Telia reviews

Telia reviews

4.3

Hold venligst op med at ringe til os.

Hold venligst op med at forstyrre os med opkald om "super tilbud".
I har igennem en længere periode ringet til mig med tilbud om erhvervstelefoni.

Jeg har hver gang gjort opmærksom på at jeg IKKE er interesseret i en telefonløsning fra Telia, samt at jeg ikke ønsker at modtage opkald fra Telia.
på trods af dette er jeg blevet ringet op 2 gange i dag.
Numrene som I ringer på er privatnumre, som intet har med mit firma at gøre.
Jeg har i mit firma IKKE behov for mobil eller fastnet løsninger fra Telia eller andre selskaber.

Hej Carsten,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er meget beklageligt, at du forsat bliver kontaktet, efter du har oplyst, at du ikke vil kontaktes.

Jeg har en løsning klar, og vil derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse dit cvr nr. samt det telefonnummer, som du bliver kontaktet på. Så sørger jeg for, at du ikke bliver kontaktet fremadrettet.

Vi beklager ulejligheden.

Bunch of racist thugs

I had a post paid account and wanted to create one for my wife which joined me on my expat job in DK. I went there 5 times with my wife and each time they found a different excuse not to give me a SIM card, they quoted corporate rules of having to have a danish driver license, or I had to have a european passport and the likes. While this is all BS I would have lived with it, BUT a Danish friend went with me to understand what is going on and upon seeing that I am accompanied by a blond and blue eyed gentleman I must be trustworthy now, I got the SIM card no questions asked, I handed in the same documents I always hand in, my Danish friend did not provide any documentation. Shame on you Telia..and to believe this happens in 2014 in Denmark ! I did of course complain about this to them , but again ..deaf ears !

Dear Ali Jawad,
Thank you for your rating of Telia here on TrustPilot.

I must apologize if there has been any misunderstanding about creating a new sim-card for your wife. But I am happy to read that you get a sim-card now.

It is very important for us to emphasize that we are not in any way racist. We have employees from around the world and from many different cultures. We consider this an asset, not a hindrance.

I am sure that there has been some miscommunication between you and the Telia shop.

I would like to start a dialog with you. So I can get more information about your experience in the shop.

Please contact me by sending an e-mail to mobilerhverv@telia.dk with "TrustPilot" in the subject field. Then I will contact you as soon as possible.

Best regards

Customer Service

Blandet oplevelse

Jeg har været Telia kunde i et halvt års tid efterhånden både mht. mobil og alm. bredbånd.

Jeg er godt tilfreds men bliver nødt til at udtrykke min skuffelse i forhold til ventetiden på teknisk support. Jeg har de seneste dage haft udfordringer med min bredbåndsforbindelse og har forsøgt at få kontakt til support men uden held.

Jeg har endda ringet på tidspunkter betegnet som "få opkald" og derved kort ventetid, men er blevet mødt med forventede ventetider på 45 min. ved hver opkald. Det kan jeg ikke sige er tilfredsstillende desværre.

Hej Christian

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg er glad for at høre, at du har været tilfreds med vores produkter, men kan selvfølgelig godt forstå, at det er frustrerende med den lange ventetid til teknisk support.

Den lange ventetid skyldes en kombination af sygdom og travlhed, hvilket selvfølgelig er rigtig ærgerligt at skulle opleve.

Dog er der også mulighed for at skrive til teknisk support via dette link https://ww3.telia.dk/kundeservice/skriv/?categoryid=3&nodeid=75, så du ikke skal sidde i kø på telefonen.

Venlig hilsen
Britt

Køb aldrig noget hos Telia !!!!!!!!

Min far fandt et tilbud på en iPhone 4's hos Telia. Han har længe kigget efter en iPhone og skulle for at få telefonen så skifte til deres abonnement og være bundet et halv år. Jeg havde mine tvivl for jeg har haft dårlige erfaringer med Telia før, men det lød som et fair tilbud og han tog det.
Det skulle han aldrig have gjort for der har ikke været andet end bøvl med det fra dag et. Han kan ikke ringe el. modtage opkald når han er derhjemme fordi der ikke er dækning på telefonen. Det kan jo simpelhen ikke være rigtigt!!!
Han har været i butikken 3 gange nu og hver gang for han en ny søforklaring. Denne gang har de sendt ham hjem med et nyt simkort til hans gamle telefon fordi de vil have ham til at tjekke om det så kan fungere på hans adresse.
Telia burde tage en smule ansvar!!!
Min far har købt en iPhone med et Telia abonnement og hvis Telia ikke han finde ud af at få det til at virke skal han have pengene tilbage og ophævet abonnementet!!!!!

Jeg kan kun råde folk til aldrig at købe noget hos Telia !!!!

Hej Pernille,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og vil gerne i dialog med dig og din far, så vi sammen kan finde en løsning.

Der kan være flere årsager, der gør at man kan opleve dårlig forbindelse. Det er derfor vigtigt, at vi for undersøgt sagen, så der kan findes en løsning.

Du bedes venligst sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse din fars kundenummer samt hans telefonnummer. Så undersøger jeg sagen og kontakter jer med en løsning.

Telia Kundeservice

Telia, bredbåndsforbindelsen jeg anbefaler til venner og familie.

Telias bredbånds tilbud er altid gode, og selve leverancen foregår altid uden problemer. Derfor har det været let for mig at anbefale Telia til venner og familie.

Samtidigt har jeg også haft kontakt til Telia tekniske afdeling med, selvforskyldte, problemer, og betjeningen har altid været ekstremt grundig og behagelig.

Således har jeg heller intet problem med at anbefale Telia Bredbånd på Trustpilot. Det er bare at ringe, så sender de en gratis router, og afhængigt af kampagner, evt. en gratis måneds internet oveni. Lettere og billigere kan det ikke gøres.

Hej Thomas,

Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det glæder mig meget at høre, at du er tilfreds med Telia, og den service vi har ydet, når du har haft behov for hjælp.

Jeg ønsker dig en god dag!

Venlig hilsen
Simone

hold kæft en ringe service

Hold kæft en ringe service i yder. Både i jeres butik i herning centeret og i jeres kundeservice!!! Mig og min mor har købt samme telefon en Samsung gallaxy s3 de har/havde nøjagtig samme fejl med at de gik i sort. Min mors telefon startede først og hun sendte den ind to gange før hun kunne få pengene tilbage, under meget protest fra jeres side.
Min er nu også sendt ind for anden gang. Nåede lige at have telefonen i to dage fra første reperation til fejlen var der igen! Nu siger i at jeg skal vente 10 til 12 hverdage for at se hvad telecare finder ud af og så kan i først træffe en afgørelse efter det. Selvom det er nøjagtig samme sag som min mors. Den eneste forskel der er, er at vi har to forskellige mobilnumre!
Kan oplyse jer om at det var Nanna kirk i jeres juridiske afdeling der har skrevet til min mor at det ikke var muligt at reparere mobilen (hvis hendes ikke kunne, kan min jo heller ikke)
Og når man ringer til jeres kundeservice lægger medarbejderen på i påskud om at han ikke kan høre mig (sjovt nok kunne han godt høre mig de første fem gange han måtte vende tilbage til mig efter han måtte spørge kollegarer til råds)
I skulle skamme jer over den service i yder jeres kunder både i butikken i herning centeret og i jeres kundeservice!!!!

Hej Michelle,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og er ked af, at både dig og din mor har oplevet problemer med jeres telefoner.

Jeg vil gerne undersøge sagen, men det ref nr. du har oplyst, finder jeg desværre ikke noget på i vores systemer.

Jeg skal derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive TrustPilot i emnefeltet.
I mailen bedes du oplyse dit kundenummer samt et telefonnummer, som du kan træffes på. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Dårlig stil

Det har taget over en måned at få flyttet mit nummer fra et andet selskab til Telia. Flere opringninger og besked om at simkort nummeret var forkert og bagefter var det nummerporteringscentralen. Mudderkasting mellem selskaberne med beskyldninger mod hinanden om at de løj. Dårlig stil og virker som om man ikke er kompetent til sine opgaver. Bedre service forhåbentligt fremover ellers hopper jeg videre.

Hej Ruth,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Vi beklager, at dit nummer ikke blev flyttet hurtigere. Jeg kan godt forstå, at det har været frustrerende.

Der har desværre været udfordringer, grundet fejlinformation angående flytning af nummeret. Men det er blevet rettet.

Jeg beklager den ulejlighed det har medført dig.
Vi bestræber os på, at det skal være nemt og hurtigt at flytte et nummer over til os. Det er derfor uheldigt, at flytningen tog længere tid end forventet.

Skulle du have nogen spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til mig, ved at sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

Det var mere bøvlet end jeg havde regnet med!

En overflytning af et mobil nummer fra TDC til Telia, der tog det meste af en måned og adskillige opringninger, før det kom til at virke. Det er ikke hvad jeg vil kalde optimalt. Der er desværre ikke nogen åbenlyst forklaring på, hvorfor det skulle tage så lang tid.

Hej Uffe,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har undersøgt sagen og kan oplyse, at vi havde fået oplyst forkert SIM-kort nr. fra din tidligere udbyder, da du på et tidspunkt havde fået nyt SIM-kort.

Vi beklager derfor den længere behandlingstid, og håber at du fremadrettet vil være tilfreds med Telia, som din nye udbyder.

Skulle du have nogen spørgsmål, så er du velkommen til at skrive mig, ved at sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Perfekt i 12 år!

Har været mobil kunde ved telia i 12 år og der har aldrig været noget at kritisere. Altid super kundeservice.

Hej Ricko,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er en fornøjelse at læse, at du har været kunde i 12 år, og du aldrig har haft noget at kritisere.

Vi bestræber os på, at have den bedste service, samt de bedste produkter. Det er derfor godt at læse, at du er tilfreds.

Tak fordi at du har valgt at dele din kundeoplevelse med andre her på TrustPilot.

Du ønskes en rigtig god fredag.

Telia Kundeservice

Fin service, men meget kunne blive bedre!

Hej Telia,
Jeg har været kunde ved jer i over to år, og synes altid det virker, men der er flere ting, som sagtens kunne være bedre fra jeres side..
Det er ikke altid, at man kan logge ind på sin side ved jer med NemID, hvilket er en smule træls, når man fx skal se sin faktura eller opgradere sit nuværende abo.

Hej Susanne,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for at læse, at du har været kunde i over 2 år, og at du ikke har oplevet problemer med netværket.

Hvad angår at logge ind på din selvbetjening via NemID, så beklager vi, hvis du har oplevet problemer.
Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, når man ikke kan logge ind på sin side. Men jeg kan oplyse, at der bliver arbejdet på, hvordan vi kan gøre brugerfladen samt brugeroplevelsen endnu bedre.

Mange tak for din feedback.

Telia Kundeservice

Vil åbenbart ikke have nye kunder

Jeg købte en iPad Air på Telia, da det var der den var på lager. Jeg skulle bruge en uden at skulle vente alt for længe. Ville enlig havet købt den hos Telenor, da det er dem jeg benytter til mobil.

10 dage senere har jeg ikke modtaget, eller hørt noget fra Telia.
Jeg ringer til dem, hvor der i øvrigt er lang ventetid. De fortæller så at de ikke har iPad på lager. Det overrasker mig lidt da den jo stod på lager og jeg heller ikke har modtaget mail om at den er udsolgt. Der kan selvfølgelig være fejl i lagerantal. Men så må man meddele sine kunder at varen ikke er på lager.

Hun fortæller mig at hun ikke ved hvornår de kommer hjem. Men at jeg kan prøve at tage ned i en Telia butik. Jeg spørger om hun ikke kan se om der er nogle butikker der har dem hjemme. Det kan hun ikke. Så jeg skal bare rejse langt til forskellige butikker for at høre hvor de er på lager. Det synes jeg simpelthen er til grin. Det er et eller andet sted at pisse på sine kunder.
Kundeservice medarbejderen virkede direkte ligeglad. Jeg måtte bare vente til de får dem på lager igen. Uden at vide ca. hvor længe.

Med denne oplevelse og manglende på kundeservice. Har jeg annulleret min ordre og kan lige så godt vente til Telenor får dem hjem igen.

Jeg har nu fået bekræftet at jeg aldrig skal i nærheden af Telia igen. God kundeservice er vigtig for mig. Havde den været i orden, og jeg bare havde fået et lille svar. Så kunne jeg nok godt havet ventet til den var på lager.

I har i hvert fald mistet en ny kunde her!

Hej Nebur,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er meget beklageligt, at du ikke har kunne få oplyst, hvornår modellen var på lager, eller få oplyst hvilken butikker, som eventuelt har den liggende.

Jeg vil gerne i dialog med dig, så jeg kan få beskrevet hele din kundeoplevelse.

Vi bestræber os på, at have den bedste service, jeg er derfor ked af at læse, at du ikke er tilfreds, og at det har medført at du har annulleret din bestilling.

Du bedes venligst skrive til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.
I mailen bedes du oplyse et telefonnummer, som du kan træffes på, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

1. klasses kundeservice, konsekvent opfølgning på alt.

Muligvis har privatkunderne hos Telia et andet indtryk, men som en mindre erhvervskunde er Telia fuldstændigt enestående. Vi har en fast account-manager og selvom personen er skiftet med mellemrum henover årene, er serviceniveauet uændret højt. Fejl, spørgsmål og problemer imødekommes lynhurtigt, produktet er fremragende og prisen fornuftig. Vi vil ikke tøve med at anbefale Telia til andre erhvervskunder.

Hej Jens,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Vi bestræber os på at have den bedste service, samt de bedste produkter. Jeg er derfor glad for at læse, at du er tilfreds.

Samt er jeg glad for, at der har været hurtig behandling, når du har haft behov for at rette henvendelse til Telia.

Tak fordi du har valgt at dele din kundeoplevelser med andre her på TrustPilot, samt at du vil anbefale Telia til andre erhvervskunder.

Du ønskes en god fredag.

Telia Kundeservice

Sælger lovede stort, som desværre ikke holdt stik.

Jeg har i dag være inde i teliabutikken i Rødovre og købe 2 iphones og en ipad.
Der var et rigtigt godt tilbud på telefonerne som jeg er for øvrigt er super tilfreds med.
En enormt flink ekspedient tager gladelig imod mine bestillinger.

Mens vi står og ordner detalierne vedr. telefonhandlen, spørger jeg ekspedienten om han har et godt tilbud på en ipad air, og det havde han ganske rigtigt. Jeg får at vide at jeg kan få den til en samlet pris a 3000kr - 150kr i 12 mdr. og så 100kr for abonnementet også 12 mdr. jeg kan med det samme se at det er enormt billigt og da jeg er en forsigtig type spørger jeg ham flere gange om det virkeligt kan passe og om der kommer noget ud over de 3000kr? han siger at det er fordi jeg har købt de to telefoner at han har lavet et helt særlig pris til mig. jeg ringer hjem til konen og checker om det er ok at jeg køber ipad'en, og der hun beder mig om at spørge ekspedienten en gang mere inden jeg køber den for at være helt sikker på at prisen nu også kunne passe. har forklarer mig igen at det vil koste mig totalt 250kr om måneden i 12 måneder, og derefter kan jeg bare opsige mit abonnement så har det ikke kostet mig mere end de 3000 totalt.

Da jeg ikke får kontrakt på ipad+abonnement regner jeg med at det nok ligger på min email når jeg kommer hjem, det gjorde det ikke.

Da jeg så kommer hjem og checker på "mit telia" kan jeg se at data abonnementet ganske rigtigt koster 100 om måneden men kun med en binding på 6 mdr. da jeg så ser at jeg skal betale 186kr om måneden i 23 måneder som afdrag på ipad'en bliver jeg vildt skuffet og faktisk lidt ked af det, jeg har på intet tidspunkt set eller hør det beløb nævnt. Jeg har heller på intet tidspunkt ses hans tilbud på skrift og stoler blindt på den vejledning jeg får.

Jeg vil lige nævne at jeg havde en ven med i butikken som bekræfter alt hvad jeg har beskrevet.

Da jeg ikke har pakket noget af det op vil jeg forsøge at få returneret ipad'en i morgen. Håber der er tale om en misforståelse og at jeg får mine penge retur.

Mvh. en skuffet teliakunde

Hej Mikkel,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og vil gerne i dialog med dig, så vi sammen kan finde en løsning.

Jeg har dags dato forsøgt at kontakte dig, men telefonen blev ikke besvaret. Jeg vil derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse, hvornår på dagen du bedst kan træffes. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

superb

har haft telia siden jeg var 15 år gammel og har aldrig haft problemmer med mine abonnementer hva enten det er mobil eller internet, eller hvis en telefon har skulle repareres.
Service niveauet har altid været i top! og derfor forbliver jeg nok telia kunde længe endnu, jeg kan varmt anbefale dette firma.

Hej Michael,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er rigtig glad for at læse, at du har været kunde hos os i mange år, og at du
aldrig har oplevet problemer med dine abonnementer eller vores netværk.

Vi bestræber os på, at vores kunder altid får den bedste service, samt de bedste produkter og netværk.
Det er derfor en fornøjelse at læse om din kundeoplevelse.

Tak fordi du vil anbefale Telia til andre.

Du ønskes en god fredag.

service :-(

Jeg har det sidste stykke tid fået mine sms i "bunker" og jeg ringer ind igår.. Først venter jeg ca 20min på at komme igennem og efter ca 5 min tale venter jeg yderligere ca 15 fordi han skal tale med en tekniker.. Og da han igen skal tale med en tekniker sagde jeg at jeg ikke ville være på stand by så længe.hvor efter han istedet ringer mig op.. De tror det enten er sende forholdene hvor vi bor eller mit simkort. Han vil derfor have at jeg skal skifte til en anden mobil (har kun skod mobiler i reservex hvilket jeg sagde) så de kunne se om det var simkortet.. Jeg siger jeg ikke vil kører et halv døgn eller mere på skod mobil da jeg bruger mobilen meget. Men han kan da sende mig et gratis nyt simkort hvis han tror grunden ligger der. Eller han kan undersøge sendeforholdene og finde ud af om det er det. Men han fastholder at jeg skal have endnu mere bøvl ud af det istedet for at telia gør det let og skifter simkort eller finder ud af om det er sendeforholdene

Hej Liselotte,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg kan godt forstå din frustration, og jeg vil gerne i dialog med dig, så vi sammen kan finde en løsning.
Da du ikke har oplyst dit kundenummer eller telefonnummer, som reference nr. Så bedes du venligst sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse dit kundenummer, samt et telefonnummer, som du kan kontaktes på. Så bliver du kontaktet hurtigst muligt.

Du ønskes en god dag.

Telia Kundeservice

Jeg blev bondefanget til unødvendig opgradering og til det dobbelte af den lovede pris mm.

Jeg skulle kun bruge en enkelt måneds internet, indtil mit bestite fibernet var blevet tilsluttet. Så d. 27/1 2014 gik jeg ned i min lokale Telia butik på Amagerbrogade, hvor Benjamin solgte mig et 4Life Full abonnement med 10GB data til 199kr/md inkl alt og en returneret dongle (for jeg skulle jo kun bruge den i en måned og han havde lige en liggende). Der er kun en måneds opsigelse på abonnementet, men han advarede mig om at jeg skulle huske at aflyse abonnementet så hurtigt som muligt. Jeg kontaktede kundeservice næste dag, både for at opsige abonnement og fordi donglen efter et par timer pludseligt holdt op med at virke. Manden hos kundeservice kunne ikke lige se at der var noget galt. Jeg spurgte så om det kunne være fordi jeg havde brugt alle 10GB. Jeg havde kun surfet normalt på facebook og YouTube mm, men han mente at YouTube slugte en masse båndbredde, så det kunne sagtens være, men at han kunne sælge mig 100GB for en 50'er ekstra. Det blev jeg jo nødt til at sige ja til, da jeg ikke kan leve uden internet. Jeg måtte ned i butikken og bytte donglen, men så virkede det også igen. Jeg kunne dog se på statestikken over forbrug at jeg kun havde brugt ca. 100MB så jeg havde ikke behøvet at opgradere. Jeg betalte i butikken via PBS så jeg regnede ikke med at høre mere fra Telia, da jeg fik en regning uden specifikationer på 386,55 kr. for perioden 27/01-31/01. Jeg snakker så med en sød fyr i kundeservice, der lover mig at jeg får refunderet de penge, jeg har betalt for meget på næste regning, hvis jeg betaler regningen på de 386,55kr nu. Så spørger jeg, hvad han mener med næste regning, jeg har jo opsagt abonnementet. Det kan han ikke se, så han stiller mig videre til en anden afdeling. Her forklarer jeg dem sagen igen og de kan ikke se at jeg nogensinde har opsagt det. Han siger så at han vil sende min klage videre til den juridiske afdeling, hvor de har optagelserne af telefonsamtalerne. Næste dag ringer de mig op og siger desværre - du skal betale regningen og vi kan først opsige dit abonnement fra dd. Jeg fik desuden oplyst at de optagede samtaler udelukkende er til brug for oplæring af nyt personale og at jeg ikke kan bruge dem mod dem jurisdisk og ikke kan få dem udleveret. Så min klage er blevet afvist.
Jeg har skrevet under på en kontrakt, hvor jeg bandt mig til at betale 199kr/md og er så telefonisk blevet bundefanget til at opgradere for en 50'er, som nu viser sig at koste 299kr/md. Jeg fik ingen email om at mit abonnement var opsagt, så jeg har intet bevis, men jeg fik heller ingen email om at mit abonnement var opgraderet. Jeg har kun en email med selve kontrakten jeg underskrev i butikken og en regning, som ikke forklarer, hvad jeg skal betale for, der er bare et beløb at betale.

Hej Helle,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst om din kundeoplevelse og vil gerne i dialog med dig, da jeg har brug for flere oplysninger.

Samt har jeg brug for at få oplyst dine kundeinformationer, så jeg kan undersøge hele sagsforløbet.

Du bedes derfor sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse dit kundenummer, samt et telefonnummer, som du kan træffes på.
Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

Telia's fenomenale sælger, nr: 6644 !

Skal du have lidt hjælp til ny mobiltelefon så gå til Telia i Åbenrå.
Fik ikke fat i sælgerens navn, men har han nummer: 6644.
Kanon betjening og hurtigt fixet.
Ville oprindeligt først have købt en ny mobiltelefon og tablet efter den 01.04, men med den gode betjening så fik jeg det lavet igår.
Fenomenalt og fremragende.

Hej John,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for at læse, at du har fået en god betjening, da du henvendte dig i vores butik i Aabenraa. Vi bestræber os på, at have den bedste service. Det er derfor godt at læse, at medarbejderen gav dig en rigtig god kundeoplevelse, som medførte at du erhvervet en ny telefon samt en ny tablet.

Tak fordi du har valgt at dele din kundeoplevelse med andre her på TrustPilot.

Du ønskes en god dag.

Telia Kundeservice

Elendigt. Tilbuddet lød ok, men de kan jo ikke slå et søm i en l*rt uden at ødelægge begge dele, både mht. teknik og kundeservice.

Jeg nåede at være kunde i godt et halvt år. På det halve år nåede de at sende så mange forkerte opkrævninger og forkert udstyr at man tror det er løgn. En simpel bredbåndsforbindelse tog 4 uger at etablere. Det er i 8000 Aarhus C og burde være overkommeligt for selv den mest hjernedøde it-type. De når at sende mig tre pakker med udstyr og kræve penge (1678 bobs) ind for ikke returneret udstyr på de fire uger, hvor forbindelsen ikke engang var etableret endnu. Efter godt et halv år begynder de så fejlagtigt at opkræve penge (695 dkk) for et teknikeresøg der foregik i forbindelse med etableringen. Teknikeren fortalte mig dengang, at det ikke var for min regning, men ikke desto mindre når de også at sende en rykker ud for det. Jeg sagde abonnementet op pr. ultimo februar, men som kronen på værket når de også lige (på trods af min 30-dages opsigelsesvarsel) at opkræve for marts måned, plus at lægge et rykker-gebyr oven i den regning. Efter to indsigelser (for ikke-returneret udstyr + teknikerbesøg) og en god omgang sviner-mails pakker de uden videre forklaring deres sindsyge krav sammen og betaler de penge tilbage de skylder mig. Jeg kan kun anbefale, at man vælger en anden udbyder end Telia. Og hvis du alligevel er hoppet i fælden, så sørg for at tjekke dine regninger igennem.

Uærlig og ren bondefangeri, men sund fornuft sejrede til sidst.

Hej igen

Nu med en positiv tilbagemelding angående den kedelige oplevelse Jeg havde jfr. nedenstående tekst.
Telia har taget fat i sagen på en særdeles kompetent måde og uden slinger i valse.
Efter en del dialog telefonisk i løbet af i dag tirsdag, har Telia ændret procedure ved salg af denne her type.
Det vil i fremtiden fremgå klart og tydeligt af henvendelsen, hvad den samlede pris vil være i aftaleperioden.
Sådan skal og bør det også være.
Tak for Jeres måde at håndterer sagen på. Der var fodfejl fra begge sider, men dialog og fremadrettet vilje fra begge sider fik løst knuden.

Søren Hansen

Hej
Jeg var så dum at falde for en hurtigt snakkede sælger fra Telia.
Han kontaktede mig fordi Jeg var en "god og loyal kunde" og vi var de eneste der fik det helt enorme gode tilbud han ringede vedrørende.
Jeg kunne få en IPad Air, sidste nye model for kr 2.400,00 og bandt mig kun for 2 år i medfølgende abonnement.
Det var da billigt og nærmest en ren foræring, men som så ofte før. Løgn og latin i lange baner.
Prisen er retteligt kr. 7.200,00 over 2 år og indeholder så 20 GB abonnement. Jeg kender nu ikke lige nogen der bare kommer i nærheden af 20 GB og som Jeg oplyste ham. Jeg har i forvejen en IPad og et abonnement der dækker, så det var Jeg ligeglad med.
Han nævner så igen de kr. 2.400,00, men på intet tidspunkt nævner han den endelige pris på kr. 7.200,00.
Han sender mig en aftale, den skal Jeg bare klikke på så er den hjemme.
Jeg bliver så kontaktet for at Telia vil sikre sig at aftalen er som aftalt og det var den jo så bestemt ikke.
Jeg ønsker at annullerer aftalen, men "da Jeg har pakket Ipaden ud , så er den jo brugt" og de vil ikke tage aftalen retur.
Har i øvrigt ikke gjort andet end at pakke den ud. Ikke sat kort i eller aktiveret den.
Snyd og bedrageri. Bondefangeri af værste skuffe.
Jeg opsiger nu alle mine firma abonnementer og alt der har med Telia at gøre.
Jeg vil tro det koster Teleia kr 15 - 20.000,00 om året med denne opsigelse, men man kan jo som bekendt kun snyde folk en gang.
Uendeligt dårligt og dybt underligt, at det skal være nødvendigt at "sælge varen på den måde".
Farvel Telia aldrig igen.

Søren Hansen

Hej Søren.
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for, at du havde tid til at tale med mig, så jeg kunne få uddybet din kundeoplevelse, samt få startet en dialog med henblik på en løsning.

Som aftalt, så har jeg sendt dig en mail. Hvis du mod forventning ikke har modtaget min mail, så bedes du skrive til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. Så sørger jeg for at kontakte dig igen hurtigst muligt.

Skulle du have andre spørgsmål, så er du selvfølgelig også velkommen til at skrive til mig.

Aldrig mere Telia

Jeg var indtil mit skifte til Telia en meget glad kunde hos et andet selvskab.

Men et tilbud på jeres hjemmeside sidst i december 2013, på en Samsung Note III + Gear (Ur) var mere end jeg kunne stå for. Jeg kontakter jeres butik i rosengårdcentret i Odense. For at høre om jeg kunne bestille den der, og derved spare med oprettelsen på hjemmesiden. Det kunne jeg sagtens, og da alle papir mm. var underskrevet. Ville han hente min telefon. Men de havde ikke flere på lageret, men lovede de havde dem i løbet af en uge.

Ugen efter var de ikke kommet, men de var helt sikre på at de kom i næste uge. Ugen efter samme historie, og mit abonnement var startet havde bare ingen telefon. Sælgeren siger så at for at få den med Gear, skal jeg bestille den fra jeres hjemmeside. Nå ja, hvis det ikke kan være anderledes så må jeg jo gøre det. Bestiller så Samsung Note III + Gear, og modtager det på min fødselsdag den 15 januar. Stor er glæden, nu er det her...

Men mit Gear til telefonen er fra start i stykker, og laver bare streger på skærmen.
Aflevere til i butikken i Odense, den 16 januar. Den 17 januar, finder jeg ud af at min telefon ikke lader, og den samme dag får jeg en ny telefon i butikken. Det var den første gode service jeg oplever fra Telia, men de siger at fordi jeg har forsikring i mit abonnement, så bytter de bare med en ny. Og havde de haft et Gear på lager, så havde jeg også fået et nyt. Men de havde ingen, så jeg må bare vente på det bliver lavet.

Den 27 januar, modtager jeg denne mail fra Telecare:

Meddelelse:
Vi har nu visiteret det indsendte produkt og oprettet sagen hos Samsung. Enheden sendes nu til Samsung hvor den endelige godkendelse vil blive foretaget af Samsung. Når vi modtager endelig afgørelse fra Samsung fremsendes denne til jer. Bemærk venligst at normal behandlingstid hos Samsung er 10 - 14 dage.

6 Februar, modtager jeg denne mail fra Telecare:

Meddelelse:
Denne enhed vil blive krediteret af producenten. Venligst udlevere ny til kunden/afslut hos jer.

Da jeg 14 dage efter endnu ikke har modtaget mit nye Gear, kontakter jeg igen butikken i rosengårdcentret. Her lover medarbejderen at få butikschefen til at ringe til mig dagen efter, men intet sker. Tager igen over i butikken efter et par dage, og den ene syge undskyldning efter den anden bliver taget i brug. Men hende jeg taler med, lover at de ringer den næste dag.

På dette tidspunkt har jeg siden min Telia-kunde-start, vel været i butikken 6-8 gange. Og hver gang er det en medarbejder, jeg ikke tidligere har talt med. Og hver gang skal de have hele historien. Og lige inden man forlader butikken, så spørger de altid "Har du ellers hørt om vores kundefordele, når hele familien samler deres telefoner her?" NEEEEJ, jeg skal bare ud af det her. Gider jer ikke mere, i og alle jeres undskyldninger. Her er der så en kvindelig medarbejder, der tager over, og spøger hvad der er galt. Og selv om jeg ikke magter mere, fortæller jeg hende hele historien. Hun lover at hun vil undersøge, sagen og vende tilbage til mig.

26 Februar, får jeg en SMS fra hende. At de er i dialog med Samsung, for at finde et Gear til mig, og at der kan gå imellem 1-3 uger.

21 Marts. Skriver om der er noget nyt i sagen. Intet svar...

24 Marts. Skriver igen til hende, forklare at der snart er gået 4 uger. Får det svar at hun er flyttet tilbage til Kolding, og at en anden medarbejder har taget over. Og at Samsung endnu ikke har leveret til butikken.

Nu kan det være nok, tænker jeg. Jeg skal ud at det skodfirma. Ringer til Telia, forklare det hele endnu engang. Og forklare at min bindingsperiode skal fjernes, og det er med det samme, med eller uden Gear. Og nu sker der endelig noget, den rare medarbejder (Ken B.) vil lige ringe til abonnement afdelingen og derefter vende tilbage.

Fem minutter efter ringer han tilbage. Om jeg ikke har fået fortalt at det Gear ikke kan skaffes hjem? Det har jeg så ikke, og han tilbyder mig to muligheder.

1. At få sat 2.000,- kr ind på min konto. (Ca. pris på det Gear)
2. At få fjernet min bindingsperiode.

Efter alle de løgne, fra så mange forskellige medarbejdere så valgte jeg omgående løsning 2. Nok, kan være nok.

Lige til slut, når jeg nu er nødt til at give jer 1 stjerne. Så skal den gå til den sidste medarbejder jeg talte med (Ken B.). Det er første gang (Og sidste) jeg har oplevet service fra Telia.

Over and out...

Ring bare til Telia, det sker der ikke noget ved.

Hej Carsten,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og har undersøgt sagsforløbet. Det er meget beklageligt, at du har måtte rette henvendelse flere gange, samt at vi ikke har kunne levere hele ordren.

Jeg har fuld forståelse for at du er frustreret, og jeg er ked af, at der ikke blev fundet en løsning tidligere i sagsforløbet.

Jeg vil gerne i dialog med dig, og har dags dato forsøgt at ringe til dig, men telefonen blev ikke besvaret.

Du bedes derfor sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

Telia Danmark

Om Telia

Hos Telia tilbyder vi produkter inden for både mobil og bredbånd.

Langt de fleste af vores løsninger kan tilpasses, så de passer til netop dine behov. Vi vil meget gerne høre om dine oplevelser med vores produkter og services, så vi har mulighed for at se, om vi kan gøre tingene bedre eller smartere. Ris og ros angående vores produkter og services er derfor meget velkommen.

Vi bestræber os altid på at give dig den bedst mulige oplevelse hos os, og vi tror på, at et hurtigt, stabilt og bredt dækkende netværk er grundstenen i vores arbejde. Derfor moderniserede vi hele netværket i løbet af 2011, hvilket har gjort, at vi lige nu har Danmarks mest moderne netværk og har vundet adskillige uvildige tests af både 3G- og 4G-netværket.

Glade og tilfredse kunder er grundstenen i en sund virksomhed. Det betyder, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at give dig gode oplevelser med os. Det handler om at yde god service og give dig muligheden for selv at klare det meste, hvis der opstår problemer. Så kan du hurtigt komme videre med langt sjovere ting.

Derudover er det spændende ved telemarkedet alle de nye produkter. Nye apps til selvbetjening eller apps, som kan gøre din smartphone til fjernbetjening til dit tv, tv-løsninger, som du helt selv er herre over og services, som eliminerer de geografiske grænser, så du kan ringe til danske priser i udlandet. Det hele går stærkt, men vi vil være med i front og give dig det bedste.

Velkommen til Telia – vi glæder os til at høre fra dig.

Visit Telia

We live here: Holmbladsgade 139