrationerne starter:
Jeg kontakter Telia for at høre, hvad der er sket. De siger, min mor har klikket på et link i en mail og indtastet sit CPR-nummer, hvorefter "ordren" er bestilt. Jeg spørger flere gange efter tidspunkt for udsendelse af mail, og tidspunkt hvor den digitale validering skulle være foregået. Dette får jeg i april 2014 - mere om dette om lidt.
Jeg får flere gange at vide telefonisk, at der ikke er noget galt med Telia's system, og at det derfor med sikkerhed er kunden, der har accepteret dette digitalt. Jeg siger, at da det heller ikke er min mor, der har klikket eller bestilt, må der være sket en fejl, og om vi ikke bare skulle sætte en streg over tingene og stoppe betalingerne, da hun aldrig har modtaget varerne. Telia kan godt se, der aldrig har været forbrug på produkterne, men som de siger, beviser det intet. Heller ikke det faktum, at min mor ingen ansatte har, og at hun aldrig medbringer sin pc andre steder, møder den store forståelse.
Derimod får jeg tilsendt en Tro og Loveerklæring, hvor min mor skal skrive under på, at hun ikke har bestilt varerne eller besvaret mailen. Til min store overraskelse vælger den pågældende medarbejder hos Telia at sende mig en udfyldt erklæring med en anden dames navn og adresse på. Hende kontakte jeg naturligvis, og hun har været samme cirkus igennem, og har idag teleselskabet 3... Jeg kontakter Telia og meddeler dem, at de har sendt en forkert, hvorefter den korrekte kommer. Denne underskriver min mor i julen, og jeg indsender den per post i starten af januar.
I marts bliver jeg træt af at vente på svar, og jeg skriver derfor til Telia - igen. Her bliver jeg ringet op, og denne medarbejder kan se, at vi ikke har fået medhold i sagen, men han kan heller ikke se, at de har modtaget erklæringen. Han kan dog se, at den medarbejder, der har udsendt erklæringen, har sat sagen i bero? Jeg scanner en kopi af af erklæringen ind og mailer, og da jeg så rykker 2 gange på 2 uger, får jeg det endelige svar: vi har ikke fået medhold.
Jeg beder her igen om at få tidspunkter for den famøse mail i februar 2013, og tidspunkt hvor den er modtaget retur. Herudover beder jeg om nummeret på fragtbrevet, som varerne skulle være udsendt med. Dette får jeg efter noget tid, og også her er der nogle ting, der undrer mig:
1. Fredag d. 15/2-2013 kl 16.48 (en frisørs travleste dag) udsender Telia en mail til min mor med linket.
2. Fredag d. 15/2-2013 kl 16.49 klikker min mor - efter Telia's udsagn - på linket.
3. Fredag d. 15/2-2013 kl 16.50 modtaget Telia den godt og vel 30 sider kontrakt tilbage i digital valideret tilstand.
Da en lille selvstændig frisør ikke har pc i sin salon, har min mor åbenbart smidt kam og saks, gået ind i privaten, åbnet pc'en og mailprogrammet og klikket på linet i mailen.
4. Jeg beder gentagende gange om fragtbrevsnummeret, og dette får jeg 5/4-2014. Post Danmark kan ikke oplyse mig så forfærdelig meget om forsendelsen, da informationerne blev slettet 1/4-2014, hvilket er dagen efter, Telia har forespurgt på samme forsendelse.
Jeg har fået fat i 5 andre, der har været igennem et lignende forløb med Telia, og da vi alle er enige om, at det er som at slå i en dyne, har vi besluttet os for at klø på i cyberspace, hvor dette indlæg er starten.
Jeg fatter ikke, hvorfor man ikke benytter sig af Nem-ID, hvis man skal validere noget i det hele taget?? Politiet har på deres hjemmeside advaret mod den digital validering i 2012.
Jeg forstår heller ikke, hvorfor det er en ny medarbejder, der hver eneste gang skal rodes ind i sagen? Jeg har talt og skrevet med 10 forskellige.
Havde det nu været et større firma, havde Telia nok valgt at tænke en ekstra gang, inden man smed skylden over på kunden.
Men det er ikke skidt alt sammen: min mor har nu 3 måneder tilbage som Telia-kunde, og herefter er hun Telenor-kunde. Samme netværk - bare med kundeservice.
Skulle der være en Telia-medarbejder, der gerne vil i kontakt med mig, som det normalt hører sig til herinde, så behøver I ikke ulejlige Jer: Dette indlæg er til læserne, og desuden har jeg skrevet nok MED Telia, men bestemt ikke nok OM Jer.

Mvh Peder

Hej Peder

Tak for din bedømmelse af Telia.

Jeg kan godt forstår at du bruger tid på at beskrive forløbet og er ked af at det skulle udvikle sig på den måde.

Jeg vil rigtig gerne i dialog med dig, men har ingen andre kontakt info. Du må meget gerne sende en mail til mobilerhverv@telia.dk og skriv trustpilot i emnefeltet med hvornår du er bedst at træffe.

Never a problem

I have used Telia in my business and private.
Internet, mobile , and now Telia TV.
Never really had any sort of major catastrophe with Telia, and on those few occasions, my problems have been dealt with quickly, professionally and quickly.
Well done Telia. My Telia TV works great, and my family (the vikings), are now happy :)

Hi Dave

Thank you for your feedback.

We are happy to know that you feel good about our products and you share it her with other people. It is our pleasure to be able to give and support your products.

Best regards

kanon service

jeg havede lidt problemer med hastigheden, ville gerne opgradere men fik hurtig at vide at det ikke kunne betale sig da de ikke kunne køre hurtiger net ud til mig.
det er fandme kundeservice de kunne sagtens have tjent lidt ekstra på mig for jeg ved ikke noget om det. men årlige folk der sider i den anden ende af telefonen.

samt at de fik løst mit problem med den lidt ujævnelinje.

120 % service

Mvh den glade kunde

Hej Martin

Vi tilstræber at give vores kunder en god service og have en åben dialog om vores produkter og hvad vi kan levere. Det er derfor rigtig dejligt med din feedback og at du bruger tid på at dele den oplevelse her på Truspilot.

Hana M.

Det er ikke fair at jeg ryger til inkasso for regninger jeg ikke har fået!

Jeg har fornyet abonnementer/købt ny tlf (med glæde) mm igen og igen -og pludselig har i sendt mig til inkasso -for regninger jeg ikke har fået -og ej heller rykkere har jeg fået.

Ydermere skal jeg selv kontakte jeres inkassofirma Sergel hvor jeg får jeg den mest nedværdigende, belærende -arrogante mangel på service som siger det ikke er deres problem. Nej de vil hellere belære mig, sætte mig på plads og nedgøre mig.

Og selv om i giver mig to store undskyldninger fordi det er jeres fejl - så skal jeg vente omkring en uge på at få en ny telefon (som jeg har fået stjålet) - fordi sergel ikke vil være behjælpelig, som i ellers lovede.

Det er lille okay når jeg gerne betaler for mine ydelser hos jer OG gerne fornyr mine abonnementer mm hos jer.

Det er slet ikke okay når det her ikke er min fejl indledningsvis!

Nu er 3 timer gået og jeg forsøger gennem en time at komme igennem til sergel (igen) og flere gange er jeg nu blevet kastet af systemet når jeg ringer op!

Ift. dit svar:

Jeg er stadig langt fra tilfreds!! For det er jer hos Telia at fejlen ligger. I har også 2 gange i dag har sagt undskyld idet det er jeres fejl det her.

Sergel fastholder at jeg skal betale ca 500kr i gebyr -hvilket i bør tage ansvar for -da i også har erkendt, at i har handlet forkert!!

Hej Livsnyderen

Tak for din bedømmelse af Telia.

Vi værdsætter din loyalitet og er selvfølgelig glade for at du forlænger dit abonnement hver gang det er tid.
Overførslen til inkasso sker som led i rykkerstrategien hvorfor der meget gerne skulle være sendt rykker inden.
Jeg kan se at du allerede er i dialog med Sergel og de vil rigtig gerne hjælpe dig med din henvendelse. Alle spørgsmål vedrørende inkasso sagen bedes derfor rettet til dem.

Hana M.

Telia - det er som at slå i en dyne!

For ca. halvandet år siden blev jeg ringet op at en stærkt begejstret Telia-sælger. Det lykkes ham, at sælge 4G-bredbånd til mig.
Hans tilbud viste sig efterfølgende at være stærkt overdrevet - hvilket Telia faktisk gav mig ret i - men ikke kunne gøre noget ved.
Efterfølgende viste det sig - at jeg ikke kun var bundet et år men et år og tre måneder fra jeg opsagde aftalen.
Da bredbåndstikket var en ordentlig klods og aldrig har virket ordentligt og da slet ikke har vist nogen 4G-effekt, er det stort set ikke blevet brugt.
For et halvt år siden flyttede jeg firmaadresse både på erhvervsregisteret og hos Post Danmark - men det var ikke nok!
Det næste jeg hører fra Telia er en rykker fra et inkassofirma, med krav om gebyr, omkostninger og renter. Jeg har ikke modtaget nogen opkrævninger, advarsler eller noget som helst andet..
Kære Telia - Jeg har brugt timer på jer - det har været som at slå i en dyne. Så der skal godt nok efterhånden meget til for at nogensinde bliver kunde hos jer, endsige kan anbefale jer til andre.
Strategisk Kommunikation ApS
Simone
Adm dir.

Hej Simone

Tak for din bedømmelse af Telia.

Jeg kan godt forstår din frustration og jeg beklager sagsforløbet.

Jeg er dog glad for at vi har fundet en løsning, og har sendt dig en mail som aftalt.

Hana M.

Annullering af abonnement er ikke en opsigelse!

Jeg mente, at jeg opsagde mit abonnement ved via e-mail at informere Telia's sælger om, at jeg ville annullere mit abonnement. Det mener Telia ikke er det samme som en opsigelse.

Årsagen til dette skyldes sælgerens påstand om, at han ville nedsætte mit telefonabonnement. Hvad han ikke sagde, var at det kun gjaldt, hvis jeg samtidig forlængede et abonnement på mobilt internet modem. Da jeg fandt ud af "trick'et", skrev jeg til ham, at jeg ville annullere fornyelsen af mit moden abonnement. Annulleringen af denne fornyelse er ifølge Telia's kundeservice for fakturering ikke det samme som en opsigelse af et abonnement. Jeg bliver derfor opkrævet 3 mdr. abonnementafgift for den "nye" aftale, som jeg altså annullerede.

Hej Bjørn

Tak for din bedømmelse af Telia.

Det er beklageligt at du har opfattet din annullering af forlængelsen som opsigelse af abonnementet. Da dette ikke er tilfældet forbliver abonnementet aktivt og kan anvendes indtil man på skrift modtager en specifik opsigelsesdato. Som aftalt telefonisk sender jeg en email, som du gerne må besvare såfremt der er andet.

Telia Sælger lyver

Hej jeg købte ny Tlf januar 2013 og en til lige før jul 2013 fik af vide af sælger at forsikringen dækkede begge Tlf da der var kommet nye regler på forsikringen, og at det var abonnementet der var forsikret, og ikke Tlf. Og det var vigtigt for mig, for ellers havde jeg ikke købt Tlf. Før jul men det har jeg så lige læst på jeres hjemme side, så syntes ikke det helt fair at jeres sælgere ikke kender reglerne da det er pænt dyre Tlf man har købt. Mvh. Martin Runge Ps. Har været glad kunde i rigtig mange år tilbage fra orange tiden.

Hej Martin,

Tak for din bedømmelse af Telia.

Det er selvfølgelig meget uheldigt hvis dine telefoner er blevet beskadiget. Jeg vil rigtig gerne undersøge hvilken vilkår dine telefoner er blevet købt under.
Jeg har i dag forsøgt at kontakte dig uden held, og har derfor sendt dig en mail. Du må meget gerne besvare mailen med info om hvilke telefoner der er tale om.

Ufleksibelt internet

Jeg har mine udfordringer med min ny-indkøbte adsl internet forbindelse,
som sådan set er der ikke noget galt med den, men så alligevel...

Hastigheden er langsom, men den er dog meget tæt på det lovede...
Mit problem er at jeg har ikke mulighed for at tilkøbe mere båndbredde....
Der er 2 ting i det, kobber linjen til min bopæl kan ikke trække højere end 14/1 "pakken", dette er selvfølgelig ikke Telia's skyld, den anden ting er så at Telia ikke vil sælge mig ekstra upload "løst"... Ufleksibelt...

Den router Telia har sendt mig er af mærket Technicolor og virker for så vidt ok-ish... Igen, den virker, den er bare..... Ufleksibel.... Et teknisk eksempel kunne være at jeg ikke kan ændre på en dhcp tildelt ip-adresse. Igen, det er ikke ubrugeligt, men ufleksibelt... 95% af alle brugere ville denne ufleksibilitet formegentlig ikke genere...
MEN, det gør det mig....

Da jeg så kontakter Telia og siger at jeg ønsker at få skiftet deres router ud med et modem, sådan jeg kan benytte min privat-indkøbte router i stedet for, så får jeg meldingen at Telia ikke kan tilbyde mig et løst modem, hvilket et-eller-andet-sted er fair nok, jeg gad heller ikke ligge inde med flere vare end højst nødvendigt...
Men der hvor jeg først bliver sådan ret godt ærgerlig, er at det bliver forslået at de kan sætte min router i "bridge" mode, hvilket teknisk set ikke er helt så godt men det er i min optik stadig en god løsning og den ville løsning min problem stilling...
Her er det væsentligt at påpege at dette er, så vidt jeg kan finde frem til, en "standard" funktion som Telia, via deres custom firmware, har fået fjernet fra enheden.... Denne funktion tager de så 299,- for at aktivere på enheden, til sammenligning kan man rekvirer et nyt modem i de fleste computer forretninger til 100-200 kr.

I min optik er Telia, en "gebyr-grib" og leverandør af en meget ufleksibel internet forbindelse...

Det er dog (yderst) positivt at Telia besvare deres anmeldelser her på trustpilot...
(Dette i sig selv trækker næsten Telia op på et 3-tal i min optik, næsten)

Hej Kenneth.

Tak for din henvendelse herinde på Trustpilot.

Jeg har undersøgt din sag, og jeg kan se at du har været i kontakt med vores tekniske support som oplyser nedenstående til dig i en e-mail:

"Et Siemens Speedstream modem vil i hvert fald fungere, da vi tidligere har haft det i en periode. Vi har ikke kendskab til andre modems end dette, så vi kan ikke anbefale andre modeller. Dog burde et almindeligt ADSL2+ modem fungere fint.

Vi er kede af at du ikke synes om vores bridge mode produkt, men det er måden det er lavet på, som altså giver kunden en ekstra IP adresse i ethernet port 4. I forhold til ekstra upload har vi givet din henvendelse videre til vores produktansvarlige, som forhåbentlig på et tidspunkt gør det muligt."

Jeg kan dog ikke gøre mere herfra, da min tekniske support har forklaret dig, hvordan produktet er bygget op samt. priserne herpå.

Du er dog meget velkommen til at kontakte vores kundeservice eller support på 80101010, hvis du har yderligere spørgsmål.

Med ønske om en god dag.

Camilla

Hold venligst op med at ringe til os.

Hold venligst op med at forstyrre os med opkald om "super tilbud".
I har igennem en længere periode ringet til mig med tilbud om erhvervstelefoni.

Jeg har hver gang gjort opmærksom på at jeg IKKE er interesseret i en telefonløsning fra Telia, samt at jeg ikke ønsker at modtage opkald fra Telia.
på trods af dette er jeg blevet ringet op 2 gange i dag.
Numrene som I ringer på er privatnumre, som intet har med mit firma at gøre.
Jeg har i mit firma IKKE behov for mobil eller fastnet løsninger fra Telia eller andre selskaber.

Hej Carsten,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er meget beklageligt, at du forsat bliver kontaktet, efter du har oplyst, at du ikke vil kontaktes.

Jeg har en løsning klar, og vil derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse dit cvr nr. samt det telefonnummer, som du bliver kontaktet på. Så sørger jeg for, at du ikke bliver kontaktet fremadrettet.

Vi beklager ulejligheden.

Bunch of racist thugs

I had a post paid account and wanted to create one for my wife which joined me on my expat job in DK. I went there 5 times with my wife and each time they found a different excuse not to give me a SIM card, they quoted corporate rules of having to have a danish driver license, or I had to have a european passport and the likes. While this is all BS I would have lived with it, BUT a Danish friend went with me to understand what is going on and upon seeing that I am accompanied by a blond and blue eyed gentleman I must be trustworthy now, I got the SIM card no questions asked, I handed in the same documents I always hand in, my Danish friend did not provide any documentation. Shame on you Telia..and to believe this happens in 2014 in Denmark ! I did of course complain about this to them , but again ..deaf ears !

Dear Ali Jawad,
Thank you for your rating of Telia here on TrustPilot.

I must apologize if there has been any misunderstanding about creating a new sim-card for your wife. But I am happy to read that you get a sim-card now.

It is very important for us to emphasize that we are not in any way racist. We have employees from around the world and from many different cultures. We consider this an asset, not a hindrance.

I am sure that there has been some miscommunication between you and the Telia shop.

I would like to start a dialog with you. So I can get more information about your experience in the shop.

Please contact me by sending an e-mail to mobilerhverv@telia.dk with "TrustPilot" in the subject field. Then I will contact you as soon as possible.

Best regards

Customer Service

Blandet oplevelse

Jeg har været Telia kunde i et halvt års tid efterhånden både mht. mobil og alm. bredbånd.

Jeg er godt tilfreds men bliver nødt til at udtrykke min skuffelse i forhold til ventetiden på teknisk support. Jeg har de seneste dage haft udfordringer med min bredbåndsforbindelse og har forsøgt at få kontakt til support men uden held.

Jeg har endda ringet på tidspunkter betegnet som "få opkald" og derved kort ventetid, men er blevet mødt med forventede ventetider på 45 min. ved hver opkald. Det kan jeg ikke sige er tilfredsstillende desværre.

Hej Christian

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre, at du har været tilfreds med vores produkter, men kan selvfølgelig godt forstå, at det er frustrerende med den lange ventetid til teknisk support.

Den lange ventetid skyldes en kombination af sygdom og travlhed, hvilket selvfølgelig er rigtig ærgerligt at skulle opleve.

Dog er der også mulighed for at skrive til teknisk support via dette link https://ww3.telia.dk/kundeservice/skriv/?categoryid=3&nodeid=75, så du ikke skal sidde i kø på telefonen.

Britt

Køb aldrig noget hos Telia !!!!!!!!

Min far fandt et tilbud på en iPhone 4's hos Telia. Han har længe kigget efter en iPhone og skulle for at få telefonen så skifte til deres abonnement og være bundet et halv år. Jeg havde mine tvivl for jeg har haft dårlige erfaringer med Telia før, men det lød som et fair tilbud og han tog det.
Det skulle han aldrig have gjort for der har ikke været andet end bøvl med det fra dag et. Han kan ikke ringe el. modtage opkald når han er derhjemme fordi der ikke er dækning på telefonen. Det kan jo simpelhen ikke være rigtigt!!!
Han har været i butikken 3 gange nu og hver gang for han en ny søforklaring. Denne gang har de sendt ham hjem med et nyt simkort til hans gamle telefon fordi de vil have ham til at tjekke om det så kan fungere på hans adresse.
Telia burde tage en smule ansvar!!!
Min far har købt en iPhone med et Telia abonnement og hvis Telia ikke han finde ud af at få det til at virke skal han have pengene tilbage og ophævet abonnementet!!!!!

Jeg kan kun råde folk til aldrig at købe noget hos Telia !!!!

Hej Pernille,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og vil gerne i dialog med dig og din far, så vi sammen kan finde en løsning.

Der kan være flere årsager, der gør at man kan opleve dårlig forbindelse. Det er derfor vigtigt, at vi for undersøgt sagen, så der kan findes en løsning.

Du bedes venligst sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse din fars kundenummer samt hans telefonnummer. Så undersøger jeg sagen og kontakter jer med en løsning.

Telia Kundeservice

Telia, bredbåndsforbindelsen jeg anbefaler til venner og familie.

Telias bredbånds tilbud er altid gode, og selve leverancen foregår altid uden problemer. Derfor har det været let for mig at anbefale Telia til venner og familie.

Samtidigt har jeg også haft kontakt til Telia tekniske afdeling med, selvforskyldte, problemer, og betjeningen har altid været ekstremt grundig og behagelig.

Således har jeg heller intet problem med at anbefale Telia Bredbånd på Trustpilot. Det er bare at ringe, så sender de en gratis router, og afhængigt af kampagner, evt. en gratis måneds internet oveni. Lettere og billigere kan det ikke gøres.

Hej Thomas,

Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det glæder mig meget at høre, at du er tilfreds med Telia, og den service vi har ydet, når du har haft behov for hjælp.

Jeg ønsker dig en god dag!

Simone

hold kæft en ringe service

Hold kæft en ringe service i yder. Både i jeres butik i herning centeret og i jeres kundeservice!!! Mig og min mor har købt samme telefon en Samsung gallaxy s3 de har/havde nøjagtig samme fejl med at de gik i sort. Min mors telefon startede først og hun sendte den ind to gange før hun kunne få pengene tilbage, under meget protest fra jeres side.
Min er nu også sendt ind for anden gang. Nåede lige at have telefonen i to dage fra første reperation til fejlen var der igen! Nu siger i at jeg skal vente 10 til 12 hverdage for at se hvad telecare finder ud af og så kan i først træffe en afgørelse efter det. Selvom det er nøjagtig samme sag som min mors. Den eneste forskel der er, er at vi har to forskellige mobilnumre!
Kan oplyse jer om at det var Nanna kirk i jeres juridiske afdeling der har skrevet til min mor at det ikke var muligt at reparere mobilen (hvis hendes ikke kunne, kan min jo heller ikke)
Og når man ringer til jeres kundeservice lægger medarbejderen på i påskud om at han ikke kan høre mig (sjovt nok kunne han godt høre mig de første fem gange han måtte vende tilbage til mig efter han måtte spørge kollegarer til råds)
I skulle skamme jer over den service i yder jeres kunder både i butikken i herning centeret og i jeres kundeservice!!!!

Hej Michelle,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og er ked af, at både dig og din mor har oplevet problemer med jeres telefoner.

Jeg vil gerne undersøge sagen, men det ref nr. du har oplyst, finder jeg desværre ikke noget på i vores systemer.

Jeg skal derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive TrustPilot i emnefeltet.
I mailen bedes du oplyse dit kundenummer samt et telefonnummer, som du kan træffes på. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Dårlig stil

Det har taget over en måned at få flyttet mit nummer fra et andet selskab til Telia. Flere opringninger og besked om at simkort nummeret var forkert og bagefter var det nummerporteringscentralen. Mudderkasting mellem selskaberne med beskyldninger mod hinanden om at de løj. Dårlig stil og virker som om man ikke er kompetent til sine opgaver. Bedre service forhåbentligt fremover ellers hopper jeg videre.

Hej Ruth,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Vi beklager, at dit nummer ikke blev flyttet hurtigere. Jeg kan godt forstå, at det har været frustrerende.

Der har desværre været udfordringer, grundet fejlinformation angående flytning af nummeret. Men det er blevet rettet.

Jeg beklager den ulejlighed det har medført dig.
Vi bestræber os på, at det skal være nemt og hurtigt at flytte et nummer over til os. Det er derfor uheldigt, at flytningen tog længere tid end forventet.

Skulle du have nogen spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til mig, ved at sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

Det var mere bøvlet end jeg havde regnet med!

En overflytning af et mobil nummer fra TDC til Telia, der tog det meste af en måned og adskillige opringninger, før det kom til at virke. Det er ikke hvad jeg vil kalde optimalt. Der er desværre ikke nogen åbenlyst forklaring på, hvorfor det skulle tage så lang tid.

Hej Uffe,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har undersøgt sagen og kan oplyse, at vi havde fået oplyst forkert SIM-kort nr. fra din tidligere udbyder, da du på et tidspunkt havde fået nyt SIM-kort.

Vi beklager derfor den længere behandlingstid, og håber at du fremadrettet vil være tilfreds med Telia, som din nye udbyder.

Skulle du have nogen spørgsmål, så er du velkommen til at skrive mig, ved at sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Perfekt i 12 år!

Har været mobil kunde ved telia i 12 år og der har aldrig været noget at kritisere. Altid super kundeservice.

Hej Ricko,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er en fornøjelse at læse, at du har været kunde i 12 år, og du aldrig har haft noget at kritisere.

Vi bestræber os på, at have den bedste service, samt de bedste produkter. Det er derfor godt at læse, at du er tilfreds.

Tak fordi at du har valgt at dele din kundeoplevelse med andre her på TrustPilot.

Du ønskes en rigtig god fredag.

Telia Danmark

Om Telia

Hos Telia tilbyder vi produkter inden for både mobil og bredbånd.

Langt de fleste af vores løsninger kan tilpasses, så de passer til netop dine behov. Vi vil meget gerne høre om dine oplevelser med vores produkter og services, så vi har mulighed for at se, om vi kan gøre tingene bedre eller smartere. Ris og ros angående vores produkter og services er derfor meget velkommen.

Vi bestræber os altid på at give dig den bedst mulige oplevelse hos os, og vi tror på, at et hurtigt, stabilt og bredt dækkende netværk er grundstenen i vores arbejde. Derfor moderniserede vi hele netværket i løbet af 2011, hvilket har gjort, at vi lige nu har Danmarks mest moderne netværk og har vundet adskillige uvildige tests af både 3G- og 4G-netværket.

Glade og tilfredse kunder er grundstenen i en sund virksomhed. Det betyder, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at give dig gode oplevelser med os. Det handler om at yde god service og give dig muligheden for selv at klare det meste, hvis der opstår problemer. Så kan du hurtigt komme videre med langt sjovere ting.

Derudover er det spændende ved telemarkedet alle de nye produkter. Nye apps til selvbetjening eller apps, som kan gøre din smartphone til fjernbetjening til dit tv, tv-løsninger, som du helt selv er herre over og services, som eliminerer de geografiske grænser, så du kan ringe til danske priser i udlandet. Det hele går stærkt, men vi vil være med i front og give dig det bedste.

Velkommen til Telia – vi glæder os til at høre fra dig.

Visit Telia

We live here: Holmbladsgade 139