Thinggaard reviews

Thinggaard reviews

8.4

Rigtig god service og god atmosfære på Alpenrose, Maria Alm

Vi var dernede i uge 12. Hotellet(pensionen) var fint til prisen. Det er en rigtig familie hygge sted. Fælles opholdsstue hvor der blev hygget om aftenen, internet samt wifi
Morgenmaden var altid klar om morgenen. Til gengæld manglede måske et lille tekøkken eller lignende, hvor vi selv kunne lave lidt om eftermiddagen.
Det var en rigtig god hygge og stemning på pensionen. Et lille sted, hvor alle efter et par dage kendte hinanden.
Vores værter Søs og Frederik var meget serviceminded. De var begge meget behagelige og havde stor andel af den gode stemning og atmosfæren på pensionen. Vi følte os alle meget velkommen af dem begge 2.
Jeg havde mine 2 sønner med derned. Desværre faldt den ene og skulle opereres i albuen dernede. Den hjælp som både jeg og min uheldige dreng fik var helt i top. Søs kørte mig frem og tilbage hver dag fra hospitalet i Zell am see og var meget hjælpsomt med alt det praktiske. Denne hjælp vil vi aldrig glemme. Tak for det Søs og Frederik.
Skal vi have en ski tur næste år, vil Alpenrose helt sikkert blive valgt igen.

Et helt almindelig sted bliver noget særligt, når service er i top.

Maria Alm, Pension Alperose, uge 12.
Tak til Thinggaard og især Frederik og Søs for nærværende behandling og god næsten familiær stemning.
Pension Alperose er jo egentligt ikke noget særligt i sig selv, men blandt andet igennem værternes imødekommenhed blev det en ferie med rigtig god stemning. Alperose ligger iøvrigt dejlig tæt på lifterne.
Skiområdet er rigtig smukt, velplejet, sammenhængende og knap så "travlt" som andre kendte steder. Vi suppelerede iøvrigt op med Salzburger Super Skipas, således at vi kunne besøge Saalbach/Leogangområdet. Der er busforbindelse hertil.

En (positiv) anmeldelse bestilt

Vi fik under opholdet flere gange at vide, at vi skulle gå ind på Trustpilot og anmelde Thinggaard (gerne positivt), så det vil jeg naturligvis gøre.

Det var rigtig fint overordnet set. Frederik og Søs er søde mennesker, som man kan regne med er oppe hver morgen.

Den første dag på opholdet fik vi af guiden at vide, at vi gik en legendarisk uge i møde. Vejret var rigtig flot, og nede i dalen var det jo nærmest en sommerferie, når solen var fremme. Det hedder dog en skiferie, og her var vejrforholdene langt fra legendariske. Man var eksempelvis nødt til at navigere uden om jordstykker oppe på pisterne. Så hvorfor ikke bare være ærlig i stedet for at give os falske forhåbninger?

Frederik anbefalede flere gange afterski-barer, hvilket var rigtig godt. Jeg fik dog den overbevisning, at han ville være til stede på barerne og drikke øl med os. Dette var dog ikke tilfældet, og når han endelig var med, var han overordnet set no-fun. Jeg kunne godt have ønsket mig mere klarhed og ærlighed fra guidens side: Sig det, som det er - sig, at du ikke har tænkt dig at deltage, og ikke pak det ind med "jeg regner med at være der" eller "vi skal holde en fest!".

Det var lækkert med gratis internet og tv nede i opholdsstuen. Sofaen var dog ualmindeligt ringe. Der burde, uden større omkostninger, kunne findes en mere komfortabel én af slagsen. Det samme er der at sige om sengene og dynerne på værelserne.

Prisen for opholdet var meget billig, hvilket nok er hovedårsagen til, at jeg giver ferien 5 stjerner. På hotellet var der ikke hvidevarer tilgængelige til madlavning, hvorfor man mere eller mindre var nødsaget til at bestille take-away eller spise ude hver aften. Nu, hvor hotellet ikke har i sinde at sælge mad og dermed ikke har interesse i, at vi spiser ude, kunne man sagtens have stille en mikrobølgeovn og måske et minikomfur til rådighed. Det løber hurtigt op, når man spiser ude hver aften.

Det var min anmeldelse på Trustpilot efter anbefaling af Frederik. Jeg håber, den kan bruges og er positiv!

Bedste pension, Alpenrose i Maria Alm

Vi var på ferie i det utroligt smukke og hyggelige Maria Alm og var så heldige at bo på pension Alpenrose.
Søs og Frederik som bestyrer pensionen stod klar om morgenen og modtog os med åbne arme. De er utrolig serviceminded og de har skabt nogle dejlige omgivelser på pensionen. Pensionen har en retro charme og alt er bare så praktisk indrettet og det dur bare! Der er en super hyggelig opholdsstue hvor vi hyggede hver aften med danske spil og fjernsyn og Søs og Frederik var altid gode til lige at stikke hovedet ind for at smalltalke og høre om hvordan vores dag var gået.
Da vi desværre havde en tilskadekommen blandt vores medrejsende oplevede vi også en stor hjælpsomhed fra Søs og Frederiks side, de ofrede meget af deres tid på at hjælpe til sygehuset og hjem og sørgede for at det var overkommeligt for den stakkels unge mand og hans familie. Jeg vil klart anbefale pension Alpenrose! Gode værter, pænt og rent, gode værelser, og skibussen kører lige fra døren!

Fed ferie i Val Thorens

Vi var i Val Thorens i uge 9. Vi var meget sent ude, men thinggaard var hurtige til at finde de pladser og den lejlighed vi skulle bruge. De planlagte aktiviteter var som de skulle være og lidt til. Deres guide havde styr på det hele og var samtidig rigtig god til at lytte til vores ønsker. Hun arrangerede, på vores opfordring, en fælles kælketur, samtidig var hun ikke bange for at ændre tidspunktet for arrangementet eller se tiden an ved dårligt vejr, så vi kunne få den bedst mulige oplevelse.
Lejligheden og transporten var også som det skulle være.
Hvis man kunne give 4½ stjerne ville de dog have fået det, men kun pga. de informationer vi modtog før afrejse. Der savnede vi lidt mere info om småting, som at der ikke var hviskestykker og lignende i lejligheden.
Men alt i alt er vi tre meget tilfredse rejsende.

En fantastisk oplevelse

Vi var på Alpenrose i uge 9, og jeg har aldrig oplevet sådan et engagement og varme, som værtsparret Søs og Frederik og guiden Pernille udviste. Hele ugen blev vi mødt med smil og et serviceniveau i top. Søs og Frederik formår at skabe en meget familiær stemning i deres pensionat, og det smitter i høj grad af på gæsterne.

Fantastisk venlige og hjælpsomme værter

Var på kort uge med en nybegynder i uge 7. Servicen startede allerede ugen før hvor Pernille ringede for at tale om vores bestilling af skiskole, og lige ville hører om ski evne niveauet.

Da vi ankom blev vi modtaget af Pernille som gav os en introduktion til stedet og viste os over på restauranten hvor vi skulle spise - næste morgen var det Søs og Frede der gav den store intro/info omkring huset, morgenmad osv.

Og super service med at man kan smøre sig nogle semmel med pålæg og tage med i tasken til hvis ungerne går sukkerkolde i terrænet.

Eneste MEGET LILLE anke, er at det kunne være dejligt med røræg og pølser til morgenmad - det giver lige den ekstra ferie-hotel-oplevelse.

Da vi skulle rejse, fik vi lov til at tage et bad kl. 16:00 så vi kunne kører rene hjem efter en perfekt skidag på Aberg.

Jeg kan kun anbefale dette sted, og hvis jeg skal til Maria Alm igen, vil jeg helt klart være her igen.

Dennis Johansen

Val-Thorens / Bedste guider til Dato!

Kør-selv tur til Val-Thorens, der regner man ikke med en hel masse ting fra guider - vi regnede kun med at skulle ned og stå på ski og være for os selv, men det vidste det sig at det skulle vi ihvertfald ikke. Guiderne Mie og Jacob var super flinke og de var virkelig med til at give os en helt fantastisk uge i Val-Thorens. De gjorde lige det ekstra for os gæster, som gjorde ugen til en helt fantastisk oplevelse!
Ikke sidste gang vi tager til Val-Thorens - Forhåbentligt med lige så gode guider som denne gang.

Yiiihaar! 5 stjerne, det er sikkert!

Kom netop hjem her i søndags fra en helt fantastisk tur til Val T. Min veninde, Pernille, og jeg var afsted med Thinggaard og det kan 100 % anbefales! Vi havde de bedste guider, Mie og Jakob. Vi mødte dejlige nye mennesker som også rejste med Thinggaard, og kan ærligt sige at turen ville ikke ha' været det samme uden dem!
Tak for en sådan awesome tur, med dejlige mennesker og MASSER af sjov! :)
YIIHAR!
- Sara Helms.

Det bedste personale!!

Netop hjemvendt fra en rejse til Val Thorens med Thinggaard. Absolut fantastisk tur, takket være de to Thinggaard guides Mie og Jakob - havde styr på nødvendig information og var altid med til sjov og ballade. De gjorde virkelig et godt stykke arbejde, og sørgede for at man fik tilbuddene for at deltage i forskellige arrangementer som gjorde min tur meget bedre! Val T er fedt, især med Thinggaard :-)
- "Hold Down", Pernille..

Aaarrgh!! Yiihaa en fantastisk ferie! :)

Er lige kommet hjem fra den bedste skiferie i Val Thorens! det har været en kanon tur og oplevelse! flot sted, dejligt vejr, god sne, gode pister, gode spisesteder, rig mulighed for at gå i byen både med fart på og en stille og rolig aften med et par drinks osv.
Det der dog gjorde det til en helt fantastisk ferie var de to guider Mie og Jakob. to super dejlige mennesker med styr på det hele, hyggelige at snakke med, altid smilende, altid klar på lidt sjov og ballade og vel informeret om hvad der skete i Val Thorens og hvad vi kunne lave under hele ferie! helt igennem perfekt!
Glæder mig allerede til næste år! :)
- A Barn!

Fantastisk oplevelse på Alpenrose

Vi har haft en fantastisk ferie i Maria Alm, hvor vi boede hos Søs, Frede og Pernille på Pension Alpenrose.
Vi ankom til pensionen omkring kl 6 om morgenen, hvor vi blev mødt af friske, smilende og imødekommende Søs og Frede. Vi fik lov til at få lidt morgenmad inden den rigtigt startede og endda låne deres værelse så vi kunne få et par timers søvn inden vi skulle på ski. Der mødte vi også guiden, Pernille, som også var utrolig sød og imødekommende.
Lige fra vi trådte ind på Alpenrose var der alt hvad vi skulle bruge. Information omkring skiområder, liftkort, byen, internet osv., venlighed og smil var tilgængeligt døgnet rundt, hvilket sætte prikken over i'et.
Værelset var helt fantastisk. God plads, rent, en stor seng og en altan, hvor man kunne stille drikkevarer m.m.
Morgenmaden stod altid klar og parat og var altid friskt og lækkert. Det første man blev mødt af om morgenen var dog Søs, Frede og Pernille der med et smil spurgte, hvordan man havde sovet. Uanset tidspunkt på døgnet var de altid glade og man følte sig mere end velkommen. Om aftenen tog de med på afterski og med ud og spise og de var i det hele taget fantaske værter. Vi er helt sikre på at vi skal besøge dem igen næste år, uanset hvor de befinder sig.

Tusind tak for en fantastisk dejlig ferie Søs, Frede og Pernille

YIIIHAAA en Fantastisk tur!

Hejsa
Er lige kommet hjem fra en de mest fede rejser i mit liv.
VI befandt os i det bedste skisport sted, Val Thorens sammen med de bedste guider Jakob og Mie.
Super cool og hyggelige guider, de var rigtig rare at snakke med og hyggelige at køre på pisterne med.
Vi glæder os meget til at rejse med her igen!!
Ka-pow!

Helt gennemført fantastisk.

Vi bestilte en afbudsrejse til Maria Alm med overnatning på Alpenrose. Hele turen har været helt fantisk og bestemt anbefalelsesværdigt. Alpenrose er en mindre velholdt pension med rigtig meget sjæl. Det danske par i samarbejde med guiden som står for den daglige drift, har gives os en fantastisk ferie som vil være meget svært at toppe. Hele turen har været gennemplanlagt og vi har været meget velinformeret hele vejen igennem. Her har desværre været lidt varmt men sneen på toppen har været rigtig fin. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger og vil klart fortrække Thinggaard frem for andre rejseselskaber i fremtiden.
MVH en yderest tilfreds kunde.

Super fin tur til Maria Alm

Pension Alpenros i Maria Alm kan bestemt anbefales. Godt sted til rimelige priser.
Værterne og guiden var super gode og med til at skabe en god uhøjtidelig stemning på stedet.
Bestemt anbefalelsesværdigt.

Supertur men ingen varme hjem i bussen

Vi var på Beitostølen uge 4, opturen var perfekt i "møgvejr" indtil Norges grænse ca.
så sov vi til Gol, Here holdt er mindre Bus til resten af vejen, Super chaufør (det var en erfaren Dame) dejlig tur i høj sne, ankom kl.8.30.
Vel fremme på Hotellet, vi vidste at der ikke åbnes til lejlighederne før ca. kl. 14..00
Men ca. kl.. 11.00 meddelte receptionen at vores lejlighed var optaget, vi ville få besked om et øjeblik, hvor vi skulle bo. Og sikken et bytte, fra et til tre værelser, med fin udsigt over dalen.
Da vi kom til onsdag, fortrød vi at vi skulle hjem Lørdag? (det havde vi bestilt) Jeg ringede til Tinggaard, det var ikke noget problem, ½ time efter blev der ringet tilbage, hvis jeg ville betale 800 kr. ekstra kom vi med hjem søndag i stedet for. Fint, det gjorde vi så.
Hjemturen startede lige så fint til Gol, som opturen. Men 25/30 km. syd på blev der lukket ned for Varmen i bussen, radiatoren langs gulvet blev iskold. Næste stop påtalte vi det til chaufføren, Så var han sur "det gad han ikke"??? Men der var Halvkoldt hele vejen hjem, som forløb upåklageligt resten af vejen. Næste gang 2015 tager vi bare et pat tæpper med? hvis ikke fejlen er rettet:

Wow!

Jeg havde fornøjelsen at rejse med Thinggaard i Saalbach, jeg boede på Pension Helvetia. De havde en utrolig venlig værtinde, som der skabte en hyggelig stemning under måltiderne som også var dejlige. Selvfølgelig havde de også nogle ekstremt sjove og venligsindet guider, Tobias Bak Nielsen og Stefan er nogle helt fantastiske guider som sørger for at man føler sig hjemme og godt tilpas der hvor man bor, og de kan altid få en til at grine og de er til hver en tid klar til en hyggesludder, Alt i alt, kan jeg bare varmt anbefale Thinggaard!

Fantastisk tur!

Vi var i Maria Alm i uge 2 og boede på Pension Alpenrose. Det var et super godt sted og værtsparret + guiden var rigtig søde og altid smilende. Vi havde en rigtig god tur - omend vi godt kunne have brugt lidt mere sne ;-)
Tak for en god tur til Pernille, Søs og Federik!!!

Godt rejseselskab

Jeg havde en rigtig god Skiferie til Bad Gastein i uge 5 med Thinggaard. Ikke at selve rejsens grundindhold skilte sig ud i forhold til så mange andre rejseselskabers. dog havde Thinggaard sørget for en uovertruffen guide, Tobias Bak Nielsen, der engagerede sig både skisportsmæssigt og kulturelt på sine gæsters vegne, hvilket var med til at fuldende en fantastisk skiferie.

Awesome tur!

At rejse med Thingaard kan i høj grad anbefales! Vores guide Tobias var den bedste guide jeg har haft på de omkring 10-12 gange jeg har været på skiferie. Guiden var tilstede til alle måltider på hotellet og var altid klar til at besvare spørgsmål, eller bare hygge snakke. Thinggaard, og ikke mindst Tobias, var bestemt med til at gøre helhedsoplevelsen af rejsen bedre.

Thinggaard Details

Skiferie og skirejser til de bedste destinationer i Norge, Frankrig og Østrig. Thinggaard har fokus på gode oplevelser og god service både gennem købet hos vores kontor eller hjemmeside samt på destinationerne ved vores serviceminded guides, som vil gøre alt for, at I får en fantastisk rejse.

Visit Thinggaard

Write to: info@thinggaard.dk