TIKA -Rideudstyr reviews

TIKA -Rideudstyr reviews

8.5

For dyr og for langsom, men god service.

Bestilte nogle varer og en del dage efter bestilte jeg nogle flere varer, og det var dejligt, at kunne få de to bestillinger pakket sammen, så jeg sparede en gang fragt.
Synes dog, at der er ret lang leveringstid.
Jeg havde bl.a. købt en ponygjord til 299. Kr., som viste sig at være meget for lille. Den skulle jeg have byttet.
Men så fandt jeg en tilsvarende gjord hod Land og Fritid til 169 kr, så nu venter jeg på at få pengene tilbage fra Tika for den lille gjord. Desværre kostede det mig 100 kr at sende den tilbage. Så skulle jeg have haft den byttet, ville gjorden have kostet mig 488kr pga. to gange dyr fragt. Så det kan ikke betale sig at komme til at købe noget forkert hos Tika, da det koster 100 kr at sende det tilbage og 89kr at få sendt den nye vare.

Meget imødekommende betjening og stor hjælpsomhed for en hesteglad, som skal igang efter 30 års pause.

På trods af udsolgte varer, synes jeg I gør en stor indsats for at finde alternativer. Lynhurtig returbetaling ved køb af forkert størrelse støvler.
Tak for fin service og vejledning.
Hilsen
Pia Hansen

super godt

har købt et par gange ved Tika de er søde og rare at tale med hvis man har noget at spørge om

Super betjening

Rigtig fin betjening. Der køber vi igen.

Lækre mærker, god service og betjening.

Har handlet MANGE gange inde fra Tika, og synes de giver en rigtig god service, selv i tilfælde af fejl. Har oplevet et par gange at hjemmesiden ikke har været opdateret, og jeg har kunnet købe en vare som var udsolgt. Men hver gang har de ringet mig op, eller skrevet en mail og tilbudt alternativer til lignende priser.
I tilfælde af fejl har de også før returneret med et par sokker som undskyldning.

Alle de produkter jeg har modtaget har været af høj kvalitet, og lækre pasforme. Tika og Horze er helt klart mine yndlingsrideudstyrsbutikker! :)

Fantastisk god webshop

Nem bestilling i webshoppen, hurtig levering af varer og let at få byttet. Kan kun anbefales !

Hurtig levering og go telefon support

Rigtig fine vare fra Tika og rigtig god pris :-)

Super service. Ærgerligt, at varelager ikke bliver opdateret hurtigere..

TIKA er altid hurtige og gode til at kontakte én , hvis der er tvivl om en ordre. Her sidst fik jeg efter 10(!) dage besked om,at springsadel og vest var udsolgt, men så fik jeg da resten af ordren portofrit..

Fantastisk service og hjælpsomhed.

Ny indkøbte ridebukser, som krævede en del tlf. opringninger, pga. at competeren drillede . Hver gang jeg ringede, udviste personalet en. fantastisk service og hjælpsomhed, Jeg kan varmt anbefale TIKA..

En rigtig god oplevelse.

Det har været en god oplevelse at handle over nettet med TIKA. De vare jeg har købt, har helt klart levet op til forventningerne og mere til :-) så handler gerne hos dem igen.

Fantastisk!

Jeg er fuldt ud tilfreds med Tika! Jeg fik min vare 2 dage efter bestilling og fik en fin lille gave med! Helt sikkert et sted jeg vil handle igen! :)

Altid god,hurtig og venlige at handle hos,

Jeg samler helst alle mine indkøb hos tika, det er dejligt nemt og altid god service.

Kanon Service

Tika - Rideudstyr er hurtigt billigt og frem for alt service , jeg handler der helt sikkert igen.

Super god service og behandling!! :-)

Jeg havde bestilt og betalt to dækkener til min hest, men modtog derefter en mail (samt opkald) hvor de fortalte, at dækkenerne desværre var udsolgt. Jeg fik derefter tilbudt nye dækkener, som jeg kunne få til samme pris. Modtog pakken dagen efter. De er super søde og hjælpsomme! Altid en god behandling. :-)

Rigtig god service og venligt personale

Rigtig god service og venligt personale

Tika er FANTASTISK! :-)

Du skala handle hos Tika, da de sælger gode varer i høj kvalitet, og de er hurtige til at sende når man handler på nettet. :-)

Ringe service ...

Har handlet med Tika førhen.. Fin behandling/god service.. Men denne gang måtte jeg ringe og rykke flere gange for nogen varer jeg havde bestilt over 14 dage hvor jeg gik og ventede på mine varer .. Tror ikke Tika er stedet hvor jeg vil handle mere...

Mange lækre varer til billige penge

Dejlig overskuelig hjemmeside, med et stort udvalg af rideudstyr. Tika kunne godt gøre mere ud af at få slettet de varer
der ikke er tilgængelige på webshoppen, når se er udsolgt. Havde gennemført købet og betalt for en ridevest. Blev senere ringet op at den var udsolgt! Samme vest figurerer stadig på hjemmesiden som om den er tilgængelig!

Fin service

Fin service - jeg blev ringet op, og de skrev til mig fordi den vare jeg havde bestilt ikke var på lager og fik tilbud om at få en alternativ vare
Det er rart de bruger GLS som transport, så kan man selv bestemme, hvor man vil afhente pakken, og man er ikke afhængig af posthusets begrænsede åbningstid

Eneste grund til det ikke blev 5 stjerner, er at de lige kunne have gjort opmærksom på i fakturaen, at de havde taget højde for prisforskellen på de varer jeg havde bestilt, og det jeg fik leveret. - Men det er en detalje

Fremragende!

Til at stole på. Har endnu ikke oplevet problemer hos Tika. Fik endda et sødt opkald fra en af medarbejderne, da der var kommet et lille hul i en af mine varer. Hun tilbød mig straks et nedslag i prisen.
Dog lidt langsom levering, deraf ikke den sidste stjerne. Men forvent altid at få de rigtige vare og god service hos Tika :)

Tika-Rideudstyr Support

Om virksomheden

Rideudstyrsforretning med alt til hest og rytter, eks. sadler, trenser, dækkener og ridebeklædning. Vi fører kendte mærker i alle prisklasser. 600 sadler på lager - vi tilbyder sadelafprøvning samt skema til brug ved online sadel salg.

Visit TIKA -Rideudstyr

We live here: Solbjerg Plantagevej 3