Tellefsen reviews

Tellefsen reviews

6.1

Enormt ringe service og uacceptabel behandling

Jeg har solgt min lejlighed, igennem en ejendomsmægler.

Advokatkontoret Frede Tellefsen skulle via deres administrator behandle sagen mht overdragelse til køber.
For at gøre en meget lang sag kort og uden at nævne navne, har de været så uprofessionelle og frygtelige i denne sag. Administrator holdt mine penge tilbage i over 3 måneder pga sager der ikke omhandlede mig.
Det var bl.a. fordi at køberen ikke havde taget "solgt skiltene" ned fra min gamle lejlighed endnu. Deres måde at behandle sagen, og behandle mig på har været så dybt elendig og til tider ulovligt, og også derfor jeg bliver NØDT til, at få det ud, at i helst skal omgå noget som helst med disse menneske.
Alle deres undskyldninger de kom med konstant, var dybt til grin og blev blot trukket i langdrag, da jeg tror, at aftalen imellem ejendommen og så dette advokatfirma er så korrupt, at de bare ville trække renter fra mine penge.

Jeg mistede imellemtiden min mulighed for, at købe et nyt hus som vi ellers havde og mange andre ting vi stod og manglede. Det er DYBT utilgiveligt og jeg har ikke andet end et stort HAD til disse mennesker, som talte så nedværdigende ned til én, som om man ikke var 5 øre værd... SKAM JER!

FØJ for en omgang! RINGE!!

Is Tellefsen your company?

Advokat Frede Tellefsen Details

Visit Tellefsen