Thermoisolering reviews

Thermoisolering reviews

6.1

PAPIRISOLERING ER IKKE PAPIRISOLERING - PAS PÅ !!

PAPIRISOLERING ER IKKE PAPIRISOLERING - PAS PÅ !!
Den 07-10-2012 fik jeg lagt 130 m2 loftsisolering med EKOVATA papiruld.
Isolering er lagt totalt ujævnt og/eller det er sunket totalt ujævnt, men hvad der skulle være 200mm jævnt fordelt og 100mm ekstra over alle varmegenvindingsrør blev fra 50 til 350 mm. Aftalte varmegenvindingsrør blev ikke ekstra isoleret. Nogle overhovedet ikke. Varmen siver nu bare ud i det fri.
Firmaet kunne efterfølgende ikke fremskaffe dokumentation for at isoleringen er godkendt i Danmark. Alt tyder på, at isoleringen er ulovligt jfr. Miljøstyrelsen [External link removed]
Regningen er dyrere end det som er tilbudt og udført, med andre ord er der sat noget i regning som ikke er udført.
Isolatøren [Name removed] fra Thermoisolering vil ikke rette fejlen på udført opgave, vil ikke sende dokumentation for udført opgave, vil ikke sende dokumentation for dansk godkendelse af produktet (og/eller CE-mærkning), vil ikke se på noget, før regningen er betalt.
Og så har jeg prøvet at tænde ild til denne EKOVATA papirisolering, og den brænder faktisk rigtig godt og det ryger rigtig meget. Troede ellers der var brandhæmmere i.
vh
Kurt Jürgensen
kurt@frijob.dk

Tilføjet den 24-01-2013:
Jeg ønsker ikke at nedsætte mig på samme niveau som www.thermoisolering.dk og lave en diskussion via trustpilot. Svaret fra www.thermoisolering.dk er fulstænding urelevant i forholdt til min beskrivelse af oplevelsen med www.thermoisolering.dk. Jeg holder mig alene til fakts og de oplevelser jeg har haft.
Og mere er der ikke at sige om det.
Brandbarhed af Ekovata papirisolering - se youtube - søg efter "ekovata brænder" eller "ekovata brandtest"

Tilføjet den 25-05-2013:
Via JyskeVestkysten af 29. marts 2013 har Kim Madsen og Freddie Madsen som ejer thermoisolering.dk udtalt, at
1. De ikke kan få dokumentation fra Ekovata for de data, der ligger til grund for det "databladet" som Kim Madsen / thermoisolering.dk har udleveret til mig
2. Hvis papirulden indeholder så meget borsyre, som Ekovata selv har skrevet i "databladet", så vil de ikke sælge det
3. Hvis ikke Ekovata får lavet en CE godkendelse der er i orden, så vil de ikke have noget med firmaet at gøre
4. De er ved at finde en anden leverandør
5. Thermoisolering.dk ikke har importeret Ekovata papiruld siden december 2012 og at man fremover kun vil sælge papirisolering uden borsyre
Fakta er, at Kim Madsen har kendt til databladet og dets indhold af borsyre og øvrige data - og nu denne kovending.
SÅ DET BEKRÆFTER MIN OVENSTÅENDE PÅSTAND 100%!
thermoisolering.dk

Reply from thermoisolering.dk

Billigst i Danmark

Thermo isolerings priser ER de billigste i Danmark.

Der ikke er brugt penge på dyre lagerbygninger, samt store fine biler.
Ekovata er i samarbejde med thermo isolering ved at udarbejde ETA godkendelse,
på produkt. Den forventes at lægge klar´inden sommeren 2013.
Der er ingen krav omkring CE mærkning,
af Papirisolering/Cellulose Baseret Isolering/papiruld, kært barn mange navne.
Der ligger naturligvis datablade, samt certifikat på produkterne
ligesom andre virksomheder har.

Vedr. Brand er det naturligvis, ligesom andre alternative produkter på markedet.
Der er tilsat brændhæmmer, og produktet er brændfrit. Iørigt så godt som støvfrit.
Det er klart, andre virksomheder nu det sidste år har prøvet at få lukket
Thermo Isolering. Grundet priserne på både vindstop men også på Papirisoleringen
Thermonærmeste konkurent ligger ca 25 kr + 2,5 kg over thermo´s priser

Statement; Thermo Isolering er Danmarks billigste levenradør af papirisolering.

Produktet kan ikke brænde, derfor ryger det heller ikke.

Att, Kurt er sendt til incasso, da han ikke KAN betale.
Thermo Isolering aps takker andre grossister af
-Cellulose Baseret Isolering- for de har hjulpet, med denne vudering.
Samt folket på fanø.......

Venlíg hilsen
Thermo Isolering aps