Termoland reviews

Termoland reviews

8.3

fint sted

Kan anbefale dette sted at handle på nettet. Hurtig reaktion på forespørgsel, hurtig levering.
Et sted med høj troværdighed.

Utroligt hurtig levering, og meget venlig og kompetent service

Bestiller uldundertøj tirsdag aften, og pakken kommer allerede onsdag! Prøver det og ser, at jeg skal have en str. mindre. Ringer lige før fyraften onsdag, og vi aftaler, at de med det samme sender det hele i en str. mindre, og jeg returnerer dagen efter.

Pakken med de mindre størrelser kom allerede om torsdagen - har vist aldrig oplevet så hurtig en service! Venlig og imødekommende service, og kvaliteten af mit Joha uldundertøj er superlækkert og kradser ikke:-)

Vil til enhver tid genkøbe hos Termoland!

Bestilling af joggingdragt

Første klasses, tøjet passer efter anvisning fra firmaet, selv her til det yderste udkanstdanmark ankom forsendelsen to dage efter bestilling.
Jette Andersen

Anbefales til enhver tid...

Fantastisk kvalitet termotøj. Har prøvet andre mærker - både dyrere og billigere, men Formel 1 slår dem alle. Servicen fra Termoland er helt i top. Kun roser og anbefalinger herfra.

Bare i orden

Spurgte på heluldent skiundertøj, fik lynhurtigt og kompetent svar omkring størrelse og kvalitet. Bestilte et sæt fredag, levering mandag i neutral prøvekuvert. Det er bare i orden.

Termoland ApS Details

Visit Termoland