Textilbroderiet reviews

Textilbroderiet reviews

7.1

Rigtig god kvalitet !

Textilbroderiet er et reelt godt firma. Det eneste jeg kan "klage" på er at leveringstiden var lige lang nok da firmaet ikke kunne få fat i det velcro jeg skulle bruge fra deres leverandør. Der skulle altså være lidt bedre tilbagemelding i stedet for at jeg skulle ringe og rykke for det. Men kvalitet er absolut i top med de broderede navne- og rygmærker jeg skulle bruge. Prisen var også okay, dog lidt mere end først oplyst.

Is Textilbroderiet your company?

Textilbroderiet Midt/Vest Details

broderi forside