thansen.dk reviews

thansen.dk reviews

8.4

Betalte via nettet.

Hej, bestilte nogle dele på jeres hjemmeside til at skulle afhentes i Roskilde.
Betalte direkte på jeres hjemmeisde med et visa dankort, men da jeg kom ned i butikken var det ikke gået igennem.
Det gik i hvert fald en hel time før jeg kom til Thansen i Roskilde, så betalingen havde fået rigelig tid?

Hej Sebastian,

Tak for din anmeldelse. Det er naturligvis træls, men der har været en par problemer med visa/dk-betalinger. De er dog løst nu.

Andreas Dyhrberg

Venter endnu - på forhåbentlig god børnecykel.

Surt, at I ikke lige havde medregnet d. 17.04.'14 var en Helligdag, således at jeg (og lille forventningsfulde datter på 3 år) ikke modtog hendes nye børnecykel indkøbt hos jer og sat til levering (fra jeres side af) d. 17.04.'14.....så vi ventede forgæves hele dagen. Tænkte da også ved mig selv, at det var utrolig flot service at I + GLS bragte ud på en Helligdag.....skuffet.
Og har nu også besværet med at skulle afhente pakke (9 kg.) i en pakke-shop et godt stykke herfra - på cykel, da jeg ingen bil har :O(

Hej FBO,

Tak for din anmeldelse. Det er træls, for vi har (havde) lukket i påskehelligdagene, så det er en fejl. Det er vi utrolig kede af, da tilfredse kunder er vores målsætning hver gang. Kontakt mig på ad@thansen.dk

Varen var OK

Varerne var der og de var i orden, på den datoman havde givet mig, så jeg kunne hente dem i forretningen

Punkteret på vej på værksted

Jeg er meget tilfreds med den lokale T-Hansen, deres hovedkontor kunne være lidt bedre til at kommunikere.

Jeg punkterede 4 km før T-Hansen på vej ind for at få påsat sommerdæk. Jeg ringede til hovedkontoret og meddelte at jeg ikke kunne være der til den aftalte tid, da jeg var punkteret. De meddelte at der ikke blev tid til mine sommerdæk før efter påsken så.

Da der var kommet nøddæk på kørte jeg alligevel til mit aftale T-Hansen, en time for sent. de havde desværre intet hørt om mit opkald og troede jeg bare havde brændt dem af. Alligevel så fandt de tid til at hjælpe mig og jeg fik mine sommerdæk på og slap for at køre på et nøddæk hele påsken.

Så hovedkontoret trækker én stjerne ned.

god service for det meste og billige vare

Købte teltstænger og fik nogen som tydeligvis havde været brugte eller var virkelig gamle og misveligeholdt.

Holder hvad de lover fantastisk kan klart anbefales til alle

Har du prøvet at handle hos Thansen det kan du rolig gøre det kører

Altid i top......

Jeg manglede igen nogle reservedele og Thansen kunne igen levere som aftalt.

fin service, som altid :-)

God og venlig service i butikken (sorø) velfungerende Web butik, nemt og overskueligt.

Købt varer var der ikke ved afhæntning

Købte MC batteri på thansen.dk til afhentning i Hobro. Jeg fik en mail om at ordren var klar til afhentning dagen efter.
Da jeg kom for at afhente batteriet var den bestilte model der ikke og jeg fik en anden model istedet. Det var dog "spejlvendt" men jeg kunne få det til at passe.

Da jeg kom hjem opdagede jeg desuden at batteriet kom uden batterisyre. Det ville være fedt hvis det stod på nettet eller man fik det at vide ved afhentning..

Hej Tobias,

Tak for din anmeldelse.

Jeg undersøger, hvorfor den bestilte model ikke var der.

Det vil være for farligt med batterisyre i fra starten, men på hjemmesiden står batterisyre under tilbehør. Det kan vi dog godt gøre mere synligt, så det vil jeg tage fat på.

Hvad angår batterisyre i butikken, så plejer vi også at spørge kunderne. Jeg beklager, at det ikke har været tilfældet her. Jeg giver butikken besked.

webordre klar til afhentning dagen efter - som lovet

webordre klar til afhentning dagen efter - som lovet

Super hurtig levering, nemt og overskueligt.

Jeg bestilte nogle varer lige inden påske og de var klar til afhentning i butikken, som jeg havde ønsket, allerede påske lørdag. Super nem og overskuelig hjemmeside... Er specielt glad for at man bare skal taste sin nummerplade ind, så har man de rigtige dele at vælge imellem.

Stærkt forsinket levering

4 dage efter bestilling... er varene ikke dukket op endnu !

Hej Tom,

Tak for din anmeldelse. Jeg kan se, at varen er afsendt fra os den 16/4 og landet i Værløse (Post Danmark) den 17/4. Du kan se mere under Track N Trace. Du er velkommen til at kontakte os på 4 x 31, så vi kan vi finde ud af, hvor den er strandet, men i følge Post Danmarks Track N Traces, så er den stadig i Værløse.

er ikke tilfreds

jeg bestilte nogle dele til en vega digita og kablerne til systemet passer ikke

Hej Morten,

Tak for din anmeldelse, som jeg har fremsendt til vores scooterafdeling. Du hører fra os snarest.

Effektivt

Nye hjul på ingen tid. Hurtigt og professionelt. Super service. Kan varmt anbefales til andre der skal have skiftet hjul, pærer med mere

Super hurtig levering

At en vare man bestiller via nettet er på deres lager allerede dagen efter det er da super levering/service. Og man bliver hele tiden informeret om hvor langt ens ordre er.

Nem og god service!

Nm at bestille på hjemmeside - god og venlig modtagelse hos T Hansen Haderslev - hurtig ekspedition!

Montering af to Nokian dæk

Fik monteret to nye dæk på afleverede hjul - let og ubesværet.

Jeg bestilte dæk og slange til min trillebør kl 18:30, og næste morgen kl 10 have posten leveret den. Det er da hurtig.

Super service og kvalitet.

Thansen giver en fantastisk service og kvalitet, jeg kan varmt anbefale at handle hos dem. Man får svar på alle spørgsmål, og de har humor. Super duper!

Bestilte olie og olie filter m.m. kl 13 en hverdag og modtog pakken kl 8 dagen efter.

T. Hansen Gruppen A/S Support

Om virksomheden

Landsdækkende butikskæde med 76 butikker og Danmarks største webshop, med mere end 281.900 varer og 1,2 mio. grupperinger.

Historie
Virksomheden er grundlagt i Middelfart i 1991, hvor der stadig er butik, administration og centrallager - Centrallageret fylder 28.500 m2 fordelt over 14 haller og er bemandet 24 timer i døgnet.

Visit thansen.dk

Write to: thansen@thansen.dk