Thaiairways reviews

Thaiairways reviews

6.9

nye fly

rejst med de nye fly, dejlig oplevelse, skærm foran i sædet god oplevelse, men maden kunne godt være en lille smule bedre. Et lille tip, sørg for at rejse hjem midt på ugen, så er god plads til at man kan ligge på 3 sæder og sove.

gamle slidte fly

Service i top,men underholdning til ungerne på en tur fra cph til bangkok var i bund. En gammel skod skærm midt i flyet,hvor man næsten intet kunne se pga.ridser på skærmen. Vil gerne flyve med dem igen,men der bliver først når de gamle fly bliver skiftet ud...

GAMLE PRAMME , MEN FANTASTISK SERVICE

Rigtige gamle skod fly , men vi glæder os til de nye snart kommer .
Men bortset fra det, den bedste service man kan få, de er bare et super selskab.

Dårlig service i lufthavnen

Min kærste og jeg har tidligere rejst med Thai Airways og dette har kun været en positiv oplevelse. I juli 2012 rejser vi igen med dem til Krabi Thailand. Vi beslutter os for at vi gerne vil have et par dage i bangkok på vej hjem og forsøger derfor at ændre vores flybilletter fra Krabi til Bangkok men dette får vi beskeden fra Thai Airways om ikke kan lade sig gøre. Vi skal istedet købe nye billetter hvilket vil koste os i nærheden af 1500 kr og dette bliver vi enige om er for dyrt. Vi finder istedet nogle billige bus billetter og tager så til Bangkok med bus. Vi vælger at kontakte Thai airways for at annullere vores billetter fra Krabi til Bangkok, bare lige for at være flinke og så de kunne sælge billetterne videre. Dette går helt fint og de oplyser os ikke om nogle problemer der kunne forekomme ved dette. Vi er selvfølgelig velvidende om at vi ingen penge får tilbage for billetterne da dette jo er helt forståeligt.
Efter et par dage i Bangkok skal vi hjem igen til KBH. I lufthavnen får vi at vide at vi pludselig skal betale ekstra lufthavnsskat på 700 TB hver. På Thai airways kontoret i Bangkoks internationale lufthavn forsøger vi at forklare dem at vi har købt en samlet rejse hvor alle skatter og afgifter allerede er betalt og bare fordi vi så har annulleret en billet skal vi vel ikke betale nyt gebyr. Vi viser dem vores billetter osv men der er intet at gøre. De taler utrolig dårlig engelsk og siger bare "sometimes you pay and sometimes you dont". Generelt har jeg aldrig oplevet så dårlig og uforskammet service som på det lufthavnskontor.
Det er så hvad det er, men da vi finder vores Visakort frem for at betale de 1400 bath tager de ikke Visakort og henviser os til en hæveautomat hvor det da lige koster et gebyr på 60 kr at hæve. Det er simpelthed under al kritik at de ikke tager Visakort i en international lufthavn! De færreste turister som er på vej hjem har jo kontanter på sig hvis man ikke lige er klar over at man skal betale gebyr i lufthavnen for at lov til at komme ud af landet igen!
Vi forsøgte at kontakte Thai Airways efter vi kom hjem igen til DK for både en foklaring på det hele men også for at høre om det vil være muligt at få pengene tilbage for den ekstra lufthavnsskat da vi jo reelt set har betalt denne 2 gange. Svaret er kort og kontant at ingen penge kan betales tilbage og at hvis vi barde havde fulgt vores oprindelige rejse var dette ikke sket. Rejser aldrig med Thai Airways igen og kan heller ikke anbefale andre at gøre det.

Best Airline ever

Good service, nice personel - always smiling.

Er ikke i orden

Har lige fløjet med Thai til Bangkok og det var ikke den bedste oplevelse..
Thai bruger "gamle" skod fly. dårlige og slidte sæder...
Flyver ikke med Thai før de begynder at bruge bedre fly

Har haft fornøjelsen at flyve til Vietnam med Thai Airways. God service, komfort og mad.

Servicen er helt i top og nu med nye fly - skønt

Jeg har fløjet med Thai Airways en del gange - både indenrigs og udenrigs.

Jeg er i bund og grund tilfreds med Thai Airways og især deres servicerende steward og stewardesser. Mangler man et tæppe eller en ekstra pude, så får man det, er man tørstig så får man noget at drikke. Vi sad på business class da vi fløj denne gang og der er også tip top service på. Der er også super service når man har siddet på business class når man skal have sin bagage som en af de første og man fik også lige en fast track så man kom ind i landet hurtigt.
Jeg spurgte efter et par ørepropper og sleepers og fik en så god nattesøvn så jeg var frisk da vi landede i Kastrup tidlig morgen.

Fløj også fra Bangkok til Phuket og de er bare så serviceminded. Fik et tæppe fordi jeg småfrøs lidt.

Jeg syntes der mangler lidt flere film at vælge imellem når man skal flyve så langt. I Thai Airways fly til andre lande, er der flere film at vælge imellem. Jeg har nemlig også fløjet med Thai Airways fra Bangkok til Sydney og der var flyet nyere og man kunne både se film og dokumentfilm, spille et spil, høre musik og andre ting. Det er det eneste som er knap så godt i flyet fra Skandinavian til Bangkok., var nemlig med flyet fra Bangkok til Sverige da jeg fløj hjem fra Sydney.

Så mit råd til Thai Airways, få opdateret flyet så det følger med tiden - f.eks. egen skærm til hver sæde - så føles tiden heller ikke så lang.

Hilsen en ellers tilfreds rejsende :o)

21. april 2014

Så er ferien overstået i Thailand og ThaiAirways har hjulpet med at få rejsen til at være meget behageligt. Først og fremmest så er der kommet nye fly - og business class er jo HELT I TOP og skønt at kunne ligge ned og sove - ja man kunne sidde helt op, sidde halvt op og ligge helt ned.
Servicen er helt tilfredsstillende og da jeg havde sat mig kom en af de søde thai stewardesser og fortalte mig at turen til Bangkok varede 9 timer og 40 minutter det var en skøn service at give. Den fik jeg så ikke hjem, men så fortalte piloten det over højtaleren. Men det er da specielt at få det afvide personligt, der fik jeg lige mere service end jeg regnede med.

Der var masser af film, dokumentar, tv serier, spil og musik at vælge imellem - og så er der også stor mulighed for at få noget søvn så man kan være frisk når man lander igen.

Var en tur i Thai Airways Loungen som var en stor positiv oplevelse. Skønt med gratis massage, free WiFi, mad og drikke inden den lange turen gik videre til Danmark. Jeg vil lave mine 4 stjerner om til 5 stjerner - det fortjener de. Håber at rejse med Thai Airways igen det har været en fornøjelse.

Bestilte min billet på nettet, men jeg snakkede også med dem i kundeservice og fik en god og behagelig betjening.

good english website

convenient internet booking. Nice with luggage.

Premium Economy er et hit!

13/07/2011:
Har brugt Thai Airways fra København til Bangkok og mellem Bangkok og Phuket, samt mellem Bangkok og Phnom-Penh.

På den lange strækning mellem København og Bangkok har jeg fundet ud af at Premium Economy er næsten lige så god som business sæderne til gengæld koster de 30 % mindre.

I højsæsonen er der kun ca. kr. 3.000,- i prisforskel fra en economy til en premium economy. Jeg kan anbefale seating på upper deck, hvor man sidder to og to. Det giver følelsen af at man sidder i en lille flyvemaskine og der er en mere personlig service.

Loungen i Suwarnabhumi er ganske enkelt noget af det bedste jeg har oplevet. Der er både adgang til massage og store brusenicher. Deres udvalg af mad og drikke er enestående og værtinderne er super søde.

Når man ringer til Thai på deres internationale service nummer er der altid hurtig, venlig og korrekt betjening. Der er aldrig noget pis. De booker om på ingen tid og finder næsten altid plads.

Jeg elsker Thai for deres fornuftige priser, deres Premium Economy, deres venlige stewardesser, deres fine rutenet i Asien og deres gode mad ombord.

Hvis Thai skulle gøre noget bedre, så skulle de starte op i Billund med deres lækre B-777 og flyve direkte til Bangkok.

18/10/2011:
Så skete det igen. Thai Airways overrasker endnu engang positivt. Har lige haft den mest fantastiske serviceoplevelse da jeg ringe til deres ROP afdeling for at høre om mulighederne for at brænde bonuspoint af.

Aldrig har jeg mødt en medarbejder som i den grad brændte for at give mig en god oplevelse - og aldrig har jeg mødt en medarbejder der var så ihærdig for at give mig så meget som muligt så billigt som muligt.

Jeg var ved at falde bagover da jeg fik kommentaren: "Nej, lad være med at brænde bonuspoint af på det...vi finder på noget smartere!".

Thair Airways er et forbillede.

Dejlig tur

Flyene er lidt slidte og der er kun en stor tv-skærm til deling, ikke tv i sæderne, hvilket kunne være rart på en så lang tur. Men i det store billede er det luksus problemer. Servicen ombord opvejer dette 100 gange. Alle drikkevarer (næsten) er gratis, maden er lækker og personalet er smilende og venlige. De ti og en halv time fra Kastrup til Bangkok og de elleve en halv hjem igen er hurtig overstået med dette selskab. Vi glæder os til vi skal flyve med dem igen lige om lidt.

Fløj med dem til thailand og det var super service og søde stewardesser

Top service

Yderst venligt personale. Meget behageligt og smilende. Flyene er generelt af en god standard og især det ene fly havde et top-moderne personligt underholdningssystem (dejligt på en lang flyvetur).

/Rasmus

Venlig personale

Har fløjet med Thai air til Bangkok mange gange og har altid fået rigtig god og venlig betjening af alle personaler ombord. SAS kunne lære meget af dem.

Is Thaiairways your company?

Thaiairways Details

Thai Airways International - online reservations and airline ticket purchase, flight schedule, and packages.

Visit Thaiairways