Tigerofsweden reviews

Tigerofsweden reviews

4.2

Dårlig kvalitet og dårlig kundeservice

For et mærke der koster stort set det samme som f.eks. Boss er det en mærkelig strategi at bruge elendige stofkvalitet og tro at kunderne bliver ved med at købe varen. At kundeservice så er ligeså dårlig som kvaliteten af tøjet gør at jeg er i hvert fald færdig med at købe fra Tiger.

At få en reklamation afvist med begrundelsen ”vi får simpelthen så mange reklamationer på vores trøjer så vi kan umulig acceptere dem alle” siger vist alt hvad der er at sige. Ikke underligt at de får mange reklamationer med den kvalitet. Det eneste gode ved Tiger er designet, men det holder desværre ikke når tøjet går i stykker og hurtigt mister facon.

Fine varer, men fejlagtige informationer på hjemmeside samt ringe, nærmest ikke eksisterende kundeservice!

Jeg havde set på nogle varer på deres hjemmeside. På grund af et spørgsmål ang. farve samt leveringsomkostninger ringede jeg ind til dem den 12. juli 13, og jeg talte med en ganske flink medarbejder. Han kunne godt se, at der var lidt forvirring med en farvekode, der ikke stemte overens med billedet. Jeg fik dog at vide, at jeg altid kunne sende den retur uden omkostninger, hvis det blev nødvendigt. Han lovede endvidere, at kreditere mig for de ekstra fragtomkostninger, så snart ordren var sendt afsted.

Jeg bestilte derfor mine varer den 12. juli 13. Jeg hentede mine varer den 18. juli 13, da jeg desværre ikke var hjemme, da DPD kom dagen før, hvorfor varen blev overgivet til Post Danmark. Fint nok, så jeg kunne hente varen på mit nærmeste postudleveringssted dagen efter.

Varene i sig selv er ganske fine. Varen, hvortil farvekode og billede ikke stemte overens på hjemmesiden, stemte heller ikke i virkeligheden overens med den oplyste farve, men den passede til gengæld meget godt på viste billede.
Jeg besluttede dog at beholde varen, da den - trods den afvigende farve - egentlig var meget pæn og brugbart til mit formål.

Jeg skriver til dem et par gange ang. de for meget hævede leveringsomkostninger, men jeg får intet svar.
I dag - 6. august 13, red. - skriver de så endelig til mig, at de nu vil refundere de for meget hævede leveringsomkostninger. MEN! Først og fremmest vil de refundere mindre end det reelt for meget hævede beløb. Dernæst skriver de i mailen: "Please allow 2-3 weeks for the funds to be credited to your account."
Udover at de altså vil refundere et for lille beløb til mig, så kan der altså også gå op til 2-3 uger før, at jeg har mine penge... (altså næsten 6-7 uger efter, at jeg blev lovet, at jeg havde pengene).
Jeg har netop skrevet tilbage til dem ang. det for lille beløb - nu er jeg så spændt på at se, hvor længe der går denne gang før, at de vil svare mig.

Sidst forstår jeg ikke, hvorfor al deres kundeservice, både via mail og telefon, skal være på engelsk. Bevares det kan da klares, men det er en dansk-svensk virksomhed med en webshop og hjemmeside specifikt rettet mod Danmark. Hvorfor pokker er kundeservicen så på engelsk!?

Det er ikke særligt tilfredsstillende, professionelt eller hurtigt fra ToS's side!

Så alt i alt:
Fine varer, men fejlagtige oplysninger på hjemmesiden og en ringe (nærmest ikke eksisterende) kundeservice! (Og jeg kan se her på siden, at jeg ikke er den eneste med dette problem...).

UPDATE
Jeg har modtaget størstedelen af det for meget hævede. Der mangler dog stadig nogle kr. - Man kunne få den mistanke, at det er bevist, da man let kan score kassen på kunder, der ikke gider tage kampen op.
Jeg har endnu ikke - surprice - modtaget svar på min henvendelse til kundeservice.
/13.08.13

Flotte produkter, tvivlende kvalitet og ikke eksisterende service!

Købte en tiger laptop taske til 2000,- i Tiger store ved Ny Østergade. Efter 4 måneder bliver lynlåsen ved med at springe op. Henvender mig i Tiger, ekspedienten fortæller mig at det er fordi jeg probber tasken (usandt). Herefter er påstanden at det skyldes slitage (vi snakker 4 mdr).

Jeg har eftefølgende afleveret tasken til en skræder for udskiftning af lynlås (kr. 650), som fortæller at hans vurdering er at det er de skarpe knæk og en for ringe kvalitet lynlås.

fem jakkesæt senere

elsker mine tiger jakkesæt, deres snit er helt fabelagtigt.

fik super god rådgivning omkring købet i butikken i københavn (den tæt på gothersgade)

Det virkede bare!

Jeg bestilte mit jakkesæt mandag, og allerede tirsdag eftermiddag fik jeg en mail om at det var afsendt og der var tracking nr, til dpd så jeg kunne følge den.
Torsdag modtog jeg så mit jakkesæt.
Fint pakket ind..
Det var bare i orden.

DEN DÅRLIGSTE LEVERINGSTID

Jeg bestilte et par læder handsker for 11 dage siden, har endnu ikke fået dem. Jeg sendte derfor en mail til dem i går, som de ikke har svaret på, på trods af at de skriver at de vil svare indenfor 24 timer.

Fin leveringstid

Har købt tøj flere gange via hjemmesiden og fået leveret til arb. uden problemer.

Dårlig kundeservice

De har noget vildt lækkert tøj, det vil jeg give dem, men desværre fik jeg en rigtig dårlig oplevelse, da jeg handlede online hos dem og jeg handler af den grund ikke hos dem igen.
En længere historie... Jeg fik en bluse i julegave som desværre var for lille og jeg sendte den retur og bestilte med det samme en anden størrelse. Der gik 3 uger og jeg havde endnu ikke modtaget den nye bluse. Jeg skrev til kundeservice og først der blev jeg oplyst om at den ikke var på lager! På nettet kunne jeg mærkeligt nok stadig bestille den og jeg kontaktede kundeservice igen. De undskyldte meget for deres fejl og skrev at de stadig havde blusen på lager og hvis jeg stadig ønskede den, så ville de tilbyde mig ekspres levering gratis. Jeg bestilte trøjen igen med ekspres levering, for det var da sødt af dem at tilbyde dette. Der er nu gået 2 måneder siden jeg modtog blusen og jeg har endnu ikke fået de 100 kr. tilbage for leveringen trods adskillige mails til kundeservice - som de ikke svarer på.

Lækkert mærke - men....

Jeg har bestilt derfra 1 gang og måske blir' det også den eneste gang? Leveringstiden var vild lang - jeg tror det tog 2 uger. Jeg skrev til dem og spurgte til min pakke, men fik intet svar. Dårlig servoce og lang leveringstid....

Lækkert, men ingen service overhovedet!

Jeg købte på et tidspunkt et par sko fra Tiger of Sweden Shop, som fint blev leveret inden for den lovede leveringsperiode.

Der viste sig dog hurtigt at være fejl på skoene. Jeg prøvede på at henvende mig til kundeservice ang. fejlen på skoene, hvor en medarbejder skrev tilbage, at sagen ville blive sendt videre i systemet.

Efter en lille måned skrev jeg igen, da der stadig ikke var sket noget - men der var intet svar.

Dette fortsatte i 6 måneder, hvor jeg intet svar fik. Jeg prøvede endda at henvende mig til forskellige e-mailadresser hos Tiger of Sweden.

Pludselig kommer jeg igennem og får svaret:
"Unfortunately I have not been able to find your details in my system as we do not use the order ID numbers you have provided.
I have forwarded this to my Manager who is trying to find your details by contacting the Head Office, but at the moment we are still awaiting information.

I will chase this up for you again and hopefully I will have an update for you within a couple of days.

I do apologise for the inconvenience."

Dog blev "a couple of days" hurtigt til tre måneder, hvor jeg så gav op.

Jeg fik aldrig rettet fejlen på mine sko, og hørte aldrig noget fra Tiger of Sweden igen.

God shop, men forfærdelig fragt

Generelt en god shop, der trumfer de fleste mærkeshops på nettet. Desværre er deres foretrukne fragtfirma (DPD) ualmindelig inkompetente og formår ikke at levere pakkerne. Disse b2b firma fragtvirksomheder magter på ingen måde levering til privatpersoner og bør aldrig bruges til dette.
Jeg vil til enhver tid foretrække post dk (sagde jeg virkelig det?), fremfor DPD og dette vil desværre holde mig fra at bruge denne onlineshop igen, da den fejler i det vigtigste (levering af ens vare).

Rigtig god oplevelse og hurtig levering

Meget tilfreds. Fik leveret til min arbejdsplads, hvilket kan anbefales. Min blazer var med bøjle, pakket i en "jakkepose" og kassen var lækker sort i kraftigt pap. Ingen problemer. Kan klart anbefales.

lang leveringstid

bestilte en nytårskjole til min kærste den 23 december og den er ikke kommet frem endnu (30 dec) og iflg. track webpage er den stadig i transit i UK... Surt.

For mange fejl!

Jeg bestiller en butter fly og et par sokker som jeg skal bruge til et bryllup.
Der går 6 dage uden jeg hører noget og da jeg kontakter dem får jeg af vide at min pakke er på vej til Frankrig ved en fejl. Jeg kan derfor ikke nå at få min pakke inden jeg skal til bryllup.
Jeg skriver at jeg vil have pengene tilbage, men der har de sendt pakken endnu engang så nu skal jeg vente til jeg modtager den og så nægte modtagelse før jeg kan komme videre i sagen.

Hvorfor så meget bøvl for så lidt (270 kr.).

Is Tigerofsweden your company?

Visit Tigerofsweden