Tgkshop reviews

Tgkshop reviews

9.0

De formår at sætte sig i kundens sted.

Jeg afgav en ordre hos dem d. 30/12 og havde til dags dato ikke hørt noget. Ringede til dem i dag, og efter laaaang ventetid fik jeg fat på en medarbejder. Han kunne ikke forklare hvad der var sket, gået galt, eller hvornår jeg kunne forvente varerne. Men skyndte at sige at han skulle have fat i en leverandør. Meget uprofessionelt.

- Opdate: Torben fra TGKshop har kontaktet mig, og givet et forklaring på hvorfor processen omkring dette køb er endt som det er. Derudover har han fundet frem til nogle nogle løsningsforslag som har tilgodeset os i en grad som er bemærkelsesværdig. Det endte med at blive vendt til en god oplevelse at være kunde hos TGKshop, på trods af vores første oplevelse af virksomheden.

HOLY MOLY

Den butik er da helt oppe på brædderne og får mine bedste anbefalinger:

Weber dele til en god pris!

Egentlig ok med leveringen af de originale Weber skruer, som jeg skulle bruge. Dog synes jeg at det er noget pebret med forsendelsegebyret/porto på den smule sager jeg skulle have.

God service, samt flot udvalg.

Købte i maj 2013 en Weber gasgril ved Tgk. Vi fik flot service. God pris. Tgk kan sagtens matche andres priser på Weberprodukter. Grilafdeling veludstyret. Kan absolut anbefale butikken. Køber gerne i butikken igen. Da jeg pakkede grillen ud manglede grillspyddet. Næste dag tog medarbejder fraTgk det med til mig, da han bor tæt på mig. Pænt gjort af ham.

Nem at handle i

God pris og nemt at handle i.
Leveringen tog lidt tid, men OK

Kundebetjeningen i top.

Havde et teknisk spørgsmål i forbindelse med evt. køb at husvandværk, det blev undersøgt og der blev ringet tilbage inden for 30min...Perfekt.

Og tak for info.

Super oplevelse

Et troværdig og anbefalingsværdig sted at handle, som jeg varmt kan anbefale til andre

alt ok bortset fra lang leveringstid

bestilling og varens kvalitet er i orden, men leveringstiden er lang.

Altid i orden.

Har handlet hos dem flere gange. Super netbutik, nemt og overskueligt, godt udvalg, som regel billigste pris.

perfekt handel

hurtig og problemfri levering har handlet der mange gange før og gør det gerne igen fordi de har det jeg vil have

nemt, hurtig og korrekt levering

Levering af 120mm røgrør forløb uden problemer og med et korrekt resultat.

Helt efter bogen

Hurtig aflevering af varen , varen er som beskrevet , kan kun anbefale forretningen!!!

En meget utifreds kunde!!

Jeg har handlet ved jer fo ca 1år siden hvor ordren blev væk!!! Men besluttede mig for at give jer en chance til, hvilket var en dum beslutning............
Jeg bestilte et par sikkerhedssko og et par arbejdsbukser, da jeg ikke havde hørt fra jer efter 14 dage ringede jeg til jer og i lovede og finde ud af hvad der var sket i løbet af 5min....da jeg ikke havde hørt fra jer et par timer, ringede jeg til jer, og i forklarede i at der var sket en fejl, men i ville sende bukserne samme dag og hks ville sende skoene!!! Og efter 2 hverdage kom varene!! Bukserne som skulle være stålgrå/sort har i sendt i grå, og skoene som jeg har bestilt i str.44 er kommet i str.42!!!
www.tgkshop.dk

Reply from www.tgkshop.dk

Hej Anders.

Jeg skal straks imorgen, finde ud af hvad der er op og ned i denne sag - en ting er i hvertfald sikkert - og det er langt under vores vanlige standard. Må jeg undskylde på forhånd. Mvh. Torben Andersen

Opdatering: Hej Igen Anders. Jeg er ked af at måtte skulle rykke mig selv i øerne. Jeg har lavet fejlen med bukserne, og HKS har sendt den forkerte størrelse sko. Jeg har bestilt bukser hjem idag, og bedt HKS sende mig den korrekte størrelse i sko. Hvis alt går vel, har du varerne iløbet af få dage. Jeg skal beklage rodet. Mvh. Torben Andersen

Hurtig levering. Intet at udsætte.

Hurtig levering. Intet at udsætte

Alt OK

Hurtig levering, alt som beskrevet..

Service - SÅ ER DET HER

Virkelig god service, hurtig ekspedition - ros herfra og mange tak.

Alt leveret som forventet og til den ønskede tid

Jeg havde en deadline på levering af min ordre på grund af en rejse til udlandet og Tgkshop klarede opgaven helt perfekt.

Super service :-)

Hjælpsom og hurtig reaktion på mail
Billig forsendelse, mulighed for særaftaler for levering

nem bestilling, hurtig levering og billigt

overskriften siger det meste. Dejligt ubesværet at handle med dem!

Fin butik, varer leveret som lovet! Så er weber grillen udstyret nu med en aske opsamler! :)

Fik leveret det bestilte som lovet. Varene var ikke på lager i første omgang, men der kom hurtigt oplysning om hvornår disse ville være på lager og om det havde fortsat interesse. Helt OK.

www.tgkshop.dk Details

TGKSHOP.DK blev etableret i 2004, da netbutikker stadig var et relativt ukendt begreb i vores brance. Vi har som Nordjyder altid været vant til stor konkurrence, men nu fik vi mulighed for at komme med endnu skarpere priser, på et stadigt voksende udbud til alle vore kunder i hele Danmark. Har du som kunde forslag til forbedringer af vores sortiment er du mere end velkommen til at kontakte os på info@tgk.dk Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdage TGKSHOP.DK er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline. Venlig hilsen Carsten & Torben Søndergaard Andersen

Visit Tgkshop

Write to: info@tgk.dk