Tholo reviews

Tholo reviews

5.7

Uforskammet direktør !

Køb ALDRIG ved Tholo.dk
- I hvert fald ikke hvis I tilfældigvis står i den situation at varen er defekt eller I vil have pengene refunderet!

Jeg har aldrig fået lignende behandling fra nogen, som den, jeg har fået fra selve direktøren på Tholo.dk, da jeg ønsker at få en defekt vare refunderet.
Da jeg kontakter Tholo.dk, får jeg fat på en uhøflig og uforskammet kvinde, (som senere viser sig at være selve direktøren) som først beskylder mig for at lyve om varen, og taler utrolig uhøfligt til mig, vi finder dog en løsning, som er, at jeg skal sende varen retur, og betale fragten på posthuset, som Tholo derefter skal refundere mig.
Men hvad sker der, da varen når frem, nægter direktøren fejlen ved varen og nægter mig at få postopkrævet retur, oven på det hele skælder direktøren mig ud i telefonen, kalder mig både for det ene og det andet og bander ad mig. Dernæst får jeg også at vide at jeg skal betale den fragt, som jeg ellers fik fragt frit, ved mit køb af varen, samt andre varer, som sammen nåede op over 500kr, som gør at købet bliver fragtfrit!

Jeg bliver rystet over behandlingen, og spørger ind til deres refundering system, og siger at det som står på deres hjemmeside (14 dages returret) dermed er forkert. Jeg siger også at jeg er dybt rystet over hendes verbale behandling af hendes kunder, og at hun er fræk. Hun bliver dernæst så gal at hun lægger røret på!

Jeg er dybt, dybt rystet over at noget fungerende firma behandler deres kunder således – særdeles verbalt! Jeg kan ikke forstå at når kunden prøver at komme i dialog og rent faktisk prøver at finde en løsning, at kunden i sidste ende, skal føle sig så dårligt behandlet som jeg gør.
Jeg købte varen for 329 kr (fragtfrit pga at jeg købte flere varer for over 500kr), betalte 80 kr i postopkræv og fik i sidste ende 290kr retur = tab på 119kr!

Gør aldrig den samme fejl som mig, køb aldrig ved Tholo.dk!

Jeg har sendt en klage til dem, men supprice - ingen response!

Utrolig dårlig oplevelse

Den 14. september 2013 bestilte jeg et stofbur hos Tholo. Jeg bestiller levering med GLS, da jeg altid har haft gode og positive erfaringer med dem. Desværre angiver jeg ikke i bemærkningsfeltet, at GLS meget gerne må aflevere i en nærliggende pakkeshop. Jeg sender dog en mail den 16. september 2013 til Tholo, hvor jeg spørger om det kan lade sig gøre samt angiver ID på den pakkeshop, som jeg ønsker pakken leveret i.
Tholo "vælger" ikke at reagere på min mail (et simpelt "ok" eller besked om, at den er læst/modtaget og om det kan lade sig gøre, ville have været rart!), og jeg antager derfor, at det netop IKKE kan lade sig gøre. Så jeg afventer besked fra GLS om, at de har forsøgt at aflevere pakken.
Jeg modtager dog på intet tidspunkt besked om noget som helst, og den 1. oktober 2013 opgiver jeg og sender en mail til Tholo om, at jeg ønsker at gøre brug af min fortrydelsesret.
Jeg modtager en faktisk ikke særlig pæn eller serviceminded mail tilbage, hvor der bl.a. står, at jeg blot skal sende mit kontonummer. På intet tidspunkt undrer man sig fra Tholos side over noget, og det virker temmelig uengageret ikke lige at forsøge at undersøge, hvad der er sket i den her sag.

Lige nu tænker jeg faktisk, at min vare aldrig har forladt Tholos lager - at de ganske enkelt har glemt at sende den?
Jeg undrer mig også - hvis de har modtaget varen retur fra GLS, hvorfor har de så ikke straks kontaktet mig, så man kunne få fundet ud af, hvorfor varen kom retur?

Helt ærligt, så ved jeg ikke, om fejlen ligger hos Tholo eller hos GLS - og jeg tror ikke Tholo overhovedet er interesseret i at finde ud af det. Det er i hvert fald ikke mit indtryk. Mit indtryk er, at det hele klart er min fejl - ifølge dem ;)

Jeg kan kun give én stjerne.
Og jeg handler der ikke igen.

Dejlig overraskelse

Super hjemmeside, meget fine priser, og hurtig levering,, køber et stofhundebur i en rigtig fin kvalitet til en super pris, da jeg åbner ser jeg der følger lammeskindspude med buret, er virkelig positiv overrasket, troede ikke til den pris det var muligt :-) ,, handler her meget gerne igen ....

Billige kvalitetsvarer og hurtig levering. Super virksomhed.

Tholo.dk er en serviceminded virksomhed. De har kvalitetsvarer til en god pris. Leveringen er også super hurtig. Jeg fik mit produkt leveret til døren allerede 2 dage efter bestillingen. Kan anbefale denne virksomhed til alle.

Meget hurtig levering, fin kvalitet

Tholos hjemmeside er nem at overskue, og produkterne er lækre og leveringen super hurtig.
Jeg ville dog ønske at de, som mange andre sider man kan bestille foder fra, havde en form for bonuspoint-ordninger eller eks hver 8 pose gratis.

Super service og levering

Jeg ringede og spurgte til en mindre prøvepose, jeg fik sendt prøver på 2 forskellige varianter i forhold til min hunds behov.

Har efterfølgende bestilt 4 sække hjem. Servicen har været rigtig god og leveringen perfekt begge gange.

I forhold til andre shops ville jeg måske komme til at savne bonuspoints og "gratis" gaver. Til gengæld har Tholo gode mængderabatter på deres foder.

Billig, hurtig og søde!

Jeg bestilte noget legetøj til min hund i julegave i weekenden og allerede mandag eftermiddag var det afsendt. Nu er det så tirsdag eftermiddag og jeg har netop modtaget legetøjet, samt julegodter til både hund og ejer og en helårskalender for 2013! Jeg blev enormt overrasket og jeg synes det var en enormt sød gestus :). Stor anbefaling herfra!

Super service og foder!

Tholo er både værd at købe igennem for deres produkter skyld, deres brug af råvarer og deres uovertrufne service.

Foder bliver gerne afsendt så du har det inden for 2 dage og kvaliteten er helt i top.

Hvis man gerne vil prøve foderet inden køb af stor sæk, så gives der gerne smagsprøver og der er altid hjælp at hente til spørgsmål.

Stor tommel op herfra

Absolut en ny favorit shop

Havde vundet et gavekort til butikken, og frygtede at det ville blive en større opgave at få det kørt igennem online. Især da det ikke var butikken selv der havde tildelt mig kortet, men en tredjepart. Men der var absolut ingen ballade, og det hele kørte hurtigt igennem. To dage efter ankom pakken, og der var endda lidt smagsprøver med til både to- og firbenede. Så jeg er meget meget glad og tilfreds. Vil klart vende tilbage. Rar og hurtig support, samt leveringstid. Det kunne bare ikke være bedre!!!

God og hurtig handel

Har købt godbidder og udstyr og er super tilfreds med servicen.

Bedste udstyr til hunde

Super service - super kvalitet, t´ja det dækker vist Tholo :)

Super fint sted at handle

Køber primært foder hos Tholo og er helt tilfreds med dette.
Levering sker hurtigt og uden problemer.
Har dog oplevet de har været langsomme til at trække betalingen - Men det er vel næppe noget at brokke sig over

Godt sted at handle

Siden er nem at navigere, tingene er ikke for dyre og leveringen sker hurtigt.

God kvalitet og hurtig levering

Har købt hvalpefoder plus div hundeartikler flere gange. Oplever at der er høj kvalitet på de varer som leveres. Lav eller ingen porto - og meget hurtig levering.
Priserne er meget rimelige.

Is Tholo your company?

Scan-Tholo ApS Details