Tempur Danmark A/S reviews

Tempur Danmark A/S reviews

6.3

Tempur madras revner efter 5 års brug.

Jeg har købt 7 stk. Tempur madrasser for 5 år siden og de er begyndt at revne på tværs, jeg syntes 5år er for kort holdbarhed når Jysk Og Ikea har 25 års garanti, jeg har prøvet at klage i receptionen på fabrikken i Årup men blev blank afvist, altså ingen garanti, så nu bliver det andet mærke med de nye.

Er blevet kunde - FOR LIVET

Kæreste, kæreste Tempur!

Jeg købte i foråret en Tempur Relaxation Original Continental 180x200 med Ombracio pude til, hos Drømmeland i Århus. Sælger fortalte, at jeg skulle huske at gemme bæreposen til puden, fordi jeg ville blive afhængig og altid tage puden med mig! Den gang grinte jeg, men i dag har jeg erkendt, at han havde ret..

Vil egentlig bare fortælle jer, at det er en af de bedste beslutninger jeg har taget i mit liv. Hver nat sover jeg intet mindre end helt fantastisk, og har kortet ca. 2 timer af mit søvnbehov.

Tusind, tusind tak for et fantastisk produkt og en skøn nattesøvn

Manglende puder

Ved åbnings udsalg på Risingsvej i Odense, havde vi en fremvisning af en seng ved (Lis fra Tempur) Vi fik lovning på, ved en hurtig beslutning, at få puder med.
Da sengen blev leveret 3 uger senere, manglede disse puder.
Vi henvendte os til Sengespecialisten, som mente jeg skulle kontakte Lis.Det må stå for Lis´s regning
I dag ringede jeg til Lis, men hun kunne ikke lige huske aftalen,
Men sagde hun, har jeg lovet puder så skal i da også ha´ dem, så Lis ville ringe til Sengespecialisten, hvor vi så senere kunne hente puderne,
Se det er jo service.
Jeg lovede at give Lis en stor smiley :-))
Hermed mange tak
Ove

Der er ikke meget at sige - det virker for os! :-)

For et par måneder siden købte vi Tempur Sensation Deluxe 22... vi havde en god, dyr og fast boxmadres i forvejen, men den var ved at være slidt i kanterne og det øverste lag. Vi har begge to altid haft dårlig dyg, men for nogle år siden faldt min kone ned ad trappen på arbejde og siden da, har hendes ryg været hel gal. Den er 'hoppet ud' flere gange om ugen og vi blev enige om, at vi skulle kigge på ny seng. Vi brugte lang tid på, at sætte os ind i markedet og prøve at ligge og prøve og prøve og prøve.... og prøve. Vi var enige om, at en fast seng var det rigtige for os. Tempur er fast, men specielt jeg, kunne ikke forene mig med Tempur materialet som former sig mere eller mindre efter kroppen. Jeg følte, at jeg lå nede i en "gryde" og havde meget svært ved at vende mig, både på Original, Original Deluxe og Sensation. Cloud var bare som det må være at smide sig i en sky, blød og uden ordentlig støtte. Pludselig kom jeg dog til at ligge på en Tempur, som var helt anderledes. Sensation Deluxe 22.... vi prøvede og prøvede og prøvede videre, men lige meget hvad, så kom vi tilbage til den. Dejlig fast og man føler ikke, at man ligger i et hul og ikke kan vende sig. Vi sikrede os, at vi kunne købe med 30 dages returret og kastede os ud i en elevationsløsning. Efter ganske få dage vågnede min kone ikke om natten med smerter. Jeg har ikke sat hendes ryg på plads siden - det kan simpelthen ikke være bedre :-)

Nu vokser træerne jo ikke ind i himlen, for da vi inden for et par dage bestilte en dyr dobbeltdyne, fra en anden forhandler, som også sælger Tempur, så blev vi grusomt dårligt vejledt. Vi har købt en lækker dobbelt Gåsedunsdyne fra Ringsted dun - vi fik anbefalet at den skulle passe godt sammen med madressen. Det gør den så ikke!!! Den er rigtig lækker, men alt for varm sammen med Tempur madressen :-( kroppen kan nemlig ikke komme af med varmen ned igennem madressen, som på en springmadres. Derfor skal man overveje en tyndere dyne, end man normalt ville gøre. Det er for dårligt, at forhandlerne ikke ved lidt mere om den slags (og det var dem alle!).

Alt i alt, så har ingen af os haft problemer med ryggen siden og det er godt nok skønt! Øv dynen må skiftes, men det opvejes klart af alt det sengene har gjort godt for vores rygge! :-)

Alle bør dog teste selv og bruge en del tid på at teste, hvad der føles godt og derefter sikre sig, at købe ved en forhandler, som tager tilbage inden for 30 dage. Det er en SERVICE de enkelte forhandlere yder og ikke Tempur - det er for dårligt, med et så dyrt og specielt produkt!

Tempur får ***** fra os, for den anden anmeldelse med 1 * kan ikke stå alene. Håber i den grad, at Jeres service stiger med denne anmeldelse! ;-)

Ugenet til dårlig ryg

Madrasserne fra Tempur giver dårlig nattesøvn og forværrede smerter, hvis man i forvejen har ryg- og lændesmerter. Materialet og de manglende fjedre forhindrer én i at vende sig i løbet af natten, da man låses fast i samme stilling. Dette er dårligt for blodomløbet og giver smerter. Desuden vågner man utallige gange i løbet af natten, da man forhindres i at vende sig i søvne. Ved henvendelse til Tempur, får man den ringeste service overhovedet: De svarer ganske enkelt ikke. Nemt at rose sig af gode anmeldelser, når man ignorerer de mindre gode.
Tempur Danmark A/S

Reply from Tempur Danmark A/S

Kære Ingelise

Vi beklager din dårlige oplevelse med vores madras.
At du ikke har fået svar fra os, eller at vi ikke besvarer dine henvendelser forstår jeg ikke, vi sidder hverdag ved telefonerne af samme årsag på 63401040, og besvarer dagen igennem mails på info@tempur.dk.

Du er meget velkommen til at forsøge at rette henvendelse til os igen, så vi kan vejlede dig ang. din madras, der lyder til at være af forkert type til dit behov.

Vi har netop madrasser udviklet med en fjedrende effekt der gør det let at vende og dreje sig, samtidig med at du får de trykaflastende egenskaber som kroppen har behov for til at restituere sig.

At dine lænde/ryg smerter forværres ved brug af madrassen undrer mig meget, da vores madrasser jo netop anvendes til rygpatienter på størstedelen af de danske sygehuse idag, hos kiropraktorer og fysioterapeuter.

Et hvert behov er naturligvis forskelligt, men det tyder på at du har den forkerte madras til netop dit behov og din situation.

Alle mennesker er forskellige, og har forskellige behov, derfor kan hverken du eller vi skære det over en kam og sige at madrasserne er gode eller dårlige for alle.

venligst kontakt os, så vi kan besvare dine spørgsmål.

TEMPUR DANMARK A/S

Tempur Danmark A/S Details

TEMPUR Danmark. Den teknologiske revolution er nået til soveværelset. Den trykaflastende TEMPUR Madras og Hovedpude er et teknologisk gennembrud indenfor sovekomfort og har ændret det gamle syn på, at en madras skal være fast – eller ligefrem hård. Fagkundskaben udtaler nu enstemmigt, at madrassen skal forme sig efter kroppen - og ikke omvendt. Forbedrer søvn og livskvalitet. Fra først at blive introduceret i sundhedssektoren til at forebygge trykmærker og lindre rygproblemer er TEMPUR i dag med til at forbedre søvnen og livskvaliteten for millioner af mennesker verden over. Mennesker med f.eks. lændesmerter, forskellige rygproblemer eller nakke- og skulderproblemer finder stor lindring ved at sove på TEMPUR Puder og Madrasser. TEMPUR er en ny form for søvn. Derfor får du en ny dag og ny forbedret livskvalitet!

Visit Tempur Danmark A/S

We live here: Vestergade 11