Texas A/S reviews

Texas A/S reviews

9.4

Upåklageligt

Handlen har foregået upåklageligt og nemt.

holder ikke hvad de lover...

har ringet, og sikrede mig at tingene var der, og ville blive sendt med det samme når jeg har været ind og betalt og bestilt...nu har vi tirsdag og reservedelen er ikke dukket op...gad vide om de har sendt den..

Reply from Texas A/S

Hej MB Automobiler

Det er meget sjældent at vi får en stjerne, vi mener selv at vi har et produkt som fortjener en anden bedømmelse.

Du har bestilt din ordre tirsdag før påske, og vi har under en time efter bestilling sendt en track og trace til dig på mail.

Hvis du klikker på linket i denne mail vil du kunne læse at Post Danmark har skrevet at pakken er blevet forsinket. Da der ikke kommer pakker ud i påsken kunne man forvente at den blev leveret tirsdag efter påske.

Post Danmark skriver nu at den er fejlsorteret i dag, så jeg vil forvente at den bliver leveret i morgen.

Vi har intet at udsætte på post Danmark, de er en stærk samarbejdspartner og langt de fleste pakker bliver leveret dagen efter.

Jeg kan se at det post nr. og by navn du har skrevet ikke stemmer overens med Post Danmarks liste, måske er det derfor den er forsinket.

6320 er Egernsund, men du har skrevet 6320 Sønderborg, jeg er ikke nok kendt i dit lokal område til at vide hvad dette betyder.

Jeg håber du modtager pakken i morgen og vil genoverveje om vi stadig kun fortjener 1 stjerne.

Opælevelse med "TEXAS", det er næsten som i staternr

hvor der er højt til loftet. det er der også hos TEXAS. Jo men den lille dumme fræser den peb så inderligt når jeg koblede kløerne til, og så gik den i stå. jeg har nu ikke brugt den ret meget, den har aldrig rigtig villet noget,den har altd tøffet så underligt. jeg har hafr B&S folk til at se på den men nej. Sønnerne mente ikke det kunne være rigtigt, de skilte den ad og fandt at der ikke var spillerum ved ventilerne, nu skulle den så være glad, men nu valgte den så at pibe lidt over tilværelsen. En henvendelse til stedlige serviceværksted gav det resultat at jeg kunne jomme med den så ville man gerne se på sagen, der var ingen ide om årsagen,. Den ide blev hurtigt skudt ned, prisbladet viste at en ny fræser kostede ca 3000, timelønnen 525,-incl moms, det kunne ikke rigtigt have sin gang på jorden., Op på filebænken, motoren af, kileremmen syntes at være ok tanken om at denne kunne være årsag til piberiet, syntes ikke sansynlig, den var pæn og ordentlig, snekkedrevet viste sig at være belagt med et lak lignende lag, det er noget der trælser, det blev omhyggeligt skrabt og poleret væk, ren fedt påført og drevet samlet og genmonteret. For en sikkerhedsskyld blev der bestilt en ny rem, den ankom dagen efter og blev monteret: Fræseren er afprøvet den piber stadig og går istå, så den går til genbrugspladsen -( jeg ville have vist hvorfor den piber og går istå ?). Remmen kom til tiden det nå du gerne få 5 stjerner for. Her er der ikke så højt til loftet, nu er spaden fundet frem, så får vi se hvor mage kartofler der er energi til at sætte..

Reply from Texas A/S

Hej Henning

Jeg er glad for at en af vores eksperter har snakket med dig i dag og i har aftalt at du skulle prøve at fylde 2 dl multifak vare nr. 90306500 på snekkegearet.

Så får du forhåbentlig igen gavn af din 10 år gamle Texas fræser uden at den piber.

Vi har erfaringen i huset, flere af vores teknikere har 30 års erfaring hos Texas, så de ved alt om havefræsere og deler gerne ud af deres viden.

køb trygt hos texas

Hos texas fik man hjælp af en kompetent og hjælpsom person.

Super-kvik service fra Texas A/S

Jeg kan kun sige at det var super kvik service fra Texas A/S.
(Og fra Lomax).

Hilsen Hans Holtman

Aldeles Udmærket betjening, samt hurtig levering af varerne..

Aldeles udmærket betjening, samt hurtig levering af varerne....

Super- det virker bare !

Super service- ringede og fik kyndig rådgivning om kniv til plæneklipper så den rigtige type blev valgt. Bestilte torsdag ca.kl. 14.30 og vupti pakken kom med posten fredag formiddag. Sådan ! Hilsen Morten Jannerup

Hurtigt

Hurtigt ekspederet

Suveren

En dags levering pisse godt. Det der sku andre der kunne lære noget af.

god kunde politik

Der er bare som det skal være mine vare kom til tiden og der var ikke noget at udsette på den levering mvh Leif

Exellent ......!!!!!!!!!

Ligeledes exellent .......!!!!!!!

Imponerende kundeservice fra Texas havemaskiner

Jeg har lige købt dele til min Texas plæneklipper (rotor) på nettet fra Texas. Jeg bestilte nye dele til min plæneklipper, og efter jeg godkendte og betalte på nettet, gik der en 1/2 time, så kunne Texas fortælle at købet var godkendt, senere samme dag kom der en mail - at varerne var afsendt.
Fra jeg bestilte og til pakkeposten stod ved min dør, gik der KUN 25 timer, imponerende. Det er ikke sidste gang at jeg vil benytte samme fremgangsmåde, hvis jeg skulle få brug for noget til mine Texas maskiner.
Mvh Henning

Nem bestilling, hurtig levering, gode produkter

Jeg kan helt klart anbefale at handle hos Texas.dk - jeg har handlet flere produkter på denne webside, der overskuelig med nem bestilling, ligesom produkterne blev inden for 24 timer. Jeg har endnu ikke fortrudt et køb hos Texas.dk

helt okay

gik lige som jeg havde forventet

hurtig og effektiv

Superlet netbestilling med let overskuelig reservedels-side samt lynhurtig ekspedition. MEGET TILFREDS

Det kom bare ind af døren

Jeg havde det næsten inden den sidste tast var slubbet

Utrolig flot service, alt fungerer perfekt

Texas online kan varmt anbefales. Jeg havde et problem med at finde frem til delene jeg skulle bruge, kontaktede Texas via tlf. fik en 1. klasse vejledning, og dagen efter var varerne i min postkasse

Super god ,hurtig og præcis levering.

Jeres priser er blevet meget bedre. Jeg kunne dog godt tænke mig ,at kunne vælge
mellem flere kvaliteter af kuglejer.
Det kunne også være en god ide',at i lavede samle og adskildelses tegninger. For
Værkstederne siger jo til os, det er for dyrt at reparere. Men kan man selv spares der jo penge og ressourcer ,og noget der godt kan bruges bliver ikke kasseret.
Mvh. Kaj

Godt tilfreds

Jeg er yderst tilfreds med handelen med en texas havetraktor.jeg hendvente mig angående handlen og xl var 500 kr billigere end grossisten.der er givet rabat med lidt reservedele og det siger jeg mange tak for.jeg vil gerne handle der igen.god påske.

Nemt at være sin egen mekaniker.

Super nemt og hurtigt. Nemt overskueligt reservedelskatalog. og tilmed lave priser.

Texas A/S

Bestil i dag levering i morgen.

Ordre modtaget før kl. 15 bliver i 99% af tilfældende sendt fra vores lager i Odense samme dag.

Om virksomheden

Producent og leverandør af maskiner til have, park og fritid. Køb online på www.texas.dk i dag.

Visit Texas A/S

Write to: post@texas.dk