Thaimassage Aarhus reviews

Thaimassage Aarhus reviews

9.1

Pengene værd

Altid en stor fornøjelse, med dygtige og kompetente massøre.

super dejlig/effektiv behandling

altid en behagelig oplevelse. Dygtigt personale der finder dine "ømme" steder...

Rigtig god oplevelse

Fik rigtig god massage i pæne og rene omgivelser. Venlig og behagelig massør som vidste hvad hun lavede, og som ikke var bange for at tage hårdt fat. Hun fandt og fjernede indtil flere infiltrationer i skuldre og ryg, som jeg slet ikke var klar over at jeg havde ;o) Det er bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt Thaimassage Aarhus

Hårdt men godt

Meget sødt og imødekommende personale. Fantastisk massage - de tager virkelig ved. De spørger ind til hvor man har ondt og lirer ikke bare samme massage af hver gang. Der bruges en del olie. Anbefales på det varmeste

profesionelle kompetente vildt søde massører

jeg føler mig fulstændig tryg ved deres masører. standaren er helt i top. rent og ordentlig.
Når man kommer ind i klinikken bliver man modtaget af smilende thaipiger i et super profesinelt miljø med en snert af Thailansk atmosfære.
et rigtigt behageligt sted som jeg på det varmeste kan anbefale

Fantastisk massage

Lige som det skulle være. Skulle jeg sætte et enkelt ønske på, kunne det være dejligt, hvis den søde massøse kunne lidt mere dansk, så vi kunne snakke om, hvad der var galt med mine skuldre...:)

Århus bedste Thai massage.

Efter jeg de sidste 8 - 10 år er kommet på snart samtlige massage-klinikker i Århus, har jeg endeligt fundet den rette klinik. Søde medarbejdere, som kan deres håndværk. Hygiejnen er i top. Kan varmt anbefales.

Plejer at være ok...

Det er normalt en god massage, dog var min sidste oplevelse knap så god... oplevede 2 gange under min massage, at en anden ansat kom ind og snakkede og med min massør. Synes at dette var generede, og kunne derefter ikke slappe af. Derudover var massøren heller ikke så god, som de forrige jeg har været hos, hos thaimassage aarhus.

Suveræn god massage

Jeg har været hos Thai massage Århus mange gange efterhånden, og hver gang er en fantastisk oplevelse:) Men sidst kom jeg med en masse spændinger i kroppen, og mest i ryggen. Efter en times massage var alt løsnet, og min krop var så dejlig let og uden en eneste myose! Det gjorde fandens ondt, men på den gode måde, og man kunne bare mærke at der blev trykket alle de rigtige steder. Jeg anbefaler altid stedet til mine venner, familie og kollegaer.

Perfekt service hele vejen igennem

Jeg har brugt Thaimassage Aarhus gennem flere år, og medarbejderne leverer altid en flot service og en god massage. Onlinebookingen fungerer godt, og det er altid muligt at få en tid med relativt kort varsel. Åbningstiderne er fine med f.eks. lørdagsåbent. Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen: Her får man meget mere for pengene end hos andre massører, der forlanger det dobbelte i timen.

Endelig fri for myoser i skulderen

Hos Thai-massage Aarhus bliver man altid modtaget med et smil. Der er ingen ventetid og lokalerne er rene og imødekommende. Online-booking-systemet fungerer fint. Selve massagen er fantastisk og meget grundig.

dygtig personale

altid god stemning. og dygtigt personale

Den bedste massage i byen

Jeg har været til 2 behandlinger i Thaimassage-aarhus, og det har allerede gjort underværker! Jeg oplevede som ny kunde i deres butik, at de var meget imødekommende, og følte mig helt tryk i deres hænder så snart massagen gik igang.
De har begge gange været meget opmærksomme på hvor jeg havde ondt i ryggen og nakken, og fokuseret behandlingen på de steder der havde størst behov.

Jeg kan varmt anbefale thaimassage-aarhus til alle der overvejer at forkæle sig selv, eller som går og har en masse spændinger i kroppen.

Mvh Mikkel Cort

Totalt -

- god oplevelse. Grundig og kompetent behandling. Anbefaler gerne stedet til familie, venner og kolleger.

Forrygende velvære!

Fantastisk massage, de ved hvad de laver.... Gik fra 8 til 2 på smertescalaen efter behandling.... Har prøvet andre steder men Thai Massage Aarhus tåler ingen sammenligning.

God og kyndig massage

Jeg har været hos Thaimassage Århus en håndfuld gange, og jeg har altid fået god behandling og en god massage. Det er en hyggelig klinik med fin atmosfære, og kvalitetsniveauet af de forskellige massørers evner svinger ikke så meget, som det ellers tit gør på thaiklinikker. Derfor er det berettiget, at priserne er en smule højere (350 for en time, hvor man de fleste steder tager 300).

Super lækkert og proff!

Det er virkelig nogle gode thai massager og olie massager der gives her. Kan varmt anbefales, min kæreste og jeg kommer der jævnligt.

Super! Max velvære......

Rigtig god massage - der blev taget godt fat og alle muskler gav efter og ny energi kom frem i krop og sjæl:)

Kan virkelig anbefales,

Om Thaimassage Aarhus ApS

Velkommen i butikken

Thaimassage Aarhus leverer oliemassage, fodmassage og thaimassage for afslapning og velvære samt for seriøs behandling og forebyggelse af hovedpine, stress, rygproblemer og lændesmerter. Ring eller brug vores ONLINE tidsbestilling på hjemmesiden, hvor du også kan finde informationer om behandlingsformer og priser.

Visit Thaimassage Aarhus

Call us on: 70 277 644