Thevoicemobil reviews

Thevoicemobil reviews

4.4

Ikke noget for mig

Har tidligere være kunde her ! Kan ikke anbefales at bruge lavpris selvskaber. De er ikke lige så etablerede som f.eks Telenor

Dårlig kundeserice

Jeg har haft The Voice mobil, men flyttede af flere årsager:

1. Jeg ville have en iPhone, man da man ikke kan købe så nye mobiler i The Voices webshop, måtte jeg købe den et andet sted hvor der var abonnement inkluderet. The Voice mobil tilbyder endivdere ikke micro simkort, så jeg ville slet ikke kunne bruge mit nuværende simkort i en Iphone.

2. Jeg kunne læse på The Voice mobils hjemmeside at, de nu havde indkluderet 200 mb. fri data i mit abonnement, men selvom jeg brugte for meget mindre skulle jeg alligevel betale over 100 kr. om måneden for det jeg brugte. Hvorfor? Ja fordi jeg ikke havde tilmeldt mig de 200 mb. gratis. Det er altså ikke noget der sker automatisk!! Jeg ved endnu ikke hvordan jeg skulle have tilmeldt mig, da der intet står om 200 mb. gratis data når man logger ind!! Jeg skiftede abonnement med det samme.

3. Da jeg havde skiftet mit abbonnement stod der, at jeg ville få udbetalt de penge der stod på min konto hos dem. Det gjorde jeg i juli måned, og nu skriver nu oktober! Hver gang jeg ringer ind, får jeg at vide at de er på vej. Nu har jeg lige ringet ind igen, for at høre hvor mine penge bliver af, og nu viser det sig sørme, at de ikke er på vej alligevel, fordi de mangler mine konto oplysninger.. Jesus Christ! Kunne man evt. have opdaget dette første gang jeg ringede ind?

Så jeg vil kun anbefale The Voice Mobil til folk med meget god tålmodighed! To stjerner pga. kort ventetid i kundeservice.

Meget tilfreds!

Jeg har haft TheVoiceMobil Fresh i over et år, og jeg har aldrig været mere tilfreds. Har man problemer, er deres kundeservice virkelig gode til at tage sig af det. Ingen bøvl med regninger eller noget som helst.
kan klart anbefales.

rimelig tilfreds.

Jeg har god erfaring med thevoicemobil.
Var kunde der i ca et halvt år, og man behøver ikke og
bekymre sig om regninger osv osv..
Dog det eneste som jeg blev lidt træt af at man kun får 1 advarsel
om at man skal tanke sin mobil op... og det sker altså at man glemmer at
gøre det, og at det bliver lukket, også skal man betale 50 kr ekstra for at få den åbent igen.. det er det eneste som jeg kan sige var ret trælst.
Ville gerne have at man fx fik én sms dagligt om at man skal optanke mobilen, istedet for kun 1.

Jeg er ked af at man skal give stjerner, en tur i spjældet vil være mere passende

FAKTA OM THEVOICEMOBIL

1. Jeg købte En The Voice Mix pakke til 500 kr. om måneden, med 500 mb om måneden med frit tale og fri sms. I slutningen af måneden fik jeg en regning på 1500 kr. for at have talt i 47 minuter for meget(??? har jo frit tale???) og for at have brugt 619 mb, dvs 119 over det man må. Hvordan kan de få 119 mb til at koste mig 1000 mere, siden jeg jo har frit tale osv.?

2. KUNDESERVICE.

Deres kundeservice er mere af en slags "fuck-around" klub hvor røvhulllerne på den anden sige sider og jerker af mens de griner i munden af hinanden af hvor lang tid folk gider stå i kø, hvor sure de bliver efter at de ligger på efter at være kommet igennem.

Jeg har fået at vide (fra en inside kilde) at 75% af kundeservicen består af underbetalte teenagere som ikke bliver overvåget af ansvarlige voksne. Skandaløst!

3. DÅRLIG FORBINDELSE!

I min tvivlrådige tid som Thevoicemobil kunde var jeg udsat for konstante forbindelsestab, tilfældige opkald fra personer der havde fået forkert forbindelse af Thevoicemobil centralen, osv.

4. Deres værter er omvandrende spærmbanke, hvad fornen slags virksomhed hyrer pornostjerner som deres repræsentanter?

AVOID AT ALL COSTS

Tjaa..

Hej

Min efaring med Thevoice Mobil er meget ringe.
Gennem lang tid har jeg haft problemer med thevoice.
Blandt andet da jeg købte min nye telefon fungerde simkortet ikke i den. Det er snart 2 uger siden. Jeg ringede ind til The Voice, og bad dem få det ordnet. De sagde de ville sende mig et nyt simkort.
Det er ikke kommet endnu.. næsten 2 uger efter. Undervejs har jeg flere gang prøvet at få fat i The voice og få status på kortet. Jeg sad i kø i 11 minutter, kun for at komme først i køen og der derefter blev lagt på uden at jeg nåede at snakke med nogen.
De 2 stjerne er udelukkende for 30 kroner fri mms og sms. Alt andet er nærmest til grin.
Jeg har nu skiftet Teleselskab og vil ikke anbefale at i bruger The Voice.. De skulle havde holdt sig til Musik.

Forhåndsvis dyrt selskab og ikke special god service.

De tager 5 kr. pr. MB! Det er godt nok vildt! Og de har provokerende opkaldsafgifter, gebyrer og er ikke særlig overskueligt.. her anbefaler jeg Onfone...

I deres mails oplyser de ikke medarbejder navn (som ville være rigtig rart) og de har ikke åbent i weekenderne. Deres medarbejdere i opkaldsafdelingen er heller ikke nogle men specielt meget får lyst til at kontakte igen, men de er heller ikke totalt afvisende og lede.

Jeg bestilte også engang et såkaldt "dobbeltkort" hos dem som der gik virkelig mange uger før de fik fixet, men det blev så fixet dagen før jeg skiftede over til Onfone og så er kortet ubrugeligt igen.

Mvh,
Nicolas.

Is Thevoicemobil your company?

Dårligt mobilselskab

Visit Thevoicemobil