Tezzo.dk reviews

Tezzo.dk reviews

7.5

Super god service

Jeg bestilte et mørkbørstet stål cover til min Macbook og da det kom var det blevet meget krøllet da det kom med posten. Jeg påsatte dette cover og man kunne se mærkerne fra folderne.. Jeg skrev en mail til deres support om at det var blevet krøllet men at det ikke gjorde noget da jeg kun skulle bruge det som beskyttelse mod ridser. De ville dog sende mig et nyt alligevel og det kom ganske fint og ukrøllet.

Jeg valgte ikke at pille det af jeg havde sat på med krøllerne og efter et halvt år hvor den bliver brugt hver dag holder det rigtig godt der er gået en "skal" af og det er blevet ridset efter jeg tabte den men beskytter stadigt.

Super god service og en meget venlig mand ved navn Allan i deres support

Ingen vare tilsendt, men pengene har de hævet!

Vi bestilte et skin til en Mac og fik bekræftelse på at varen var afsendt fra Tezzo den 16/12, men her den 23/12 har vi efter forgæves forsøg på telefonopkald ikke modtaget noget endnu.

Vi har sendt en mail hvor vi forespørger til leveringen og om vi evt. kan afhente på deres lokation i Aalborg. Den mail er her til middag besvaret med at vi kan afhente skins til iphones i Aalborg. Tyder på Tezzo slet ikke har styr på hvad vi har bestilt!

Har nu annulleret vores bestilling og er nu spændt på om vi får vores 314,- kr. retur så vi kan købe en ny julegave til vedkommende... Pengene har de nemlig hævet den 16/12...

Ifølge loven om betalingskort, må man ikke hæve pengene før end varen er sendt!

Vi kan bestemt IKKE anbefale at handle ved Tezzo...

Hej Bo!

Varen er blevet afsendt fra os d. 16. december, men der har desværre været en del forsinkelser fra PostDanmarks og DHLs side med vores pakker (Vi sender fra vores lager, som ligger udenfor Danmarks grænser). Da jeg besvarede din mail, kunne jeg ikke lige finde din ordre i systemet, så derfor skrev jeg, at vi kunne afsende iPhone skins fra Aalborg af, men vi har desværre ikke MacBook-skins til at lægge.
Vil du ikke skrive til os på vores support-mail, så vi kan få sagen ud af verdenen ordentligt?

Lækker opgradering!

Både min MacBook og min iPhone er blevet pyntet med fine covers fra tezzo, og jeg eeeeelsker det :-)!!

Langsom levering

jeg bestiller en karbon cover til min telefon.
Der går rigtig mange dage hvor jeg ikke modtager noget!.
Skriver så en mail. og de svare ret hurtig tilbage at der ved en fejl er slettet nogle bestillinger men hvis jeg hurtig sender min ardesse og min ønsket bestiling over mail vil de sørger for at sende denne til mig hurtigst muligt.
Der går yderlige et par dage før jeg har modtaget dette. Men nu er det modtaget og det er lige hvad jeg bestilet så det er jo godt. Bare ærgeligt at man skal vente så længe. Men selvfølgelig nok ikke med vilje at der er slettet nogle bestillinger.

Hej Simone!
Ja, nogle gange skal hjemmesiden opdateres, og så kan der ske alverdens ting og sager med det, og sidste gang røg der lige et par ordrer desværre...
Men det var godt, at du fik det til sidst, og super ærgerligt at du skulle vente lidt ekstra tid. Vi håber, du bliver glad for det! :)

Bestilte beskyttende cover -fik 4 klistermærker

Troede at vi bestilte et beskyttende cover til en iphone 5, men fik i stedet 4 klistermærker til at sætte på forside, bagside og på hver side. Dette fremgik bestemt ikke af beskrivelsen "Beskyt og personliggør din Iphone 5 med dette eksklusive og sofistikerede cover".
Nu håber vi bare at pengene kommer retur!

Hej Nunu.
Vores covers er såkaldte "skin covers", og ikke et "hardcase cover", som det lyder til at du har forventet :)
Vil du ikke skrive til vores support-mail (support@tezzo.dk) omkring din retur-sag, så vi kan få ordnet det?

Fremragende!

Jeg er helt vildt med de skins, som Tezzo tilbyder på deres shop. Jeg købte et iPhone skin for noget tid siden, og det har bare virket! Nu har jeg så modtaget mit skin til min Mac - og det ser bare super godt ud! Kan helt klart anbefale Tezzo!

God kvalitet og super god service

Jeg bestilte et cover til min macbook, som jeg efter en lille uge fik gennem brevsprækken som er super flot. Virker til at det er rigtig fin kvalitet. Der var dog det eneste lille problem, at coveret havde fået et par centimeters sprække eller en form for fordybning (muligvis pga. af leveringen). Jeg skrev så efterfølgende til Tezzo og forklarede dem situation. Jeg vedlagde noget billeddokumentation på det og uden den store tøven fik jeg tilsendt et komplet cover. TOP SERVICE!

Så kan varmt anbefales. God service og lækker kvalitet :)

Amatør firma !!!

Jeg bestilte et cover til iphone den 1 oktober, fik ordrebekræftelse på mail og endnu en mail vedhæftet faktura, derefter en mail om at varen var afsendt. Men men men efter 14 dage stadig ingen vare modtaget, skrive en mail til firmaet, som ikke kan forstå det og lover at sende på ny, endnu 14 dage senere den 29 oktober, stadig ikke modtaget noget. Skriver igen en mail og spørge til hvornår jeg kan forvente at modtaget, de spørge så til om det er den rigtige adresse,, Ja det er det. og vil endnu engang sende, nu er det så blevet den 18 november, ingen cover modtaget,, eneste trøst er dog at jeg kun har spildt 164,00 kr. på dette Amatør firma.. Aldrig aldrig mere...

Hej Peter.
Nu havde vi sideløbende vores support-sag igang, imens du skrevet denne anmeldelse, så jeg vil godt høre, om du endelig modtog den 3. gang vi sendte den?

Fantastisk produkt

Er super glad for mit Tezzo skin, som virkelig gør et unikt præg på min iPhone. Hurtig levering, kvaliteten er super god, og det er ret let at sætte på. :-)

Bare en rigtig lækker kvalitet!

Jeg faldt over et cover til min iPhone 4S på Tezzo.dk. Jeg havde i noget tid ledt efter et lækkert cover, og ''trælooket'' er lige mig. Jeg endte med at tage deres cover i egetræ-tema.

Kvaliteten var suveræn, og leveringen var ligeledes også meget hurtigt som forventet. Anbefaler da også Tezzo.dk til alle, jeg kender!

Super!

Elsker mit Palisander cover!
Super flot og god kvalitet!
- Men det er lidt svært at få til at sidde helt rigtigt.
Og synes også i burde lave "farve" covers i andre martrialer end Carbon.
Og dejlig hurtig levering
SÅDAN!!;-)

Hej Tezzo!

Tak for en god oplevelse på jeres flotte website/webshop!

- Købte et skin til min Macbook Pro 13" hos jer.. Havde aldrig prøvet sådan noget før, men via jeres youtube guide, gik det som en leg!

Så et stort tak for jeres flotte arbejde herfra - Vil anbefale dette produkt til mine bekendtskaber.

Fortsæt det gode arbejde - Og dette kan blive GRANDE!

Best Regards
Joachim

Enkelt og smukt

Kan varmt anbefale Tezzo til alle!

Jeg købte deres skin til PS3 Slim i Limegrøn custom edition, som passede perfekt. Hver gang jeg har venner på besøg får jeg komplimenter på min "nye" PS3. De fleste af dem har sågar selv været inde og bestille til deres PS3, så de også kan være med på moden.

mvh

En meget tilfreds kunde :)

Godt produkt + god service = perfekt

Min overskrift siger det hele.

Jeg havde lige et par spørgsmål inden jeg ville købe et skin hos dem.
De svarede hurtigt og præcist, og jeg bestilte så mit skin lige efter.

Produktet kom hurtigt med posten, og det passede perfekt.

Kan kun anbefale Tezzo til andre.

Keep up the good work!

Lort!

Jeg har bestilt et Blåt Carbon skin til min IPhone 5, hullerne passer ikke til kameraet bagpå, og heller ikke foran, desuden passer hullerne til samtlige knapper heller ikke. Synes det er for dårligt!

Hej Danny.

Vi sender nogle gange, det forkerte afsted til vores kunder, og det lyder til, at det er det, du har været ude for - Det beklager vi selvfølgelig. Kan jeg lokke dig til at skrive til vores support på support@tezzo.dk? Så tror jeg, at vi kan ordne det, så du kan blive tilfreds med produktet :)

Awesome

Super lækkert design og rigtig nemt at påføre. Dog var leveringstiden næsten en uge, bor i samme by som hjemmesiden oplyser firmaet er placeret i, så jeg synes det var en smule underligt at få en pakke med det fra Letland, men det har klart været ventetiden værd!

PERFEKT

Har nu haft mit skin på 7 måneder uden det er ved at ryge af ! er meget imponeret !

Verdensklasse!

Jeg sad og kiggede lidt på siden kl. 20 om aftenen, og havde nogle spørgsmål. Jeg skrev så til deres support og fik svar inden for 15 min. Det er fandme service. Bestile mit cover, og fik det 2 dage efter i en flot indpakning. Upåklageligt! Gid alle virksomheder var så nemme og enkle. Nu vil jeg snart gå ind og bestille et cover mere til min MacBook. Kvaliteten er helt i top på produkterne også. Blev nødt til at få en bruger på trustpilot bare for at give dem en anmeldelse. Tak for god service.

- Mads.

Super fedt

Har lige fået mit Tezzo skin... Må sige jeg har lidt skeptisk da jeg fik det, men det var sååå nemt at sætte på og det spiller bare... KLART 5 stjerner herfra

KAN IKKE GØRES BEDRE...

Handlede første gang over webshop lige før jul. Fik et cover der desværre var et "mandagscover" og straks jeg skrev til dem, tilbød de at sende et andet. Har siden bestilt flere ting. Hurtig og uovertruffen kundeservice. FEDT STED AT HANDLE...

Om virksomheden

www.tezzo.dk sælger iPhone covers! :)

Visit Tezzo.dk

Om Tezzo.dk