Thegoodstuffshop reviews

Thegoodstuffshop reviews

9.7

De fem stjerner er fuldt fortjent

Naturgalleriet Holte . Jeg skulle bruge en lup og talte med Per i telefon. Fik alle oplysninger - bestilte på nettet - fik den aftalte lup lynhurtigt - betalte på Netbank. Alt i alt en OK behandling. Kan absolut anbefales.

hurtig og effektiv

thegoodstuffshop - Naturgalleriet behandlede min lille ordre hurtigt og proffesionelt. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan de er hvis der er noget galt med varen da jeg ikke har prøvet det, men en god oplevelse.
Kit Jensen

det er bare i orden

hurtig leverering hurtig barbering. de holder hvad de lover helt ok

Sendte varen til Tilden

Varen blev sendt dagen efter bestillingen ( bestilt 20:30) rigtig god service og uden man skal oprette brugernavn og adgangskode for at købe 👍

Hurtig betjening af varekøb

Den bestilte vare var som lovet, og kom hurtig med GLS

super levering

at bestille 4 dage før juleaften - og modtage 2 dage før juleaften - perfekt

Hurtig og perfekt

Bestilte onsdag middag, levering torsdag. Også fint gjort af Post Danmark

PostDk var lige ved at spænde ben

Jeg bestilte en lille julegave til mig selv fra The Good Stuff, d. 12/12 og begyndte at undre mig, da jeg ikke havde hørt noget fra dem efter en "varen er afsendt mail" (dd er 17/12).

Jeg ringer til dem, og deres meget venlige support finder så ud af, at den er korrekt afsendt, men det er PostDK der ikke har leveret T & T email til mig. Han finder T & T nummeret frem til mig, jeg finder det frem hos postdk, og det viser sig så at post dk har "forsøgt" at levere pakken (den kender vi vist alle), og i øvrigt ikke gjort mere for at kontakte mig.

Så super service, super leverance fra the good stuff, men kan varmt anbefale at man vælger GLS frem for postdk.

Ja....

Sådan skal internethandel være, enkelt, simpelt og konkurrencedygtigt!

Kan kun anbefales

Super hjemmeside, kæmpe udvalg af næsten ALT, gode produkt forklaringer på alt, turbo levering modtog varen dagen efter :-)
Jeg handler ellers ikke på nettet men efter denne oplevelse, skal jeg handle noget mere.

Uden problemer, god service

Har købt en slibesten til slibning af knive.
Bestilt og bekræftet med det samme - afsendt og modtaget et par dage senere med tak for bestillingen. Det bli'r vist ikke bedre.

Kanon god service

Første gang jeg handler her.En kanon god betjening når man ringer til dem.Levering klapper bare. Handler bestemt her igen.
Preben

Udemærket netbutik

Første gang jeg handler i denne netbutik. Handlen gik som forventet og uden nogle overraskelser. En butik jeg gerne vil handle hos igen.
Meeen jeg savnede en track and trace, som jeg først fik fra GLS, da den lå i pakkeshoppen. Altid rart at kunne følge sin pakke og det er en service jeg oplever hos andre netbutikker. Også når det drejer sig om en GLS forsendelser.
Lidt for dyr i forsendelse og en dag for meget i leveringstid, da jeg bestilte den så tidligt på dagen, at den burde kunne blive ekspederet samme dag.
Bestilte min vare den 28 og jeg havde varen den 30.

Men alligevel en positiv oplevelse....:)

Lynhurtigt

Det spiller bare maks. Bestilte småting onsdag og har det allerede idag torsdag.

Perfekt!

Valgte at besøge virksomheden. Blev betjent af Erik. Formidabel service. Købte en Brian Sørensen RWL34 klinge og lidt snask, jeg fik lavet en virkelig god kniv ud af.

Tak for venlig betjening, og absolut på gensyn!

Hvad jeg købte: http://i39.tinypic.com/2afafsg.jpg

Og hvad det blev til:

God kommunikation og hurtig forsendelse samt en super service.

Jeg kan ikke rose Naturgalleriet/TheGoodStuffShop nok. Jeg har fået en super service og videregiver hermed mine varmeste anbefalinger.

Gammel kærlighed ruster ikke

Det er snart mange år siden, jeg opdagede Naturgalleriet/Thegoodstuffshop. Jeg er helt fascineret af den butik, også af alt det, jeg trods alt ikke har brug for. Det er faktisk ikke så tit, jeg egentlig køber noget, men jeg oser ret tit. Hjemmesiden er fin, levering hurtig og pålidelig, og kontakten er god. Jeg bliver ved med at vende tilbage.

Super betjening.

Har kun handlet med naturgalleriet på nettet, da jeg bor i jylland.
Har altid modtaget varer som forventet. Det er en meget fin netbutik, skal nok kigge forbi butikken en dag. Dermed sagt stor ros fra mig. Vh. Søren Mellergaard Århus N.

Naturgalleriet ApS Details

Specialbutik for den bevidste forbruger. Alt i knive - sakse - manicure - børster - barbergrej og lidt friluftsgrej. Alt til "gør det selv" knivmageren. God og ærlig service .. Ikke billigere ... Bare bedre ...

Visit Thegoodstuffshop

Call us on: 45420123