Telia reviewed by

Kokkedal, DK

Øv bøv.

Havde glædet mig til at se Telia an på trods af jeg har hørt dårlige ting om dem overalt.
Købte en iPhone 5, men den blev stjålet på posthuset før jeg nået og få den efter et indbrud.
Ret ærgeligt.
Derfor kontaktede jeg Telia's kundeservice for at få en løsning på hændelsen. Skal ikke betale noget hvilket er klart, og fik så fortalt de ville sende en ny om 1-3 uger på trods af de har massere på lager og det hele. Og da jeg allerede har ventet på den næsten 1 uge, syntes jeg ikke det er særlig god service. Hændelsen er ikke deres skyld, det ved jeg. Men syntes godt de kunne gøre mere for at gøre en kunde glad som at sende en ny med det samme.
Men de vil hellere vente til de selv har fået erstatning af Post Danmark osv.

Derfor valgte jeg nu at købe hos [Ekstern reference] isteden for da jeg bliver nød til at havde en mobil, som Virksomheds ejer/direktør er en telefon rigtig vigtig for arbejdet, og det kan Telia ikke give mig i ordentlig tid.

Derfor kun 3 stjerner, samtidig også fordi deres Kundeservice er ret uviden, alle gange jeg er kommet igennem efter en lang venten, skal man endnu engang vente på de finder et svar på ens spørgsmål fordi de ikke ved noget.

Redigeret.
efter der intet er sket valgte jeg at nedgradere til 1 stjerne kun.
Gudskelov fixede [Ekstern reference] mit problem, de tilbød mig et abonnoment og at jeg kunne få den næste dag hvis jeg gjorde så.

Redigeret.
På trods af en idiot har skrevet her under vælger de at bonge mig 1 måned efter for 600kr, Men har aldrig fået noget fra dem og har annuleret min bestilling.
Langt ude, vil aldrig røre Telia igen!
    Telia
    TrustScore 4.3 / 10
    3,011 Reviews

Reply from Telia

Hej Jørgen,
    Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er ked af det sagsforløb der har været vedrørende din bestilling. Desværre kan det ske, at pakker bliver stjålet eller mistet under leveringen.
    Jeg forstår godt din frustration, at stå uden telefon og at du ikke ønsker at vente yderligere. Jeg vil derfor meget gerne i dialog med dig, så vi sammen kan finde en løsning.

Jeg har sendt dig en mail som du bedes besvare. Såfremt du ikke har modtaget mailen bedes du skrive til mobilerhverv@telia.dk og skriv 'trustpilot' i emnefeltet. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Du ønskes en rigtig god dag.

Philip Sinding
    Telia Kundeservice