Telia reviewed by

Skals, DK

Bukker mig i støvet for Telia..

Jeg har været kunde ved Telia efterhånden mange gange, hver gang jeg er gået fra Telia har det været fordi jeg har været så dum at falde for et andet selvskabs tilbud, som viste sig at være billigere.

Senest var jeg så dum at købe en Samsung Galaxy S3 4G hos 3, da den var ca. 1000 kr. billigere end Telia.
Glæden vae dog kort, for da jeg fik mit nye 3 simkort i mobilen havde jeg hverken data eller mobilnetværk, på trods af det modsatte var lovet.

Dagen efter opretter jeg en reklamation ved 3, og ringer derefter til Telia for at komme tilbage til dem. Jeg får et supergodt tilbud på abonnement så jeg kunne få signal igen på min nye telefon. Siden gik jeg så ned til Telia og købte en Samsung Galaxy ved dem i stedet, og returnerede den anden ved 3.

Så tak Telia for at byde mig velkommen tilbage i varmen, jeg vil med glæde betale 1000 kr. mere hos jer med den service og fantastiske signal, da jeg nu kan nyde 4G selvom jeg bor i en mindre by.

Vi ses næste gang jeg skal have ny telefon :)
    Telia
    TrustScore 4.3 / 10
    3,011 Reviews

Reply from Telia

Hej Mikkel

Tak for din bedømmelse af Telia.

Hvor er vi glade for at have dig tilbage som kunde og at du nyder brugen af vores 4G netværk som vi er helt unikke på.

Hana M.