TIGGI reviews

TIGGI reviews

8.5

Super service og en meget informativ hjemmeside. Jeg lavede et fejlkøb mht. kameratype (min egen fejl). Der var ingen problemer mht. returnering og ombytning. Det nye kamerea var på min adresse 2 dage efter - og beløbet for det jeg returnerede var på min konto straks efter modtagelsen.

Stor tålmodighed - stor hjælp.

Jeg har købt en Foscam 8904 udendørs cam. hos Tiggi. Jeg havde en del problemer med tilslutningen, men fik alle tiders support hos Tiggi. Hurtigt - letforståeligt og meget tålmodigt.

God service - fået hjælp uden at have handlet der . , hurtig levering.

Har købt et ip camera for nydeligt, som blev sat til levering samme dag. Selv samme dag kunne jeg følge pakken, og dagen efter lå den foran min dør.

Pakken: Kamera forsvarligt indpakket og nemt at returnere hvis købet skulle fortrydes.

Softwaren kan være svært at forstå, men der er en fortrinlig support på deres hjemmeside.

Hej Torben,

Jeg kan ikke se at du har kontaktet os med at kameraet skulle være sløret??

Et kamera er opsat til at have fokus på en bestemt afstand, passer denne fokus ikke kan man regulere linsen, så det passer. Dette er forklaret under vores Support.

TIGGI

Hurtig levering og hurtig support til top karakter

Jeg bestilte 2 IP Kamera om aftenen og næste formiddag fik jeg besked om at de 2 kamera var pakket og blev sendt og dagen efter fik jeg dem med posten.

Under opsætningen løb jeg ind i problemer af teknisk karakter og kontaktede TIGGI Support på mail og få timer efter lå der et svar i min mail :-)

Jeg kan kun rose TIGGI for hurtig levering og hurtig Support, jeg anser TIGGI for at være en seriøs leverandør af IP Kamera og tilbehør også når det gælder Support efterfølgende på produktet eller spørgsmål af teknisk karakter

5 stjerner til TIGGI for at have kundens tilfredshed i fokus også efter købet

Fin service!

Købte for noget tid siden et kamera hos dem, og fik det ombyttet uden problemer. Da jeg fik købt en forkert model ved først køb.

Vel og mærket efter de 14 dages retur ret.

Jeg er godt tilfreds! :-)

Foscam IP Wireless

Har netop hentet 2 stk Foscam Wireless og efter små 30 min virkede alt. Levering som aftalt, sikkert pakket ind og nem "brugsforvirring" på dansk. Enig med flere af jer at foden er ikke den bedste kvalitet, men intet at gøre med TIGGI.
Håber at firmware på et tidspunkt kan opdateres via WI-FI ellers skal jeg investere i et meget langt netværkskabel.
Hentede apps Surveillance Pro til 30 kr. og den er alle pengene værd, et ½ minut og så var begge cams på iPhone og så var det jo nemt at stå i carporten og rette så alt bliver optaget.... genialt
Jeg handler her snart igen, må eje et 8910 :-)

Superhurtig levering

Levering OK , cameraerne virker godt.Fod til den ene camera kunne være lidt bedre, er meget svært at justerer og holder ikke stilling. Fik hurtig svar på mine spørgsmål via supporten, Men alt i alt en god handel.

super levering

Produkt og support ikke i orden !

Hej Steen,

Det er da kedeligt, men du har jo heller ikke ønsket support.

Det er lidt underligt at du har købt 2 kameraer i maj 2011 og herefter 1 kamera i august 2011 (så har du vel været tilfreds med de 2 første?), men vi har INTET hørt fra dig om at du skulle have problemer med at få dem til at virke.

Nu 3/4 år efter skriver du pludselig, og vi giver dig nogle forslag til hvad der kan løse dine problemer, men du vil ikke prøve det og svarer blot at supporten ikke er i orden?????

hurtig levering

ipcam virker 100%, det var mit køb nr 2.

Super handel

Jeg var glad for at hele processen fra første til sidste klik gik som smurt, dejligt med test siden, hvor man kunne se kvalitet af udstyret.

God betjening. :)

Fuldt ud tilfreds. :)

God oplevelse

Pakken med kameraet kom som aftalt. Pakket godt og fornuftigt ind.
Udstyret virkede perfekt.

Dog en lille anke; foden til kameraet er lavet for billig, men det er jo ikke Tiggi's skyld.

Vil absolut handle med dem igen.

Flot service

Begyndte med at forespørge via mail, fik et fint uddybet svar og endte med at købe. Kort leveringstid og alt ok.

PERFEKT HANDEL, HURTIG LEVERING.

Det ka` vel ikke blive bedre, når varen er leveret fra dag til dag og den i øvrigt fungerer perfekt.

super køb

Har købt 2 kamera begge ip Wereless virker bar perfekt :-)

Super service levering

Købte 3 stk. IP Cam. brugte lidt tid på opsætning men med deres fine oversigt på deres support side var problemerne ikke store. Rigtig god trin for trin opsætning.
Anbefaler alle jeg kender til at købe kamera overvågning her hos tiggi.dk de holder hvad de lover.

i skal være bedre til at melde tilbage

I skal være bedre til at krive tilbage nå man har et problem.
Jeg har skrevet ind 2 gange om problemer, men ikke fået respons. FOR DÅRLIGT.
Jeg har stadig ikke fået det til at køre orgentligt. selv min edb mand er gået i pit :-(

Hej Kurt eller Sanne,

Du har fået svar retur samme dag. Du har skrevet til os den 8/11, kl. 7.13 og vi har svaret kl. 9.26 og du har skrevet den 7/12, kl. 9.31 og vi har svaret kl. 10.10.

Kunne det mon tænkes at vores retur mails ender i mappen med Jeres spammail?

Måske du skulle bede os om at returnere svar til en anden mailadresse, for at det kommer igennem.

Se svarene nedenfor, hvis det er andre problemer så skriv igen (og helst fra en anden mailadresse).

Jeg gentager lige dine spørgsmål og svarene her:

8/11
SPØRGSMÅL - Jeg har købt 4 kameraer. Jeg har lavet forbindelse til dem alle 4.
De har alle 4 været på oversigten som jeg åbner, men 3 af dem er stille og roligt faldet væk igen.
Jeg har ikke slettet dem og de er med i oversigten.
Hvordan finder jeg dem igen ?

SVAR - Kan du se alle kameraer i IP Camera Tool?

Hvis ikke skal du prøve at genstarte dem du ikke kan se for at se om de dukker op.

Hvis kameraerne dukker op, men igen forsvinder kunne det tyde på at de sidder på noget af det yderligste af det trådløse netværk, så de mister forbindelsen engang imellem, du kan afprøve dette ved at rykke et/flere af kameraerne tætte på routeren, og se om de så holder forbindelsen.

Dukker de ikke op, skal du forbinde kameraet med kabel, og sætte den trådløse forbindelse op igen.

Hvis du står på listen i IP Camera Tool, men mangler i oversigten hvor du har gemt dem, må du tilføje dem igen under Multi Device Settings.

7/12
SPØRGSMÅL - Jeg har købt 4 kameraer.
Jeg har sat dem op til at sende billede til min mail.
Prøvemailen går fint igennem, men der kommer ikke noget der ud over.
Der kommer kun billeder ind når programmet står åben.
Jeg havde forstået på jeres hjemme side at man ikke behøver at have computeren åben for at modtage fra kameraerne.
Jeg vil gerne kontaktes så jeg kan få styr på dette, da vi døjer en del tyveri.

SVAR - Jeg er sikker på at du har markeret feltet Upload Image on Alarm, men ikke sat FTP Service Settings op.

Du skal fjerne markeringen fra Upload Image on Alarm.

Når dette felt er markeret forsøger kameraet at uploade billeder fra alarmen til en FTP-server, men hvis oplysninger til at forbinde sig med denne ikke er sat op, så kan den ikke gemme disse billeder og så sender den heller ikke en mail afsted.

Udmærket service opfølgende.

Man får en rigtig god service når man får problemer med opsætningen.

God, fornuftig og hurtig ordrebehandling

Når den første sætning er skrevet, er der et lille problem. Tiggi henviser til en Iphone/Ipad app der kan bruges sammen med webcamera. Har købt app'en "'Foscam IP Control' den virker ikke.
Tiggi ved ikke hvorfor og Foscam gider ikke svare på henvendelser.
Nok ikke Tiggis skyld, men så fjern henvisningen

Hej Henning,

Tak for infoen.

Linket er nu skiftet til et andet program til iPhone, som vi har fået positive tilbagemeldinger fra flere kunder på.

TIGGI Details

Antallet af indbrud stiger til stadighed, dette skyldes at vores hjem indeholder flere og flere let omsættelige varer for indbrudstyve, som fladskærms-tv, edb-udstyr, kunst og designermøbler.

Et indbrud er ofte overstået på 5-10 minutter, hvorfor det er svært at fange tyvene på fersk gerning. Ofte handler det om at begrænse de skader som er sket i huset, ved at få afdækket ødelagte døre og vinduer. Hidtil har dine muligheder som husejer været at købe et abonnement hos et alarmselskab, som har hjulpet med afdækning af disse skader, når indbruddet er sket. Dette betaler du et opstartgebyr på kr. 3.000-4.000 samt et månedligt abonnement på kr. 200-300 for. Du har nu fået muligheden for selv at styre dette ved investering i et IP-kamera.

Visit TIGGI

Write to: salg@tiggi.dk