Things-4-you.dk reviews

Things-4-you.dk reviews

9.4

Fin og hurtig betjening

God service - hjælpsomt personale.

Super levering - Produkt som Forventet

Har nu bestilt 2 gange hos things-4-u.dk, og begge gange har bestillingen og leveringen fungeret super godt.
Første gang jeg bestilte lavede jeg en fejl, og ringede derfor til T4U.
En venlig kvinde hjalp mig og vejledte mig til den rigtige bestilling.
Ingen sure miner over min fejl og jeg fik præcist de produkter keg havde brug for.
Jeg er nybegynder brygger, og vejledningen var super. Jeg havde alt hvad jeg skulle bruge til min jomfru-brygning.
Positivt ++++++ herfra. Bruger T4u fremover, basta.
Mvh. Michael

Hurtig levering og god service

Kort efter bestilling, blev jeg kontaktet og gjort opmærksom på, at en af de bestilte varer ikke var på lager, så hvis jeg ville have hurtig levering, kunne jeg få en mere eller mindre tilsvarende vare tilsendt. Jeg sagde ja tak, og fik min levering den følgende dag - og jeg fik sat differencen tilbage på kontoen (erstatningsvaren var billigere end den oprindelige vare). Super service!
FG Handel S.M.B.A.

Reply from FG Handel S.M.B.A.

Hej Troels,

Det er rigtigt at du ikke kan se på den faktura du har fået på mail, at prisen er ændret. Det skyldes, at vores system er sat op til at vi ikke kan ændre varer i en ordre som en kunde har lavet. Det eneste vi kan ændre er, hvis der skal leveres færre emner af en vare eller en vare skal slettes. Dette er gjort for at vi ikke kan snyde vores kunder.
Hvis du ser på dit kontoudtog fra banken, så vil du kunne se at der er trukket et beløb svarende til fakturaen, og efterfølgende tilbageført differencen, i forbindelse med at vi har skrevet en kreditnota på differencen. Kreditnotaen genereres i vores regnskabssystem og ikke af webshoppen, så derfor vil du først modtage den på din mail om aftenen hvor den er lavet.

Thomas

Hurtig levering, og god kontakt til kunden.

Jeg fik min bestilling hurtigt omkring 3 dage. Der var 1 fejl. Jeg havde fået klaring til øl, og jeg skulle bruge klaring til vin, men efter en enkelt henvendelse, fik jeg tilsendt den manglende vare med gratis levering.

Varer som forventet

Kan kun anbefale denne forretning.
Handler helt klart her igen

Levering til tiden. En dag før end forventet. SUPER

Du kan roligt handle med things 4 you. Det virker

Fantastisk service! :-D

Modtog en pakke med en defekt vare. Efter en kort korrespondance pr e-mail blev en ny vare tilsendt uden ekstra omkostninger. Kan kun anbefale Things-4-you :-)

hurtig og super god betjening . her handler jeg fremover

hej begge 2 tak for jeres hjælp , når det brændte lidt på , med opskrifter med venlig hilsen allan nielsen

nem hurtig handel..

god rådgivning til al slags brygning god viden omkring det.. hyggelige og behalige mennesker ved fremmøde på adr.kan kun anbefaldes.jeg kommer igen :)

I vinkel

2 handler hvor alt kørte efter bogen.

Var rigtig godt tilfreds med hele forløbet.

Fantastisk service

Pakken kom ikke frem som forventet, men leverandøren blev ved med at jagte fragtmanden, så den til sidst dukkede op ... SKØNT !!

Hurtig ekspedering og ingen kvaler, tak.

Jeg oplevede hurtig og professionel ekspedering, og der var ingen problemer ved leveringen.

Great service and quality.

Great service and quality.

god og hurtig service

jeg er meget tilfreds med deres service

gs-4-you kan absolut anbefales

Masser af opfølgning på ordren pr. mail, hurtig levering, god service ved reklamation (en vare var med udløbet dato), - der kom bare en ny uden beregning. Det bliver bestemt ikke sidste gang jeg handler her.

Jens Thomsen
Nibe

Super håndtering og kommunikation

Her er det muligt at kommunikere med butikken, og få ændret detaljer, og så bekræftet at det nu også er sket. - Hurtig feedback på spørgsmål. Her handler jeg helt sikkert igen

De rigtige varer til fornuftig pris og hurtig levering.

Alt forløb glat med bestilling og koordinering af afhentning

Bestilte en masse malt, humle og andet til afhentning. Kommunikationen om, hvornår det passede at komme forbi fungerede upåklageligt. Priserne er desuden de laveste, jeg har kendskab til her på Sjælland.

Fantastisk - ALL OVER

Produkter, service og forsendelse er helt i top. Det er en fornøjelse at handle og finde kvalitets produkter som gør min hobby til en endnu bedre oplevelse....

Kan kun anbefales!

FG Handel S.M.B.A. Details