TELMORE reviewed by

København, DK

Slet ikke så dumt

Jeg har haft telmore mange gange, og i mange år og altid været glad for det, man skal dog lige være opmærksom på et par små ting, f.eks. når de skriver at deres lån til mobil er gebyr og rentefrit, så passer det altså kun hvis man vil betale lånet hver måned med dankort, ellers er der 15kr om måneden i gebyr for pbs.. Ikke noget man bliver oplyst om, med mindre man læser kontrakten i detaljer.. Og ikke noget jeg regnede med når jeg havde et lån magen til i samme bank som telmore bruger, hvor der ikke bliver trukket det gebyr, underligt.. Jeg havde også en uheldig episode med kundeservice der informerede mig om noget der ikke passede, og faktisk gjorde at jeg bandt mig til dem, da jeg så senere skiftede selskab og fik en stor efterregning på grund af bindingsperioden, så skrev jeg og klagede, og fik faktisk medhold og alle pengene refunderet, GOD SERVICE! Så alt i alt vil jeg anbefale Telmore, men med nogen forbehold!
Charlotte Vinther Schmidt found this review useful
    TELMORE
    TrustScore 6.3 / 10
    4,400 Reviews

Reply from TELMORE

Hej Snorre.

Det er dejligt at læse, du og vores klageafdeling sammen fandt en tilfredsstillende løsning – det er dog uden tvivl ærgerligt, at det var nødvendigt du skulle have fat i dem.

Med hensyn til de 15 kr/mdr for at betale telefonlån på andre måder end Automatisk Kortbetaling, hos Ekspres Bank, står det ved alle vores telefoner i shoppen. Det skal naturligvis oplyses, da den pris vi oplyser, forudsætter Automatisk Kortbetalt. Skulle man få tilmeldt sig uden at tilmelde Automatisk Kortbetaling hos Ekspres Bank, kan man altid tilmelde sig det efterfølgende. Når det så er sagt, kan jeg kun give dig ret, det er selvfølgelig altid en god ide at læse en aftale ordentlig igennem, før man indgår den.

Trine, TELMORE