Tidtilleg reviews

Tidtilleg reviews

9.3

Fantastisk butik

Hvor tit får man en julehilsen i form af guld karameller, med i pakken når man køber tøj. Jeg har aldrig prøvet det før, og vi køber altså meget børnetøj. :) ikke sidste gang vi køber hos jer :)

den bedste webbutik!

Nem og overskuelig bestilling. Hurtig levering og aldrig fejl i leveringen.
Altid super gode tilbud og fantastisk at kunne handle og vente med betalingen til feks. børnepenge kommer :) mine bedste anbefalinger

God service og hurtig levering

Jeg har handlet hos tidtilleg.dk mange gange, og har altid fået en god service. Varerne lever til fulde op til mine forventninger, og de leveres inden for kort tid. Jeg vil til enhver tid give mine bedste anbefalinger til tidtilleg.dk :-)

Det køre :)

det funker bare, en god oplevelse

meget tilfreds

handler gerne på siden igen :)
rigtig fine varer, plus hurtig levering, så det ka ikke være bedre.

Skøn webshop

Handler jævnligt hos tidtilleg.dk - og er fuldt ud tilfreds!

Kan anbefales til enhver :-)))
Lotte

super god service

har handlet via netbutikken flere gange, synes hjemmesiden er overskuelig og nem at handle i. hurtig levering og gode priser :)
tak, vi vender tilbage igen.

Fin service

God pris, god service, god levering.

Alletiders

Vi har handlet hos Tidtilleg flere gange og det er altid spændende at gå på opdagelse, både på nettet og i den fysiske butik. Vi får altid noget med i kurven og den gode service gør at man vender tilbage (nogle gange også med mødregruppen :0) ).

Mere end perfekt, og altid med et smil

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Tidtilleg.dk butikken i de nye fine lokaler, og med det samme vi trådte ind af døren blev vi mødt med venlige smil. Allerede her startede den super gode service, og det svære valg ved kun at købe lidt og ikke hele butikken med hjem :) Udvalget er stort - til piger og drenge - store som små, og endda også lækkert tøj til kvinder. Så kan det da ikke blive bedre :) Servicen er altid i top - venlig, smilende, hjælpsom og tålmodig, for hele sortimentet skal jo ses og mærkes på.. :) Her er der plads til både børn og voksne, og det kan mærkes. En varm og familiær atmosfære.
En super fin butik (og netbutik), hvor man aldrig bliver skuffet. Tværtimod. Servicen og produkterne - giver en helhedsvurdering, der kun kan give toppoint og jeg vil til enhver tid anbefale alle andre at handle hos Tidtilleg.dk.
Tak for et hyggeligt besøg og køb - vi kommer bestemt igen! :-)

Kvalitetstøj og super service

Har handlet hos Tidtilleg.dk flere gange. Har købt både børnetøj, legetøj og tøj til mig selv. De har et stort sortiment særligt af børnetøj, men der er også noget virkelig pænt dametøj - en af min ynglingsbluser er herfra.
Priserene er super - særligt når man er studerene - og servicen er altid i top!
Sidst skulle jeg lige have det sidste til en dåbsgave og fandt de sødeste legging med dyr på. Bestilte i lidt dårlig tid, men fik allerede pakken næste dag - så gaven nåede at blive givet. Det var bare perfekt!
Kan varmt anbefale at handle her og har selv tænkt mig at gøre de mange gange endnu. Glæder mig også til næste gang jeg er i Frederikssund på en lørdag, hvor jeg da lige skal ind og se den nye butik :)

Super service ...

... og hurtig levering. Ingen klage punkter

Nem og hurtig levering

Har kun haft positive oplevelser med butikken. Tøjet leveret hurtigt, og til billige
priser.

Tom og Kirsten

Har handlet der en enkelt gang indtilvidere. Og det var en rigtig positiv oplevelse.

Super god oplevelse :)

Shoppen er rigtig god og det er nemt at finde de varer man ønsker!

Tak for den hurtige levering og de fine varer ;) vi ses nok igen..

Lige som det skal være - tak for en god handel

Havde nogle spørgsmål til størrelser som jeg lynhurtigt fik svar på og tøjet kom i dag selvom I egentlig havde "lukket" for juleordrerne, så det var bare en rigtig fin handel og jeg fik de sidste julegaver i hus :) Rigtig god jul...KH Mette

Skyhøj service og unikke varer!

Jeg kan på det varmeste anbefale andre at handle hos Tidtilleg.dk. Servicen er prof - den er ud over det sædvanlige, der er hurtig og venlig betjening, et bredt og unikt udvalg af varer og man føler sig i gode hænder. Desuden er priserne MEGET attraktive - kun roser herfra :-)! Thumbs up!

Lyn-hurtig levering

Vi fik varerne på Bornholm allerede næste dag efter bestilling. Alt er ok.

hurtig levering

Varen blev leveret hurtigt, produktet var som forventet og handlen gik i det hele taget som den skulle..

Fint fint

Meget fin og hurtig levering.

Is Tidtilleg your company?

Hos Tid til Leg har vi et stort udbud af kvalitets børnetøj, legetøj og accessories. Gode, stærke danske mærker som Me Too, CeLaVi, Fransa Kids m.fl. samt anderledes, skønne og farvestrålende kollektioner fra anerkendte svenske og finske mærker - mange i økologiske materialer og til fantastiske priser. Hos Tid til Leg finder du altid masser af gode tilbud og en stor outletsektion med store besparelser. Hurtig levering, lav fragt og sikker betaling.

Visit Tidtilleg