Thistedforsikring reviews

Thistedforsikring reviews

7.2

DYB DYB AMATØR

Man har en sag med thisted forsikring og man er uegnig i deres tolkning af sagen og beder derfor om indsigt i alle sagens akter i henhold til register loven / datoloven men høre slet ikke noget fra dem det næste man så hører er fra en advokat der påagter at sende en stævning hvor vi så igen anmoder om akt indsigt til en ankesag . men enten er advokaten og forsikrings selskabet umeneskeligt langsomme ellers er de lige glade med almene love på området .. derefter modtager vi så en stævning fra fogedretten her er så pludselig alle de vedlagte bilag vedlagt .. super så i morgen skal vi have kontakt til fogedretten angående dette .. HOLD DIG LANGT VÆK FRA THISTED FORSIKRING det er amatører der ikke overholder loven . Tak for en hurtig besvarelse og det tjener jer til fordel tak for det .. men jeg får ikke besvarelse på alle de mails hvor jeg har anmodet om fuld data indsigt i denne sag for at vide hvordan vi skal lave vores anke af deres afgørelse og vi har på intet tidspunkt modtaget noget ang dette .. det næste der gør min anmeldelse mere positivt er at jeg blev ringet op af deres skades chef og fik en god og kontruktiv dialog desangående og han lovede at undersøge diverse ting .. positiv oplevelse . derfor ændring af karakteren .
Thisted Forsikring G/S

Reply from Thisted Forsikring G/S

Hej Brian.

Jeg er rigtig ked af at høre, at I har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med behandlingen af din søn's bilskade. Vi ønsker selvfølgelig, at alle vores kunder har en god oplevelse i skades øjeblikke, og vi ligger en stor ære i at behandle vores skader så korrekt som muligt.

Jeg har kigget sagens agter igennem og er en smule uforstående overfor din kritik.
Du skriver, at vi har været meget langsomme med at fremsende sagens agter til dig og din søn - eller at vi faktisk slet ikke har fremsendt Jer det, I har bedt om. Det som jeg kan se er, at vi har sendt Jer alle de sagsagter, vi selv har lagt inde med indenfor vores normale behandlingstid på 14 dage. Derimod har vi haft store problemer med at indhente modpartens skadesanmeldelse hos dennes forsikringsselskab. Dette har taget hele 5 måneder, hvilket modpartens forsikringsselskab har begrundet med travlhed pga. storm. Dette er selvfølgelig ikke tilfredsstillende, men er desværre ikke noget vi kan gøre noget ved. Vi har i denne indhentningsperiode løbende rykket modpartens selskab, og har dermed gjort hvad vi kunne for en hurtigere sagsbehandling.

Jeg forstår godt Jeres frustrationer over en så lang sagsbehandlingstid, men synes ikke vi kunne have gjort tingene anderledes. Den lange sagsbehandlingstid er ikke vores skyld - men derimod modpartens selskab's.
Såfremt vi kan gøre mere for Jer i denne sag eller I ønsker en uddybende forklaring, bedes I kontakte skadeschef Brian Nielsen på bni@thistedforsikring.dk.

Pia, Thisted Forsikring

En helt igennem suveræn behandling efter et trafikuheld

Jeg var tilbage i september måned 2013 så uheldig at blive påkørt på cykel i en rundkørsel af en af Thisted Forsikrings kunder. Kunden, såvel som Thisted Forsikring har hele vejen igennem kommunikeret, fulgt op og tildelt ydelser rettidigt.

Thisted Forsikring har givet mig en behandling af de sjældne, yderst positivt. Tak

Mvh/ Torben Pedersen
Holstebro

Bedre service findes ikke

Aldrig har jeg mødt mere venligt og serviceminded personale. De yder mere end fair behandling på skadesopgørelse. Man bliver behandlet som et medlem af "familien".

Smider en ud fordi man er blevet overfaldet af en mand med en kniv

Har aldrig i mine drømme kunne tro, at man kunne blive smidt ud af en ulykkeforsikring fordi dette hændte for en.
Thisted Forsikring G/S

Reply from Thisted Forsikring G/S

Hej Thomas.

Først og fremmest beklager jeg det sene svar. Derudover kan jeg næsten forstå på din anmeldelse og din beskrivelse, at du ikke har fået en god nok forklaring på det endte kundeforhold, hvilket selvfølgelig også er beklageligt.

Jeg har kigget din sag igennem og kan se, at det ikke er pga. overfaldet, at du ikke længere er kunde hos os. Vi opsiger normalt ikke kunder ud fra en enkelt skadesbegivenhed. Det er derimod ud fra en samlet betragtning af din skadesprocent, som desværre er blevet for høj.

Såfremt du ønsker en mere uddybende forklaring på hele situationen, er du mere end velkommen til at kontakte vores skadeschef på bni@thistedforsikring.dk.

Pia, Thisted Forsikring

Glad forsikringskunde

Et godt forsikringsselskab til uhyre fornuftige priser. Thisted forsikring har forsikret mit sommerhus, for skjulte rør osv. det var da ingen andre forsikringsselskaber der ville. Og så er der god og venlig betjening

Trailer kaskoskade

Havde et lille uheld med min trailer, og kontaktede dem. Få dage efter var pengene udbetalt, og alt løst til fuld tilfredshed.

SÅDAN!!

Fantastisk service og gode priser

Har ikke så meget at sige om Thisted Forskring andet end:
Kan klart anbefale dem til andre!

De er altid søde at snakke med i telefonen og man får ikke den typiske sælger typer når man ringer til dem, som jeg har oplevet hos andre selskaber - Stort plus.

Har en ven som havde Thisted Forskring til at komme med et komplet forsikringstilbud til ham (bil, hus, motorcykel, ulykke osv). hørte også her kun godt. Utorligt imødekommende og de kom med et rigtig godt tilbud, som han ikke kunne få billigere andre steder.

Får desuden rabat på min ulykkeforsikring, da vi har flere forsikringer hos dem - fantastisk.

positivt - positivt - positivt

God service og gode priser...

Har alle mine forsikring hos dem.

De er altid behjælpsom i telefon - ligemeget hvilken problem stilling man har . Og så har de nogle meget attraktive priser.

Glad og tilfreds kunde :)

God service og fornuftige priser

Jeg har netop skiftet til Thistedforsikring.dk igennem Krifa i forbindelse med at jeg skiftede bolig.
Så kom der skybrud i Kbh. og vores kælder var oversvømmet med kloakvand.
Jeg ringede og fik en snak med en rådgiver hos dem og havde efter et par dage en skadesanmeldelse. Udfyldte den og sendte et par billeder til dokumentation. 2-3 senere var skaden opgjort jeg fik min erstatning.
Perfekt!

find et andet sted at være kunde.

skod firma, ingen moral,
FIND ET ANDET STED AT VÆRE KUNDE.
eller bliv snydt, det er op til dig selv.

Nægter at lukke mig ud!

Vil gerne gøre folk en tjeneste og advare andre unge mennesker til at benytte sig af Thisted Forsikring. De har forholdsvis billige forsikringer til unge mennesker, og det lokker beklageligvis mange til. Der i blandt mig selv.
Jeg har for nyligt gjort forsøget at skifte forsikring fra Thisted Forsikring til et andet. Mit nye forsikringsslskab opsagde min aftale hos Thisted, og sendte mig herefter en regning, som jeg betalte. Nogen tid efter ankommer et brev fra Thisted med regning, rykker og trusler om at sende mig i ribers. De nægter at have modtaget en opsigelse fra mit nye forsikringsselvskab, på trods af at der kan fremvises kopier.
Har ladet mig fortælle at forsikringsselskaber normalt er med i et fælles IT-netværk; dette gælder ikke Thisted, som kun ordner dette pr. fax - og de kan dermed nægte modtagelsen lige tosset som de har lyst til.
Mit nye forsikringsselskab må derfor opsige mig, da man ikke kan være i to selskaber på én gang, og jeg bliver nødt til at betale Thisted Forsikring, for ikke kan miste pladerne på min bil og komme i Ribers.

Ville i øvrigt ud af Thisted Forsikring fordi min præmie steg fuldstændig uhørt GRUNDET KLIMAFORANDRINGER!!

Ufatteligt at folk kan slippe afsted med den slags. Der er ingen forskel på Thisted Forsikring, og en gemén lommetyv!

God Service

Har haft Thisted forsikring nogle år nu .

Jeg skifter tit MC og Bil.

Jeg havde fået et tilbud på min BMW - Som viste sig at være en fejl :/
Men Humanum errarum est ( Det er menneskeligt at fejle )

Jeg fik efter en samtale med en flink assurandør bilen til den loved pris ( Ca 1/3 af alle andre selskaber )

Og ellers altid konkurrence dygtige priser ...

5 ud af 5 herfra ...

Thisted Forsikring G/S Details