Theharbour reviews

Theharbour reviews

7.1

Super mad, moderat service

Dejlig restaurant med god beliggenhed.
Maden er super lækkert tilberedt og der er et godt udvalg.
Betjeningen var flink, men en lille smule distret. Restauranten var ved at lukke og vi var 3 selskaber tilbage, men de var ikke opmærksomme på at ryde vores bord med brugt service og det var svært at skaffe regningen. De havde mere travlt med at dække op på de tomme borde, end at fjerne vores service, ikke helt den rigtige prioritering i mine øjne.
Derfor "kun" 4 stjerner.

Is Theharbour your company?

theharbour.dk Details

Visit Theharbour