Telia reviewed by

Positivt overraskende

Fik her for snart et halvt år siden min nye mobil som blev købt hos Telia.
Jeg har været meget tilfreds med Telia siden jeg forlod butikken med min nye mobil i hånden. Deres 4G dækning var bederen end jeg troede da jeg blev kunde hos dem. Der er dog ingen 4G dækning hvor jeg bor (hvilket jeg dog allerede vidste), dog går det stadig sindssygt hurtigt på deres Turbo 3G som jeg har hvor jeg bor. Der har været nogle få enkelte gange (kan kun komme i tanke om 2 gange, i omkring 4-5 måneder, hvilket jeg vil mene er i orden) hvor jeg ikke har haft nogen hurtig internet dækning, men det er også steder hvor det kan være svær for antennerne at nå, samt de forhindringer signalerne skal igennem. Skal lige siges at dette kun gælder deres mobile internet, har ALDRIG set min telefons dækning være på mindre end max signal.

Jeg er så tilfreds med mit køb, og selv om jeg har bundet mig i 2 år så siger det mig ikke noget da jeg ville have været blevet af egen fri vilje, så jeg tænker slet ikke over jeg er bundet fast hos Telia.

Jeg kan klart anbefale Telia, og har også allerede gjort det flere gange lige siden jeg trådte ud af butikken.

Det eneste negative jeg kan sætte en finger på er prisen, det er nok lidt for dyrt, også taget i betragtning af alle de fordele du får hos Telia.

Et råd til Telia: Sænk priserne en smule så forlængerne jeg helt sikkert når min nuværende binding udløber, samt i vil højst sandsynligt opleve en øgning af jeres antal af kunder.

Kan klart anbefale at i køber jeres næste telefon og abonnement hos Telia.
    Telia
    TrustScore 4.3 / 10
    3,011 Reviews

Reply from Telia

Hej Søren,

Tak for din positive bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg vil starte med at takke for din gode bedømmelse. Vi er rigtig glade for, at du vælger at dele din oplevelse som Telia kunde, til andre her på TrustPilot.
    Samt er det dejligt at læse, at du er så tilfreds med vores netværk samt dækning, selvom du var klar over, at dækningen på din adresse desværre ikke var omfattet af fuld 4G dækning. Jeg kan oplyse, at vi hele tiden udbygger og optimere vores master, så alle kan gøre brug af vores 4G netværk . Så du vil i fremtiden også kunne gøre brug af 4G på din adresse.

Hvad angår priser, så justerer vi løbende vores produkter, så de er konkurrencedygtige med andre udbydere på det danske marked. Men tak for din feedback.

Tak fordi du vil anbefale Telia til andre. Vi ser frem til at forsætte det gode samarbejde.

Rigtig god dag.

Philip Sinding