Templatesbox reviews

Templatesbox reviews

6.1

Snyder kunderne og kan ikke komme i kontakt efter betaling

virksomheden sælger website templates..betalte, men når man prøver at komme i kontakt med dem er der ingen respons.. i flere uger har jeg forsøgt kontakt, da jeg ønskede at få at vide hvilket program der skulle bruges til at redigere i det... siden jeg ikke har fået kontakt har jeg købt flere programmer... De har bla. lavet sine egne font som man ikke kan få fat i på nogen måde.. de har lavet deres egne spikes mv som ikke kan tilgåes... Og i mange uger vil de ikke svare... min anbefaling er at man ikke skal købe templates herfra

Is Templatesbox your company?

Templatesbox Details

Professional web templates, flash templates, website templates, logo design for quick website design.

Visit Templatesbox