TimeManagement.net > TIJDwinst.com reviews

TimeManagement.net > TIJDwinst.com reviews

Excellent
9.3

Een bomvolle cursus met geweldig materiaal

Een cursus bomvol interessante en nuttige tips en informatie. Je krijgt goeie tools aangereikt om het gebruik van je hersenen te verbeteren.

Erg handig en ook erg leuk!

Een aanrader voor iedereen die graag efficienter bezig wil zijn!

Ik heb de cursus van Gerald Essers als erg waardevol ervaren. Het is niet dat al zijn tips in mijn praktijk in te brengen zijn, maar inmiddels heb ik wel het nodige veranderd in mijn dagelijkse routine in de veronderstelling dat mij dit tijdswinst en dus meer rust gaan gaan opleveren.

Doen!

Een aanbeveling voor iedereen. Zelfs als je denkt dat je al redelijk gestructureerd werkt, zit deze training boordevol, waardevolle tips om je tijd effectief te benutten, zowel voor werk als privé. Ik zeg: "Nu doen!"

Training snellezen..... een aanrader!

Enorm leuke en interessante training. Trainer is vol energie en enthousiasme en dat werkt zeer aanstekelijk.
De afwisseling van theorie en praktisch toepassen is in goed evenwicht en is ook erg prettig. Het geeft meteen inzicht in het nut van hetgeen je geleerd hebt en hoe je e.e.a. kunt toepassen.
Training is logisch opgebouwd en door herhaling tussendoor en aan het einde van de dag merk je meteen dat je de dingen van de ochtend tot op detail onthouden hebt.
Snellezen is een kwestie van durven doen. Door de oefeningen laat je je hiertoe verleiden en leer je hoe veel je alsnog inhoudelijk van de tekst opneemt en begrijpt. Eye-opener!

Hele leuke en leerzame dag gehad!! Wat mij betreft een aanrader.

DOEN!!

“Een training die iedereen zou moeten, mogen en willen volgen. Hoewel ik enorm praktisch ben ingesteld heb ik er toch veel van opgestoken. ”

Overzicht in zowel werk als prive dat tevens zorgt voor rust in het hoofd.

Praktische handvaten worden gegeven die gepaard gaan met een duidelijke en enthousiaste uitleg. Na de Time Management Training gelijk zin om aan de slag te gaan met het geleerde!

Goede inhoudelijke en zeer activerende training

Ik heb een heel leuke trainingsdag gehad en veel goede tips gekregen om efficienter en met meer rust te kunnen werken.

Great

It's great to work with a clean desk, clean brain and to organize better. Thanks a lot for helping me.

Nuttige cursus

Fijne interactieve cursus met waardevolle tips en legio praktische voorbeelden. Erg nuttig dus !! Ik heb een groot aantal handvaten gekregen waarmee ik mijn tijd beter kan indelen en minder tijd kwijt ben met managen van de taken.

vlotte training

vlotte training met tal van tips en trucs. aan te bevelen. inclusief gratis reistips. een aanrader

Goede trainers en top training

Erg prettige training gevolgd (Snellezen met Mind Mapping en Geheugentraining) wat inhoud en aanpak betreft. Als je de timemanament training al hebt gevolgd komt er kleine overlap terug maar die is minimaal en herhaling is goed voor het onthouden zoals je leert tijdens deze training. De balans tussen theorie en praktijk is prettig en maakt het volgen van de training aangenaam. Naast de training krijg je nog een aantal nuttige en leuke gadgets mee wat ook altijd leuk is

Zeker een aanrader

Ik zou iedereen die dit onderdeel interessant vindt zeker deze cursus aanbevelen. Het wordt op een goede en prettige manier overgebracht. De lokatie is ook prima en alles wordt goed verzorgd. Kortom, alles klopt en ik heb een leuke interessante dag gehad.

Aanrader!

Ik vond de training leerzaam, praktisch en krachtig. Goed tempo, goede opbouw, echt een aanrader!

Goed verzorgde en leerzame Time Management training

Het was leerzaam, je kreeg een goede training, er werd goed naar je issue geluisterd en dat werd behandeld in de training. Daarnaast werd er duidelijk en goed gesproken en iedereen kwam wel aan de beurt. De trainer zelf was ook erg gemotiveerd en enthousiast. De locatie, hotel en lunch waren ook zeer goed in Eindhoven!

Zeer goede tijdsinvestering in timemanagement. Top!

““Ondanks mijn gestructureerde manier van werken erg veel tips en trucs gehoord vandaag. En geleerd gefundeerd keuzes te maken. Want veel vragen en acties lijken dringend maar is dat wel zo?! Ik,heb gezien hoe Outlook te gebruiken is als een systeem om meer zicht en grip te krijgen op de overload aan informatie en mails. Helaas was er geen gelegenheid om tijdens de cursusdag praktisch aan de slag te gaan. Dit heb ik echt gemist. Met de gemailde hand-outs kan ik het geleerde direct gaan toepassen. De trainer was deskundig en bevlogen. Top!"”

Aanrader

“De training geeft zeer praktische tips die je direct in de praktijk kunt brengen. Dat heb ik dan ook gedaan en zeker op gebied van email ben ik nu een stuk georganiseerder. Ook in de privésfeer heb ik er wat aan gehad. Ik kan mijn gedachten nu makkelijker op een rijtje zetten om me vervolgens te richten op de dingen die echt belangrijk zijn. Het heeft mij een stuk meer rust gegeven!”

Al tijden geen tijd gehad? Doe de tijdwinst.com cursus and take your time!

De cursus time management van Tijdwinst.com was een hele gestructureerde, praktische cursus met veel handige en nuttige tips, voor het slimmer indelen van je dag, agenda, en het rust creeren in je hoofd. Er wordt veel besproken, en is red. intensief, maar zeker de moeite waard. De tools die je meekrijgt kun je direct gebruiken en ook het toepassen op je eigen werk wordt meegenomen in de cursus. Eigenlijk voor iedereen een aanrader. Pim”

Een aanrader!

Zeer praktische training met veel handige tips en tools die je makkelijk kunt toepassen op je werk, maar ook privé. Goed verzorgde dag, goede docent en benodigdheden om meteen mee aan de slag te kunnen. Een aanrader!

Wat kun je toch veel leren in 1 dag!!

Ik ben naar huis gegaan met een hele lijst vol inzichten en handige tips, en een top 3 daarvan om gelijk in praktijk te brengen. De training geeft handvatten en tools voor een realistische stap-voor-stap aanpak om je werkwijze om te gooien en overzicht te creëren. Ik kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

De cursus heeft nuttige tips waar je meteen mee aan de slag wil gaan.

Ik heb nuttige tips gekregen die je meteen in de praktijk kan gebruiken. Het is een cursus die je energie geeft en je wilt er meteen mee aan de slag.

TimeManagement.net > TIJDwinst.com Details

Visit TimeManagement.net > TIJDwinst.com