Tiger reviews

Tiger reviews

7.4

Tilfreds.

Jeg har altid været tilfreds med at komme i Tiger. De har et fint og varieret udvalg.

meget biligt

vis de hed 10´´erren levede de op til sit navn

Jeg ved ikke helt hvad man skal forvente...

...af en forretning som Tiger. Men én ting jeg forventer alle steder jeg handler, er helt almindelig høflighed og tjenestevillighed.

Jeg er bosiddende i Horsens, men købte en DVD i en af Tiger butikkerne i København. Denne DVD viste sig desværre at være defekt
Min kæreste gik ned i Tiger butikken i Horsens for at bytte DVD'en, kun for - meget uhøfligt - at blive afvist, med besked om at det ikke var deres problem og at hun selv kunne kontakte butikken i København for at få byttet DVD'en, da de ikke førte denne DVD. En lidt underlig service for en kædebutik.

Jeg valgte, som reaktion på dette, at ringe til Tigers hovedkonto i København og forhøre mig om hvordan jeg skulle få byttet min defekte DVD. Der fik jeg, efter et par omstillinger og en snak med en flink medarbejder, som lige måtte tale med sin chef og ringe tilbage, en undskyldning og fik at vide at selvfølgelig skulle de hjælpe mig i butikken i Horsens - og hvis de ikke havde den pågældende DVD på lager, så kunne de skaffe den til mig. Desuden ville de ringe til butikken i Horsens og henstille til dem at hjælpe mig.
Senere på dagen blev jeg ringet på af en medarbejder fra butikken i Horsens, som på det nærmeste overfusede mig og gav mig samme besked som min kæreste oprindeligt havde fået i butikken; det er ikke vores problem, du kan selv ringe rundt og høre om nogen af de andre butikker har DVD'en. Kort tid derefter blev jeg riget op af en anden medarbejder fra butikken i Horsens, som undskyldte på sin kollegas vegne og lovede at de nok skulle gøre alt for at hjælpe mig - eller alternativt give mig mine penge tilbage.

Tidligere i dag var min kæreste så nede forbi butikken med DVD'en, for at få pengene tilbage for den. Dette forløb uden problemer - og hun modtog også en behørig undskyldning, samt en forsikring om at de havde prøvet at finde en ny DVD til mig, men at det ikke havde kunnet lade sig gøre, da ingen havde den på lager. Dette undrede min kæreste, da vi weekenden forinden havde set flere eksemplarer i Tiger butikken i København. Forklaringen på dette, viste det sig i løbet af samtalen, var så at nogen havde fået galt fat i titlen på den DVD jeg reklamerede over - der var således blevet forespurgt på en helt anden film end den aktuelle.

Et eller andet sted kunne man sige at ovenstående er meget at gøre ud af en DVD til 20 kr. - men dårlig service er dårlig service, uanset beløbet. Jeg oplevede kun hjælpsomhed og venlighed fra Tigers hovedkontor i Københanvn (derfor to stjerner, ikke kun én), men mht. butikken i Horsens, så tror jeg umiddelbart ikke at det bliver relevant for mig - eller min kæreste - at handle der igen.

Jeg er glad for en butik som Tiger.
Mange gange kan man finde fine varer til en brøkdel af hvad de koster andre steder.
Er specielt glad for deres indbundne tegnebøger - Super kvalitet!

Har hvad de lover.

Altså, hvad kan man forvente af en butik der sælger varer til 10 og 20 kroner.. Man forventer ikke noget kæmpe stort - men jeg synes Tiger har et flot udvalg af varer. Jeg er vild med deres in-ear hovedtelefoner til kun 20,- kr, og som har ligeså god lydkvalitet som dyrere hovedtelefoner. Jeg synes tiger er en rigtig god butik!

Ikke til at stole på

Her skal man ikke forvente at blive taget seriøst. Jeg blev kaldt til jobsamtale over telefonen, siger så til hende der ringer, at hun bare skal sende en mail, med tid og sted for at bekræfte vores aftale. Hun får rigtige mail, som bekræftes, men der kommer aldrig noget, heldigvis har jeg været på deres kontor før, ellers er det umuligt at finde.

Synes selv det gik godt, de siger så at jeg får besked 7 dage efter. Allerede dagen efter ligger de jobbet ud på deres hjemmeside (igen).

Sjovt nok, kunne de ikke informere om det med det samme og 14 dage efter, bliver jeg selv nødt til at ringe tilbage til dem, bare for at høre, hvad deres svar ville være. Ham der interviewede mig, ringede ikke engang selv, men jeg fik bare standard svar, at en anden var fundet.

De har haft ufattelig mange samtaler til denne stilling, men endnu her 4 måneder efter, har de stadig ikke været tilfreds og stillingen ligger stadig og venter.

Tigers kosmetik

Som så mange piger på min alder bruger jeg gerne lidt penge på kosmetik, og jeg tænkte jeg ville give tiger en chance, da matas ikke rigtig passer ind i mit budget længere og jeg må sige at jeg er positivt overrasket! Man får self. hvad man betaler for, men jeg må godt nok sige at af en læbestift til 10 kr. er den rigtig sød! og deres mascara til 20 kr. er faktisk også ganske udemærket og deres lipgloss jeg er meget positiv overrasket! Jeg ville ikke betale mere for det, men det er virkelig godt til prisen. keep up the good work

Spinderiet, Valby

Mange sjove små ting - jeg er særligt begejstret for deres æsker, som farve/mønster-mæssigt skiftes ud jævnligt - for nogen måske irriterende hvis man gerne vil have ensartede æsker - men et forfriskende pust, synes jeg... Me like a lot :)
Fandt iøvrigt nogle mini-forme i en lerbøtte - helt uventet, men meget ønsket og værdsat.

Venligt personale i butikken :)

Meget dårlig service...

De har et bredt udvalg og vare, og mange små sjove gaver. Derfor tog jeg derind for at købe en jule gave. Jeg spørger om jeg kan få den pakket ind, og så siger DAMEN sindssygt flabet "Nej, det er sgu da ikke Salling det her", og GRINER til sin medarbejder...

Jeg var ca. 11 år på det tidspunkt, og hvis jeg havde taget min mor med over, havde de sikkert aldrig sagt noget i den dur...

Og som jeg tidligere har skrevet ved Expert er der mange butikker der forskelsbehandler børn og voksne, og giver et meget pinligt resultat.

er altid vild

med og se hvad er af sjov ting i tiger og der er altid nogen man kan bruge

Skøn basar

Det kan være en udfordring at handle i Tiger, fordi der er så mange kunder. Til gengæld er man sjældent ked af, at man kastede sig ud i det! Og så har de en helt utrolig god service: fuld tilfredshed eller pengene tilbage (uden vrøvl!)
Herligt! Tak til Tiger! :)

Rigtig god butik

Rigtig god butik til gaver og andet som ikke må koste for meget. Mange af deres ting ligner ikke noget billigt skrammel, så her passer det ikke helt med pris og kvalitet :-)

God gave butik

Når jeg er i Odense, tager jeg ofte forbi Tiger, for at kigge efter gode tilbud. De vare de sælger, svinger meget i kvalitet, men man kan være heldig at finde ting og sager af god kvalitet. Jeg køber ofte nogle af de billige 20 kr dvd`er de sælger, og ofte er der film af god kvalitet på hylderne.Tiger er også genial hvis man mangler en billig gave. Så alt i alt en god butik.

alt hvad hjertet kan begære at skrammel

Tiger en en god kæde.
Den har altid et eller andet man lige syntes at man mangler og kvaliteten passer til prisen.
du kan dog altid være heldig at finde en vare der er over kvalitet til billige penge og stort set alle mine impulskøb foregår i tiger, da det jo er billigt.

det eneste jeg lige kan sætte på tigeren er at der altid er laaange køer og de mennesker bag kassen ikke altid er tilsvarende hurtige

Tilstrækkeligt

Har handlet i Tiger, hvis jeg skulle have nogle billige kort til f.eks. fødselsdage.
Der er meget tingentangel, som man kan smide ud efter kort tid, fordi det går i stykker. Prisen passer til den vare man får.

Nogle gange har de det du lige står og mangler

Jeg har købt alt muligt billigt i Tiger og ofte haft en god oplevelse. Jeg har bl.a. købt isolérbånd og dørslag. Senest har jeg købt en række billige kvalitetsfilm til 20 kr. stykket.
Kundeservice er et fremmedord i Tiger. Jeg spurgte efter en konkret film og fik at vide, at den var kommet hjem, og at den ville komme på hylden om et par dage, så kunne jeg kigge ned igen. Man ville altså ikke gå ud i baglokalet og finde filmen til mig. Men taget de meget lave priser i betragtning er dette acceptabelt.
Jeg købte en defekt fjernbetjening og fik pengene tilbage, hvilket jeg er glad for. Jeg er glad for at jeg ikke blev tvunget til at købe en ny fjernbetjening af samme slags. Man skal se sig for i Tiger, men så kan det også være en fin oplevelse.

Is Tiger your company?

Tiger 17 Details

Tiger har altid noget du kan bruge - hele året rundt. Masser af sjove, nyttige ting inden for bolig, pleje, legetøj, dvd'er, kontor, krydderier og meget meget mere.

Visit Tiger

We live here: Klampenborgvej 244