Tilbudsugen reviews

Tilbudsugen reviews

4.3

SKRAMMEL!!!!!!

Inden 20 sider gi'r hjemmesiden op.
Sådan har det været de sidste 8 mdr.
mvh Mogens Voetmann

DEt er nødvendigt at klage til annoncørene, man er nødt til at have papirreklamer, som er med til at forøge co2 udslippet!!!!!!!!!!!!!!

GRISERI FØJ

Virker ikke

der er en meny hvor man skulle kunne tilpasse hvilke butikker man vil se tilbud fra men daglibrugsen kan bare ikke fravælges

Bruger altid Tilbudsugen.dk

Min kæreste og jeg handler stort ind 1 gang om måneden. Og der bruger vi tilbudsugen.dk for at finde tilbud på vores varer.

Bruger den også meget hvis vi skal holde hyggeaften, for at få inspiration gennem diverse tilbudsaviser.

Plads til forbedring

Ud fra et ønske om at få besked hver gang bestemte varer er på tilbud i de butikker der ligger i nærheden af hvor jeg bor, oprettede jeg en profil på Tilbudsugen. Det var særligt funktionen "Min tilbudsmail" jeg var interesseret i at bruge, fordi jeg altid er interesseret i tilbud på 20-30 specifikke varer, og ikke vil bruge tid på at bladre igennem hverken trykte eller online reklamer.

Men efter at have brugt funktionen "MIn Tilbudmail" i et stykke tid må jeg konstatere at den ikke fungerer tilfredsstillende. Et eksempel: man kan ikke vælge "mel" fra "Irma", men må vælge enten at få besked om alle tilbud på mel i alle butikskæder eller tilbud på alle kolonialvarer fra Irma. Vælger man kolonialvarer dukker der også tilbud på dåsetomater, sennep osv op i tilbudsmailen. Det holder ikke en meter.

Pointen med en netbaseret tjeneste må være at lette brugerens arbejde, så man kan søge meget målrettet og præcist og få en tilbudsmail, der viser præcis de varer man ønsker. Målet for denne type tjeneste må være at sortere og skabe overblik og forenkling i den store mængde tilbud vi hele tiden bombarderes med.

Et andet problem er at man ikke kan tilføje varer til "Min Tilbudsmail" medmindre de er på tilbud i den uge man vil lave tilføjelsen. Derfor kan man f.eks. ikke tilføje varemærket "Tebstrup" eller "sparepære" i uge 47, fordi der tilfældigvis ikke er nogen tilbud på de varemærker/varer i den uge. Derved ødelægger Tilbudsugen effektivt den anden fordel man som bruger ellers ville kunne opnå ved at bruge en internetbaseret tjeneste, nemlig muligheden for at bruge tjenesten netop når man har tid. Det er simpelthen ikke muligt en gang for alle, at oprette en liste der dækker de varer man typisk leder efter tilbud på.

god hjemmeside

Bruger ind imellem deres hjemmeside til at søge efter en bestemt vare.

Den er overskuelig og nem at finde rundt på.

Det er smart hvis man søger noget bestemt, så skriver man det i søgefeltet og kort efter vises der en liste med de butikker som har det på tilbud. Man kan sortere efter bl.a. kilopris, butik m.v.

Super sted at finde ugens bedste tilbud.

Bruger tit TILBUDSUGEN.DK når jeg skal finde ugens bedste tilbud.
på fødevarer og mange andre produkter, så kan man spare tiden på at skulle studere alle tilbudsaviserne.

Let at finde de bedste tilbud

Let at finde de bedste tilbud
Jeg bruger tilbudsugen næsten hver uge. Her er alle tilbudsaviser samlet på et sted - og endnu bedre, de er søgbare. Så man hurtigt finder tingene på indkøbssedlen og hvor de er billigst.

Is Tilbudsugen your company?

Tilbudsugen Details

Læs denne ugens tilbudsaviser online og find tilbud gode tilbud

Visit Tilbudsugen