thansen.dk reviewed by

Dårlig kvalitet

THansen er absolut ikke et sted for mig. Dårligere kvalitet skal man lede længe efter og de medarbejdere jeg har snakket med, aner simpelthen næsten ingenting om det de sælger. Købte nogle bremser samt tændrør til en gammel Corolla. Efter en uge ville tændrørene ikke mere hvorefter jeg kørte til mekanikeren og fik nogle NGK tændrør i. Så kørte den perfekt. Bremserne begyndte at hyle efter blot en lille uge og de var allerede lidt skæve da jeg kom til syn 6 dage efter de var monteret.
    thansen.dk
    TrustScore 8.4 / 10
    8,562 Reviews

Reply from thansen.dk

Hej Jesper. Tak for din anmeldelse. Ærgeligt at det ikke blev til så mange stjerner...

Jeg er meget uforstående over for de tændrør som ikke fungrede. Vi sælger kun NGK og DENSO som er kendt for kvalitet meget anerkendte mærker. Har du indleveret dem til reklamation?

Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med dig vedr. dit køb at reservedele - Vi har ikke en vare på lager som vi ikke kan stå inde for, så derfor vil jeg meget gerne have alle detaljer med.

Vil du have ulejlighed med at kontakte mig på 6341 6969 eller opa@thansen.dk

På forhånd tak.