Thermapower reviews

Thermapower reviews

6.0

Lave priser, lynhurtig support

Jeg lavede en bestilling, sent fredag aften. Mandag aften sendte jeg en mail til support for at høre hvornår jeg kunne forvente at modtage bestillingen og der gik ikke engang 5 minutter, så havde jeg modtaget svar fra Morten, på trods af at jeg skrev efter syv en fredag aften. Han bekræftede at varerne var sendt og ville være der følgende dag.

Morgenen efter kom de med pakkeposten.

Dejlig nemt og god service... skal helt sikkert handle der igen.

Super godt

Jeg syntes, jeg har fået behandling i top klasse, det kunne ikke blive bedre...
Jeg har fået hvad jeg har betalt for og mere til smiler, nu glæder jeg mig kun til at prøve produktet.
Tak til Morten, for den bedste service, men kunne forstille sig, over mail.
Så 5 stjerne fra min side:D

Originale Therma Power. Dejligt

Hurtig levering af de originale Therma Power.
Så er jeg klar til slankekur efter julen.
Det kan ikke være bedre. Thanks

Fup og fidus firma.

Ja det undre mig at der faktisk er nogen der skriver herinde at de faktisk modtager den bestilte vare. Ved ikke om det også er fusk og der er tale om personer som der enten arbejder for thermapower.eu eller som blot har fået at vide at de skal skrive en positiv anmeldelse herinde. Men som de fleste af de skuffede personer høre jeg til den som også har bestilt en sending som aldrig er dukket op. Efter flere skrivelser til deres kontaktmail uden respons.

Jeg er gået skridtet videre og kontaktet min bank for at få pengene tilbageført,
Dette er muligt jvf købeloven & forbrugeraftaleloven.
og da jeg er så heldig at jeg har et arbejde hvor jeg har tilknyttet jurister og advokater, har jeg besluttet mig for at gå videre med dette til alle former for media instanser for at skabe opmærksomhed om denne side og tilhørende sider som ejes af samme firma/person.

Så mit råd til alle jer der er havnet i samme situation... kontakt jeres bank med det samme, forlæg dem sagen, og bede dem tilbageføre pengene.

Opdatring den 24.07.2013:
Da overførelsen af pengene til køb af pillerne er sket for mit vedkommende via PAYPAL skal man via dem indmelde en såkaldt tvist for at give sælgeren mulighed for at forsvarer ens henvendelse. Efter 7 dage hvis der ikke er sket noget i sagen, kan man foreligge sagens tvist foran PAYPAL som vil sørge for at man få sine penge tilbage igen. ( alle disse henvendelser sker via ens PAYPAL konto)
Ellers er fremgangsmåden for at få jeres penge igen, at hvis overførelsen er sket på alm. vis via Dankort/visa osv. skal i kontakte banken for at få tilsendt en indsigelse blanket fra deres bedrageri afdeling. banken går så videre med sagen og man får sine penge tilbage igen.

Håber denne info er til hjælp til jer som der er havnet i samme situation som mig.

Fup og fidus

De trækker pengene og sender hverken ordre bekræftelse eller lign, Fup og fidus HOLD JER LANGT VÆK og bestil andre produkter der kan give samme hjerteslag mv.

Samme anmeldelse er lagt på 24hdiet.com ,therma-power.dk og tilhørende therma power sider

Håber pakken kommer

Jeg har bestilt d. 29.03.13 og pengene er taget her i dag d.03.04.13 har skrevet til dem 4 gange nu om hvornår de har tænkt sig at sende mig pakken , men intet svar . HÅBER BARE PÅ AT DEN KOMMER!!

Svindel

Svindel og de tager røven på folk. Trækker pengene.. Men man får ikke det man bestiller og ingen måde at komme i kontakt med dem... HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE SIDE!!!

fin service

Bestilte i mandags og fik dem med postdanmark torsdag, har brugt dem i mange år uden problemer

Bondefangeri

Bestilte og betalte men har aldrig modtaget pakken.
Ingen tager telefonen og ingen henvendelser bliver besvaret på mail eller via "contact us".
100% fup!

ingen pakke er ankommet

jeg har nu bestilt og pengene er trukket den 22 nov, men ikke skyggen af en pakke er der landet.

Når jeg skriver til dem, får jeg ikke svar og de har ikke noget telefonnummer jeg kan ringe til dem.

Jeg har faktisk før bestilt fra dem, men den gang hed det thermapower.dk og der er det gået smertefrit, dog ikke denne gang.

Hold nu op

Jeg har tidligere anmeldt dette "herlige firma" her på trustpilot, dog under navnet thermapower.net - Et par dage efter fik jeg en nyhedsmail om, at nu havde man skiftede netadresse. Samme firma, ny adresse. Så min anmeldelse forbliver den samme.
Fup firma og hold jer langt væk. Det burde simpelthen ikke være muligt det lort de har gang i...

Is Thermapower your company?

Køb Therma Power Therma Xtreme Køb ThermaPower Slankepiller Køb mere end 1 stk Therma Power og får rabat. ThermaPower.com Shop

Visit Thermapower