Terminalen reviews

Terminalen reviews

7.7

Betryggende køb af ny bil over internettet.

Havde gået og overvejet at udskifte min gamle Hyundai i 30 med en ny og faldt over bilen på Bilbasens hjemmeside, en Hyundai I30 style cw aut i sort. Lige den bil jeg ville have. Den havde kørt 8000 km og var 9 mdr. gammel. Meget okay pris, så fat i telefonen og ringede til Terminalen i Århus, hvor jeg fik fat i Michael Hegedal. Skulle have monteret bilen med aftageligt træk, sort film i bagruderne, Parrot asteroid smart anlæg med GPS i og bakkamera, 18" alufælge samt undervognsbehandling. Michael ville ringe tilbage når han havde den samlede pris. Han ringede tilbage samme dag og vi blev enige om at handle. Fik en okay pris for min gamle bil også. Aftalt at bilen skulle være klar 14 dage senere. Tog afsted fra Sjælland den 21. marts og ankom til aftalt tid i Århus. Blev taget rigtig godt imod og medens vi gennemgik papirerne, blev der serveret en kop kaffe. Bilen blev herefter gennemgået og fik oplyst, at de lige havde lagt en lakstift med hvis jeg skulle komme ud for stenslag. Kørte fra Terminalen i Århus, i min nye bil, med en følelse af at være blevet rigtig godt behandlet af en kompetent bilsælger. Har købt og haft en del biler i min tid, men absolut den bedste behandling jeg har fået. Kan kun anbefales.

DÅRLIG SKADECENTER TÅSTRUP (OLE MATHIESEN)

Skadecenteret hos Ole Mathiesen.

Min historie er min bil gik i stykker med turboen og vi har i vores forsikring en motorforsikring, som ville gå ind og dække den. Bilen kom så på værkstedet og fik af vide at der vil gå et par dage så vil vi modtage bilen igen. Men der gik 14 dage før vi kunne hente vores bil. I vores forsikring står der så at vi har ret til en lejebil, men de mente de ikke hos forhandleren og fik en uforskammet kommentar med på vej: Vi kunne tage det røde som kørte på skinner, det vil vi ikke finde os i, så vi ringede til IF, hvor de så var nødsaget til at ringe til forhandler og sige at vi skulle have en lejebil, da det er med i vores forsikringsaftale. Vi blev så ringet op at der ville være en lejebil klar til eftermiddag, men nej det var der ikke. vi ventede yderligere 2 dage på at få en lejebil derovre fra.

Da vi fik bilen tilbage efter 14 dage, så lå der skure på bagsædet og bundpladen var ikke fast gjort. Da vi ringe til dem for at spørge om det, så kendte de ikke noget til det og vi fik en ubehandlig samtale, da de ikke ville stå inden for det.
Da v fik vores bil tilbage igen og den skulle til service var vores servicebog væk, og vi ringe til Ole mathiesen for at høre om de havde den, men de havde den bestemt ikke, og de havde overhovedet ikke rørt den andet end den dag de tog en kopi af den. så vi fik selv skylden for at den var væk selvom vi ikke havde set den efter reprationen, Så vi var nødsaget til at bestille en ny servicebog, men inden den nye kom, så kom den gamle efter 2 uge ind af døren fra Ole mathiensen

Ikke et sted vi kommer mere og vil heller ikke råde folk til at køre derover for den behandling er der ingen som skal have.

Hej Katja
Jeg er ked af den oplevelse, som du har haft hos Ole Mathiesen Biler. Nu er det en hændelse, der er sket tilbage i maj 2013, og den medarbejder, der har haft jeres sag, er ikke længere ansat i vores forretning, så det er noget svært for mig at kommentere på denne sag.
Men generelt kan jeg sige, at vi hos Ole Mathiesen Biler gør meget for at betjene vores kunder optimalt, da vi lever af at yde god service. Vi investerer mange penge i løbende at lave tilfredshedsmålinger, for hele tiden at kunne blive bedre.
Med hensyn til din oplevelser omkring muligheden for at få en lejebil, så har vi typisk omkring 24 biler, der bruges til udlejning. Derfor kan vi normalt tilbyde en lejebil øjeblikkeligt ved akut nedbrud. Hvorfor det er gået galt i dit tilfælde, det ved jeg desværre ikke.
Problemet med din servicebog kan jeg godt husk, da jeg selv var blandet ind i sagen. Du ringede til mig og fortalte, at den var blevet væk i vores varetægt. Vi aftalte, at jeg ville give dig en ny opdateret en på vores regning, så derfor bestilte jeg en ny servicebog til dig. Men ganske rigtigt så dukkede den originale op med posten lige efter, hvilket stadigvæk er en gåde for mig. Men umiddelbart har vi jo ingen interesse i at gemme folks servicebøger, så jeg vil tro, at der er sket det. at en af vores 34 ansatte har fundet servicebogen et sted – Tjekket ud fra oplysningerne i servicebogen, at vi ikke længere havde bilen i vores varetægt, så derfor har sendt bogen hjem til kunden, altså jer.
Endnu en gang så beklager jeg din oplevelse hos os, og vi har brugt din historie her i huset til at stramme op på nogle procedure i, hvordan vi håndtere kundernes servicebøger i det daglige.
Peter Jürs
Filialdirektør

Lækker service

Jeg har i dag været til service for første gang hos jer.
Jeg var positive overrasket over jeres service nive.

1. Det var rigtig lækkert at bilen var vasket og stod rigtig flot.

2. Gennemgang af hvad der var udført udover den almenlige service var rigtig lækkert og gav mig en trygheds fornemmelse af at i hade været bilen rundt.

Jeg vil helt klart vælge jer igen næste gang jeg skal til service for jeg følte virkelig at jeg fik en service.

Brian fra Fiat værkstedet kan klart anbefales

Jeg har haft en meget underlig oplevelse med Terminalen.
Jeg købte en Fiat Punto i foråret 2013 som var næsten ny. Der var lige nogle ting jeg ikke havde spurgt nok ind til ved sælgeren, så jeg var ikke helt tilfreds med salgssiden... men der er vel altid noget der ikke er godt nok.
Der var nogle ting der ikke virkede efter hensigten, og min bil har derfor været på værkstedet et par gange. Jeg er især af Fiat mekanikeren hver gang blevet mødt med professionalisme, saglighed og seriøsitet, og det har hver gang været min helt klare opfattelse at han hele tiden har haft fokus på at gør mig glad som kunde. Langt de fleste jeg har talt med har været hjælpsomme og venlige - jeg er meget i tvivl om jeg vil købe en bil der igen, men synes at 4 stjerner er den mest passende beskrivelse på min kundeoplevelse, da min irritation er over bilen ikke værkstedet.

Troværdig og professionel bilhandel

Har købt en brugt (1 år) Hyundai i40 hos Terminalen Århus, sælger Bjarne Granslev.

Fandt bilen via internet ved Terminalen. Prisen meget konkurrencedygtig - 20.000 lavere end nærmeste af samme model og motor. Bilen i god stand og flot klargjort.
Behagelig og troværdig ekspedition i.f.m. prøvetur og handel.
Kosmetiske fejl udbedret i flg aftale med flot malerarbejde mv.
Klargøring konstaterede der ud over fugt i bakkamera i.f.m. Klargøring og bestilte straks et nyt, hvilket blev oplyst ved afhentning.
Bilen gennemgået minutiøst i alle detaljer ved afhentning og div. personlige indstillinger foretaget af sælger. Herefter blev slutseddel gennemgået med samme præcision og jeg forlod Terminalen ca. en time senere med den bedste fornemmelse nogensinde i.f.m. en bilhandel.
Efter en måned kontaktede sælger mig uopfordret for at høre om bilen kørte som forventet eller om han på nogen måde kunne hjælpe.....

Modtog 14 dg. efter køb en SMS omkring bestiling af tid hos værksted. Fik fejlagtigt oplyst, at det kun drejede sig om bærearme, som importøren havde besluttet at skifte, men at kameraet ikke var kommet. Ville modtage en ny SMS når kameraet kom. Efter en md. kontaktede jeg igen værkstedet og fik nu at vide, at kameraet var kommet, da de havde sendt den 1. SMS. Rod!!!

Har stadig en god oplevelse af salg og klargøring men reservedele og værksted har kastet lidt grus i helhedsoplevelsen...

Mikkel Madsen hos Terminalen Århus har givet os en helt perfekt service!

Vi har fået en rigtig god modtagelse og oplevelse i Terminalen Århus (Egå).

Mikkel har hele tiden været opmærksom og rigtig god til følge op. Vi har fået hurtigt svar på alle spørgsmål og har følt os godt vejledt i hele processen.

Vi har nu haft bilen i 3 uger, og vi er glade for handlen. Efterfølgende skulle vi have monteret solfilm og tagbøjler - og også da slutseddel var underskrevet og bilen afhentet blev der fulgt op og ydet en god service.

Dette er mit ottende bilkøb, og der har for en gang skyld ikke været nogen overraskelser. Kun den gode overraskelse det er endelig at møde en rigtig venlig og ordentlig bilsælger :)

Superservice

Lige fra vi købte bilen samt når den er til service har det været en meget fin behandling.
Både sælger og mekanikere er altid flinke og hjælpsomme.

God imødekommende service og rådgivning. Effektiv behandling under tidspres.

Køb af spritny Hyundai i20 1,25 Classic XTR ved Terminalen i Risskov, betjent af Mikkel Madsen.

Ved udgangen af juli 2013 besøgte jeg og min kæreste Terminalen i Risskov med tanken om at købe en økonomisk VW UP til at erstatte vores aldrende, benzinvenlige FIAT Panda fra 2004.

Vel guidet, blev vi introduceret til forskellige biler inden for nabolaget af den ønskede prisklasse. Vi fik klart oplevelsen af, at de unødige salgstaler blev sprunget over frem for på praktisk vis at sammenligne fordele og ulemper. Efter vurdering af vores strenge krav til benzinøkonomi, anbefalede Mikkel en prøvetur i Hyundais i20 XTR. Et formidabelt og komfortabelt køretøj, som dog ligger en anelse dyrere end UP'en. Efter turen prøvede vi dog UP'en, hvilket hurtigt aflivede vores første tanke. Handlen skulle lyde på en i20.

Efter handlen gav Mikkel løbende opdateringer på bilens status, hvornår den ankom, hvornår den forventedes klargjort, samt bedste tidspunkt for betaling med henblik på effektiv behandling. Hvis jeg husker ret stod bilen klar til afhentning allerede 2 uger efter handlen.

Da bilen skulle afhentes ventede vi desværre en rum tid på at komme til, da Mikkel var optaget af andre kunder - som efter min overbevisning også fik den fulde opmærksomhed. Men det var efter eget valg, da handlen nu var med Mikkel. Imidlertid fik vi dog henvendelser fra 3 andre sælgere, og mens vi ventede formåede Mikkel endda at printe et hurtigt forslag på en service-aftale, som vi kunne tygge på, mens de blev færdige.

Da det blev vores tur gik Mikkel lige til sagen, da vi uheldigvis var under tidspres. Vi gennemgik hurtigt men informativt diverse fornødenheder og papirarbejde og fandt den mest økonomiske og passende service-aftale. Derefter modtog vi grundig og fyldestgørende gennemgang af køretøjets detaljer, og så var bilen vores!

Alt i alt har vi haft en rigtig god købsoplevelse, og vi serviceres fortsat med stadig telefonkontakt. Derfor skal Terminalen i Risskov og Mikkel ha' 5 stjerner!

God kundeservice.[Rettet]

Terminalen - Risskov

Den tidligere orginale anmeldelse stemmer ikke længere overens med min oplevelse, så den er erstattet af denne nye opdatering.

Opdatering:

Efter dialog med Morten Jørgensen, har han vist at Terminalen - Risskov lægger stor vægt på kundeservice.

Jeg vil gerne benytte mig af Terminalen - Risskov igen.

Hej Michael
Jeg har læst din henvendelse og har været i kontakt med vores værksted og lager. De husker delvis godt sagen (men vi har jo en del, der bestiller nøgler) og de bekræfter overfor mig, at de har oplyst prisen særskilt for nøglen og for kodning. Vi vælger, at oplyse priserne særskilt, for at kunderne ikke tror, at nøglen er så dyr i sig selv, for det er mange penge for nøgle og kodning. Det er dog prisen, da nøglen indeholder chip til startspær m.v. som så skal kodes til en bestemt bil. I jeres tilfælde tyder det på, at kun prisen på selve nøglen (lille diff.) er oplyst og det beklager vi. Vi har indskærpet, at begge priser skal oplyses, så der ikke opstår misforståelser.
Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 86-177100, således vi kan aftale, at du får udbetalt en kreditnota ned til den pris, der er aftalt.
Morten Jørgensen

Ærlig bilhandel, med kompetent rådgivning i behagelig atmosfære

Så blev slut-sedlen underskrevet med Mathias hos Terminalen i Birkerød. Jeg har mødt lidt for mange bil-sælgere hvor man føler at man bare er et nummer i køen på vej til kassen for at blive rippet for sin bytte-bil. Derfor var det befriende at møde en sælger der tog sig tid til at lytte, gav kompenent, ærlig og venlig rådgivning, og lod os prøve alt det vi havde lyst til. Stor ros til Mathias. Jeg talte med et par andre sælgere i forretningen også, og det var mit indtryk at de også var "helt nede på jorden". Dertil en god handel, som begge parter var tilfredse med. Mathias og Terminalen fortjener 5 stjerner.
Opdatering: Bilen er nu afhentet. Værkstedet skulle lave bremser på den, da der var kraftige rystelser i rattet ved bremsning, -dette blev lavet perfekt, så også ug med kryds og slange til værkstedet.

Konkurrencedygtige priser og god service

Jeg har netop købt bil ved terminalen i Esbjerg, hvor jeg oplevede super service både før, under og efter bilkøbet.

Jeg bor selv i København men fandt på bilbasen en annonce fra terminalen i Esbjerg. Jeg oplevede en fair og åben forhandling med klare og hurtige tilbagemeldinger fra sælgeren.

Da jeg skulle hente bilen stod den klargjort og klar til afhentning. Bilen havde et par småridser, men disse blev udbedret uden beregning - flot service også efter bilen er hentet og betalt!

Alle fordomme om bilsælgere blev gjort til skamme...

Yderst engageret og gedigen kundehåndtering!

Brand Managerens håndtering af min forespørgsel var kompetent og rummede en sjælden set gennemslagskraft… primært i forhold til produktkendskab og finansieringsforslag. Min interesse for Terminalen blev dog i første omgang vakt af sælgerens engagement for at nå til enighed om en acceptabel byttepris med henblik på køb af en splinterny Fiat Punto. Interessen blev yderligere skærpet ved en særdeles grundig gennemgang af en byttehandels mulige detaljer. En udsøgt hjælp når man som privatperson skal jonglere privatbudget og samtidig holde hovedet koldt ved gennemlæsningen af flere finansieringsforslag.
Egen bank kunne dog slet ikke måle sig med Terminalens finansieringsforslag!

Fra aftalen faldt på plads til bilen var køreklar var det min oplevelse, at sælgeren havde en oprigtig interesse i at forsøge at give mig en positiv helhedsoplevelse med tilbagevendende personlig kontakt for at videreformidle status.

Summa summarum – Terminalens Fiat Brand Manager formår at levere en yderst engageret og gedigen kundehåndtering!

Tak for god kaffe og en god handel!

Mellem jul og nytår satte de brugt bil til salg på bilbasen, dog uden billeder da den ikke var klargjort. Bilen var den vi ledte efter, så tog kontakt til dem, og fik hurtigt svar om hvornår den kom fra klargøring og hvornår der var billeder klar.

Ganske som aftalt blev der sendt billeder, og dialogen om handlen gik i gang. Da vi havde et par hundrede kilometer derop, ville jeg gerne have så mange detaljer på plads på forhånd, og det lykkedes efter fin dialog med sælgeren.

Vi kørte op og prøvekørte bilen, og købte den, da den var 99% som beskrevet. Der var et par mindre ting der skulle laves ved den, men da det var en lørdag havde deres værksted ikke åbent. I stedet for at vi skulle tilbage en anden dag og hente bilen, tilbød sælgeren at vi kunne tage den med med det samme. Så kunne vi smide den på vores eget værksted hjemme på sjælland, og derefter tage kontakt omkring hvad der skulle skiftes. Dette er nu gjort, og Terminalen har sendt de dele der skal skiftes og har givet grønt lys til at vores værksted skifter det på deres regning. Sådan!

Dét er sgu da god kundeservice!

Næste gang jeg skal handle bil, vil jeg klart starte med at kigge om Terminalen har noget af interesse. Handler der meget gerne igen.

Mvh Klaus

Perfekt bil og fin behandling

Jeg har netop købt bil for tredje gang hos Terminalen i Århus. Også denne gang levede bilen op til forventningerne, og som altid fik jeg en fin behandling af personalet.
Tak for det!
Jette Christiansen

Hyundai-Morten er ubeskrivelig Fantastisk!!!!

Morten er forhandler og Manager af Hyundai-afdelingen hos Terminalen i Risskov.
Han og de andre hos Terminalen er yderst kompetente og giver en udsøgt behandling.
Vi har kun roser til overs for dette sted :)

God, seriøs og effektiv behandling

Min kæreste og jeg har købt vores første bil hos terminalen risskov. -En oplevelse vi vil samligne med når vi engang skal have en ny eller endnu en bil. - Service er ikke noget man får hvor som helst og jah, vi vil have den gode af slagsen!

Ingen af os havde nogensinde været inde ved en bilforhandler så alene var ret skræmmende, men vi fik en professionel, venskabelig og informerende behandling. Vi kiggede på biler og prøvekørte nogle forskellige. Selvom der var mange andre kommende købere derinde syntes vi begge, at ham sælger-gutten tog sig god tid med os. Han var meget omhyggelig med at besvarer diverse spørgsmål, som vi havde, på en måde som almindelige mennesker forstår. (også de dumme spørgsmål)

Vi endte med at købe en bil og vi er smadder glade for den! Vi har dog stået overfor nogle forskellige problemer såsom; det korrekte dæktryk på vinterdæk? Hvornår er en flænge i ruden en flænge? og for første gang nogensinde har vi fået et direkte og korrekt svar når vi ringer! - Ikke ligesom hvis man sidder i tlfkøen til tdc og de så snakker uden om når man endelig får fat på dem :D!! Vi var forbi deres værksted en dag med nogle spørgsmål om korrekt kørsel osv, de besvarede spørgsålene OG lave en opdatering på et eller andet inde i bilen, uden beregning og uden problemer. det tog kun en time!

ud over det, er vi et lesbisk par, og det er ikke altid folk kan håndtere det, men vi har følt os vidunderligt behandlet. Tak for en god bilkøbsoplevelse. det kan jeg varmt anbefale!"

Dårlig Kundeservice

Vil ikke anbefale terminalen i Risskov. Jeg har købt en Fiat punto evo diesel i efteråret 2011.
Som største klage er at de er ufatteligt dårlige til at følge op, og ringe tilbage som lovet.
Der gik flere måneder før jeg fik tilsendt ekstranøglen til min bil og måtte rykke flere gange pr telefon. Herefter manglede jeg stadig servicebogen som jeg rykkede for flere gange og først fik da jeg skulle have udført mit første service eftersyn. Jeg oplevede ikke en eneste gang at der blev ringet tilbage når de lovede det.
Nu har jeg fået skiftet en slange i motorrummet på garantien, også her blev der lovet at de ville ringe tilbage når den rigtige reservedel kom, har aldrig hørt fra dem og det er vel 4 mdr siden nu.
Jeg har ikke fået udført mine services på min nye bil her, pga den sløsede betjening og fordi de er dobbelt så dyre som mit lokale værksted der også er autoriseret til den slags.
Desuden talte vi meget med sælgeren om hvor vigtig en god brændstofsøkonomi var i vores overvejelser. Bilen skulle på papiret kunne køre 28 km/L i snit, vores kommer nærmest aldrig over 20km/L i snit, og det på trods af at vi kører landevej/motorvej og ingen bykørsel, og generelt er meget opmærksomme på miljøvenlig kørsel. Efterfølgende har vi bemærket at der er noteret i flere test af bilen at den lever dårligere op til sit løfte om brændstofsøkonomi end andre biler. Jeg føler ikke at sælgeren var samvittighedsfuld i forhold til at informere os omkring brændstofsøkonomien.
Jeg kan desværre ikke sige noget positivt om mit samarbejde med terminalen andet end at betjeningen er høflig og venlig.

Hej Anna Louise
Jeg har prøvet at undersøge sagen. Normalt sender vi både SMS og ringer til kunder når en reservedel er kommet hjem. På din "historik" ligger der ikke et notat om dette og det må derfor bero på en menneskelig forglemmelse, at du ikke er blevet ringet op og desværre heller ikke blevet noteret i vores IT, således opfølgning sker automatisk. Det må du undskylde.
Mht. prisen på service, vil jeg blot oplyse, at jeg synes vores pris er fair. Du kan kan tjekke vores hjemmeside under økonomiservice og se priserne. I tillæg til dette har vi investeret i original tester, uddannet personale i dit bilmærke og vi kan derfor altid optimere køreegenskaberne på din bil.
www.terminalen.dk/forhandlere/aarhus/oekonomiservice
Sidst så har jeg hørt vores salgsafdeling om oplysning af km/l - det er således at det er OK at oplyse euro normen, som er opgivet i brochure mv. - den er god ift. samligning med andre bilmærker. Men ofte fraviger den fra virkeligheden, som også FDM har påpeget, da der er forskellige kørselmønstre (måder at køre bilen på). Jeg vil gerne tilbyde dig, at vi gennemgå din bil i tester om den står korrekt og at du dermed også får maksimalt ud af dit brændstofforbrug.
Du kan kontakt mig på tlf. 86-177100, så vi kan aftale et tidspunkt.
Du ønskes god jul
Terminalen Århus A/S
Morten Bøhm Jørgensen

En positiv erfaring

Købte min Toyota RAV4 brugt hos Terminalen i Risskov i nov 2011. Var skeptisk fra tidligere bilkøb hos andre, men blev lidt positivt overrasket her: Synes sælgeren tog mig alvorligt og vi undgik den lange salgstale og overflødige diskussioner, gik lige til sagen!
Fik helt fair behandling: Alle aftaler blev holdt og jeg fik ordnet de enkelt småting som senere viste sig uden bøvl og ub, som det også bør være. Også et senere værkstedsbesøg gik helt efter bogen.
5 stjerne betyder "anbefaling til alle", hvilket jeg naturligvis ikke kan på baggrund af kun en erfaring, som altså var helt uden bøvl.

Fejl på fejl fra Terminalen Århus

Købte ny bil og alt var godt indtil slutseddel var underskrevet.
Bilen var ikke klar til den aftalte dato. Terminalen skulle ringes op for at få en ny dato.
Først da vi kom for at hente bilen fik vi at vide at fartpilot ikke var installeret som aftalt - værkstedet havde ikke de rigtige stumper hjemme og fandt først ud af det da de skulle til at installere. Det tog ca 3 uger og mange rykker mails inden de var klar til at installere.
Vinterdæk blev leveret efter vi havde kørt forgæves tre gange på trods af aftaler om at kunne hente dem.
3. nummerplade blev først bestilt efter at have rykket i 5-6 uger. Nåede også at få en regning på det på trods af at det var en del købsaftalen.
Alt i alt et sted hvor sælgere, værksted og administration ikke taler sammen men skal bruge kunden til at sikre at de forskellige får besked. Aftaler holdes ikke og det er nødvendigt at spørge/rykke efter en status regelmæssigt for at holde dem i
gang.

Opdatering efter svar fra Terminalen.
Jeg læser ikke ud af sælgers svar til mig 18. juli (hvis der også er skrevet til mig den 19. så er det gået tabt) en forklaring på hvorfor det er gået som det gik. Nærmere en glæde over at jeg ikke har klager og at Teminalen generelt har meget tilfredse kunder.
Nu nævner I at det var i ferietiden og at det var en del af årsagen til at det gik som det gik. Forløbet er fra start maj til start juli. Det er første gang jeg oplever en forretning begrunde dårlig service med at feriesæsonen i maj!
Jeg ved ikke hvad der præcist er sket omkring den 3. nummerplade og SKAT. Men hver gang jeg har spurgt Terminalen så var svaret "Den er bestilt". Da jeg modtager nummerpladen kan jeg se en bestillingsdato der er 15/6. Det stemmer ikke overens med Terminalens tidligere meldinger om at den er bestilt den 2/5. Når jeg bad en uddybende forklaring eller et ordrenummer så jeg selv kunne følge op med SKAT var svaret "Den er bestilt".
Og bilen kører godt og jeg er godt tilfreds med den. Vil har såmænd også anbefalet andre at købe en tilsvarende. Men jeg siger altid, vælg en anden forhandler end Terminalen. Jeg har også flyttet til anden forhandler for mine servicebesøg.
Terminalen havde rigelig tid til at vise at de kunne yde en god service. Jeg mener ikke at det var imponerende.
Hvorfor er det først når det er en negativ anmeldelse på Trustpilot at direktøren ikke er stolt af situationen? Jeg beskrev forløbet til både sælger og direktør den 18/7. Jeg ventede derefter 2 måneder inden jeg lavede min anmeldelse på Trustpilot. Så hvis Terminalen ønskede en dialog om forløbet eller fortælle mig noget, så havde de haft chancen.
Så det er muligt at direktøren ikke er stolt, men hvis der ikke havde været en negativ anmeldelse så havde han nok nærmere været ligeglad.
Og det er præcis den holdning de er årsag til at Terminalen får en negativ anmeldelse.

Reply from Terminalen

Terminalen har ikke yderligere kommentar i denne sag. Sagen er løst med kunden, det tog for lang tid og det beklager vi igen. Jeg kan kun endnu engang fremføre at vi altid bestræber os på at leverer en god kundeservice og langt de fleste af vores kunder er tilfredse med dette.
Terminalen Århus

Hej Mads

Det er bestemt heller ikke en sag, vi er stolte af. Jeg er ret sikker på noget lignende ikke gentager sig. I mail af den 19 juli har vores sælger givet dig en forklaring og en undskyldning på de uheldige omstændigheder mht. ferie og derfor mgl. information, restordre på fartpilot,SKAT der omlagde til digital indreg. og derfor forsinkelsen af den 3 nr. plade, der var bestilt osv.
Jeg er meget enig med dig. Selv i en ferietid og generelt skal der være en ordentlig "back up" afdelinger imellem, hvilket vi også har strammet op på og heldigvis oplever sørtstedelen af vores kunder en god og personlig service hos os.
Jeg håber, det går godt med bilen og at vi får chancen for at bevise, at vores virksomhed er velfungerende i alle afdelinger til dit næste besøg.

Morten Bøhm Jørgensen
Terminalen Århus

Snydt i flere omgange

Jeg købte en Honda fra 2005. Den viste sig at være fra 2002, men først indregistreret i 2005. Den var altså 3 år ældre end oplyst ved handlen. Bilen havde en bunke fejl som gennem årene kostede mig rigtig mange penge.
Deres serviceeftersyn er pumpede så det grænser til åger. Mine service-regninger faldt til det halve, da jeg skiftede værksted.
Som sådan flinke mennesker og dygtige mekanikere, men ejer / bestyrer er fuldstændig blottet for moral og anstændighed.

Terminalen Details

Stort udvalg af brugte biler og nye biler hos Terminalen, Danmarks landsdækkende bilforhandlerkæde.

Visit Terminalen

Call us on: +45 70 15 15 99