Ticket.dk reviews

Ticket.dk reviews

6.7

Perfekt booking

Min booking, betaling og ændring af kontakt-telefonnummer forløb smidigt og hurtigt. Eneste ærgelser er ekstra- gebyret der først kan ses når alt er tastet ind,

Nemt, overskueligt og perfekt overblik

Det er så nemt at overskue såvel betaling som at der ingen skjulte ekstrabetalinger er. Det er super.

Det kan ikke være lovligt!

Jeg bestilte mine fly billetter, bekræftede og betalte for dem. Herefter får jeg en besked om at: "Bookingen kunne ikke bekræftes. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål"

Jeg ringer til dem og får bekræftet at de slet ikke har pladserne på flyet, men at de har hævet pengene og jeg først kan få mine penge tilbage tilbage om en uge minus booking gebyeret som jeg bare har tabt.

Ticket.dks begrundelse var at de aldrig tjekker om de har fly pladsene før efter man har betalt.

Så de "flybilletter" man finder på deres side passer altså ikke.

Så nu kan jeg ikke komme ud at rejse fordi de har alle mine penge.

Jeg er dybt rystet.

godt

Jeg er rigtig glad for sammearbejde med Ticket.dk.Jeg vil meget gerne forsætte det.

Meget dårlig service-bestiller aldrig der igen.....

Bestilte 3 billetter plus til et spædbarn- 4 mdr inden afrejse finder vi ud af at vi desværre ikke har mulighed for at komme afsted på tidspunktet. Ingen service at hente!!!! Vi kunne ingen gang give rejsen videre til andre som kunne få glæde af den..... Selvom vi har givet 9900,- for 3 flybilletter 4 mdr inden afrejse.

Ukomplet

Jeg gik ind på siden og lagde ikk lige mærke til at den stod på juli og bookede en billet til en lille uge og efterfølgende lagde mærke at det var i luli måned og ikk i april som jeg ville have købt til og da jeg ikk havde købt rejseforsikring var der ingen mulighed for at ændre det synes det er meget dårlig betjening af kunderne og jeg personligt vil aldrig bruge jeres side igen

overraskende nemt,godt resultat.

Fandt rejse her, som var udsolgt på flyselskabet.

Ingen problemer

Købt flybilletter. Det gik nemt og uden de store problemer. Har ikke brugt billetterne endnu. Men regner da med at alt også går ok der :-)

Problemløst billetvalg og køb!

Alt fungerede nemt og uden problemer.

Tager 80 dk. i gebyr for betaling med dankort

De mener det er tilladt at tage 80 dk. i gebyr, og påstår det er lovligt, men efter dansk lov må man kun tage de faktiske udgifter.

Super nemt

Fandt de billigste billetter...hurtigt og nemt

Ingen fortrydelsesret!

Hjemmesiden er irriterende med utallige forstyrrende tilbud og forslag hvis man blot vil købe en billig flybillet. Desuden er der ikke en enkelt mulighed og frist for fortrydelse hvis man får godkendt og betalt en forkert flyafgang.

hurtigt, effektivt og ingen problemer!

meget overskueligt - det tog kun ganske få minutter!

Virker som det skal

Virker som det skal

God og hurtig service.

Første gang jeg bestiller hos Ticket.dk og det bliver bestemt ikke sidste gang.

Svært at betale!

Fine priser med hold da helt op hvor var det helt umuligt at booke og betale!

Fungerede fint

Det vil jeg prøve igen

I'm disappointed

Hi dear thanks for the e-mail but I'm disappointed about my ticket how is possible to pay for a ticken and after that I can not print my board card and I can not do nothing.I have only receipt I send to ticket.dk three e-mails to send me a link to print my board card but I still waiting for that. When I will receive my board card ????

Ikke prøvet nu

Hej , jeg har ikke rejst nu og førstgang prøve jeg deres firma, derfor jeg kan ikke sige noget nu. :) jeg håber bliver jeg glad..
M.v.h
Ozen

Ticket.dk

Ticket er størst i Norden

Vores størrelse er vores styrke. Ticket er nemlig Nordens største rejseaktør og med en årlig omsætning på ca 4 milliarder kan du som kunde altid være sikker på at finde det største udbud og de bedste priser på rejser fra alle vores samarbejdspartnere. Hos Ticket.dk finder du rejser fra alle ledende flyselskaber og hotelleverandører som findes. Hos Ticket.dk finder du altid en billig rejse!

Markedets bedste afbestillingsforsikring!

Når du tegner Ticket Garanti samtidigt med din rejse har du en afbestillingsforsikring, der giver dig mulighed for at afbestille din rejse og få pengene tilbage, hvis noget uforudset skulle ske. F.eks. hvis du af en hvilken som helst anledning ikke kan eller vil rejse. Vi kræver ingen lægeerklæring! Læs mere om Ticket Garanti

Altid sikker betaling via internet

Ticket arbejder med de nyesteog sikreste versioner af de betalingsløsninger, som findes på markedet og som opfylder alle nuværemde kendte krav til sikker betaling på internettet. Derfor kan du altid betale trygt med kort via internettet hos os.

Meget tilfredse kunder

Ticket får altid gode resultater i undersøgelser af kundernes tilfredshed. I den seneste undersøgelse havde vi hele 86 % meget tilfredse kunder. Hos Ticket står vi altid til rådighed for vores kunder og forsøger på alle måder at være imødekommende og give den bedste service.

Om virksomheden

Ticket er Nordens største rejsebureau, når det gælder salg af rejser til private. Ticket er en svensk/norsk detailhandelskæde, som sælger rejser og flybilletter til private fra samtlige førende rejsebureauer, flyselskaber og hotelkæder. I Danmark kan du købe din rejse via hjemmesiden Ticket.dk. I Sverige og Norge sælger vi både rejser fra de ca. 74 butikker i begge lande og via telefon og internet. Ticket sælger hvert år rejser for ca. 3,5 milliarder svenske kroner og virksomheden har omkring 320 medarbejdere. Ticket ejes af den privatejede investeringsvirksomhed Braganza A/S.

Visit Ticket.dk

Write to: ticket@ticket.dk