Telia reviewed by

Brøndbyvester, DK

Har aldrig oplevet noget så latterligt

Bliver ringet op af en sælger som får mig overtalt til at skifte fra Telenor (som ellers fungerede upåklageligt ) til et mobilt bredbånd med 4G hvilket så ikke lige virker til min mini bærbar som jeg har på arbejdet hvor jeg jo skal bruge det :( ringer så efter 1/2 års tålmodighed og vil opsige mit abonnement hos Telia men den flinke dame i telefonen oplyser at jeg har bundet mig for 1 år okay så vil jeg godt opsige det der fra men nej det kan man ikke der er yderligere 3 måneders opsigelse når der er gået 1 år det er fandme ikke godt nok Telia så 0 stjerner fra mig jeg er godt nok gal og overvejer kraftigt at skifte selskab for hele familien :-(
krogh found this review useful
    Telia
    TrustScore 4.3 / 10
    3,011 Reviews

Reply from Telia

Hej Charlotte,
    Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har set på sagen og vil gerne i dialog med dig, så jeg kan få beskrevet, hvorfor du ikke kan benytte mobilt bredbånd på din bærbar, så vi derefter kan finde en løsning.

Da du ikke har oplyst et telefonnummer, som reference nr. Så skal jeg bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse et telefonnummer du kan kontaktes på, samt hvilket tidspunkt på dagen, hvor du kan træffes.

Philip Sinding
    Telia Kundeservice