Telia reviews

Telia reviews

4.3

Fin service, men meget kunne blive bedre!

Hej Telia,
Jeg har været kunde ved jer i over to år, og synes altid det virker, men der er flere ting, som sagtens kunne være bedre fra jeres side..
Det er ikke altid, at man kan logge ind på sin side ved jer med NemID, hvilket er en smule træls, når man fx skal se sin faktura eller opgradere sit nuværende abo.

Hej Susanne,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for at læse, at du har været kunde i over 2 år, og at du ikke har oplevet problemer med netværket.

Hvad angår at logge ind på din selvbetjening via NemID, så beklager vi, hvis du har oplevet problemer.
Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, når man ikke kan logge ind på sin side. Men jeg kan oplyse, at der bliver arbejdet på, hvordan vi kan gøre brugerfladen samt brugeroplevelsen endnu bedre.

Mange tak for din feedback.

Telia Kundeservice

Vil åbenbart ikke have nye kunder

Jeg købte en iPad Air på Telia, da det var der den var på lager. Jeg skulle bruge en uden at skulle vente alt for længe. Ville enlig havet købt den hos Telenor, da det er dem jeg benytter til mobil.

10 dage senere har jeg ikke modtaget, eller hørt noget fra Telia.
Jeg ringer til dem, hvor der i øvrigt er lang ventetid. De fortæller så at de ikke har iPad på lager. Det overrasker mig lidt da den jo stod på lager og jeg heller ikke har modtaget mail om at den er udsolgt. Der kan selvfølgelig være fejl i lagerantal. Men så må man meddele sine kunder at varen ikke er på lager.

Hun fortæller mig at hun ikke ved hvornår de kommer hjem. Men at jeg kan prøve at tage ned i en Telia butik. Jeg spørger om hun ikke kan se om der er nogle butikker der har dem hjemme. Det kan hun ikke. Så jeg skal bare rejse langt til forskellige butikker for at høre hvor de er på lager. Det synes jeg simpelthen er til grin. Det er et eller andet sted at pisse på sine kunder.
Kundeservice medarbejderen virkede direkte ligeglad. Jeg måtte bare vente til de får dem på lager igen. Uden at vide ca. hvor længe.

Med denne oplevelse og manglende på kundeservice. Har jeg annulleret min ordre og kan lige så godt vente til Telenor får dem hjem igen.

Jeg har nu fået bekræftet at jeg aldrig skal i nærheden af Telia igen. God kundeservice er vigtig for mig. Havde den været i orden, og jeg bare havde fået et lille svar. Så kunne jeg nok godt havet ventet til den var på lager.

I har i hvert fald mistet en ny kunde her!

Hej Nebur,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er meget beklageligt, at du ikke har kunne få oplyst, hvornår modellen var på lager, eller få oplyst hvilken butikker, som eventuelt har den liggende.

Jeg vil gerne i dialog med dig, så jeg kan få beskrevet hele din kundeoplevelse.

Vi bestræber os på, at have den bedste service, jeg er derfor ked af at læse, at du ikke er tilfreds, og at det har medført at du har annulleret din bestilling.

Du bedes venligst skrive til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.
I mailen bedes du oplyse et telefonnummer, som du kan træffes på, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

1. klasses kundeservice, konsekvent opfølgning på alt.

Muligvis har privatkunderne hos Telia et andet indtryk, men som en mindre erhvervskunde er Telia fuldstændigt enestående. Vi har en fast account-manager og selvom personen er skiftet med mellemrum henover årene, er serviceniveauet uændret højt. Fejl, spørgsmål og problemer imødekommes lynhurtigt, produktet er fremragende og prisen fornuftig. Vi vil ikke tøve med at anbefale Telia til andre erhvervskunder.

Hej Jens,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Vi bestræber os på at have den bedste service, samt de bedste produkter. Jeg er derfor glad for at læse, at du er tilfreds.

Samt er jeg glad for, at der har været hurtig behandling, når du har haft behov for at rette henvendelse til Telia.

Tak fordi du har valgt at dele din kundeoplevelser med andre her på TrustPilot, samt at du vil anbefale Telia til andre erhvervskunder.

Telia Kundeservice

Sælger lovede stort, som desværre ikke holdt stik.

Jeg har i dag være inde i teliabutikken i Rødovre og købe 2 iphones og en ipad.
Der var et rigtigt godt tilbud på telefonerne som jeg er for øvrigt er super tilfreds med.
En enormt flink ekspedient tager gladelig imod mine bestillinger.

Mens vi står og ordner detalierne vedr. telefonhandlen, spørger jeg ekspedienten om han har et godt tilbud på en ipad air, og det havde han ganske rigtigt. Jeg får at vide at jeg kan få den til en samlet pris a 3000kr - 150kr i 12 mdr. og så 100kr for abonnementet også 12 mdr. jeg kan med det samme se at det er enormt billigt og da jeg er en forsigtig type spørger jeg ham flere gange om det virkeligt kan passe og om der kommer noget ud over de 3000kr? han siger at det er fordi jeg har købt de to telefoner at han har lavet et helt særlig pris til mig. jeg ringer hjem til konen og checker om det er ok at jeg køber ipad'en, og der hun beder mig om at spørge ekspedienten en gang mere inden jeg køber den for at være helt sikker på at prisen nu også kunne passe. har forklarer mig igen at det vil koste mig totalt 250kr om måneden i 12 måneder, og derefter kan jeg bare opsige mit abonnement så har det ikke kostet mig mere end de 3000 totalt.

Da jeg ikke får kontrakt på ipad+abonnement regner jeg med at det nok ligger på min email når jeg kommer hjem, det gjorde det ikke.

Da jeg så kommer hjem og checker på "mit telia" kan jeg se at data abonnementet ganske rigtigt koster 100 om måneden men kun med en binding på 6 mdr. da jeg så ser at jeg skal betale 186kr om måneden i 23 måneder som afdrag på ipad'en bliver jeg vildt skuffet og faktisk lidt ked af det, jeg har på intet tidspunkt set eller hør det beløb nævnt. Jeg har heller på intet tidspunkt ses hans tilbud på skrift og stoler blindt på den vejledning jeg får.

Jeg vil lige nævne at jeg havde en ven med i butikken som bekræfter alt hvad jeg har beskrevet.

Da jeg ikke har pakket noget af det op vil jeg forsøge at få returneret ipad'en i morgen. Håber der er tale om en misforståelse og at jeg får mine penge retur.

Mvh. en skuffet teliakunde

Hej Mikkel,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og vil gerne i dialog med dig, så vi sammen kan finde en løsning.

Jeg har dags dato forsøgt at kontakte dig, men telefonen blev ikke besvaret. Jeg vil derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse, hvornår på dagen du bedst kan træffes. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

superb

har haft telia siden jeg var 15 år gammel og har aldrig haft problemmer med mine abonnementer hva enten det er mobil eller internet, eller hvis en telefon har skulle repareres.
Service niveauet har altid været i top! og derfor forbliver jeg nok telia kunde længe endnu, jeg kan varmt anbefale dette firma.

Hej Michael,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er rigtig glad for at læse, at du har været kunde hos os i mange år, og at du
aldrig har oplevet problemer med dine abonnementer eller vores netværk.

Vi bestræber os på, at vores kunder altid får den bedste service, samt de bedste produkter og netværk.
Det er derfor en fornøjelse at læse om din kundeoplevelse.

Tak fordi du vil anbefale Telia til andre.

service :-(

Jeg har det sidste stykke tid fået mine sms i "bunker" og jeg ringer ind igår.. Først venter jeg ca 20min på at komme igennem og efter ca 5 min tale venter jeg yderligere ca 15 fordi han skal tale med en tekniker.. Og da han igen skal tale med en tekniker sagde jeg at jeg ikke ville være på stand by så længe.hvor efter han istedet ringer mig op.. De tror det enten er sende forholdene hvor vi bor eller mit simkort. Han vil derfor have at jeg skal skifte til en anden mobil (har kun skod mobiler i reservex hvilket jeg sagde) så de kunne se om det var simkortet.. Jeg siger jeg ikke vil kører et halv døgn eller mere på skod mobil da jeg bruger mobilen meget. Men han kan da sende mig et gratis nyt simkort hvis han tror grunden ligger der. Eller han kan undersøge sendeforholdene og finde ud af om det er det. Men han fastholder at jeg skal have endnu mere bøvl ud af det istedet for at telia gør det let og skifter simkort eller finder ud af om det er sendeforholdene

Hej Liselotte,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg kan godt forstå din frustration, og jeg vil gerne i dialog med dig, så vi sammen kan finde en løsning.
Da du ikke har oplyst dit kundenummer eller telefonnummer, som reference nr. Så bedes du venligst sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse dit kundenummer, samt et telefonnummer, som du kan kontaktes på. Så bliver du kontaktet hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

Jeg blev bondefanget til unødvendig opgradering og til det dobbelte af den lovede pris mm.

Jeg skulle kun bruge en enkelt måneds internet, indtil mit bestite fibernet var blevet tilsluttet. Så d. 27/1 2014 gik jeg ned i min lokale Telia butik på Amagerbrogade, hvor Benjamin solgte mig et 4Life Full abonnement med 10GB data til 199kr/md inkl alt og en returneret dongle (for jeg skulle jo kun bruge den i en måned og han havde lige en liggende). Der er kun en måneds opsigelse på abonnementet, men han advarede mig om at jeg skulle huske at aflyse abonnementet så hurtigt som muligt. Jeg kontaktede kundeservice næste dag, både for at opsige abonnement og fordi donglen efter et par timer pludseligt holdt op med at virke. Manden hos kundeservice kunne ikke lige se at der var noget galt. Jeg spurgte så om det kunne være fordi jeg havde brugt alle 10GB. Jeg havde kun surfet normalt på facebook og YouTube mm, men han mente at YouTube slugte en masse båndbredde, så det kunne sagtens være, men at han kunne sælge mig 100GB for en 50'er ekstra. Det blev jeg jo nødt til at sige ja til, da jeg ikke kan leve uden internet. Jeg måtte ned i butikken og bytte donglen, men så virkede det også igen. Jeg kunne dog se på statestikken over forbrug at jeg kun havde brugt ca. 100MB så jeg havde ikke behøvet at opgradere. Jeg betalte i butikken via PBS så jeg regnede ikke med at høre mere fra Telia, da jeg fik en regning uden specifikationer på 386,55 kr. for perioden 27/01-31/01. Jeg snakker så med en sød fyr i kundeservice, der lover mig at jeg får refunderet de penge, jeg har betalt for meget på næste regning, hvis jeg betaler regningen på de 386,55kr nu. Så spørger jeg, hvad han mener med næste regning, jeg har jo opsagt abonnementet. Det kan han ikke se, så han stiller mig videre til en anden afdeling. Her forklarer jeg dem sagen igen og de kan ikke se at jeg nogensinde har opsagt det. Han siger så at han vil sende min klage videre til den juridiske afdeling, hvor de har optagelserne af telefonsamtalerne. Næste dag ringer de mig op og siger desværre - du skal betale regningen og vi kan først opsige dit abonnement fra dd. Jeg fik desuden oplyst at de optagede samtaler udelukkende er til brug for oplæring af nyt personale og at jeg ikke kan bruge dem mod dem jurisdisk og ikke kan få dem udleveret. Så min klage er blevet afvist.
Jeg har skrevet under på en kontrakt, hvor jeg bandt mig til at betale 199kr/md og er så telefonisk blevet bundefanget til at opgradere for en 50'er, som nu viser sig at koste 299kr/md. Jeg fik ingen email om at mit abonnement var opsagt, så jeg har intet bevis, men jeg fik heller ingen email om at mit abonnement var opgraderet. Jeg har kun en email med selve kontrakten jeg underskrev i butikken og en regning, som ikke forklarer, hvad jeg skal betale for, der er bare et beløb at betale.

Hej Helle,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst om din kundeoplevelse og vil gerne i dialog med dig, da jeg har brug for flere oplysninger.

Samt har jeg brug for at få oplyst dine kundeinformationer, så jeg kan undersøge hele sagsforløbet.

Du bedes derfor sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse dit kundenummer, samt et telefonnummer, som du kan træffes på.
Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Telia Kundeservice

Telia's fenomenale sælger, nr: 6644 !

Skal du have lidt hjælp til ny mobiltelefon så gå til Telia i Åbenrå.
Fik ikke fat i sælgerens navn, men har han nummer: 6644.
Kanon betjening og hurtigt fixet.
Ville oprindeligt først have købt en ny mobiltelefon og tablet efter den 01.04, men med den gode betjening så fik jeg det lavet igår.
Fenomenalt og fremragende.

Hej John,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for at læse, at du har fået en god betjening, da du henvendte dig i vores butik i Aabenraa. Vi bestræber os på, at have den bedste service. Det er derfor godt at læse, at medarbejderen gav dig en rigtig god kundeoplevelse, som medførte at du erhvervet en ny telefon samt en ny tablet.

Tak fordi du har valgt at dele din kundeoplevelse med andre her på TrustPilot.

Telia Kundeservice

Elendigt. Tilbuddet lød ok, men de kan jo ikke slå et søm i en l*rt uden at ødelægge begge dele, både mht. teknik og kundeservice.

Jeg nåede at være kunde i godt et halvt år. På det halve år nåede de at sende så mange forkerte opkrævninger og forkert udstyr at man tror det er løgn. En simpel bredbåndsforbindelse tog 4 uger at etablere. Det er i 8000 Aarhus C og burde være overkommeligt for selv den mest hjernedøde it-type. De når at sende mig tre pakker med udstyr og kræve penge (1678 bobs) ind for ikke returneret udstyr på de fire uger, hvor forbindelsen ikke engang var etableret endnu. Efter godt et halv år begynder de så fejlagtigt at opkræve penge (695 dkk) for et teknikeresøg der foregik i forbindelse med etableringen. Teknikeren fortalte mig dengang, at det ikke var for min regning, men ikke desto mindre når de også at sende en rykker ud for det. Jeg sagde abonnementet op pr. ultimo februar, men som kronen på værket når de også lige (på trods af min 30-dages opsigelsesvarsel) at opkræve for marts måned, plus at lægge et rykker-gebyr oven i den regning. Efter to indsigelser (for ikke-returneret udstyr + teknikerbesøg) og en god omgang sviner-mails pakker de uden videre forklaring deres sindsyge krav sammen og betaler de penge tilbage de skylder mig. Jeg kan kun anbefale, at man vælger en anden udbyder end Telia. Og hvis du alligevel er hoppet i fælden, så sørg for at tjekke dine regninger igennem.

Uærlig og ren bondefangeri, men sund fornuft sejrede til sidst.

Hej igen

Nu med en positiv tilbagemelding angående den kedelige oplevelse Jeg havde jfr. nedenstående tekst.
Telia har taget fat i sagen på en særdeles kompetent måde og uden slinger i valse.
Efter en del dialog telefonisk i løbet af i dag tirsdag, har Telia ændret procedure ved salg af denne her type.
Det vil i fremtiden fremgå klart og tydeligt af henvendelsen, hvad den samlede pris vil være i aftaleperioden.
Sådan skal og bør det også være.
Tak for Jeres måde at håndterer sagen på. Der var fodfejl fra begge sider, men dialog og fremadrettet vilje fra begge sider fik løst knuden.

Søren Hansen

Hej
Jeg var så dum at falde for en hurtigt snakkede sælger fra Telia.
Han kontaktede mig fordi Jeg var en "god og loyal kunde" og vi var de eneste der fik det helt enorme gode tilbud han ringede vedrørende.
Jeg kunne få en IPad Air, sidste nye model for kr 2.400,00 og bandt mig kun for 2 år i medfølgende abonnement.
Det var da billigt og nærmest en ren foræring, men som så ofte før. Løgn og latin i lange baner.
Prisen er retteligt kr. 7.200,00 over 2 år og indeholder så 20 GB abonnement. Jeg kender nu ikke lige nogen der bare kommer i nærheden af 20 GB og som Jeg oplyste ham. Jeg har i forvejen en IPad og et abonnement der dækker, så det var Jeg ligeglad med.
Han nævner så igen de kr. 2.400,00, men på intet tidspunkt nævner han den endelige pris på kr. 7.200,00.
Han sender mig en aftale, den skal Jeg bare klikke på så er den hjemme.
Jeg bliver så kontaktet for at Telia vil sikre sig at aftalen er som aftalt og det var den jo så bestemt ikke.
Jeg ønsker at annullerer aftalen, men "da Jeg har pakket Ipaden ud , så er den jo brugt" og de vil ikke tage aftalen retur.
Har i øvrigt ikke gjort andet end at pakke den ud. Ikke sat kort i eller aktiveret den.
Snyd og bedrageri. Bondefangeri af værste skuffe.
Jeg opsiger nu alle mine firma abonnementer og alt der har med Telia at gøre.
Jeg vil tro det koster Teleia kr 15 - 20.000,00 om året med denne opsigelse, men man kan jo som bekendt kun snyde folk en gang.
Uendeligt dårligt og dybt underligt, at det skal være nødvendigt at "sælge varen på den måde".
Farvel Telia aldrig igen.

Søren Hansen

Hej Søren.
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for, at du havde tid til at tale med mig, så jeg kunne få uddybet din kundeoplevelse, samt få startet en dialog med henblik på en løsning.

Som aftalt, så har jeg sendt dig en mail. Hvis du mod forventning ikke har modtaget min mail, så bedes du skrive til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. Så sørger jeg for at kontakte dig igen hurtigst muligt.

Skulle du have andre spørgsmål, så er du selvfølgelig også velkommen til at skrive til mig.

Aldrig mere Telia

Jeg var indtil mit skifte til Telia en meget glad kunde hos et andet selvskab.

Men et tilbud på jeres hjemmeside sidst i december 2013, på en Samsung Note III + Gear (Ur) var mere end jeg kunne stå for. Jeg kontakter jeres butik i rosengårdcentret i Odense. For at høre om jeg kunne bestille den der, og derved spare med oprettelsen på hjemmesiden. Det kunne jeg sagtens, og da alle papir mm. var underskrevet. Ville han hente min telefon. Men de havde ikke flere på lageret, men lovede de havde dem i løbet af en uge.

Ugen efter var de ikke kommet, men de var helt sikre på at de kom i næste uge. Ugen efter samme historie, og mit abonnement var startet havde bare ingen telefon. Sælgeren siger så at for at få den med Gear, skal jeg bestille den fra jeres hjemmeside. Nå ja, hvis det ikke kan være anderledes så må jeg jo gøre det. Bestiller så Samsung Note III + Gear, og modtager det på min fødselsdag den 15 januar. Stor er glæden, nu er det her...

Men mit Gear til telefonen er fra start i stykker, og laver bare streger på skærmen.
Aflevere til i butikken i Odense, den 16 januar. Den 17 januar, finder jeg ud af at min telefon ikke lader, og den samme dag får jeg en ny telefon i butikken. Det var den første gode service jeg oplever fra Telia, men de siger at fordi jeg har forsikring i mit abonnement, så bytter de bare med en ny. Og havde de haft et Gear på lager, så havde jeg også fået et nyt. Men de havde ingen, så jeg må bare vente på det bliver lavet.

Den 27 januar, modtager jeg denne mail fra Telecare:

Meddelelse:
Vi har nu visiteret det indsendte produkt og oprettet sagen hos Samsung. Enheden sendes nu til Samsung hvor den endelige godkendelse vil blive foretaget af Samsung. Når vi modtager endelig afgørelse fra Samsung fremsendes denne til jer. Bemærk venligst at normal behandlingstid hos Samsung er 10 - 14 dage.

6 Februar, modtager jeg denne mail fra Telecare:

Meddelelse:
Denne enhed vil blive krediteret af producenten. Venligst udlevere ny til kunden/afslut hos jer.

Da jeg 14 dage efter endnu ikke har modtaget mit nye Gear, kontakter jeg igen butikken i rosengårdcentret. Her lover medarbejderen at få butikschefen til at ringe til mig dagen efter, men intet sker. Tager igen over i butikken efter et par dage, og den ene syge undskyldning efter den anden bliver taget i brug. Men hende jeg taler med, lover at de ringer den næste dag.

På dette tidspunkt har jeg siden min Telia-kunde-start, vel været i butikken 6-8 gange. Og hver gang er det en medarbejder, jeg ikke tidligere har talt med. Og hver gang skal de have hele historien. Og lige inden man forlader butikken, så spørger de altid "Har du ellers hørt om vores kundefordele, når hele familien samler deres telefoner her?" NEEEEJ, jeg skal bare ud af det her. Gider jer ikke mere, i og alle jeres undskyldninger. Her er der så en kvindelig medarbejder, der tager over, og spøger hvad der er galt. Og selv om jeg ikke magter mere, fortæller jeg hende hele historien. Hun lover at hun vil undersøge, sagen og vende tilbage til mig.

26 Februar, får jeg en SMS fra hende. At de er i dialog med Samsung, for at finde et Gear til mig, og at der kan gå imellem 1-3 uger.

21 Marts. Skriver om der er noget nyt i sagen. Intet svar...

24 Marts. Skriver igen til hende, forklare at der snart er gået 4 uger. Får det svar at hun er flyttet tilbage til Kolding, og at en anden medarbejder har taget over. Og at Samsung endnu ikke har leveret til butikken.

Nu kan det være nok, tænker jeg. Jeg skal ud at det skodfirma. Ringer til Telia, forklare det hele endnu engang. Og forklare at min bindingsperiode skal fjernes, og det er med det samme, med eller uden Gear. Og nu sker der endelig noget, den rare medarbejder (Ken B.) vil lige ringe til abonnement afdelingen og derefter vende tilbage.

Fem minutter efter ringer han tilbage. Om jeg ikke har fået fortalt at det Gear ikke kan skaffes hjem? Det har jeg så ikke, og han tilbyder mig to muligheder.

1. At få sat 2.000,- kr ind på min konto. (Ca. pris på det Gear)
2. At få fjernet min bindingsperiode.

Efter alle de løgne, fra så mange forskellige medarbejdere så valgte jeg omgående løsning 2. Nok, kan være nok.

Lige til slut, når jeg nu er nødt til at give jer 1 stjerne. Så skal den gå til den sidste medarbejder jeg talte med (Ken B.). Det er første gang (Og sidste) jeg har oplevet service fra Telia.

Over and out...

Ring bare til Telia, det sker der ikke noget ved.

Hej Carsten,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og har undersøgt sagsforløbet. Det er meget beklageligt, at du har måtte rette henvendelse flere gange, samt at vi ikke har kunne levere hele ordren.

Jeg har fuld forståelse for at du er frustreret, og jeg er ked af, at der ikke blev fundet en løsning tidligere i sagsforløbet.

Jeg vil gerne i dialog med dig, og har dags dato forsøgt at ringe til dig, men telefonen blev ikke besvaret.

Du bedes derfor sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

ekstra regninger + dårlig service

Telia sender dig ekstra regninger konstant. Man skal være sgu være vågen når man er kunde hos Telia, ellers ender man med at betale alt for mange penge.

Derudover kan man ikke stole på personalet, jeg blev tilbudt en tv pakke med internet, hvor de første 2 måneder var gratis.

- Fandt så ud af til sidst at det kun var tv pakken der var gratis de 2 første måneder.

Konklusion.
Lad vær at at vær kunde hos Telia, og endelig ikke blive fristet af deres falske salg.
Hvis du nu alligevel bliver kunde hos Telia, så hold tungen lige i munden og dobbelt tjek alle regninger!!

Hej Frederikke

Tak for din bedømmelse af Telia på Trustpilot.

Jeg er ked af at høre, at du har oplevet dårlig service.

Jeg har snakket med den konsulent, som har solgt dig produktet, og som du har skrevet mail med, og hun vil kontakte dig telefonisk i løbet af i dag, så I kan finde en løsning.

Venlig hilsen
Britt

dårlig kundeservice

Har nu flere gange haft fat i Telia... de har trukket for meget i abonnement ...da jeg flytter over til dem ...laver de et midlertidigt nummer, og da jeg så får mit eget nummer flyttet over betaler jeg abonnement for en hel måned på mit rigtige nummer, selv om jeg også har betalt 14 dage i samme periode på det gamle ... og ved oprettelse af abonnement betalte jeg 99 kr ...dette beløb trak de igen på første regning ? Havde fat i kundeservice .... de lovede at det skulle blive rettet på den regning der bliver trukket på BS her til den første ....det er ikke sket ...kan se de stadig fastholder det fulde beløb ...kort og godt vil de skide på hvad de har lavet af fejl .... overvejer nu at afvise deres regning ...og så tage en sag på det ! vh Jesper berg

Hej Jesper,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har læst din bedømmelse og vil på baggrund af dette, gerne i dialog med dig.
Da du ikke har oplyst et telefonnummer, som reference nr. så skal jeg bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor du skal skrive "TrustPilot" i emnefeltet.
I mailen, bedes du oplyse dit kundenummer, samt et telefonnummer, du kan træffes på.

Telia Kundeservice

Hammerende dårlig kunderservice, det værste jeg nogensinde har oplevet

Min svigermor tog i starten af februar til Malta i 6 uger. Da hun kom der ned konstaterede hun at hun ikke kunne bruge sin mobiltelefon. Det samme var gældende for hendes rejsekammerat. Begge har et abonnement ved Telia. De ringede hjem til Danmark via en fastnet telefon og spurgte om jeg ville kontakte Telia. Det gjorde jeg. Telia oplyste at de godt kunne bruge deres abonnement på Malta og at de skulle prøve at vælge teleselskab manuelt. Telia oplyste endvidere at de havde en aftale med alle teleselskaber på Malta. Jeg kontaktede min svigermor og bad hende gøre dette. Hun fortalte at det havde de allerede prøvet og de havde også fundet ud af at alle de gæster de havde talt med, der havde Telia abonnement ikke kunne bruge deres telefon på Malta. De fik simpelthen besked om at forsøget på forbindelse var blevet afvist når de prøvede at forbinde til et teleselskab på Malta. Jeg skrev til Telia om dette den 10. februar og fik et automatisk svar om at de ville svar inden for 5 hverdage. 10 hverdage senere rykkede jeg for et svar. Først 1 måned senere end min første henvendelse skriver Telia tilbage, at jeg skal prøve at følge en standard fejlfindingsprocedure. Jeg tror slet ikke de har læst hvad problemet er. Nu er min svigermor kommer hjem. Hun kom aldrig til at kunne bruge sin telefon i de 6 uger hun var på Malta. Jeg er overbevist om at hun vil skynde sig at finde et andet teleselskab. Jeg bliver i hvert fald aldrig kunde ved Telia, det er helt sikkert.

Hej Philip fra Telia Kundeservice.
Jeg havde skrevet referencenummet i anmeldelsen, troede at i kunne finde sagen på det. I behøver ikke bruge flere kræfter på sagen, da min svigermor har bedt om en nummerflytning over til et andet teleselskab, så hun ikke risikerer at stå i samme situation igen, da hun tit tager til Malta. Jeg er dog overbevist om at de Telia kunder der skal til Malta fremover, vil sætte pris på at kunne bruge deres telefon dernede.

Hej Søren,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er meget beklageligt, at din svigermor ikke har kunne benytte sin telefon på Malta.
Jeg vil meget gerne undersøge sagen, så vi kan finde årsagen, og vil derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk. Hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet.

I mailen bedes du oplyse kundenummer, samt det telefonnummer det vedrører og din svigermors telefon model, så undersøger jeg sagen med vores tekniske afdeling og kontakter dig.

alt ok indtil videre

Skulle høre kundeservicen hvornår fruen fik overflyttet sit telefonnummer til telia. Det ville ske ret hurtig. Jeg fik så tilbudt et abonnement som jeg ikke kunne sige nej til. Jeg synes som ny kunde at jeg og konen har fået en super oplevelse lige fra start af. Og har man været i tvivl om noget har jeg så ringet til jer. Vi får det indtryk af at hvis der er nogen problemer. Så bliver der taget hånd om det med det samme. Hvis det kan lade sig gøre. Ellers synes jeg kundeservicen er gode til at komme med løsninger. Så vi er tilfredse

Hej Solveig,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Vi bestræber os på, at det skal være nemt og hurtigt at blive kunde hos Telia. Samt er det vigtigt at alle vores kunder, altid får den bedste service, når de har behov for at rette henvendelse. Jeg er derfor glad for at læse om din og din kones kundeoplevelse.

Tak fordi du har valgt at dele din kundeoplevelse med andre her på TrustPilot.

Vi ser frem til et godt samarbejde.

Kanon service

Hej. Jeg synes det var en kanon service jeg fik da jeg var inde i Telia i rosengårdscentret. Fik lavet en masse ting om, så det blev billigere og nemmere. Stor ros til Kasper som arbejder der, virkelig kanon service af ham.

Hej,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er glad for at læse, at du har fået en rigtig god service, da du besøgte vores butik i Rosengårdscentret.

Vi bestræber os på at have den bedste service, samt sikre at vores kunder har det produkt der passer bedst til deres behov. Det er derfor godt at læse, at den pågældende ekspedient har justeret dit abonnement, så det er blevet mere overskueligt samt billigere.

Jeg vil sørge for, at butikken bliver informeret om din gode bedømmelse.

Bare de bedste

Tog til Telia i fields for at klage og blev modtaget af en super flink og hjælpsom medarbejder. På ingen tid var alt ordnet og fungerede igen. Det er så rart at møde kundeservice, hjælp og professionel viden når jeg kommer I Telia butikken. Butikken i fields er helt klart bare den bedste.

Hej Lene,
Tak for din gode bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Det er en fornøjelse at læse om din kundeoplevelse i vores butik i Fields.
Vi bestræber os på, at have den bedste service. Det er derfor godt at læse, at den pågældende ekspedient har ydet en rigtig god service, og hjulpet dig med de udfordringer du havde.

Jeg vil sørge for, at butikken bliver informeret om din kundeoplevelse.

Du ønskes en rigtig god torsdag.

Telia Kundeservice

Aldrig mere telia - kan ikke slippe ud af abonnement

Jeg opsagde mit abonnement d. 13 juni 2013 - men var bundet til 24. September. Den 15 Februar 2014 fandt jeg ud af, at jeg fortsat betalte via betalingsservice for abonnementet. Jeg kontakte derfor Telia og gjorde opmærksom på problemet, og bad om at få det meget indbetalte returneret. Samtidig slettede jeg betalingsserviceaftalen. I dag d. 19 Marts modtager jeg så en opkrævning for Februar og Marts. Det er simpelthen for dårligt at man ikke kan komme ud af et Telia abonnement. Gad vist hvor mange penge Telia henter hjem på denne konto. ALDRIG mere skal jeg have noget med Telia at gøre.

Hej Hans,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg har undersøgt sagsforløbet og jeg beklager, at vi ikke har registreret din opsigelse korrekt.

Jeg vil gerne i dialog med dig, så vi sammen kan finde en løsning.

I mailen bedes du oplyse et telefonnummer, som du kan træffes på. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Med venligst hilsen

Telia Kundeservice

Dårligt, dårligt, dårligt. Fra start til slut.

Telias dårlige hastigheder og utrolige ringe forbindelser er en ting. Det er derfor vi opsagde bredbåndet. Telia valgte at lukke nettet med en dags varsel på trods af der var betalt for måneden ud og der var tre uger tilbage. Så ingen internet. Tak for det.

At det så har taget over to måneder at få pengene tilbage (og de er stadig ikke kommet endnu) er så det mest pinlige. Bedst blev det da "servicemedarbejderen" insisterede på vi havde fået pengene. Endelig kiggede de i deres "system" - for stole på kunden og hvad vedkommende sagde kan man ikke - og fandt ud af pengene ikke var udbetalt. Mange, mange emails senere: stadig ingen penge. Forventning: ingen penge nogensinde.

Godt råd til alle: ALDRIG, aldrig, aldrig Telia.

PS. Nu har vi TDC. Fantastisk betjening. Out-standing service. Og nettet virker til UG.

Hej Frederik,

Tak for din bedømmelse af Telia.

Vi har opsagt din forbindelse i henhold til vores standardbetingelser. Vi modtog din opsigelse den 11.12.13, hvorfor vi den 25.01.14 lukkede din forbindelse ned med tilbagevirkende kraft til den 10.01.14.

Som jeg nævnte for dig, så har vi desværre lavet en fejl i forhold til udbetalingen af dit tilgodehavende, hvilket jeg beklager utrolig meget.

Vi arbejder på at få rettet fejlen, så vi kan få udbetalt dit tilgodehavende til dig hurtigst muligt.

Jeg ønsker dig en god dag.

Venlig hilsen
Simone

Uærlig sælger, og ufattelig dårlig kommunikation....

Jeg blev kontaktet af en telefonsælger med et godt tilbud på 4SurePremium...
først så beder han mig pille mit sim-kort ud af telefonen da han skal bruge nummeret for at overflytte mit nr.

Forklarer ham at det kan jeg ikke finde ud af, fint ingen problemer han vil bare kigge i databasen og finde det rigtige nr.

Han sender mig kontrakten...og vi skal så sammen godkende den. Her beder jeg om at han bare sender den så jeg kan læse den igennem og godkende den, men det må man så åbenbart ikke da vi skal gennemgå den sammen.
(smart så man i hvert fald ikke får lov til at læse alt det med småt)
Modtager dagen efter en SMS om at de ikke kan overflytte mit nr da de ikke har mit Sim nr.
hmmm tænker jeg, finder en gammel mail fra mit nuværende mobilselskab og sms det til dem...
Dagen efter får jeg brev med nyt sim kort osv.

Samme aften får jeg ny sms om at sim kort nr. mangler, dagen efter modtager jeg brev om at sim kort nr. mangler.

Ringer til kundeservice og sammen skriver vi sim kort nr. på. samme aften får jeg igen SMS om at de ikke har sim kort nr. der er nu gået over en uge med alt det bøvl frem og tilbage

Jeg ringer til dem og siger det kan ikke passe at I ikke kan finde mit sim kort nr. sælger påstod jo at han sagtens kunne finde det i databasen.

Kundeservice oplyser mig om at det kan overhovedet ikke lade sig gøre og at de skal bruge det fra mig....Jeg mister altså tålmodigheden der og beder dem annullerer min overflytning og aflyse mit nye abonnement.

Kundeservice bekræfter og her tænker jeg at så er vi færdige med det,
men dagen efter får jeg endnu et brev om mit manglende sim kort nr. tænker fair nok de har nok ikke nået at stoppe det.

Har d.d. fået en faktura på 192,89 for abonnement og forbrug??? hvordan kan jeg få en faktura på noget der slet ikke er oprettet og i øvrigt er mit nr slet ikke overflyttet.

Synes eller det lød så godt, men jeg prøver aldrig at flytte igen, det er skisme for besværligt.

Hej Nadja,
Tak for din bedømmelse af Telia her på TrustPilot.

Jeg er ked af, at der har været udfordringer angående at få flyttet dit nummer over til Telia, grundet forkert SIM-KORT nr.

Vi bestræber os på, at det skal være nemt og hurtigt at flytte et nummer over til os. Det er derfor meget beklageligt, at dette ikke har været tilfældet, og det har medført, at du har fortrudt bestillingen.

Jeg vil gerne i dialog med dig, og vil derfor bede dig sende en mail til mobilerhverv@telia.dk, hvor der skal stå "TrustPilot" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse, hvornår du kan træffes, samt et telefonnummer, som du kan kontaktes på.

Telia Danmark

Om Telia

Hos Telia tilbyder vi produkter inden for både mobil og bredbånd.

Langt de fleste af vores løsninger kan tilpasses, så de passer til netop dine behov. Vi vil meget gerne høre om dine oplevelser med vores produkter og services, så vi har mulighed for at se, om vi kan gøre tingene bedre eller smartere. Ris og ros angående vores produkter og services er derfor meget velkommen.

Vi bestræber os altid på at give dig den bedst mulige oplevelse hos os, og vi tror på, at et hurtigt, stabilt og bredt dækkende netværk er grundstenen i vores arbejde. Derfor moderniserede vi hele netværket i løbet af 2011, hvilket har gjort, at vi lige nu har Danmarks mest moderne netværk og har vundet adskillige uvildige tests af både 3G- og 4G-netværket.

Glade og tilfredse kunder er grundstenen i en sund virksomhed. Det betyder, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at give dig gode oplevelser med os. Det handler om at yde god service og give dig muligheden for selv at klare det meste, hvis der opstår problemer. Så kan du hurtigt komme videre med langt sjovere ting.

Derudover er det spændende ved telemarkedet alle de nye produkter. Nye apps til selvbetjening eller apps, som kan gøre din smartphone til fjernbetjening til dit tv, tv-løsninger, som du helt selv er herre over og services, som eliminerer de geografiske grænser, så du kan ringe til danske priser i udlandet. Det hele går stærkt, men vi vil være med i front og give dig det bedste.

Velkommen til Telia – vi glæder os til at høre fra dig.

Visit Telia

We live here: Holmbladsgade 139