www.The-Wall-Company.com reviews

www.The-Wall-Company.com reviews

9.1

Hurtig levering, fedt produkt

Modtog det bestilte, 5 fede stickers til sønnikes værelse, dagen efter bestilling. God medfølgende vejledning samt værktøj til opsætning, og knægtens værelse er nu igen sejt! :)

Glad køber.

Love it!!!

Kjempefin wallsticker, og de sendte til og med en ekstra gratis til meg :) Handler her igjen hvis jeg skal ha fler!

Hjælpsom

Jeg kontaktede the wallcompany fordi jeg havde en ide til en wallsticker, de var meget hjælpsomme, søde og blev ved indtil den var som jeg ville have den skulle være.

Dørpynten kom med posten

Og sikke det pynter. Vi fandt en super side, hvor de solgte lige det vi skulle bruge. Og da pakken kom, var der også en gave med - ekstra Wall-stikkers som nu pynter på skabet i badeværelset.

Super produkter og god service

Vi modtog produkterne hurtigt. Meget god kvalitet. Fin kundeservice med hurtigt svar. Kan anbefales...

Super flotte wallstickers!

Hurtig levering og flotte wallstickers, der er nemme at sætte på væggen.

Hurtigt ikke helt præcist

Super hurtigt respons på bestillingen, der skete dog en lille smutte så produktet ikke var spejlvendt som bestilt, men vi fandt hurtigt en løsning på det....

Har handlet her før, og gør det gerne igen en anden gang

perfekt!

Endnu engang super fin vare leveret hurtigt! mine varmeste anbefalinger! :)

Super fedt med et klistermærkeunivers

Jeg synes The Wall Company er yderst professionelle og leverer en høj service. Når man bestiller nogle klistermærker får man altid et ekstra klistermærke i et andet motiv med. De er rigtig søde til at hjælpe hvis man har spørgsmål til størrelser, farver mv.

Perfekt handel

Det er nu anden gang, jeg handler hos The Wall Company, og jeg har været fuld tilfreds. Hurtig ekspedition, og begge gange har de medsendt en lille overraskelse. Jeg handler der helt sikkert også næste gang!

fornøyd

Fornøyd. Veggen ble veldig fin. Min datter er stolt

Nemt, ligetil og hurtig levering

Hej :)
Jeres hjemmeside er super nem at navigere i og jeg modtog min bestilling hurtigt. Og tak for de ekstra to wallstickers :)
Jeg vil helt klart anbefale www.The-Wall-Company.com til mine venner.

Kjempeflotte stickere og super rask levering, topp!

Jeg er kjempefornøyd med wall stickerne som jeg kjøpe på the Wall Company. De er utrolig fine og lett å få på veggen. Videre var jeg overrasket over den lysraske leveringen til Norge! Det var nok ikke siste gang jeg bestilte hos dere :-)

Fin service

Produktet var lige som vi havde forventet, og så var der lige et par ekstra stickers i. Det eneste minus var indpakningen. Paprøret var blevet vådt af regn, og wallstickersne var også blevet lidt våde. Ellers en god oplevelse.

super

nem navigation på hjemmeside, hurtig levering og flotte klistermærker.

TAK!

Jeg bestilte en wall-sticker hos The-Wall-Company og fik den leveret to dage efter bestilling! Desværre havde PostDanmark "krøllet" pakken temmelig meget så stickeren var ødelagt. Jeg skrev dette til The-Wall-Company en lørdag, fik svar samme dag om at en ny ville blive sendt til mig med det samme! Og den kom så på 3. hverdag herefter. Meget, meget fin service og godt produkt. Fin forklaring til hvordan stickeren skal håndteres også. Jeg vil helt klart anbefale The-Wall-Company og vender tilbage hvis og så fremt :-) Tak til jer!

Super handel

Jeg har handlet på www.the-wall-company.com flere gange og er fuldt ud tilfreds hver gang. De har altid hvad jeg søger, gode priser, hurtig levering og så er der altid en lille overraskelse med i forsendelsespakken, hvilket for mig udviser overskud og go service.

super

alt levede op til mine forventninger

Fantastisk

Rigtige fine wallstickers, hurtig levering: hel klar en sted jeg vil handle igen og anbefale til andre

Min bestilling levede fuld ud op til det, som jeg forventet.

www.The-Wall-Company.com Support

Om virksomheden

Hos The Wall Company elsker vi enkle, rene designs, og at skabe hyggelige, sjove og ikke mindst kreative rum i boligen. I den ånd blev firmaet født på en tur til Australien i 2007, hvor vi så wallstickers for første gang og blev straks forelsket i idéen om at design og producere wallstickers.

Visit www.The-Wall-Company.com

Call us on: +45 40 35 32 99